Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Jontukka » 12.09.2011 21:20

Mewtwolover kirjoitti:
Jontukka kirjoitti:
Mewtwolover kirjoitti:
Jontukka kirjoitti:Nettini ei ole toiminut kuuteen päivään.
Pitäisi maksaa laskut, tehdä työvuorolista ja muita työasioita... mutta tällä netillä ei tehdä yhtään mitään...

Minkä operaattorin liittymä sinulla on? Ota yhteyttä operaattorisi vikapäivystykseen, tuo on aika vakava katkos.



Kyseessä on talonyhtiön netti. Enkä tähän hätään muista ollenkaan oliko se Welho vai Sonera. Jompikumpi se joka tapauksessa on.
Pitäisi vilkaista yhtiövastikkeesta seuraavan kerran kun se tulee postiluukusta sisälle.

Operaattorilla ei ole väliä, taloyhtiön netti on taloyhtiön omalla vastuulla, joten tuosta ongelmasta pitää ilmoittaa isännöitsijälle, joka sitten hoitaa homman eteenpäin.


Vika korjaantui viikon temppuilun jälkeen. : )
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 12.09.2011 23:58

Wemps kirjoitti:...

Kuinka likainen se muka sitten oli? Ja eikö vuoat ja astiat muutenkin pestä yleensä heti käytön jälkeen? Oo
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Doragon » 13.09.2011 16:52

Olen kipeä nuhassa ja olin koulussa kokeen takia. Eikä se koe mennyt hyvin. Kaikki menee päin mäntyä tänään.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Wemps » 13.09.2011 19:33

Keltainen Rayquaza kirjoitti:
Wemps kirjoitti:...

Kuinka likainen se muka sitten oli? Ja eikö vuoat ja astiat muutenkin pestä yleensä heti käytön jälkeen? Oo

Jaa-a, sitä kun ei varmaan koskaan oltu käytetty, pyörinyt vain [insert luku 1-7] vuotta sielä pölyisessä kaapissa. Vastaa myös toiseen kysymykseen.
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Ginka » 14.09.2011 11:03

En ole kokenut kiusaamista pitkiin aikoihin ja nyt tuntuu, että tietty ryhmä ihmisiä Pokémonpiireissä kiusaa minua etenkin foorumin kautta.. Pistää harkitsemaan Pokémonin peluun lopettamista, mikä on minusta surullista jos yhteisö on niin huonotapainen että pyrkii sulkemaan ihmisiä ulos.. Lyhyesti sanottuna olen nyt äärimmäisen surullinen ja itkuinen... :'(
Avatar
Ginka
 
Viestit: 189
Liittynyt: 01.11.2010 17:35

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Jontukka » 14.09.2011 20:33

Ginka kirjoitti:En ole kokenut kiusaamista pitkiin aikoihin ja nyt tuntuu, että tietty ryhmä ihmisiä Pokémonpiireissä kiusaa minua etenkin foorumin kautta.. Pistää harkitsemaan Pokémonin peluun lopettamista, mikä on minusta surullista jos yhteisö on niin huonotapainen että pyrkii sulkemaan ihmisiä ulos.. Lyhyesti sanottuna olen nyt äärimmäisen surullinen ja itkuinen... :'(



Olen kieltämättä huomannut tällä foorumilla paljon ilkkumista sekä huonoa/asiatonta käyttäytymistä...
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 15.09.2011 10:06

Tällä foorumilla ei mielestäni ole kiusaamista yhtään. Ilkkumista on jotain rölläilyä on varmasti, mutta niinhän sitä on aina. Pitää pystyy ottamaan edes vähän jotain vastaan ilman, että täytyy harkita jotain lopettamista tjv. Loppujen lopuksi siinä Ginkan rapsassa ei edes röllätty GInkaa, vaan topikki lähti elämään ihan omaa elämäänsä.
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Ginka » 15.09.2011 10:32

Kiusaaminen ei ole sitä harjoittavan päätettävissä, vaan se määräytyy siitä miten toinen sen kokee. Henkilökohtaisesti olen ottanut kaikkea ********** vastaan koko elämäni, joten ei sille ole enää toleranssia. Mielestäni pelkkä Pokémonin lopettamisen ajattelu ei ole mitään verrattuna itsensä tappamisen ajatteluun. SiaBBolla ei taida olla mitää kokemusta tälläisistä asioista, jos pystyy noi rohkeasti väittämään, että foorumilla ei ole kiusaamista. En suinkaan ole ainut, joka itsensä täällä kiusatuksi on kokenut. Olen vain ensimmäinen, joka uskaltaa alkaa siitä pitämään meteliä!!!
Avatar
Ginka
 
Viestit: 189
Liittynyt: 01.11.2010 17:35

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 15.09.2011 10:38

Taidan siis itsekkin olla aika rohkea, kun väitän ettei täällä ole kiusaamista.

