Back to poromagia

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Back to poromagia

ViestiKirjoittaja Mint Nature » 28.08.2011 19:07

Sunnuntai
No siis alun perin minun ei edes pitänyt mennä koko turnaukseen mutta joskus aamulla päätin no voisha mennä, sanoin Tommille ett joku pakka tuun hakeen sen no hain jonkun pakan ja en katsonut sitä ja asemalle saavuttuani tapasin ES Mauri Viikin, Jounin (joka sai inviten herolta) ja sitten lähdimme kävelemäään kohti turnaus paikkaa ja jouni katsoi pakkani ja sanoi että et halua tietäää mitä siellä on.

Paikalle päästyämme piti löytää jostain suitein alaosa no sain sen jostain ja menin rundille kun paaringsit tulivat.

Ökä VS Jaxi (Minun pakka vs JAxin Lugia legendi)
No JAxi aloittelee ja taivas varjele mtä sieltä tulee sieltä tulee 4x mantine ja pass. No itse aloitin magmarilla ja olin ahaa tää on tommin EnteiSuicune/Magmortar/Reshiram/Ninetails. No haen jotain Vulpixeja ja magmareita penkille ja diskin top deckin eruptionilla. No Jaxi saa peliin lugioita ja kaikkee muuta kivaa ja passaa. NO itse nyin jotain Magmortar diskiöitä jotka vaan alkoi dekata jaxia. No Jaxi tulee tappamaan minun Magmortarini jolla oli 3 enua. No tulen sillä lataaja ninetalesilla lataamaan 3 enua Reshirammilleni. Jaxi ei saa enua ja passaa. Jniper enua diskiin lataaan toiselle reshirammille. Draw pass Jaxilta. Suitei Penkille 3 enua sille. Jaxi ei tiedä mitä teen... Draw passa... LAtaan 3 enua magmarilleni. Ja sit tulee 400 damagea minun ninetailsiini. tarvitsisin enun voittamiseen. No tuon Magmarin eteen ja kehitän sen ja siirrän kaikki enut sille Shayminillä ja Juniper nostan enun ja voitan pelin!
1-0 Jos pelit menee noin jotain tollasta pakkaa vastaan niin mites jotain oikeeta pakkaa vastaan....

Ökä VS Sami 123 ( EnteiSuicune/Magmortar/Reshiram/Ninetails vs Suitei/Weawile/Zoroark/Absol/DarkaiCresselia)
No aloitan pelin magmarilla no diskin top dekin. No tulee jotain enun latausta ja pass. No Dual Ball 2 Heads no toinen no 2 heads no läjä kaikkee kivaa peliin ja suitei. no diskin top dekin. no se oli pont. kaveri passaa. no enu diskin top dekin. no se oli juniper. No kaveri lataa enun ja passaa. No enu ja evolve ja 3 diskiin no. Juniper,Pont,Copycat ja HEADS ja sitten taas draw pass. Burst Punchilla prize. No tulee zorro iskeen Burst Punchia. Niin tulen minäkin ja sitten hän ja minä. Ja Zorrot ja Magmortarit iskee Burst Punchia kunnes voisin dekata hänet vikalla mortarillani no tulee reversal heads ja Suitei eteen ja torrent blade ja mortar kops. TUun Reshillä kostaa Flower SHop ladyn jälkeen ja commarilla magmar penkille Suitei on ainoana pokemonina pelissä ja annan hänelle vaihto ehdot tappaa MAgmarini ja hävitä siihen että tuun tappaan Suitein Suiteilla vai tappaa Suiteini Suiteillänsä ja hävitä dekkaamiseen. Sami halusi hävitä prizeihin...
2-0

Ökä Vs SL ( EnteiSuicune/Magmortar/Reshiram/Ninetails vs Magnazone/Yanmega)
No aloitan MAgmarilla ja käytän dekkaus iskua. Ja sit sl jotain set uppaa ja mä lähen dekkaan jollain magmortareilla SLää ja sitten tämä etenee yllättävään tilanteeseen Tarvitsen vuoron lisää aikaa ja enun no tuun Yyber cleffalla mutta en saa enua...
2-1

Ökä vs ? ( EnteiSuicune/Magmortar/Reshiram/Ninetails vs Reshityppis)
No tuun t3 Suiteilla ajelemaan yli ja laitan kaverin tuhlailemaan resursseja ja lupulta tuun dekkaan sen
3-1

Ökä vs Argentiina ( EnteiSuicune/Magmortar/Reshiram/Ninetails vs Argentiina)
Argentiinan kohtaaminen oli ihan alkuunkin syvältä kun sanoo kuka on sikapää siinä vaiheessa halusin jo päästä pelistä pois. No peli alkaa ja Argentiina pitää kovaäänistä rölliänsä kaikesta mahdollisesta ja huutaa ja laulaa ja sitten kusettelee kaiken lisäksi. Sit tönii niitä nopppi 5 damagesta 2 ja ei korjaa ja jne ja röllläilee lisää ja huutaa ja huutaa ja pelaa 8 prizellä...
No tulen t 3 suiteilla ja tapan 6 vuorossa 6 pokemonia
Prizet 8-0
4-1

Sain 13 prokredua ja sitten päätimme mennä syömään heseen jossa tungimme kaikkeen ruokaan rättiksengrillimaustetta ja ruoka oli yhtäkkiä monta kertaa parempaa... JA sitten tony menee ostaa pehmiksiä jotka olivat hyviä. Sitten evottelen junasta ja ninjailen itseni keravalle josta "limusiini" tulee hakemaan minut kotiin.

Props And Slops
+En pelannut Zhaitukia vastaan
+Jouni,Tri,Tony,SL,Tatti,IP,SP
+Pakka
+Suitei
+ Jotain

-Argentiina
-Peli argentiinaa vastaan
-argenttiina ylipäätnsä
-argentiina^2
-En päässyt pelaamaan Basculiiniä joka on hyvä kortti koska pokemon professorimme zhaituki totesi tämän theroymonillansa
Valloitamme Mailman Kahvi kupilla.xp
Spoiler:
ökääh
Avatar
Mint Nature
Järvenpään Liiga-Leader
 
Viestit: 219
Liittynyt: 01.11.2010 16:23

Re: Back to poromagia

ViestiKirjoittaja Suetic » 28.08.2011 19:21

Wut? Mitä sää sielä selität?!

Ihan huono rapsa, koska heebo oli itse tylsä.
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Back to poromagia

ViestiKirjoittaja Tonu » 28.08.2011 19:29

Rättismausteee... \0/


hieno pakka, huono formaatti.
Turnauskausi 2010-2011:
68-43 [111 peliä] (61,26% W)
Pelatut turnaukset: 18 (4 BR, 8 CC, 5 STP, 1 SM)
Top-Cuttaukset: 5/18
[päivitetty 8.5.2011]
Avatar
Tonu
Helsingin keskustan liigavastaava
 
Viestit: 542
Liittynyt: 31.10.2010 15:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Back to poromagia

ViestiKirjoittaja Energy » 28.08.2011 20:28

Kerrasaan mahtava pakka vaikka itse sanonkin : DD
AIRSOFT <3
Avatar
Energy
 
Viestit: 70
Liittynyt: 02.11.2010 15:19

Re: Back to poromagia

ViestiKirjoittaja Shadow Lugia » 29.08.2011 20:48

Joo, meillä oli kyl hieno matsi xP. Kauheet repeilyy puolin ja toisin. Harmillisesti voitto ratkes sun cleffan nukkumiseen kun heitit tailsin ja jouduit tuomaan sen reshiramin eteen ;______;. Pelasit kumminkin hienosti loput pelit ja taisit olla top4 xP? Propsit kyl vielä deckistä, oli komee pakka.
So, I Herd U Liek Mudkipzz?
Waihtola
Regigigas ;______; <3
Avatar
Shadow Lugia
 
Viestit: 559
Liittynyt: 01.11.2010 15:43
Paikkakunta: Tampere

Re: Back to poromagia

ViestiKirjoittaja Pokenikke » 29.08.2011 21:08

Argatni kirjoitti:Wut? Mitä sää sielä selität?!

Ihan huono rapsa, koska heebo oli itse tylsä.


Trin sm rapsa pt.2?
"Älä maksa vedestä, pelaa Pokémonia."

"tosi hyvä sanoo tyhmäks, kun oon nuorempi. hommaa muija" Justice scopez 15.9.11
Avatar
Pokenikke
 
Viestit: 600
Liittynyt: 27.11.2010 11:39
Paikkakunta: Kokkola


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron