Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja hevi arska » 08.08.2011 01:17

Ei voi nukkua koska pari asiaa häirittee liikaa. ja lol en ollu koskaan ennen valvonu koko vuorokautta ennen toissapäivää ja sen jälkeen en ookkaan nukkunu. Oli btw pakko siirtyä soittamaan leikkikentän liukumäkeen ku ei ollu muutakaan paikkaa. On btw suhteellisen hassua soittaa kitaraa ja keinua yhtä aikaa, tosin ei se oikeen tässä kohtaa piristä.
Avatar
hevi arska
 
Viestit: 272
Liittynyt: 01.11.2010 13:09
Paikkakunta: Tuuri/Ikaalinen

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 08.08.2011 01:52

Pari henkistä asiaa vai...? Mene sänkyyn makamaan ja sulje silmät. Luulisi unen tulevan ihan jo senkin takia että olet ollut jo niin kauan nukkumatta. o_o Anteeksi jos annan tyhmiä neuvoja.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja hevi arska » 08.08.2011 02:04

On koitettu jo, ei vaan saa nukuttua. Sitäpaitsi tuntuu paremmalta soittaa kitaraa ku maata sängyssä yrittäen nuq. Stressi ja semmonen tuottaa unettomuutta.
Avatar
hevi arska
 
Viestit: 272
Liittynyt: 01.11.2010 13:09
Paikkakunta: Tuuri/Ikaalinen

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Pokenikke » 08.08.2011 02:26

Henkiset asiat voi painaa paljonkin, itellä vaikka oon 12, on monta henkistä asiaa. ja niitä mietin aina ennenkun alan nukkumaan, ne vaan tulee mieleen ja nukahtaminen venyy sen bout 2h.
"Älä maksa vedestä, pelaa Pokémonia."

"tosi hyvä sanoo tyhmäks, kun oon nuorempi. hommaa muija" Justice scopez 15.9.11
Avatar
Pokenikke
 
Viestit: 600
Liittynyt: 27.11.2010 11:39
Paikkakunta: Kokkola

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 08.08.2011 02:43

Pokenikke kirjoitti:Henkiset asiat voi painaa paljonkin, itellä vaikka oon 12, on monta henkistä asiaa. ja niitä mietin aina ennenkun alan nukkumaan, ne vaan tulee mieleen ja nukahtaminen venyy sen bout 2h.

Tuo on ihan tavallista minullakin (joskus), mutta kyllä minä sentään jossain vaiheessa nukahdan.

Edit: Nyt menet kyllä nukkumaan! >:O
Viimeksi muokannut Flyffel päivämäärä 08.08.2011 03:29, muokattu yhteensä 2 kertaa
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja hevi arska » 08.08.2011 03:24

Lol, en voi nukkua koska pitää opetella soittaan kitaraa niinku Jimmy Page. Ok, lienen jotenkin mielenvikanen tjv.
lol, ei oo khyl es ainut syy koska tartten paria muutaki tyyppiä.
Avatar
hevi arska
 
Viestit: 272
Liittynyt: 01.11.2010 13:09
Paikkakunta: Tuuri/Ikaalinen

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja victini98 » 08.08.2011 08:49

Valitan sitä ku nukuin vaa jtn 3 tuntii. Nyt vähä väsyttää :(...
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja icewortex » 08.08.2011 10:18

victini98 kirjoitti:Valitan sitä ku nukuin vaa jtn 3 tuntii. Nyt vähä väsyttää ...

Sama probleema mut heräsin nyt... ja nukuin 4 tuntii... x(

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja victini98 » 08.08.2011 14:00

icewortex kirjoitti:
victini98 kirjoitti:Valitan sitä ku nukuin vaa jtn 3 tuntii. Nyt vähä väsyttää ...

