Päivän biisi (yksi linkki/päivä/jäsen)

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Päivän biisi (yksi linkki/päivä/jäsen)

ViestiKirjoittaja Kysyjä » 10.09.2011 16:27

Kekkonen kirjoitti:
Kysyjä kirjoitti:
Zhaituki kirjoitti:Pelimusiikki on yhtälailla musiikkia kuin muukin, eipäs siinä syrjitä. Yhtälailla nekin voi olla "päivän biisejä". Ja kyllä niissäkin on välillä lyriikoita. Että äläs inise.

Vaihdan topikin nimen ja sulta meneekin kanta näiltä jutuiltas? Kuono umpeen zhai
Haluun kuulla sulta loogisen ja pätevän selityksen sille, miksei pelimusiikki muka ole musiikkia. Alakategoria samalla tavalla kun kaikki muutkin musiikin lajit. Inttäminen inttämisen vuoksi ilman mitään järkeviä argumentteja on vähän hupsua.
Odotan innolla : )

Itse Kekkonen vastaa minulle, luovutan D: pistäkää sit pelimusiikkia, haters gonna hate.
Ei niin aktiivinen
Avatar
Kysyjä
 
Viestit: 595
Liittynyt: 01.11.2010 16:06

Re: Päivän biisi (yksi linkki/päivä/jäsen)

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 10.09.2011 16:28

Noh niimpä, yleensä pelimusiikki tehdään samalla tavalla kuin technokin näin esimerkiksi. Tai jopa oikeana bändinä nykyään moneen peliin. (Otherworld FFX *Cough*)
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Päivän biisi (yksi linkki/päivä/jäsen)

ViestiKirjoittaja SnappiX » 10.09.2011 16:30

Kysyjä kirjoitti:
Zhaituki kirjoitti:
Kysyjä kirjoitti:Pelimusiikki on pelimusiikkia, tunkekaa siis kaikki Digimon pelimusiikit (myös remixit) sinne pelimusiikki ketjuun.

Pelimusiikki on yhtälailla musiikkia kuin muukin, eipäs siinä syrjitä. Yhtälailla nekin voi olla "päivän biisejä". Ja kyllä niissäkin on välillä lyriikoita. Että äläs inise.

Vaihdan topikin nimen ja sulta meneekin kanta näiltä jutuiltas? Kuono umpeen zhai

Kuva

Joo, mutta pelimusiikki on musiikkia siinä missä muukin musiikki eli niiden pitäisi kelvata tähän ketjuun.



Ja neiti Lavigne, koska tämä kappale on mielestäni todella herkkä.
Viimeksi muokannut SnappiX päivämäärä 10.09.2011 22:05, muokattu yhteensä 1 kerran
[22:29] <+keksik> snii snaa snappii
[22:29] <+keksik> snappi snappi sanp
Avatar
SnappiX
 
Viestit: 202
Liittynyt: 01.11.2010 11:56
(: Derpping :)

Re: Päivän biisi (yksi linkki/päivä/jäsen)

ViestiKirjoittaja NekoHennuli » 10.09.2011 17:06

Kekkonen kirjoitti:"Kunnon lauluista". Ilmeeni.

"Laulu on ihmisäänellä aikaansaatua musiikkia". Ja kun puhe oli tilulilu-taustamusiikin ja kunnon LAULUN erosta, niin.. Tämä on tätä edellä mainittua taustaMUSIIKKIA ja tämä samaisesta kappaleesta sovitettu LAULU.
Mikä siinä on niin ******** vaikeaa erottaa kaksi aivan eri asiaa toisistaan? Ja kyllä sen idioottikin tajuaa, että tämän topiikin alkuperäinen tarkoitus oli juurikin koota LAULUJA.
Meow!
Avatar
NekoHennuli
 
Viestit: 283
Liittynyt: 22.03.2011 19:55
Paikkakunta: Ljusdal

Re: Päivän biisi (yksi linkki/päivä/jäsen)

ViestiKirjoittaja Kekkonen » 10.09.2011 17:52

NekoHennuli kirjoitti:
Kekkonen kirjoitti:"Kunnon lauluista". Ilmeeni.

