Pokémon B/W ja B2/W2 apuketju

Yleistä keskustelua Pokémon-videopeleistä, sekä Pokemon peleistä jotka eivät kuulu pääsarjan peleihin.

Valvoja: pikanoob

Alueen säännöt
• Keskustelu Pokémon-pelien romhackeistä ja emulaatiosta on sallittua vain tällä alueella.
• Ei linkkejä pelien ROM-tiedostoihin, ei edes valmiiksi pätsättyihin (pre-patched) ROM-tiedostoihin.
• Romhackien (IPS- ja XDELTA-tiedostot) latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Emulaattorien latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Romhackien teossa ja käyttöönotossa käytettävien työkalujen latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Suosittelemme käyttämään latauslinkkejä, jotka vievät suoraan lataukseen.

Re: Pokémon Black/White apuketju

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 12.08.2011 14:00

Jotta voit käyttää Cutia, sinun tulee voittaa sali ensin. Sitten nappaa joku Pokémon joka oppii Cutin, esim. Patrat ja apinat. Sen jälkeen voit mennä Dreamyardin Cut-puun takana olevalle alueelle. Ja muuten, Dream World on nettisivusto, ei paikka pelissä. Ja tästä vaaleanpunaisesta raitataustasta en tiedä mitään.
White Friend Code: Alex: 0948 1614 7186.
3DS Friend Code: Alex: 1950-8795-1614
Shiny Entei

(: Tähänkö sitä pitäisi jotain tekstiä pistää? :)

ViestiKirjoittaja Flyffel » 12.08.2011 14:16

Kunhan olet käynyt Dream Yardilla ja puhunut hieman Fennelille saat kosketusnäytölle C-Gearin.
Flyffel

ViestiKirjoittaja lotad » 21.08.2011 18:21

Mitä pitäisi tehdä kun on löytänyt kaikki ''seven sages'' hemmoo. Poliisi sanoi jotain Lord N:stä.
lotad

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 21.08.2011 18:36

lotad kirjoitti:Mitä pitäisi tehdä kun on löytänyt kaikki ''seven sages'' hemmoo. Poliisi sanoi jotain Lord N:stä.

Ei mitään, tuo sage juttu on vaan TM:ien takia. Pääsit jo pelin tarinan läpi sen jälkeen kun tuli lopputekstit. Tuo sage juttu on vapaa-ehtoinen.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Zhaituki

(: >'.')> Poyo! <('.'<)

ViestiKirjoittaja lotad » 22.08.2011 10:24

Entä mihin tarvitaan master ballia??
lotad

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 22.08.2011 12:47

lotad kirjoitti:Entä mihin tarvitaan master ballia??

Sillä on kätevä napata jokin leguista jos ei jaksa alkaa ensin heikentämään sitä ja sitten pommittamaan sitä joillain heikommilla palloilla.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Mewtwolover
Pr00-nörtti

(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

ViestiKirjoittaja NekoHennuli » 22.08.2011 13:02

Mewtwolover kirjoitti:Sillä on kätevä napata jokin leguista jos ei jaksa alkaa ensin heikentämään sitä ja sitten pommittamaan sitä joillain heikommilla palloilla.

Ah sie ehditkin ensin. =P
Omasta kokomuksesta sanoisin tosiaan, että kannattaa käyttää roaming legendaarisiin, koska ne pirulaiset, kun karkaavat aina.

Itsellä tuli muuten mieleen sellainen asia, kun eilen tuossa kehittelin Deerling-nelikkoani (Spring, Summer, Autumn, Winter), ja sain Spring-Deerlingin kehitettyä Sawsbuckiksi. Mutta kun nukuin yön yli ja otin nyt aamulla pelin kouraan, olivat Summer ja Autumn muuttuneet Winteriksi, eli Winter-Deerlingejä oli kolme?! Mistä moinen?
Meow!
NekoHennuli

ViestiKirjoittaja JayEm » 22.08.2011 14:36

NekoHennuli kirjoitti:Itsellä tuli muuten mieleen sellainen asia, kun eilen tuossa kehittelin Deerling-nelikkoani (Spring, Summer, Autumn, Winter), ja sain Spring-Deerlingin kehitettyä Sawsbuckiksi. Mutta kun nukuin yön yli ja otin nyt aamulla pelin kouraan, olivat Summer ja Autumn muuttuneet Winteriksi, eli Winter-Deerlingejä oli kolme?! Mistä moinen?

Aivan normaalia, Deerling ja Sawsbuck vaihtavat ulkomuotoaan käynnissä olevan vuodenajan mukaan. Näitä ei pysty muuttamaan muuten kuin säätämällä päivämäärää aina siihen vuodenaikaan mihin haluaa ko. Pokémonin ulkomuodon vaihtaa. Tietenkään tämä vuodenajan vaihdos ei muuta Deerlingin ja Sawsbuckin statteja, joten siinä suhteessa ei ole hätää...
JayEm

(: I used to be a league leader, but then I forgot how

ViestiKirjoittaja dragonair » 22.08.2011 15:37

voiko black and whitessä saada pichulle,pikachulle tai raichulle volt tacklen jos voi miten?
dragonair

(: Tulta ja tappuraa...

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 22.08.2011 15:56

dragonair kirjoitti:voiko black and whitessä saada pichulle,pikachulle tai raichulle volt tacklen jos voi miten?

Et voi itse blackissa ja whitessa koska ei ole light ball nimistä kamaa. Sinun täytynee siirtää se 4. genin peleistä..... siis joku noista joka osaa jo valmiiks volt tacklen.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Zhaituki

(: >'.')> Poyo! <('.'<)

ViestiKirjoittaja lotad » 22.08.2011 20:36

Mitä" rare bonella " voi tehdä?
lotad

ViestiKirjoittaja Eduboy94 » 23.08.2011 08:11

lotad kirjoitti:Mitä" rare bonella " voi tehdä?

Myydä.
Eduboy94

ViestiKirjoittaja Darkkis » 23.08.2011 18:29

Voiko joku vahvistaa sen, että Masuda Method toimii näillä pokeilla:

Ditto, nappasin itse
Vulpix, vaihdoin GTS Negotationsin avulla ja vaihtaja on Unity Towerin mukaan saksalainen
derp
Darkkis

(: Voit laittaa tähän oman tekstisi.

ViestiKirjoittaja JayEm » 23.08.2011 19:04

Darkkis kirjoitti:Voiko joku vahvistaa sen, että Masuda Method toimii näillä pokeilla:

Ditto, nappasin itse
Vulpix, vaihdoin GTS Negotationsin avulla ja vaihtaja on Unity Towerin mukaan saksalainen

Toimii, eli Vulpixin voi Masuda Mehtodilla breedata Shinynä. Onko Vulpix uros vai naaras? Jos se on uros, voit breedata sen samaan egg groupiin kuuluvien kanssa ja yrittää niistä Shinyjä.
JayEm

ViestiKirjoittaja OshaFan » 23.08.2011 20:29

Ihan pakko tietää: Olen saanut sellaisen käsityksen, että Pokémonille saa kaikki EV:t vasta, kun se on sata levelinen. Minulla on Zangoose, jolle kehitin Speediä.
Sain sille kaikki 255 EV:tä, vaikka se on vasta 56-levelinen?
Jolly, Zangoose, 31 Iv: 173 Speedit?
OshaFan

ViestiKirjoittaja JayEm » 23.08.2011 20:49

OshaFan kirjoitti:Ihan pakko tietää: Olen saanut sellaisen käsityksen, että Pokémonille saa kaikki EV:t vasta, kun se on sata levelinen. Minulla on Zangoose, jolle kehitin Speediä.

Blackissä ja Whitessä voi EV-kouluttaa jopa 100-levelisenä. Ennen statit näkyivät vasta lv upissa, mutta nykyään ne tulevat suoraan statteihin. Eli jos Blackissä tai Whitessa Zangoozelle koulutit 255 Speed EVtä, ne näkyvät suoraan sen speed-statissa.
JayEm

ViestiKirjoittaja OshaFan » 23.08.2011 20:52

JayEm kirjoitti:
OshaFan kirjoitti:Ihan pakko tietää: Olen saanut sellaisen käsityksen, että Pokémonille saa kaikki EV:t vasta, kun se on sata levelinen. Minulla on Zangoose, jolle kehitin Speediä.

Blackissä ja Whitessä voi EV-kouluttaa jopa 100-levelisenä. Ennen statit näkyivät vasta lv upissa, mutta nykyään ne tulevat suoraan statteihin. Eli jos Blackissä tai Whitessa Zangoozelle koulutit 255 Speed EVtä, ne näkyvät suoraan sen speed-statissa.

Vaikka se olisi vasta 56 lvl?
No hyvä, luulin jo, että se olisi viallinen. (Itse breedasin)
OshaFan

ViestiKirjoittaja OshaFan » 23.08.2011 20:59

Zhaituki kirjoitti:
dragonair kirjoitti:voiko black and whitessä saada pichulle,pikachulle tai raichulle volt tacklen jos voi miten?

Et voi itse blackissa ja whitessa koska ei ole light ball nimistä kamaa. Sinun täytynee siirtää se 4. genin peleistä..... siis joku noista joka osaa jo valmiiks volt tacklen.

Ohhoh... Minulla on Light Ball... Se on luultavasti hakkeroitu???
OshaFan

ViestiKirjoittaja dragonair » 27.08.2011 10:38

Haluaisin tieätää sen miksei saamani pokemon egini kuoriudu aina?
Minulla on day caressa giant chasmilta saatu ditto ja poke transferilla siirretty flareon ja kun viimeksi hain munan niin laitoin sen hetkeksi boxiin ja vaihdoin flareonin 41 lv leafeoniin ja että saisin flareonin pois ja leafeonin tilalle laitoin munan boxiin ja otin sen hetken päästä pois jä lähdin kävelemään olen kävellyt noin 16 tuhatta askelta ja egg watch sanoo
it doesnt seems close to hatchin.ja serebiissä lukee base egg steps reilut 8000.
mietin että kun näin on käynyt useasti niin tarvitsisiko minulla olla magma agmor tai jotain kun eikös se vähennä tarvittavaa askelmäärää? osaatteko auttaa? *?*
dragonair

(: Tulta ja tappuraa...

ViestiKirjoittaja Flyffel » 27.08.2011 13:05

Kyllä kaikki munat kuoriutuvat... (paitsi Bad Eggit jotka sai vain haksaamalla). Magma Armor/Flame Body kannattaa hankkia, kun kuoriutusaika (askelmäärä) puolittuu.
Flyffel

EdellinenSeuraava

Paluu Muut Pokémon-pelit