Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 22.08.2011 23:06

Jälleen kerran joku mode tulee ja lopettaa edes jonkinlaisen keskustelun. :>
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Riolucario » 23.08.2011 07:28

Niinpä. Foorumin tarkoitushan on keskustelu, ja jos valituspalstalla ei saa keskustella siitä mistä joku valittaa, niin mitään keskustelua ei tule. D:
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja NekoHennuli » 23.08.2011 13:39

Riolucario kirjoitti:Niinpä. Foorumin tarkoitushan on keskustelu, ja jos valituspalstalla ei saa keskustella siitä mistä joku valittaa, niin mitään keskustelua ei tule.

Sama kun tilaisi hernekeiton, ja saisi kulhollisen kuumaa vettä. Nyt on kuluttajaa kustu taas silmään! :D (Tämä erään asiakkaan suusta toissa viikolla.)

Itse voisin edelleen valittaa tästä lenssuilusta, joka on jo vienyt ruumiistani mehut, nyt vielä mielestänikin. Näin viime yönä aivan järkyttäviä unia, ja väsymykseni tällä hetkellä onkin sitten niiden mukainen. *haukotus*
Mm. yhdessä unessa olin sisareni ja muutaman ystävän kanssa täällä puolen rapakkoa kävelemässä kaupasta kotiin, ja olin iloinen, kun joku perheestäni oli tullut minua tapaamaan. (Oikeassa elämässä ei perheeni ole missään tekemisissä kanssani..) Sisareni päätti leikillä heittää minua lumipallolla, talvi kun oli. Se osui minua suoraan takaraivoon, ja päädyin koomaan moneksi viikoksi. Ja sisareni mukaan, sen jälkeen, kun olin takaisin elävien kirjoissa, se ei ollut hänen vikansa, vaan hataran pääni. ???? Oli hiukan ahdistavaa herätä. Varsinkin, kun olin nukkunut tyyny huonosti ja niskaani särki.
Meow!
Avatar
NekoHennuli
 
Viestit: 283
Liittynyt: 22.03.2011 19:55
Paikkakunta: Ljusdal

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 23.08.2011 14:14

NekoHennuli kirjoitti:
Riolucario kirjoitti:Niinpä. Foorumin tarkoitushan on keskustelu, ja jos valituspalstalla ei saa keskustella siitä mistä joku valittaa, niin mitään keskustelua ei tule.

Sama kun tilaisi hernekeiton, ja saisi kulhollisen kuumaa vettä. Nyt on kuluttajaa kustu taas silmään! (Tämä erään asiakkaan suusta toissa viikolla.)

Totta. Valituspalstan ideahan on IMO se, että täällä on mahdollista saa apua asiaan, josta on valittanut, ilman keskustelua tuo ei ole mahdoliista -> palsta kuolee.

Selvyyden vuoksi lähinnä Herolle, joka raportoi aiemmasta viestistäni(poistin sen sotkemasta keskustelua), joka totta puhuakseni olikin vähän epäselvä tältä osin: Olen ollut aina sitä mieltä, että tässä ketjussa saa keskustella asioista, joista joku on valittanut. Jos olisin eri mieltä, olisin heti alkuun ohjannut koulukeskustelun kouluketjuun.
Mewtwolover kirjoitti:Toisaalta se on ihan normaalia, että valituksesta syntyy joskus pienehköä keskustelua niin kuin esim. juuri tuosta koulujutusta syntyi.

Sanoin aiemmassa viestissäni(edellisellä sivulla) noin juuri siksi, ettei kukaan luule, että vastustaisin keskustelua tässä ketjussa. Tein siirtoehdotuksen vain nähdäkseni, kuinka paljon Reiska vastustaa tässä ketjussa käytävää keskustelua. Koska hän ei siirtoa vaatinut, niin hän ei näyttäisi vastustavan tässä ketjussa käytävää keskustelua niin paljon, että pitäisi ryhtyä toimenpiteisiin sen suitsimiseksi. Keskustelu siitä, mistä joku tässä ketjussa valittaa, voi siis jatkua entiseen malliin.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Shadow Lugia » 23.08.2011 19:13

Huomiseksi tarvitsisi kirjoittaa äidinkielen aine "Elämäsi suurin vaikuttaja". Ei tuossa aineessa sinänsä ole mitään vaikeaa, mutta kun tuo tarvitsee sitten lukea koko luokalle :/. Vielä kun muutettiin kesällä uudelle paikkakunnalle ja olen uudessa koulussa ja joudun kaikenlisäksi lukemaan tekstini ekana niin...
So, I Herd U Liek Mudkipzz?
Waihtola
Regigigas ;______; <3
Avatar
Shadow Lugia
 
Viestit: 559
Liittynyt: 01.11.2010 15:43
Paikkakunta: Tampere

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 23.08.2011 19:21

Tee aine Lapin Kullasta, eiköhän mene kaikki kunnolla. Tai jotain.

Päätä särkee...
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hero » 23.08.2011 19:42

Shadow Lugia kirjoitti:Huomiseksi tarvitsisi kirjoittaa äidinkielen aine "Elämäsi suurin vaikuttaja". Ei tuossa aineessa sinänsä ole mitään vaikeaa, mutta kun tuo tarvitsee sitten lukea koko luokalle :/. Vielä kun muutettiin kesällä uudelle paikkakunnalle ja olen uudessa koulussa ja joudun kaikenlisäksi lukemaan tekstini ekana niin...


Teet tietenkin aiheen jostain ympäri pyöreästä aiheesta (kuten artisti, kirjailija jne.) Tai sitten repäiset kunnolla ja isket pöytään jotain matikkaa (Nolla-avaruus inspiroi mua) tai jotain muuta älytöntä.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Maketsu » 23.08.2011 21:48

Shadow Lugia kirjoitti:Huomiseksi tarvitsisi kirjoittaa äidinkielen aine "Elämäsi suurin vaikuttaja". Ei tuossa aineessa sinänsä ole mitään vaikeaa, mutta kun tuo tarvitsee sitten lukea koko luokalle :/. Vielä kun muutettiin kesällä uudelle paikkakunnalle ja olen uudessa koulussa ja joudun kaikenlisäksi lukemaan tekstini ekana niin...

"Elämäni Suurin Vaikuttaja - Maketsu"

Lausuttuasi tuon tyttöjen housut kostuvat ja pojat kumartavat sinua.
Viimeksi muokannut Maketsu päivämäärä 24.08.2011 15:34, muokattu yhteensä 1 kerran
Hatter Gonna Hat
Avatar
Maketsu
 
Viestit: 313
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
Paikkakunta: #pkmn.fi

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Wemps » 23.08.2011 23:35

+1
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Ginka » 23.08.2011 23:38

Väsyttää mutta kun on niin paljon inspiraatiota! Inhottaa kun tarttee unta >.< Menee joka päivä 6-8h hukkaan xp
Avatar
Ginka
 
Viestit: 189
Liittynyt: 01.11.2010 17:35

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja NekoHennuli » 24.08.2011 11:30

Nyt menee ***** hermo tuohon ******** hyysäämiseen ja pelleilyyn! >.<
Meow!
Avatar
NekoHennuli
 
Viestit: 283
Liittynyt: 22.03.2011 19:55
Paikkakunta: Ljusdal

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 24.08.2011 11:56

NekoHennuli kirjoitti:Nyt menee ***** hermo tuohon ******** hyysäämiseen ja pelleilyyn! >.<

No tuo menee tosiaan jo liian pitkälle, on vissiin tuolla dosentilla ollut vähän tylsää kun kerran on tuollaisesta alkanut valittamaan.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja NekoHennuli » 24.08.2011 12:39

Mewtwolover kirjoitti:No tuo menee tosiaan jo liian pitkälle, on vissiin tuolla dosentilla ollut vähän tylsää kun kerran on tuollaisesta alkanut valittamaan.

Ei oo feminatsi vissiin vähään aikaan saanut, kun pitää ruveta fallos-symboleja kitkemään pitkin pitäjää.. Huoh..!
Eikä tätä fiilistä yhtään helpota se, että yhdeltä pitää lähteä sairaalaan. >.<
Meow!
Avatar
NekoHennuli
 
Viestit: 283
Liittynyt: 22.03.2011 19:55
Paikkakunta: Ljusdal

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hero » 24.08.2011 15:08

Minua ainakin harmittaa Maamme-laulun sanoitukset! En voi käsittää kuinka naisia alistetaan vihasanoilla laulussa! Hyi hävetköön laulun kirjoittajat. Vaadin laulun uusimista.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Colmio » 24.08.2011 17:16