Sama probleema mut heräsin nyt... ja nukuin 4 tuntii... x(

Mun pikku veli tuli tas vaihteeks herättää mut ku se halus pelata guitar heroo...
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja NekoHennuli » 08.08.2011 18:49

Jouduin huutamaan asiakkaalle tänään.. ******** vanha pieru..
Minä en voi tietää, onko hänellä Blyuray-asema läppärissä, koska en tiedä mallia. Noh, asiakashan ei sitten itse tiennyt mallia, joten yritin selittää, että voi sitten auttaa, kun tarvitsen mallin, jotta voin tarkistaa sen tiedoista. "Tässon 17 tuuman näyttö." No wuppii! Eihän tuolla koolla olekaan kuin kymmeniä eri malleja, niin mikäköhän ***** se mahtaisi niistä olla? Eikä kelvannut, että olisi mennyt myyjältä kysymään, heillä kun yleensä tarkat tiedot on. Sehän ei tietenkään käynyt, koska "kyllä teidän pitää tietää, mitä laitteita te myytte! Koko kesän ollut myynnissä! 17 tuumaa, viihdekone."
Ei, vaikka kuinka asiallisesti yritin selvittää, että me EI MITENKÄÄN VOIDA SITÄ TIETÄÄ, niin tämä ******** ******** sitten päätti ruveta huutamaan, ja kun en saanut sanaa väliin, jouduin huutamaan takaisin, että katkaisen puhelun, jos ei rauhoituta. Ei auttanut. Luuri korvaan.
Kahden hermosavukkeen ja "isoveljen" halin jälkeen sain estettyä paniikkikohtauksen tulon.
Olen yli vuoden ollut tuossa puljussa töissä, enkä ole ikinä saanut moista asiakasta..
Meow!
Avatar
NekoHennuli
 
Viestit: 283
Liittynyt: 22.03.2011 19:55
Paikkakunta: Ljusdal

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Maketsu » 08.08.2011 20:56

MEWSTOR SINÄ SIKA MENIT LUKOTTAMAAN RIP IN PIECES - TOPICIN!!! ;____;
Hatter Gonna Hat
Avatar
Maketsu
 
Viestit: 313
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
Paikkakunta: #pkmn.fi

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 08.08.2011 21:03

Maketsu kirjoitti:MEWSTOR SINÄ SIKA MENIT LUKOTTAMAAN RIP IN PIECES - TOPICIN!!! ;____;

Mewstor kirjoitti:Taitaa olla aika laittaa tämä ketjukin lepoon.

Edit: Ja niin joku muu tekikin juuri.

Ei ollut Mewstor. :3

Edit: En ollut minä. :3
Viimeksi muokannut Flyffel päivämäärä 08.08.2011 21:19, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Maketsu » 08.08.2011 21:07

TE KAIKKI SAAMARIN NATSIMODESIAT PALAKAA MANALAN LIEKEISSÄ!! ;_____;
Hatter Gonna Hat
Avatar
Maketsu
 
Viestit: 313
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
Paikkakunta: #pkmn.fi

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Vilsu » 08.08.2011 22:41

Valitan että Maketsun Avatar ja edelliset kaksi viestiä pelottavat.

Valitan sitä että ylihuomen ylä-asteelle.

Ja pahin:

WEMPS TULEE SUOMEEN NIIN EI SE OO KERIINNY MUNKAA TF2 .____.
[20:52] (@JeasonFire) voisit sanoa ihan mit� vaan j�rjet�nt� forkil ja kaikki uskoo sua koska reputation
Avatar
Vilsu
 
Viestit: 386
Liittynyt: 01.11.2010 08:59
(: Allons-y!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Silver » 08.08.2011 22:57

Vilsu kirjoitti:Valitan että Maketsun Avatar ja edelliset kaksi viestiä pelottavat.

Valitan sitä että ylihuomen ylä-asteelle.

Ja pahin:

WEMPS TULEE SUOMEEN NIIN EI SE OO KERIINNY MUNKAA TF2 .____.


Meet yläasteelle, etkä osaa kirjoittaa sitä *-*.

Valitan että viikko lomaa vielä!
"We're in Phantasma little viscount, on Coney Island. World of fantasy, where illusion is emperor."
Avatar
Silver
 
Viestit: 471
Liittynyt: 01.11.2010 16:06
Paikkakunta: Vantaa
(: "Every fantasy set free, Sodoma rising by the sea"

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Suicca » 09.08.2011 00:24

Valitan sitä et melkei kaikki valittaa kuinka koulut alkaa, ja ihtellä ei ala. B(
Hydreigon syö siu aivot.
YouTube || DeviantArt || Tumblr
"Nothing is true, everything is permitted."
Avatar
Suicca
 