"Laulu on ihmisäänellä aikaansaatua musiikkia". Ja kun puhe oli tilulilu-taustamusiikin ja kunnon LAULUN erosta, niin.. Tämä on tätä edellä mainittua taustaMUSIIKKIA ja tämä samaisesta kappaleesta sovitettu LAULU.
Mikä siinä on niin ******** vaikeaa erottaa kaksi aivan eri asiaa toisistaan? Ja kyllä sen idioottikin tajuaa, että tämän topiikin alkuperäinen tarkoitus oli juurikin koota LAULUJA.
Lue aloitusviesti ole hyvä. Kyse on päivän biisi -ketjusta, ei päivän laulu -ketjusta. Idioottikin osaa lukea, mutta itse tekemäsi olemattomalla pohjalla olevat päätelmät eivät olekaan niin helppoja tulkita. Minkä takia sinun pitäisi tulla myös tänne pätemään mikä kelpaa ja mikä ei.

Ja jos nyt et tajunnut, niin lähinnä viittasin koomiseen kontrastiin siinä, että puhut KUNNON lauluista ja sitten kun katsotaan mitä linkität tähänkin ketjuun niin HMM...

Tuolla määritelmällä tänne ei myöskään sais laittaa räppiä (eihä se oo lauluu öhöhöö) tai mitään tanssimusiikkia yms., mikä menee jo ihan pelleilyksi. Minkä takia yhden "soittimen", tässä tapauksessa ihmisäänen, puuttuminen tai sisältyminen kappaleeseen olis joku kriteeri kelpuuttaa tänne biisejä. :D Jos sun mielestä ihmislaulu tekee jostain sävellyksestä paremman kuin pelkkiä koneääniä tai soittimia sisältävät sävellykset on, niin se on sitten sun mielipide mutta ei tätä elitististä tuputusta nyt ihan joka paikkaan tarvita.

Ei tarvetta hikeentyä, tsiisös. : DD
pikapikapikachuuuu kirjoitti:Nykyään mä huudan niil banaani jos ne huutaa jotai enkä välitä koska pearl on paras ds peli koskaan!
Tästä asenteesta me kaikki voimme kaikki oppia jotain :)

Täydellisen keskinkertaisuuden tavoittelua Herran vuodesta 1993.
Kekkonen
 
Viestit: 133
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Päivän biisi (yksi linkki/päivä/jäsen)

ViestiKirjoittaja NekoHennuli » 10.09.2011 18:31

Kekkonen kirjoitti:Lue aloitusviesti ole hyvä. Kyse on päivän biisi -ketjusta, ei päivän laulu -ketjusta. Idioottikin osaa lukea, mutta itse tekemäsi olemattomalla pohjalla olevat päätelmät eivät olekaan niin helppoja tulkita. Minkä takia sinun pitäisi tulla myös tänne pätemään mikä kelpaa ja mikä ei.

Ja jos nyt et tajunnut, niin lähinnä viittasin koomiseen kontrastiin siinä, että puhut KUNNON lauluista ja sitten kun katsotaan mitä linkität tähänkin ketjuun niin HMM...

Minkä takia yhden "soittimen", tässä tapauksessa ihmisäänen, puuttuminen tai sisältyminen kappaleeseen olis joku kriteeri kelpuuttaa tänne biisejä.

niin se on sitten sun mielipide mutta ei tätä elitististä tuputusta nyt ihan joka paikkaan tarvita.

Eikö se jo jotain kerro, jos topiikin aloittaja on itsekin sitä mieltä, että instrumentaali pelimusiikki ja remixit hus ******* tästä topiikista? Vai onko Kysyjän, eli aloittajan, mielipide tämä mainitsemasi "olematon pohja"? Ja missä vaiheessa minä olen mitään pätenyt? EHDOTIN asiaa, ********* vie. Jos tuo on kantasi, pitänee pyytää modeja muuttamaan "Foorumia koskeva palaute"-osion informaatio "Tätä foorumia koskeva palaute ja parannuspätemiset tänne." =P

Ja jotta ***** musiikkimaku? No, sen nyt olen aikoja sitten tiennyt, joten siitä ei tarvitse erikseen mainita. Mutta varmaan se on helppoa ottaa argumentiksi, jotta pääsee itse sitten jollakin "pätemään". Kun puhuin kunnon lauluista, en tarkoittanut tosiaan ns. maullisesti asiaa vaan juurikin tätä eroa instrumentaalin OST-musiikin ja laululla höystetyn OST-musiikin eroa. Lue viestini uudestaan, ole hyvä.

Mie nyt tosiaan olen ihan tämän topiikin luontipäivästä lähtien ollut siinä uskossa, että tämä topikki on ihan LAULUJA varten, koska sanalla "biisi" viitataan nykyään enimmäkseen "bändi-musiikkiin", eli soittimet ja ihmisääni. Asiasta oli aikaisemminkin puhetta, Kysyjä itse otti puheeksi sen, että pelimusiikin hus pois täältä. Mutta mikäli tämä tosiaan paikka sekä instrumentaaleille tiluliluille, että lauluille, ei sitten ole mitään ongelmaa asian kanssa. Herra Kysyjä voisi oikeastaan vastata tähän kysymykseen ihan itse, notta mitä topiikilta haki, kun kerran tuosta viattomasta ehdotuksestani nyt nousikin hirveä sota.

Kukahan se tässä hikeentyy? "Elitististä tuputusta", voi jumalauta..
Meow!
Avatar
NekoHennuli
 
Viestit: 283
Liittynyt: 22.03.2011 19:55
Paikkakunta: Ljusdal

Re: Päivän biisi (yksi linkki/päivä/jäsen)

ViestiKirjoittaja Kysyjä » 10.09.2011 18:41

NekoHennuli kirjoitti:Herra Kysyjä voisi oikeastaan vastata tähän kysymykseen ihan itse, notta mitä topiikilta haki.

Hyviä biisejä D: mutta en mahda sille mitään että toisilla on erilainen musiikkimaku. Vaikka en haluaisikaan kuunnella jtn digimon pelimusaa samalla kun luen foorumia, ehkä joku toinen haluaakin. Ainahan voin skipata sen pelimusiikin ja löytää oikean ''biisin''. Itseasiassa lasken ''biisiksi'' myös nämä amisjumputukset, joissa ei laulettaisi ollenkaan, joten en sanoisi että tuo ihmisääni/laulu olisi se ainoa ''oikea'' kriteeri sille mikä on biisi ja mikä ei.
Että voihan tsiisös ja piis piis.
Ei niin aktiivinen
Avatar
Kysyjä
 
Viestit: 595
Liittynyt: 01.11.2010 16:06

Re: Päivän biisi (yksi linkki/päivä/jäsen)

ViestiKirjoittaja NekoHennuli » 10.09.2011 18:46

Kysyjä kirjoitti:
NekoHennuli kirjoitti:Herra Kysyjä voisi oikeastaan vastata tähän kysymykseen ihan itse, notta mitä topiikilta haki.

Hyviä biisejä D: mutta en mahda sille mitään että toisilla on erilainen musiikkimaku. Vaikka en haluaisikaan kuunnella jtn digimon pelimusaa samalla kun luen foorumia, ehkä joku toinen haluaakin. Ainahan voin skipata sen pelimusiikin ja löytää oikean ''biisin''. Itseasiassa lasken ''biisiksi'' myös nämä amisjumputukset, joissa ei laulettaisi ollenkaan, joten en sanoisi että tuo ihmisääni/laulu olisi se ainoa ''oikea'' kriteeri sille mikä on biisi ja mikä ei.
Että voihan tsiisös ja piis piis.

Noni, kiitoksia kovasti, nyt on sekin sitten selvitetty. ^^
Heh, en sitten tiedä olenko tosiaan niin "kermapersauselitisti", kun itse näen juurikin sanan "biisi" muotoa soittimet+ihmisääni. Mutta joo, näillä siis mennään ja sen ehdotukseni voikin sitten ignorettaa. =P

//EDIT
Nyt on pakko viilata pilkkua, kun asia jäi vaivaamaan minua. ^^' Eli:

"Biisi"
Finnish
Etymology:
From English "piece" (of music).
Noun
biisi = song (colloquial)

->

"Song"
English
Noun
1. A short musical composition with lyrics for voice or voices, performed by singing.
2. The act or art of singing.
3. A melodious sound made by a bird, insect, whale or other animal.
4. Something that cost only a little; chiefly for a song. ("He bought that c for a song.")

Eli, olin oikeassa, lälläspyy! XP No joo, leikki sikseen. ^^'
Meow!
Avatar
NekoHennuli
 
Viestit: 283
Liittynyt: 22.03.2011 19:55
Paikkakunta: Ljusdal

Re: Päivän biisi (yksi linkki/päivä/jäsen)

ViestiKirjoittaja Kekkonen » 10.09.2011 19:33

En vieläkään vaan ole kuullut tälle ehdotukselle mitään muuttaa perustelua kuin sen, että se on sun mielipide. Kuten vähän matkaa keskustelua taaksepäin lukemalla voit huomata, myöskään kysyjä ei osannut perustella vain tietynlaisen musiikin kelpuutttamista ja sanoi myös, että postatkaa kaikkea. Siksi ketjun nimi ja aloitusviesti on mitä on. Ja ei, biisi ei tarkoita laulu- ja soitinyhtyeen tuotosta...... hikeentymistä huomaa lähinnä tuosta kiroamisesta ja kapsin väkisinmakaamisesta, mikä ei normaalisti kuulu keskusteluun. :P
pikapikapikachuuuu kirjoitti:Nykyään mä huudan niil banaani jos ne huutaa jotai enkä välitä koska pearl on paras ds peli koskaan!
Tästä asenteesta me kaikki voimme kaikki oppia jotain :)

Täydellisen keskinkertaisuuden tavoittelua Herran vuodesta 1993.
Kekkonen
 
Viestit: 133
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Päivän biisi (yksi linkki/päivä/jäsen)

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 10.09.2011 19:39

Ei ne kaikki instrumentaaliset musat ole OST:tä.... <_< Jos yhtään tiedät Epica bändin biisejä, niillä on pari hienoa instrumentaalia biisiä. Muillakin bändeillä on instrumentaalisia biisejä. Ja onhan joissain peleissä OST:tä missä on laulua :O Hupsista. Esim. täs töpössä on kans yksi... se on minulta ja kolmos sivulla "Cantata Mortis & God in fire"
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Päivän biisi (yksi linkki/päivä/jäsen)

ViestiKirjoittaja NekoHennuli » 10.09.2011 20:21

Kekkonen kirjoitti:Ja ei, biisi ei tarkoita laulu- ja soitinyhtyeen tuotosta......

hikeentymistä huomaa lähinnä tuosta kiroamisesta ja kapsin väkisinmakaamisesta, mikä ei normaalisti kuulu keskusteluun.

Eikä "koira" koiraa, vaan sopulia. Mie voin skannata ihan "lihallisesta" sanakirjasta sepustuksen "biisi"-sanalle, jos välttämättä noin paljon haluat jatkaa tätä vääntämistä.