[quote="The Maziger"]
Valitan siitä, että ihmiset valittavat turhanpäiväisistä pikkuasioista, myöskin siitä, ettei nykynuoriso osaa kirjoittaa hyvää suomen kieltä, yhdyssanat mm. quote]
Minäkin valitan siitä, ettei nykynuoriso osaa kirjoittaa. (Onneksi en ole nykynuorisoa vaan vasta 11 vuotias pikkulapsi, joten osaan kirjoittaa)
P.S Nykynuoriso ei osaa käyttää pilkkuja :( (Pilkut on henki ja elämä(Juissin jälkeen))
Oho, tulipa pitkä viesti
Oi Suuri ja Mahtava Neuvostoliitto.
Avatar
Colmio
 
Viestit: 465
Liittynyt: 03.12.2010 23:05
Paikkakunta: Kokkola

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Silver » 24.08.2011 17:18

colmio kirjoitti:
The Maziger kirjoitti:Valitan siitä, että ihmiset valittavat turhanpäiväisistä pikkuasioista, myöskin siitä, ettei nykynuoriso osaa kirjoittaa hyvää suomen kieltä, yhdyssanat mm. quote]
Minäkin valitan siitä, ettei nykynuoriso osaa kirjoittaa. (Onneksi en ole nykynuorisoa vaan vasta 11 vuotias pikkulapsi, joten osaan kirjoittaa)
P.S Nykynuoriso ei osaa käyttää pilkkuja (Pilkut on henki ja elämä(Juissin jälkeen))
Oho, tulipa pitkä viesti


On se kun nykypikkulapset failaavat lainauksien kanssa.
"We're in Phantasma little viscount, on Coney Island. World of fantasy, where illusion is emperor."
Avatar
Silver
 
Viestit: 471
Liittynyt: 01.11.2010 16:06
Paikkakunta: Vantaa
(: "Every fantasy set free, Sodoma rising by the sea"

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja NekoHennuli » 24.08.2011 17:18

Hero kirjoitti:Minua ainakin harmittaa Maamme-laulun sanoitukset! En voi käsittää kuinka naisia alistetaan vihasanoilla laulussa! Hyi hävetköön laulun kirjoittajat. Vaadin laulun uusimista.

Vaadin samalla Suomi-leijonan muuttamisen puumaksi, koska puumanaiset! Leijona on sovinisti! Ja risti lipusta pois, koska suvaitsevaisuus! Ateisteja moiset symbolit ottaa päähän. Valkoinen lippu vain, kertoo paljon Suomen päättäjien pään sisällöstä.. -.-'

Ja sitten uutta valituksen aihetta:
Vaihtoehtona joko sairastaa loppuikä, tai mennä leikkaukseen, jossa revitään möntti ihoa pois.. Sucks to be me..
Meow!
Avatar
NekoHennuli
 
Viestit: 283
Liittynyt: 22.03.2011 19:55
Paikkakunta: Ljusdal

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 24.08.2011 19:53

Tuohon vihapuhe hommaan että:

"Dosentti Leppänen, onko teillä kuukautiset vai haluatteko muuten vain asua Albaniassa?"
"Joo"
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja NekoHennuli » 24.08.2011 20:21

Bloodbane kirjoitti:Tuohon vihapuhe hommaan että:

"Dosentti Leppänen, onko teillä kuukautiset vai haluatteko muuten vain asua Albaniassa?"
"Joo"

"Ei oo käyttistä, ei yhtään käyttistä toi friikki."
Meow!
Avatar
NekoHennuli
 
Viestit: 283
Liittynyt: 22.03.2011 19:55
Paikkakunta: Ljusdal

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flaere » 24.08.2011 20:59

NekoHennuli kirjoitti:Nyt menee ***** hermo tuohon ******** hyysäämiseen ja pelleilyyn! >.<


Anteeksi, mutta nyt täytyy kysyä, miksi tämä kyrsii niin pahasti? :O En kyllä itse löydä Maamme-laulusta vihapuhetta, mutta pidän silti kummallisena sitä, että ala-asteella lauletaan vielä laulua, jossa sanotaan "Sinun puolestas elää ja kuolla on halumme korkehin." Ainakin silloin kun minä olin ala-asteella, opettaja laulatti tuota Saku Sammakon jälkeen, ja minä oikeasti luulin, että meidän kuului jossain vaiheessa elämää antaa henkemme Siniristilipun puolesta. Laulatettiin meillä muitakin omituisia, nationalistisia ja verenhimoisia lauluja, kuten se, jossa isät ja veljet kuolee rintamalla. Ja vainolaisen hurmehella saattoi peittää maan. Että niin, eipä tuo ihan läpiä päänsä puhu.
Avatar
Flaere
 
Viestit: 35
Liittynyt: 22.11.2010 20:31

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 48 vierailijaa

cron