Pasilan Poro BT 3-2, 6.

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Pasilan Poro BT 3-2, 6.

ViestiKirjoittaja SP. » 01.09.2011 22:12

Mo, kävin Poron Back in Pokemon turnauksessa:

Pakka Kumis x Ross:

3-2-2 Reuniclus
2-0-2 Vileplume
2-2 Donphan
1-1 ES (entei suicune legend)
1-1 Blissey
3 Zekrom
2 Pichu
1 Cleffa

2 Collector
4 Twins
4 Sage
3 Pont
2 Seeker

4 Candy
4 Commu

4 DCE
4 Sateenkaari
2 Fire
2 Fight



1# Round SP vs Akibah Reshiram/Typpis

Alkukäsi näytti aika surkealta, mutta sain ES:n ja Vileplumen peliin Twinssejen sekä unelma topdeckien avulla. Jouduin kuitenkin seeker-retreattaamaan ES:n pari kertaa ja antamaan pari prizea eteen että saan Reunicluksen peliin ja sen avulla ES:n damaget kiertoon. Loppu jatkui Bursting Infernolla.

1-0


2# Round SP vs Juusto Mew/Vileplume/Jumpluff /Muk

Juusto alottaa ja sagettaa. Itse tulen Pichulla leikkimään haen solun, 2 Oddishia, Phanphyn ja Zekromin. Juusto saa T2 Yanmegan mutta solun kopsuminen ei tietenkään kelpaa vaan Juusto Eeeeeeekkaaa, multahan tulee seuraavalla vuorolla karkki reuniclus peliin. Loppu peli jatkuu taas Donphanin spurdoomia damageita sweeppaillessa ja niitä healailessa. Mewitkin käy iskemässä pariin otteeseen mass attackia ja Confuse + Poison draggaamassa.

2-0


3# Round oma hyväinen naama vs Argentiina Zhaitukin Reshityppis

Aloitan kait oddishilla ja retreattaa sen käyttääkseni Commarilla haettua Cleffan Eeeeeeekkiä. Saan T2-T3 Vileplumen pystyyn ja muuta ES setuppia kasaan. Käytän joku 5-6 kertaa Pont/Eeeeeeek joilla saan setupin pikku hiljaa kasaan (vileplumen, reuniclus, chanseyn, zekrom, ES peliin sekä enui, seeker ja Blissey käteen) minkä jälkee uskomaton titaanien taisto: Outrage Cleffa Kops, 160 Burting Inferno Reshiram Kops, Blue Flare 120, Heal + 160 Bursting Inferno Reshiram kops, 40 Outrage(Ebin misplay), Heal 160 Burting Inferno... tätä jatkuu prizejeni loppuun saakka.

3-0


4# Round SP vs Kusettaja-Aono BDIF Kingdra/Cinccino

Okei aluks heitetään highrollia aono heittää 3., itsehän heitän 5. aono itkee ettei pyörinyt kunolla oon sillee wat, heitän uusiks 3. jonka jälkee Tri sanoo et pitäis heittää heads or tails. No sanon heads ja Aono heittää Tailssin.

No Aonopa aloittaa ja heittelee sen 5 tailssia pelin alkuun(2 Dual Ball, 1 Reversal), mutta silti peliin tulee collectorin avustuksella tarpeelliset basicit 2 minccino, 2 horsea, cleffa. Omilla vuorolla väännän kai pichua peliin yms. Aono lähtee T2 ottamaan prizeja. Jään 3 prizee jälkeen. Ehdin kuitenki saada reunicluksen ja ES:n peliin ja Cinccinot lähtee 80+burn tailssiin. En nostanut lopussa muita healaus itemeit kuin yhden seekerin. Pääsen prize tilanteeseen 2-1 jossa edessä olevalla ES:llä on 80 damagee päällä eikä mun enää kannata siirrellä damoi. Kopsun edessä olevan, päästään tilanteeseen 1-1. Sit Aono on et 2xkingdran power+prime isku(160hp-80damage-2x10damage-40damage=0) riittäis ES:n kopsumiseen, sit oon vaa joo. Ja näin minä hävisin.

3-1


5# Round SP vs IP Stage 1

IP aloittaa pelin ja hakee stg1 ala muotoja penkille. Itse aloitan Phanphyllä jonka sittemmin retreattaan dce:llä. Vuorollani käytän commun ja sagen. Commarilla haen Pichun ja Sagel saan tarvittavat kamat T3 Vileplumeen että Reuniclucseen(2xCandy, Vileplume, Reuniclus) ja vielä Ponttikin löytyy kädestä eli pichulla haen 2xoddish, solun ja cleffan. Pelihän näyttää loistavalta mutta IP käyttääkin vuorollaan ansakortin nimeltä Judgen ja oon silleen no ei sitte. Nostan Judgesta kait 3 supoa ja commarin. Ip kopsuu Oddishin Yanmegalla. Käytän commarin ja muistankin vasta ettei pakassani olekkaan gloomeja ja haen kait Donphanin ja Eeeeeeekkaan. Peli jatkuu sillä tavalla että Yanmega raidaa penkin toka oddish lähtee, pichu lähtee, herännyt cleffa edestä lähtee. Yhtäkkiä olenkin tilanteessa jossa olen antanut 4 prizea eteen ja minulla on pelissä Reuniclus ja ladattu ES edes sekä penkillä orjia. Ip tekee dmg tasaseen tahtiin do the wawe:llä enkä edes saa Cinccinoita/Zoroarkkeja hengiltä koska Bursting Inferno 80+burn ja burniflippi aina heads. IP käy johonki väliin misplayaamassa Zoroarkilla Bursting Infernoa ES:ään vaikka olisi pitänyt heittää Torrent Bladea(100 penkille) Reuniclucseen. Kohta huudetaan aika prize tilanteessa 4-1 ja pelaan silti loppuun saakka kuin mies.

3-2

Jees olin kuullut että 3 voitolla saa jtn joten jäin odottamaan standingsejä. Odottelen jonossa ja kysyn roxult et miks sil on mitallei sit pöllin itellekkin pari mitallia samalla kun heitän hurjat 6e porotilille hautumaan. Porukka ehti jo tässä ajassa feidata mut. Soitin tatille ja lähin kävelee Aurinkoa kohti. Aurigossa istuu Jouni, tatti, Sl, Roxu ja Power jotka ovat jo jonku aika sitten tilanneet ruokansa. No tilaan pitakebabin ja ruokani onkin samaan aikaan valmis kuin muillakin(like a boss). Sit pelataan viel mahjongii poros /w Jouni, SL ja Tatti

+Mahjong
++Käteni Mahjongissa
+oli ihan kivaa
+++Mitallit oli tosi siistei
[15:13:37] <@Bumerangi-Hero> SP
[15:14]* Puhut nyt kanavalla #/nb/.

[17:39]<GumisGeppi> ei sellai mitään hirveetä kinostusta peliä kohtaan xP
Avatar
SP.
 
Viestit: 83
Liittynyt: 01.11.2010 11:43

Re: Pasilan Poro BT 3-2, 6.

ViestiKirjoittaja aono » 01.09.2011 22:41

Joo ihan koo, paitti en pelannu pakassani ollenkaan reversaleja enkä collectoreja >: )
Avatar
aono
 
Viestit: 253
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Pasilan Poro BT 3-2, 6.

ViestiKirjoittaja Juusto » 01.09.2011 22:54

Joo ihan koo, paitti että Pichu oli penkillä Phanpyn, Oddishin, Solun ja Zekromin kanssa kun Eekkasit T1. Hyvin myös sisällytetty pelin lopulta ratkaissut confuseflippisi ja ensimmäinen See Off vuorolla 4, 2 prizea jo eteen antaneena >: )
Avatar
Juusto
 
Viestit: 478
Liittynyt: 02.11.2010 00:34

Re: Pasilan Poro BT 3-2, 6.

ViestiKirjoittaja badganondorf » 01.09.2011 23:38

SP. kirjoitti: Sit Aono on et 2xkingdran power+prime isku(160hp-80damage-2x10damage-40damage=0) riittäis ES:n kopsumiseen, sit oon vaa joo. Ja näin minä hävisin.



aono kirjoitti:Joo ihan koo, paitti en pelannu pakassani ollenkaan reversaleja enkä collectoreja >: )


Lehtis kirjoitti:Joo ihan koo, paitti että Pichu oli penkillä Phanpyn, Oddishin, Solun ja Zekromin kanssa kun Eekkasit T1. Hyvin myös sisällytetty pelin lopulta ratkaissut confuseflippisi ja ensimmäinen See Off vuorolla 4, 2 prizea jo eteen antaneena >: )



Kuva

Onneksi olen täällä kaukana kaikesta pahasta.
http://www.thedeckout.com - Maailman paras Pokémon TCG-blogi(ni)

Mewtwolover kirjoitti:Pistin kännykkääni jo muistuksen 12.8.(MM-kisat päättyvät 11.8.) kohdalle noiden (Esan) oikkien poistosta.
Avatar
badganondorf
 
Viestit: 832
Liittynyt: 04.10.2010 09:52

Re: Pasilan Poro BT 3-2, 6.

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 01.09.2011 23:49

badganondorf kirjoitti:
Onneksi olen täällä kaukana kaikesta pahasta.


Onneksi kirjoitat Pokémon-blogia. :>
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Pasilan Poro BT 3-2, 6.

ViestiKirjoittaja Tonu » 02.09.2011 06:50

Joo ihan koo, paitsi et ES Legul tais kyl olla satanen pääl et se lähti Kingdran iskulla spurdospärdöjen avustuksella.
Turnauskausi 2010-2011:
68-43 [111 peliä] (61,26% W)
Pelatut turnaukset: 18 (4 BR, 8 CC, 5 STP, 1 SM)
Top-Cuttaukset: 5/18
[päivitetty 8.5.2011]
Avatar
Tonu
Helsingin keskustan liigavastaava
 
Viestit: 542
Liittynyt: 31.10.2010 15:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pasilan Poro BT 3-2, 6.

ViestiKirjoittaja Pokenikke » 02.09.2011 08:20

joo ihan koo. es<3.
"Älä maksa vedestä, pelaa Pokémonia."

"tosi hyvä sanoo tyhmäks, kun oon nuorempi. hommaa muija" Justice scopez 15.9.11
Avatar
Pokenikke
 
Viestit: 600
Liittynyt: 27.11.2010 11:39
Paikkakunta: Kokkola


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron