Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

Täältä löytyvät foorumia koskevat tiedotukset ja ohjeet sekä palauteketju.

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Flyffel » 07.08.2011 22:53

Väriopista paasaava Mewtwolover tekee tällaisen kuvakkeen? Kuva >_> Pongahtaa julmetusti silmille muuten hillityssä ja tyylikkäässä leiskassa. Tein nyt leiskaan sopivan vastaavan: Kuva

Nyt myös keskusta ja pallon "keskiviiva", joiden kuuluisi olla taustan värisiä, ovat tummempia... sama ongelma on kesäleiskan kanssa, ei sitä pysty katsomaan. :/

Mutta juuri tätähän on toivottu, jotta ero olisi selkeä.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Snivy » 07.08.2011 23:03

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Väriopista paasaava Mewtwolover tekee tällaisen kuvakkeen? Kuva Pongahtaa julmetusti silmille muuten hillityssä ja tyylikkäässä leiskassa. Tein nyt leiskaan sopivan vastaavan: Kuva

Nyt myös keskusta ja pallon "keskiviiva", joiden kuuluisi olla taustan värisiä, ovat tummempia... sama ongelma on kesäleiskan kanssa, ei sitä pysty katsomaan. :/

Mutta juuri tätähän on toivottu, jotta ero olisi selkeä.

Toi sun tekemä on kyl paljon parempi ku Mewtwoloverin tekemä!!!
My gallery
Avatarin on tehnyt Rayquick.
Avatar
Snivy
 
Viestit: 187
Liittynyt: 02.03.2011 15:43
Paikkakunta: Lohja

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 07.08.2011 23:07

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Pongahtaa julmetusti silmille muuten hillityssä ja tyylikkäässä leiskassa.

Vähäsen joo, mutta se oli tarkoituskin, että se erottuu selvästi. Laitoin nyt tuon sinun tekemäsi, sillä se sopii minunkin mielestäni paremmin kokonaisuuteen, tosin sekin hieman pongahtaa silmille niin kuin sen pitääkin, jotta sen erottaa kertavilkaisulla.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Master Entei » 08.08.2011 19:00

Keltainen Rayquaza kirjoitti:
Nyt myös keskusta ja pallon "keskiviiva", joiden kuuluisi olla taustan värisiä, ovat tummempia... sama ongelma on kesäleiskan kanssa, ei sitä pysty katsomaan. :/

Mutta juuri tätähän on toivottu, jotta ero olisi selkeä.

Toivottu? Olenko oikeasti ainoa jonka mielestä noi on ihan saakelin rumia?

IMO jos tarvitsee selkeämpää, voisi vaikkapa... tehdä siitä eri värisen? :O Helpompihan tuo on kuvan tekijälle, kun voi vaan säätä jonkun "Change Hue" tapaisen väännön tuohon.
Jos pallon värin jostain syystä tarvitsee olla juuri tuo tummanruskea, voisi vaikka värittää pallon keskustan tai "tyhjät" kohdat jollain muulla värillä. Testasin Elementsissä ihan vaan Magic Wand+Bucket kombolla, ja esim. joku läpinäkymätön (ruskean päällä noista väreistä tulee helposti jotenkin mutaisen värisiä) tummanpunainen oli ihan hyvän näköinen.

Jos nyt olen ainoa, jota nuo sattuu silmään, niin ei tarvitse ruveta vaihtamaan, mutta harkitkaa asiaa. Se pallo on ruma.
Viimeksi muokannut Master Entei päivämäärä 08.08.2011 19:28, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Master Entei
 
Viestit: 509
Liittynyt: 01.11.2010 11:27
Paikkakunta: Turku

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja NekoHennuli » 08.08.2011 19:19

Master Entei kirjoitti:IMO jos tarvitsee selkeämpää, voisi vaikkapa... tehdä siitä eri värisen? :O

Mietin itse samaa, vaikka käytänkin BW-leiskaa. Tai eikö helpompaa olisi jättää "ei uusia viestejä"-kuvaketta kokonaan pois? Säästäisi vissiin foorumiakin, kun ei olisi turhia kuvakkeita.
Ei yksinkertaisuus aina merkitse tylsää ja rumaa. =P
Meow!
Avatar
NekoHennuli
 
Viestit: 283
Liittynyt: 22.03.2011 19:55
Paikkakunta: Ljusdal

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 08.08.2011 19:46

NekoHennuli kirjoitti:Tai eikö helpompaa olisi jättää "ei uusia viestejä"-kuvaketta kokonaan pois? Säästäisi vissiin foorumiakin, kun ei olisi turhia kuvakkeita.

Ei olisi, siitä nimittäin tulisi valtavasti kritiikkiä.

NekoHennuli kirjoitti:Ei yksinkertaisuus aina merkitse tylsää ja rumaa.

Komppaan, IMO yksinkertainen on kaunista.

Master Entei kirjoitti:IMO jos tarvitsee selkeämpää, voisi vaikkapa... tehdä siitä eri värisen? :O Helpompihan tuo on kuvan tekijälle, kun voi vaan säätä jonkun "Change Hue" tapaisen väännön tuohon.
Jos pallon värin jostain syystä tarvitsee olla juuri tuo tummanruskea, voisi vaikka värittää pallon keskustan tai "tyhjät" kohdat jollain muulla värillä. Testasin Elementsissä ihan vaan Magic Wand+Bucket kombolla, ja esim. joku läpinäkymätön (ruskean päällä noista väreistä tulee helposti jotenkin mutaisen värisiä) tummanpunainen oli ihan hyvän näköinen.

Jos nyt olen ainoa, jota nuo sattuu silmään, niin ei tarvitse ruveta vaihtamaan, mutta harkitkaa asiaa. Se pallo on ruma.

Harkitsen asiaa, tuo kun ei ole iso homma muokata nuo värit GIMP:n väritasapaino-työkalulla(Galleriassani on pari esimerkkiä tuolla työkalulla tehdystä värimuokkauksesta).
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Flyffel » 08.08.2011 20:07

Minusta kuvakkeet ovat nyt erittäin hyvät ja oletan paljon useampien olevan tyytyväisiä kuin tyytymättömiä kun vain kaiksi valitusta on tullut. Yksi valittajista käyttää muutenkin toista leiskaa niin hänelle asian pitäisi olla aika sama. Minä taas en pidä Black/White leiskasta koska se on minusta tylsä ja kuvakkeet ovat makuuni liian isot. En ole kuitenkaan koskaan valittanut asiasta vaan käytin tyytyväisenä ruskeata leiskaa (ja käytän nyt jonkin aikaa vihreätä).
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja FireFan » 09.08.2011 09:34

Black/White leiska on paras. Hieno banneri, ja kyllä muuten erottuu luetut ja lukemattomat! *electrode*

Mutta se on mielipideasia. ;)
Hitmonlantun pakka: 3x landorus NVI
Rokcu13n vastaus: "TUOHAN ON HYVÄ PAKKA JOS LISÄIS VAIKKA 2 LANDORSTA"

Lisää näitä äijiä foorumille kaikki tykkää :O
Avatar
FireFan
 
Viestit: 167
Liittynyt: 02.11.2010 19:42
Paikkakunta: Jyväskylän kuningaskunta
(: TuliTuuletin

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja TheAllu » 09.08.2011 13:57

FireFan kirjoitti:Black/White leiska on paras. Hieno banneri, ja kyllä muuten erottuu luetut ja lukemattomat!

Mutta se on mielipideasia.

Komppaan FF:ää. *awesome*
Vaihtola
3DS Friend Code: 4682 - 8650 - 9976
Avatar
TheAllu
 
Viestit: 437
Liittynyt: 01.11.2010 15:38
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 09.08.2011 23:47

Sitten taas jotain järkeä siihen, että mistä sitä bannia annetaan. Muutenkin tällä foorumilla on mahdoton saada bannia nykyisellä varoitussysteemillä, joten ottakaa se suosiolla pois. Te adminit kyllä tiedätte, että kyseisellä menetelmällä ei voi saada banneja, joka tarkoittaa sitä, että ette halua antaa banneja kenellekkään.. paitsi minulle. :> Käytännössähän minua ei haittaa pätkän vertaa, jos en tälle foorumille pääse, mutta mielestäni olisi silti järkevää, että banneissa olisi edes jotain järkeä.

Kaikille normikäyttäjille kerron siis jo nyt, että teillä ei ole mitään mahdollisuutta saada banneja, jos käytätte edes hieman päätä. Banniin tarvitsee viisi varoitusta ja yksi varoitus poistetaan kuukauden kuluessa. Käytännössä ei siis ole mahdollista saada edes banneja. Muutenkin on erittäin yksilöllistä, että kenelle se varoitus annetaan, milloin se annetaan ja mitä tärkeämmin, kuka sen antaa. Tässä kohtaa tullaan ongelmaan. Minkä takia yksi ihminen päättää jonkun varoituksesta? Minkä takia yksi ihminen päättää jonkun banneista? Tällä yhdellä iki-ihanalla adminilla ei tarvitse olla kuin hieman mälsempi päivä ja johan on käyttäjillä rivi varoituksia viesteistä, joista parempana päivänä ei olisi tullut yhtään mitään. Itsehän olen käytännössä tällä foorumilla ainut, joka voi saada bannit (tunnen itseni niin erityiseksi), jolloin aika selvä targetoiminenhan täältä löytyy.

Sitten päästään itse viestin pointtiin, viime banneihini. Mielestäni viime bannit olivat ehkä naurettavimmat ikinä, koska en todellakaan niitä edes ansainnut. Jokainen joka on vähän enemmän edes joskus trollannut tietää kyllä tunteen, että milloin ne bannit tulevat. Moista tunnettahan minulle viimeksi ei tietenkään tullut. Viestini siis oli:

Repesin pakan idealle. Repesin vielä pahemmin, kun haukuit Babyt pystyyn.


Vaikka viesti onkin hieman omalla tavallaan kirjoitettu, ei siitä pitäisi siltikään saada bannia. Koska varoitussysteemi on niin typerä, niin minulle yksi varoitus on yksi banni. Ei siinä mitään, niin kauan kun se banni tulisi edes aiheesta. Vaikka viestin luettua ei saa selvää kuvaa viestin sisällöstä, se pitäisi silti yrittää sieltä kaivaa. Olisin voinut kirjoittaa monta riviäkin, että miksi pakan idea oli naurettava ja Baby-Pokémoneista, mutta niin en tehnyt. Ehkä ajattelin Mewstoria, joka ei jaksa lukea pitkiä viestejä. Nyt sitten toinen admini, joka ilmeisesti arvostaisi niitä pitempiä viestejä antaa bannit. Hienoa.

Jos olisin sanonut, että pakka on huono ja että kasaa uusi, se olisi mennyt varmasti läpi. Sanoin vain tämän edellisen asian eri sanoilla ja mitä tarkemmin, vähimmillä sanoilla. Sen jälkeen Zhaituki vielä lollaa, miten huonoja Babyt on, enkö saa sanoa siitä mitään vastaan? Kaiken tämän roskan lisäksi Zhaitukin raportti viestistäni on jo hieman liikaa, varsinkin jos admini oikeasti otti sen tosissaan. Zhaitukilla on muutenkin ongelmia minua kohtaan, mutta sitten hän vielä saa itkullaan bannit? Cmon. Sitten jos joku vielä väittää, että viestini sisällöstä ei saanut selvää, niin silloin voidaan jakaa parikymmentä muuta varoitusta. Ainakin viestini oli selvää suomen kieltä, toisin kuin yksikään Zhaitunkin viesti.

Muutenkin on hienoa, miten yhdestä hieman typerämmästä viestistä tulee bannit, mutta sitten ne hyvät viestit jätetään huomioimatta. Jos kirjoittaisin pitkän viestin, joka on täyttä saishea, tuskin siitä mitään varoitusta tai bannia edes saisi. Varsinkin kun usealle adminille riittää se, että viesti on pitkä, jolloin sen on pakko olla sisällöltäkin hyvä.

Loppuen lopuksi voin sanoa vain, että heittäkää edes jokin vote muiden modejen ja adminien kanssa ennen kuin joku tulee heittämään bannit jollekkin siihen aikaan kuukaudesta. Ja sitten voisitte myös sille käyttäjällekkin perustella, että mistä ihmeestä se banni tulikin. En edes mollannut viestissäni Zhaitukia.
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Suicu Azul » 10.08.2011 00:59

Tiedät millainen käytäntö sinulla on bannien ja varoituksen saamisessa joten ei siitä sen enempää.
Tästä käytännöstä johtuen olet ehkä saanut bannit turhan helposti tällä kertaa. Keskustelemme siitä, että jatkossa pyritään siihen että kaksi henkilöä sanoo mielipiteensä ennen banneja (ellei kyseessä ole ihan selvä tapaus).

Varoituksista täytyy yhden henkilön pystyä päättämään. Jos niitä varoituksia sitten alkaa satelemaan aivan liikaa, voidaan asiaa tietty katsoa uudelleen. Sellaisessa tapauksessa kannattaa muutenkin ottaa yhteyttä joihinkin admineista.

Varoitusten idea on nimenomaan varoittaminen. Koska varoituksen saa aika helposti, niitä täytyy saada 5 kpl kuukauden sisään ennenkö tulee bannit. Jos niitä varoituksia ehtii kertyä viisi, on ihan bannien arvoinen. Emme me pidä ihmisten ulos potkimisesta pelkkien pienien rikkeiden takia. Jos on tarve tiukentaa käytäntöä, sitä tiukennetaan. Tällä hetkellä systeemi on minun mielestäni toimiva.
Vaihtolista
Dropbox +250MB tästä linkistä
Myyntilista
- Tyhjiä boostereita myynnissä base setistä asti.
Avatar
Suicu Azul
 
Viestit: 357
Liittynyt: 31.08.2010 21:42

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 10.08.2011 01:04

Tästä käytännöstä johtuen olet ehkä saanut bannit turhan helposti tällä kertaa.


Tämähän olikin koko viestini pointti.
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Master Entei » 10.08.2011 01:34

SiaBBolla joku oma bannisysteemi, what is this?

Btw, voiko yhdestä viestistä saada enemmän kuin yhden varoituksen? Jos voi, niin systeemi kyllä toimii, kun on mahdollisuus antaa erilainen rangaistus erilaisista rikkeistä. Sitä, milloin saat bannit, ei voi yhtä helposti itse manipuloida (trollailemalla vain 4 kertaa kuukaudessa). Jos taas ei... no, tuo on niin kuin Suomella olisi käytössä vain päiväsakot ja elinkautinen.

Niin ja imo Zhaituki+Argatni vs SiaBBo sotaa on saanu kattella jo ihan tarpeeksi kauan, ettekö oikeesti voisi vaan ignorata toisianne?
Avatar
Master Entei
 
Viestit: 509
Liittynyt: 01.11.2010 11:27
Paikkakunta: Turku

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja LefaLefa » 10.08.2011 01:47

Master Entei kirjoitti:SiaBBolla joku oma bannisysteemi, what is this?

Btw, voiko yhdestä viestistä saada enemmän kuin yhden varoituksen? Jos voi, niin systeemi kyllä toimii, kun on mahdollisuus antaa erilainen rangaistus erilaisista rikkeistä. Sitä, milloin saat bannit, ei voi yhtä helposti itse manipuloida (trollailemalla vain 4 kertaa kuukaudessa). Jos taas ei... no, tuo on niin kuin Suomella olisi käytössä vain päiväsakot ja elinkautinen.


Muistaakseni Tas olisi joskus kertonut, että voisi saada yhdestä viestistä vain yhden varoituksen, mutten ole tästä täysin 100% varma. Huhujen mukaan SiaBBolle ja Herolle pistettiin omat systeeminsä bannien saamiseksi, koska kyseiset henkilöt ovat liian fiksuja abussaamaan sääntöjä ja välttymään banneilta. Tosin voi toki ihmetellä sitä, että miksi nämä fiksut ihmiset voisivat edes saada banneja, ovathan he fiksuja ja käyttäytyisivät hyvin... xP
Avatar
LefaLefa
 
Viestit: 652
Liittynyt: 01.11.2010 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Suetic » 10.08.2011 01:55

Master Entei: Anteeksi mistä asti minä olen tässä shaishessa mukana? Henkilökohtaisesti sanon, että nyt jättäkää jätkät omat asiat omaksi huoleksenne. Olen jo ajat sitten ollut poissa pelistä.
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Master Entei » 10.08.2011 02:02

Argatni kirjoitti:Master Entei: Anteeksi mistä asti minä olen tässä shaishessa mukana? Henkilökohtaisesti sanon, että nyt jättäkää jätkät omat asiat omaksi huoleksenne. Olen jo ajat sitten ollut poissa pelistä.

Anteeksi, en käy säännöllisesti pakkapajalla (osaksi juuri tällaisten tapausten vuoksi), ja oli vaan jostain jäänyt kuva että ette oikein tule SiaBBon kanssa toimeen...
Avatar
Master Entei
 
Viestit: 509
Liittynyt: 01.11.2010 11:27
Paikkakunta: Turku

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Suetic » 10.08.2011 02:06

Master Entei kirjoitti:
Argatni kirjoitti:Master Entei: Anteeksi mistä asti minä olen tässä shaishessa mukana? Henkilökohtaisesti sanon, että nyt jättäkää jätkät omat asiat omaksi huoleksenne. Olen jo ajat sitten ollut poissa pelistä.

Anteeksi, en käy säännöllisesti pakkapajalla (osaksi juuri tällaisten tapausten vuoksi), ja oli vaan jostain jäänyt kuva että ette oikein tule SiaBBon kanssa toimeen...

Olen unohtanut koko sen miehen (jos edes on sellainen) ja annoin sen trollata siellä vapaasti, koska kummiskin tässä kukkakeijujen maassa ei ole suurempaa tekemistä kuin lukea.

Jättäkää minut rauhaan >___<
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Master Entei » 10.08.2011 02:21

Argatni kirjoitti:
Master Entei kirjoitti:
Argatni kirjoitti:Master Entei: Anteeksi mistä asti minä olen tässä shaishessa mukana? Henkilökohtaisesti sanon, että nyt jättäkää jätkät omat asiat omaksi huoleksenne. Olen jo ajat sitten ollut poissa pelistä.

Anteeksi, en käy säännöllisesti pakkapajalla (osaksi juuri tällaisten tapausten vuoksi), ja oli vaan jostain jäänyt kuva että ette oikein tule SiaBBon kanssa toimeen...

Olen unohtanut koko sen miehen (jos edes on sellainen) ja annoin sen trollata siellä vapaasti, koska kummiskin tässä kukkakeijujen maassa ei ole suurempaa tekemistä kuin lukea.

Jättäkää minut rauhaan >___<

Oikea asenne. *awesome*
Avatar
Master Entei
 
Viestit: 509
Liittynyt: 01.11.2010 11:27
Paikkakunta: Turku

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja Suicu Azul » 10.08.2011 10:38

Laitetaan nyt vastauskin vielä Siabbolle yleisesti kun sinunkin viestisi on yleisesti näkyvillä.

Banneja ei annettu tuosta yhdestä viestistä vaan ylipäätään. Tuo oli vain "viimeinen tippa". Tuossa tapauksessa on ollut kolmen hengen mielipide siitä onko viesti sopimaton. Bannit on annettu toisen ylläpidon henkilön hyväksymisellä. Ja osa myös miehiä, joten ei ollut kyse "siitä ajasta kuusta", mikäli viittasit siihen toiseen sukupuoleen, eli naisiin.
Vaihtolista
Dropbox +250MB tästä linkistä
Myyntilista
- Tyhjiä boostereita myynnissä base setistä asti.
Avatar
Suicu Azul
 
Viestit: 357
Liittynyt: 31.08.2010 21:42

Re: Mielipiteet & parannusehdotukset uudelle foorumille

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 10.08.2011 13:28

Mitenköhän viesti oli "viimeinen tippa", jos se kerta oli ensimmäinen viesti viime bannien jälkeen? : D Muutenkaan tuon viestin tapauksessa ei ole mielestäni väliä, jos kolme jannua ajattelee sen olevan sopimaton, vaikka se ei edes ole niin sopimaton, että siitä jotkut bannit saisi, sanoithan sen itsekkin. Lefakin heitti ihan loistavan pointin, joka näyttää melko suoraan, miten adminit oikein haluavat antaa minulle bannit. :> Jos en kerta varoitussysteemillä voi saada banneja, niin miksi sitten minun pitää saada bannit? Mikä idea? Oikeasti? Jos kierrän säännöt niin etten saa banneja, en siis riko sääntöjä, jolloin ei pitäisi olla ongelmaa. Paitsi kun minulle halutaan antaa ne bannit. :>

Argatni kirjoitti:Olen unohtanut koko sen miehen (jos edes on sellainen)


Samat sinne. :>
Viimeksi muokannut SiaBBo päivämäärä 10.08.2011 14:52, muokattu yhteensä 1 kerran
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

EdellinenSeuraava

Paluu Foorumin säännöt, yleiset tiedotukset ja palaute

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron