Offtopic-palsta!

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 24.08.2011 23:03

Musan tunnilla soitettiin rumpuja, awesome. Sen jälkeen saatiin kuunnella oppilaitten valitsema biisi, joka piti kuunnella jo viime tunnilla, mutta sen sijaan kuunneltiin luokan tyttöjen biisivalinta. Tänään siis oli Skrillex - Nice Sprites And Scary Monsters. Samalla huomasimme, että koulun bassoäänen toisto oli joko säädetty matalalle tai sitten muuten vaan hanurista. Ja kokeilinpa voisiko gimpillä pyöräyttää pikku Rasenganin (Naruto, Naruto Shippūden) oikeaan maailmaan. Voisin käydä tunkemassa teoksen Galleriaan, kun pääsen koneelle. Nyt kirjoittelen N3DS:lläni. On aika ärsyttävää, kun aina pitää valita erikoismerkit ään, öön ja muiden vastaavien kohdalla. Mitäs te ajattelette 3DS:n selaimesta?
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja TheAllu » 25.08.2011 14:31

X-Pertti kirjoitti:Musan tunnilla soitettiin rumpuja, awesome. Sen jälkeen saatiin kuunnella oppilaitten valitsema biisi, joka piti kuunnella jo viime tunnilla, mutta sen sijaan kuunneltiin luokan tyttöjen biisivalinta. Tänään siis oli Skrillex - Nice Sprites And Scary Monsters. Samalla huomasimme, että koulun bassoäänen toisto oli joko säädetty matalalle tai sitten muuten vaan hanurista. Ja kokeilinpa voisiko gimpillä pyöräyttää pikku Rasenganin (Naruto, Naruto Shippūden) oikeaan maailmaan. Voisin käydä tunkemassa teoksen Galleriaan, kun pääsen koneelle. Nyt kirjoittelen N3DS:lläni. On aika ärsyttävää, kun aina pitää valita erikoismerkit ään, öön ja muiden vastaavien kohdalla. Mitäs te ajattelette 3DS:n selaimesta?

No itse ajattelen (vaikka en hirveästi ole sitä käytellyt) että se on ihan hyvä pelikonsolin (ja vielä kosketusnäytön selaimeksi). Ei sen tarvitse olla mikaan superuberhyvä selain. Kyllä se kelpaa ihan sellaisenaan.
Vaihtola
3DS Friend Code: 4682 - 8650 - 9976
Avatar
TheAllu
 
Viestit: 437
Liittynyt: 01.11.2010 15:38
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Wemps » 25.08.2011 18:38

Turnaukseen on kutsuttu kahdeksan Suomen parasta StarCraft II-pelaajaa, joista ensimmäisinä pareina kohtaavat Samuli “elfi-” Sihvonen ja Juuso “SiaBBO” Pelkonen, toisessa parissa veljekset mittelevät voimiaan, kun parista löytyy sekä Tuomas että Santeri Lahtinen.

http://dome.fi/pelit/uutiset/seuln-kans ... a-koreassa
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 25.08.2011 18:51

SiaBBo, nyt hemmetti tapat ne kaikki, vaikka protossit on ihan imba.
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Darrell » 25.08.2011 19:47

Lol. Tulipa pitkä Nuzlocke pelailu mulla. Eli viimeinkin failasin Blackin nuzlockeni. Onnistuin pwnaamaan Pokemon Leaguesta jo Marshalin ja Caitlinin, mutta Grimslleyn Krookodile päätti sitten 48 levelisenä outspeedata ja EQ killata mun ainoan tappokoneen, ylilevatun 56 levelisen Darmanitanin, joka oli hidastunu yhestä Hammer armista.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 25.08.2011 22:18

Kaikki kannustamme nyt SiaBBOa!
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 25.08.2011 22:19

Ihmepellet kun eivät osaa edes mun nimeä oikein kirjottaa. Motivaatio tohon ei oo kauheen korkeella, kun meen sinne käytännössä vaan sen takia, että saan edellisen turnauksen palkinnot siellä. ;B
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 25.08.2011 22:26

Lål. Katsoin vain tuosta uutisesta nimesi, sori SiaBBo.
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 26.08.2011 12:36

Ilmeeni kun tänään eka tunti varsinaista opiskelua sitten viimeset kolme tuntia mennään atk luokkaan pelaamaan CS:ää. *awesome* (Sähkötekniikan tunti lol). Opettajalla ei ollut antaa enempää tehtäviä eikä viittinyt päästää ennen 12:a niin tälläinen ratkaisu.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 26.08.2011 15:30

Zhaituki kirjoitti:Ilmeeni kun tänään eka tunti varsinaista opiskelua sitten viimeset kolme tuntia mennään atk luokkaan pelaamaan CS:ää. (Sähkötekniikan tunti lol). Opettajalla ei ollut antaa enempää tehtäviä eikä viittinyt päästää ennen 12:a niin tälläinen ratkaisu.

Muistan, miten tein tätä, kun olin 7. luokalla. Hienoa, että teet itse edelleen samaa.
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 26.08.2011 16:02

SiaBBo kirjoitti:
Zhaituki kirjoitti:Ilmeeni kun tänään eka tunti varsinaista opiskelua sitten viimeset kolme tuntia mennään atk luokkaan pelaamaan CS:ää. (Sähkötekniikan tunti lol). Opettajalla ei ollut antaa enempää tehtäviä eikä viittinyt päästää ennen 12:a niin tälläinen ratkaisu.

Muistan, miten tein tätä, kun olin 7. luokalla. Hienoa, että teet itse edelleen samaa.

Olen amiksen ekalla... En minä itse normaalisti CS:ää pelaa. :P
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Wemps » 26.08.2011 17:35

"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 26.08.2011 20:35

Zhaituki kirjoitti:
SiaBBo kirjoitti:
Zhaituki kirjoitti:Ilmeeni kun tänään eka tunti varsinaista opiskelua sitten viimeset kolme tuntia mennään atk luokkaan pelaamaan CS:ää. (Sähkötekniikan tunti lol). Opettajalla ei ollut antaa enempää tehtäviä eikä viittinyt päästää ennen 12:a niin tälläinen ratkaisu.

Muistan, miten tein tätä, kun olin 7. luokalla. Hienoa, että teet itse edelleen samaa.

Olen amiksen ekalla... En minä itse normaalisti CS:ää pelaa.

Pakko kysyä. Jos olet 21-vuotias, miten olet amiksen ekalla?
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Silver » 26.08.2011 20:41

SiaBBo kirjoitti:
Zhaituki kirjoitti:
SiaBBo kirjoitti:
Zhaituki kirjoitti:Ilmeeni kun tänään eka tunti varsinaista opiskelua sitten viimeset kolme tuntia mennään atk luokkaan pelaamaan CS:ää. (Sähkötekniikan tunti lol). Opettajalla ei ollut antaa enempää tehtäviä eikä viittinyt päästää ennen 12:a niin tälläinen ratkaisu.

Muistan, miten tein tätä, kun olin 7. luokalla. Hienoa, että teet itse edelleen samaa.

Olen amiksen ekalla... En minä itse normaalisti CS:ää pelaa.

Pakko kysyä. Jos olet 21-vuotias, miten olet amiksen ekalla?

Helposti, menee amikseen vasta silloin. On munkin ryhmässä yksi -88 syntynyt ja esim. itseni lisäksi ei ole kuin muutama -95 syntyneitä.
"We're in Phantasma little viscount, on Coney Island. World of fantasy, where illusion is emperor."
Avatar
Silver
 
Viestit: 471
Liittynyt: 01.11.2010 16:06
Paikkakunta: Vantaa
(: "Every fantasy set free, Sodoma rising by the sea"

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 26.08.2011 21:17

SiaBBo kirjoitti:Pakko kysyä. Jos olet 21-vuotias, miten olet amiksen ekalla?

On se mahdollista opiskella toistakin alaa. Enemmän mahollisuutta löytää töitä.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Korpinärhi » 26.08.2011 22:30

Kävin pelastamassa maailmaa ja luovuttamassa verta.

Oikeasti valtava keksin, jäätelön ja karkin himo vaikutti aika paljon asiaan kun satuin kävelemään SPR:n toimiston ohi juuri silloin... No, kyllä mää puoliksi maailman parannustakin ajattelin!

Viime viikot ovat vierähtäneet kenttäkursseilla, on ollut maailman parasta - kalastettu + kalakilpailuja, tongittu turvetta, pyydetty ötököitä ja kontiaisia, tutkittu planktoneita ym. Naurettua tuli tietty ihan simona. Myöhemmin ehkä niistä enemmän. Kurssille tuli myös kaksi ihanaa espanjalaista vaihtaria, jotka huomenna viedään porukalla kiertelemään pitki Joensuu cityä. Jeeeeee.
Avatar
Korpinärhi
 
Viestit: 243
Liittynyt: 01.11.2010 12:12
Paikkakunta: Joensuu

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 27.08.2011 09:40

Zhaituki kirjoitti:
SiaBBo kirjoitti:Pakko kysyä. Jos olet 21-vuotias, miten olet amiksen ekalla?

On se mahdollista opiskella toistakin alaa. Enemmän mahollisuutta löytää töitä.

Mikäs se sun toinen alasi sitten on?
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 27.08.2011 10:42

WoW
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 27.08.2011 11:01

SiaBBo kirjoitti:
Zhaituki kirjoitti:
SiaBBo kirjoitti:Pakko kysyä. Jos olet 21-vuotias, miten olet amiksen ekalla?

On se mahdollista opiskella toistakin alaa. Enemmän mahollisuutta löytää töitä.

Mikäs se sun toinen alasi sitten on?

Prosessinhoitaja (Kemiantekniikan ala) :P


@Bloodbane: WoW ei ole edes mikään ala, ei sitä tarvii opetella kun oppii hetkessä.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 27.08.2011 11:32

Tiedetään, mitäs tuo Prosessinhoitaja tekee?
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 49 vierailijaa

cron