Minun normaaliin puhutyyliini IRL kuuluu suunnaton kiroilu, joten käytän sitä myös kirjoittaessa, pahoittelen, jos se jotakuta häiritsee, kuitenkin sääntöjen mukaan sensuroin sanata. Ja käytän kapseja, jos haluan painottaa jotakin YHTÄ sanaa. Jos kokonaista virkettä pitää painottaa, sitten käytän alleviivausta. Mukavaa, kun kommunikointini noin kiinnostaa. <3

Zhaituki kirjoitti:Ei ne kaikki instrumentaaliset musat ole OST:tä.... <_<

Ei olekaan ystävä hyvä, käytin OSTeja vain esimerkkejä, kun soundtrackit kuitenkin suurrimmalta osalta (Usein!) koostuu instrumentaaleista. =P
Meow!
Avatar
NekoHennuli
 
Viestit: 283
Liittynyt: 22.03.2011 19:55
Paikkakunta: Ljusdal

Re: Päivän biisi (yksi linkki/päivä/jäsen)

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 10.09.2011 20:44

NekoHennuli kirjoitti:Ei olekaan ystävä hyvä, käytin OSTeja vain esimerkkejä, kun soundtrackit kuitenkin suurrimmalta osalta (Usein!) koostuu instrumentaaleista. =P

Mikä tekeekin niistä usein parempia kuin laulun kanssa, en pystyisi kuvittelemaan esim. Dancing mad part 4:ää (FF6) laulun kanssa. Tämä koko OST argumentti on mielestäni turha koska sekin on musiikkimaku. Itse en taas siedä yhtään räppiä taikka dubsteppiä.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Päivän biisi (yksi linkki/päivä/jäsen)

ViestiKirjoittaja Tas » 10.09.2011 21:33

Hienoa, että ollaan saatu aiheesta jopa jotain keskusteluakin, eikä pelkästään videolinkkejä parin sanan saattelemina. Itsekään en pidä pelimusiikeista, mutta en myöskään näe niiden postaamisessa mitään ongelmaa. Eihän niitä ole pakko kuunnella. Ainoa asia, mitä en halua tähän ketjuun ovat täysin perustelemattomat viestit (joo olen poistanut kaikki ne, jos joku on miettinyt mihin se oma niin mahtava biisi on lähtenyt).

Ja kuten jo sanoin, keskustelu on hyvästä. Mutta jos porukka alkaa hikeentymään ja mollaamaan toisia, on parempi olla hiljaa. Tämä ihan kaikille äsköisessä väännössä mukana olleille. Kekkonen on hyvä ja jättää sen toisten musiikkimaun haukkumisen pois, sillä ei saada aikaan muuta kuin typerä ala-asteen tasoinen tappelu (kaikki ala-asteelaisetkin saa opetella nyt välttämään noin hölmöjä väittelyn aiheita). NekoHennulille sanottakoon tuollaisen kirjoitustyylin vaikuttavan kyllä siltä, että pelihousujen lisäksi tuli revittyä vähintäänkin neljältä naapurilta päät irti. Zhaitukin osallistumista tähän keskusteluun nyt en totta puhuen oikein edes ymmärtänyt, kun kommentit vaikuttivat lähinnä random poiminnoilta sieltä täältä ja helpohkolta hermostumiselta.

Jatkakaa vaan jutustelua, jos jollain on jostain syystä vielä tärkeää sanottavaa aiheeseen, mutta jäitä hattuun kaikille. Provoamiset ja kiehahtamiset pois. Kuunnelkaa siitä vähän rauhoittavaa musiikkia:
[21:51:11] <+Caccis> ota nyt realismi vastaan, suurin osa jotka harrastaa tätä on failureita irl
Avatar
Tas
 
Viestit: 844
Liittynyt: 03.09.2010 18:55

Re: Päivän biisi (yksi linkki/päivä/jäsen)

ViestiKirjoittaja Kekkonen » 10.09.2011 22:06

NekoHennuli kirjoitti:
Eikä "koira" koiraa, vaan sopulia. Mie voin skannata ihan "lihallisesta" sanakirjasta sepustuksen "biisi"-sanalle, jos välttämättä noin paljon haluat jatkaa tätä vääntämistä.

Minun normaaliin puhutyyliini IRL kuuluu suunnaton kiroilu, joten käytän sitä myös kirjoittaessa, pahoittelen, jos se jotakuta häiritsee, kuitenkin sääntöjen mukaan sensuroin sanata. Ja käytän kapseja, jos haluan painottaa jotakin YHTÄ sanaa. Jos kokonaista virkettä pitää painottaa, sitten käytän alleviivausta. Mukavaa, kun kommunikointini noin kiinnostaa. <3


Vaikka ylläoleva viesti nyt taitaakin olla lähinnä turhautumisen purkamista niin vastaan kuitenkin. Pointti tässä keskustelussa kun oli ainakin mun osalta se, että miksi ihmeessä jotkut biisit ei kelpais tänne, ja millä perusteella laulettu musiikki on parempaa. Pelimusiikista yms. kun kuitenkin koko ajan tässä käytetty jotain "taustamelu" tyyppisiä nimityksiä. Tähän sainkin jo Kysyjältä "vastauksen" ja siunauksen muun musiikin postaamiselle, ennen kuin tartuit mun viestiin ja aloit hepuloimaan.

Ole hyvä ja skannaa jos saat siitä jotain potkua, sanan "biisi" merkityksestä en halua vääntää vaikka niin epäilit, se kun tarkoittaa musiikkikappaletta soitettua ja/tai laulettua, ja on siihen merkitykseen suomen kielessä vakiintunut. Sanan alkuperästä ja merkityksestä vääntäminen menee niin offtopiciksi että siihen en lähde tässä, jos sinulla on jotain kysyttävää slangisanan "biisi" etymologiasta niin jatkan mielelläni yksityisviestillä. : ) Satuin vain vielä kirjoittamaan viestiäni silloin kun postasit omasi.

Ja tosiaan, miksi susta tuntuu olevan outoa että sun tapa viestiä kiinnostaa? Jos joku keskustelee mun kanssa niin totta kai kiinnitän huomiota siihen miten toinen kirjoittaa... : D Ei niillä väitteillä oo yhtää mitää painoarvoa ainoa jos ainoa tapa ilmaista niitä on esiteini-ikäsen raivopojan tyyli. (I should know.) Ja niinkuin tassukka tossa jo anto ymmärtää niin ihan ystävällisenä vinkkinä että jos haluat jonkun ottavan sut tosissaan, niin se kiroilu ei oikein toimi. Se on joskus saattanu toimia mutta ei se sillon jos tarkotus on vakuuttaa toinen jostain.

Myönnän kyl ekassa viestissäni provosoineeni NekoHennulia, mutta siihenki houkutuin vain koska oon jo aiemmi ärsyyntyny tosta meuhkaamisesta ja tavasta lytätä muiden mielipiteitä.

Niin ja kiitos Tas kun annat mun puhua, joku muu mode olis tässä vaiheessa jo pistäny mulle taas varotusta. <3
pikapikapikachuuuu kirjoitti:Nykyään mä huudan niil banaani jos ne huutaa jotai enkä välitä koska pearl on paras ds peli koskaan!
Tästä asenteesta me kaikki voimme kaikki oppia jotain :)

Täydellisen keskinkertaisuuden tavoittelua Herran vuodesta 1993.
Kekkonen
 
Viestit: 133
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Päivän biisi (yksi linkki/päivä/jäsen)

ViestiKirjoittaja NekoHennuli » 11.09.2011 00:19

Tas kirjoitti:NekoHennulille sanottakoon tuollaisen kirjoitustyylin vaikuttavan kyllä siltä, että pelihousujen lisäksi tuli revittyä vähintäänkin neljältä naapurilta päät irti.

Hehe, tuo sai jopa oikeasti hymyilemään. XP Njoo, no minun puhetyyli on aina ollut terävä ja suora, koska en voi sietää tätä joka puolella vellovaa ns. poliittista ****** jauhantaa, kun pitää koko ajan kaunistella ja kierrellä, joten mitä tuohon kiroiluuni tulee, se on mulle yhtä luonnollista kuin lumi talvella tahi vessassa käynti. Että jos ei ihminen muutavaa lainasanaa kestä, niin se on hänen ongelmansa, ei minun. Ja veikkaan, että siinä vaiheessa, kun joku tulee mora kädessä vastaan, "voisitko poistua himputtiin"-pyyntö kyseiselle henkilölle ei kovin lisää uskottavuuttasi. :D Mutta joo, ymmärrän pointtisi täysin, ystävä hyvä.

Kekkonen kirjoitti:että miksi ihmeessä jotkut biisit ei kelpais tänne, ja millä perusteella laulettu musiikki on parempaa.

ennen kuin tartuit mun viestiin ja aloit hepuloimaan.

Ja tosiaan, miksi susta tuntuu olevan outoa että sun tapa viestiä kiinnostaa?
Ei niillä väitteillä oo yhtää mitää painoarvoa ainoa jos ainoa tapa ilmaista niitä on esiteini-ikäsen raivopojan tyyli.

tavasta lytätä muiden mielipiteitä.

Kysyjä kirjoitti:Pelimusiikki on pelimusiikkia, tunkekaa siis kaikki Digimon pelimusiikit (myös remixit) sinne pelimusiikki ketjuun.

TUOSTA syystä (Edlleen!) EHDOTIN "erottelua", ja koska tosiaan LUULIN, pahoittelen inhimillistä erhettäni, että kyseessä on ihan ns. vokaalisten kappaleiden oma topic. Enkä ole edelleenkään missään vaiheessa sanonut, että laulettu musiikki olisi parempaa. Sanoin tuossa aikasemmin, että en minä instrumentaaleja vihaa, rakastan niitä. Joten mistä sie tuon nyt oikein revit? Niin ja Zhaitukille, Dancing Mad lyriikoilla, olen samaa mieltä. Toimisi varmasti yhtä hyvin, kuin kuurosokea Rammsteinin keikalla. :D

Ja totta munassa mie rupean hepuloimaan, kun sanot, että musiikkimakuni on hanurista, vielä ilman niitä aikasemmin vinkumiasi perusteluja. =P

Ei se minusta outoa ollut, pisti oikeasti hymyilyttämään. Hehe, en tiedä, minkälainen pumpulimaailma siellä Suomen puolella nykyään on, mutta kun kaveriporukka koostuu 25+ motoristi ja/tai metallimiehistä, jotka oikeasti normaalissa puheessaan, puhuttiin sitten pitsin nypläämisestä tai vauvoista, käyttää joka toisena sanana kirosanoja, ja joiden fiksuin voittoargumentti on "Mie lyön ***** lujempaa, takasin keittiöön ämmä.", niin olen omaksunut sen, että tollanen juurikin mainitsemani "poliittinen ****** jauhanta" on vain elitistien tapa yrittää tajuta jotain oikeasta maailmasta. Että jos oikeasti haluaa jotakin sanoa, siihen tarvitaan voimaa. Ja jos se tosiaan muiden mielestä on vain "ei vakavasti otettavaa teni-angstia", niin älkää sitten hitto vieköön ottako sitä tosissaan ja lähtekö vääntämään. Eikös ne teinitkin vain ignoreteta, kun niitä niin kovin kiukuttaa? :D

Ole hyvä ja anna esimerkki. Nyt mie olen oikeasti vihainen, joten haluan tietää, että missä kohtaa mie muka olen lytännyt jonkun muun mielipiteen. Koska selasin joka ********* viestin, minkä olen ikinä kirjoittanut tänne, enkä mistään löytänyt moista. Yritätkö sie ihan oikeasti vain ärsyttää vai mitä? Jos oikeasti jotakin löydät, ole hyvä kerro, missä, niin voin tarkistaa asian uudelleen ja tarpeen vaatiessa pyytää anteeksi. Vaikken fyysisesti mies olekaan, on minussa sitä sen verran, että olen valmis myöntämään virheeni ja ottamaan siitä vastuun.


Mutta joo, postatkaahan lapset, ja lapsenmieliset nyt sitten sitä musiikkia, jotta saadaan kuunneltavaa. ^^
Meow!
Avatar
NekoHennuli
 
Viestit: 283
Liittynyt: 22.03.2011 19:55
Paikkakunta: Ljusdal

Re: Päivän biisi (yksi linkki/päivä/jäsen)

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 11.09.2011 01:29

NekoHennuli kirjoitti:Mutta joo, postatkaahan lapset, ja lapsenmieliset nyt sitten sitä musiikkia, jotta saadaan kuunneltavaa. ^^

Hiukan vaikeaa kun kuuntelen enimmäkseen OST musiikkeja ja siitä tullaan inisemään jos linkitän niitä. :P Ellei porukat sit väkisinkin halua että alan linkkailee jotain tyyliin dimmu borgiria. xP



Noh NekoHennulin pyynnöstä heitän jotain omasta mielestäni hyvää ja hienoa. :P



Tässä on aivan mahtavat kitara soundit ja muutenkin yhdestä parhaimmasta touhou biisistä tämmöinen hevi versio, tosin ilman laulua. :)
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Päivän biisi (yksi linkki/päivä/jäsen)

ViestiKirjoittaja NekoHennuli » 11.09.2011 02:16

Zhaituki kirjoitti:Hiukan vaikeaa kun kuuntelen enimmäkseen OST musiikkeja ja siitä tullaan inisemään jos linkitän niitä. Ellei porukat sit väkisinkin halua että alan linkkailee jotain tyyliin dimmu borgiria. xP

*HUOKAUS*


Ihan vain sen takia kun suoraan sanottuna ******** tuo yleinen egoaminen ja marttyyrien leikkiminen. Ihmiset eivät ole jumalia, vaikka niin luulevatkin, eikä ketään nykyään ainakaan Pohjoismaissa kivitetä uskomusten puolesta. Palatkaa maan pinnalle. Tulee huomattavasti parempi fiilis.
Meow!
Avatar
NekoHennuli
 
Viestit: 283
Liittynyt: 22.03.2011 19:55
Paikkakunta: Ljusdal

Re: Päivän biisi (yksi linkki/päivä/jäsen)

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 11.09.2011 14:24

Hetken netistä etsittyäni:

"Eikö teidän laissanne sanota: 'Minä sanoin: te olette jumalia."
Pätkä kohdasta Joh. 10:34-36.

Mutta jos jotain keskusteluun merkittävää haluaisin sanoa on se, että pelimusiikki on myös musiikkia, miksei se voisi myös olla tässä "päivän biisi" ketjussa. Laitan nytten tästä cliffhanger-musiikkia odotellessani rageryöppyä johonkin suuntaan.

Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: Päivän biisi (yksi linkki/päivä/jäsen)

ViestiKirjoittaja Kekkonen » 11.09.2011 20:42

Kun tämä pelimusiikkikysymys on jo käsitelty, niin miksi vielä yrittää sorkkia muurahaispesää : D


Jätän vähän eeppistä bitpoppia
pikapikapikachuuuu kirjoitti:Nykyään mä huudan niil banaani jos ne huutaa jotai enkä välitä koska pearl on paras ds peli koskaan!
Tästä asenteesta me kaikki voimme kaikki oppia jotain :)

Täydellisen keskinkertaisuuden tavoittelua Herran vuodesta 1993.
Kekkonen
 
Viestit: 133
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Päivän biisi (yksi linkki/päivä/jäsen)

ViestiKirjoittaja Master Entei » 11.09.2011 23:46

Ilmeeni kun ihmiset tappelee siitä, tulisiko Pokemon-foorumin "Päivän biisi" topiciin saada laittaa pelimusiikkia, ja onko ne biisejä ollenkaan... väitelkää uskonnosta ja politiikasta niin kuin normaalit ihmiset.

Koska demokratia on sitä, että kenelläkään ei ole kivaa.
Avatar
Master Entei
 
Viestit: 509
Liittynyt: 01.11.2010 11:27
Paikkakunta: Turku

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 45 vierailijaa

cron