Viestit: 182
Liittynyt: 05.11.2010 19:37
Paikkakunta: Vantaan eri nurkat.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Darkerhazy » 09.08.2011 02:00

Valitan sitä että joudun heräämään tuntia aikaisemmin kuin yleensä kouluun lähdettäessä (esim. kahdeksaan mentäessä joskus puol viiden - viiden aikaan), koska uusi koulu, johon menen tutustumaan tällä viikolla, sijaitsee Helsingissä asti ja me asumme edelleen täällä missä me nyt vielä kolme kuukautta olemme... :p Tästä tekee vielä kurjempaa se, että joudun pelleilemään siellä siihen kuuteen asti kunnes äiti tulee hakemaan kotiin. Sen jälkeen äkkiä läksyjä tekemään ja nukkumaan, jotta jaksaa taas herätä aamulla kouluun rääkättäväksi. :/
Avatar
Darkerhazy
 
Viestit: 57
Liittynyt: 01.11.2010 16:28
Paikkakunta: ---

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Pokenikke » 09.08.2011 02:14

Darkerhazy kirjoitti:Valitan sitä että joudun heräämään tuntia aikaisemmin kuin yleensä kouluun lähdettäessä (esim. kahdeksaan mentäessä joskus puol viiden - viiden aikaan), koska uusi koulu, johon menen tutustumaan tällä viikolla, sijaitsee Helsingissä asti ja me asumme edelleen täällä missä me nyt vielä kolme kuukautta olemme... :p Tästä tekee vielä kurjempaa se, että joudun pelleilemään siellä siihen kuuteen asti kunnes äiti tulee hakemaan kotiin. Sen jälkeen äkkiä läksyjä tekemään ja nukkumaan, jotta jaksaa taas herätä aamulla kouluun rääkättäväksi. :/


Ei kuulosta ollenkaan hyvältä :/ 5h unta ja kouluun ja läksyt ja unta ja kouluun. Missäs vapaa aika?
"Älä maksa vedestä, pelaa Pokémonia."

"tosi hyvä sanoo tyhmäks, kun oon nuorempi. hommaa muija" Justice scopez 15.9.11
Avatar
Pokenikke
 
Viestit: 600
Liittynyt: 27.11.2010 11:39
Paikkakunta: Kokkola

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja hevi arska » 09.08.2011 11:10

Valitan että pitää lähteä Ikaalisiin koska koulu :d Ei millään viittis istuu autos jne. Ja pitäis olla kotona tekees jotain järkevämpiä asioita. Ja kouluahan käydään sen takia että pääsee liigaan ja saa aikaa soittaa kitaraa rauhassa.
Avatar
hevi arska
 
Viestit: 272
Liittynyt: 01.11.2010 13:09
Paikkakunta: Tuuri/Ikaalinen

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Darkerhazy » 09.08.2011 12:19

Pokenikke kirjoitti:
Darkerhazy kirjoitti:Valitan sitä että joudun heräämään tuntia aikaisemmin kuin yleensä kouluun lähdettäessä (esim. kahdeksaan mentäessä joskus puol viiden - viiden aikaan), koska uusi koulu, johon menen tutustumaan tällä viikolla, sijaitsee Helsingissä asti ja me asumme edelleen täällä missä me nyt vielä kolme kuukautta olemme... :p Tästä tekee vielä kurjempaa se, että joudun pelleilemään siellä siihen kuuteen asti kunnes äiti tulee hakemaan kotiin. Sen jälkeen äkkiä läksyjä tekemään ja nukkumaan, jotta jaksaa taas herätä aamulla kouluun rääkättäväksi. :/


Ei kuulosta ollenkaan hyvältä :/ 5h unta ja kouluun ja läksyt ja unta ja kouluun. Missäs vapaa aika?


Vapaa-aikaa minulla on läksyjen tekemisen ja nukkumaan menemisen välisenä aikana, ellei sitten siellä jossain hillumista lasketa mukaan (luultavasti vietän aikani tallilla). Pituudesta en osaa sanoa mitään, koska en näin etukäteen tiedä kuinka paljon läksyjä ja kokeita nämä mättävät oppilaille. Että tälläistä tällä kertaa tiedossa... .__.
Avatar
Darkerhazy
 
Viestit: 57
Liittynyt: 01.11.2010 16:28
Paikkakunta: ---

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 44 vierailijaa

cron