On totta, että ihmiset kokevat kiusaamisen eri tavalla, mutta mielestäni on asioita, joita ei edes tarvitsisi niin kokea. Kiusaaminen on kuitenkin aika helppo määritellä. Olen myös nähnyt ihmisiä joiden mielestä ihan kaikki oli kiusaamista, siis ihan kaikki. Siinä vaiheessa "kiusaaminen" ei ole enää kiusaajan huolenaihe, vaan se löytyy siltä kiusatulta.
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Wemps » 15.09.2011 15:33

Ginka kirjoitti:Kiusaaminen ei ole sitä harjoittavan päätettävissä, vaan se määräytyy siitä miten toinen sen kokee. Henkilökohtaisesti olen ottanut kaikkea ********** vastaan koko elämäni, joten ei sille ole enää toleranssia. Mielestäni pelkkä Pokémonin lopettamisen ajattelu ei ole mitään verrattuna itsensä tappamisen ajatteluun. SiaBBolla ei taida olla mitää kokemusta tälläisistä asioista, jos pystyy noi rohkeasti väittämään, että foorumilla ei ole kiusaamista. En suinkaan ole ainut, joka itsensä täällä kiusatuksi on kokenut. Olen vain ensimmäinen, joka uskaltaa alkaa siitä pitämään meteliä!!!

Kerro toki ihan suoraan ketkä ovat niitä kiusaajia ja varsinkin että mitä koet kiusaamiseksi, niin porukka osaa sitä välttää. Mitään hyötyä tuollaisesta "Kiusataan ja kiusataan, olen syrjitty" kun ei edes tiedä mistä on kyse.
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Diaroe » 15.09.2011 15:48

Valitan, koska oon nyt tänään törmänny mun huoneen uuteen hyllyyn 3 kertaa x( Ja siitä, että eräs ihminen koulussa vatuttaa mua. yh :(
Valokuvagalleria! <-- *klik* käy katsomassa ja anna palautetta (:

(>' ')> ~ ima kirby, i eat and stuff
Avatar
Diaroe
 
Viestit: 13
Liittynyt: 15.09.2011 15:06
Paikkakunta: Soita ja kysy

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hikaru » 19.09.2011 20:37

Asunnossa on ihan hirvittävän kylmä kun lämmitys on rikki. :( Englannin YO-koe ylihuomenna. ;< Kaikki päivät vaan sataa ja kastun koska pyöräilen. T_T

Ja BW manga on liian suosittu ja joudun taas odottamaan että saan sen.
Ja hymiöt katoavat kun viestejä muokkaa...
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 20.09.2011 21:41

Valitan sitä että Blizzardin taito tehdä rogue item settejä katosi johonkin.... Saanen esitellä Batrogue! (Muistuttaa ihan liikaa batmania...)

http://media.mmo-champion.com/images/ne ... 3rogue.jpg
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Colmio » 21.09.2011 15:12

Zhaituki kirjoitti:Valitan sitä että Blizzardin taito tehdä rogue item settejä katosi johonkin.... Saanen esitellä Batrogue! (Muistuttaa ihan liikaa batmania...)

http://media.mmo-champion.com/images/ne ... 3rogue.jpg

Valitan samaa, settien ulkonäkö menee blizzulla koko ajan vaan alaspäin
Oi Suuri ja Mahtava Neuvostoliitto.
Avatar
Colmio
 
Viestit: 465
Liittynyt: 03.12.2010 23:05
Paikkakunta: Kokkola

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja SnappiX » 21.09.2011 23:00

Ilmeeni kun colmio pelaamassa wowia XD.
[22:29] <+keksik> snii snaa snappii
[22:29] <+keksik> snappi snappi sanp
Avatar
SnappiX
 
Viestit: 202
Liittynyt: 01.11.2010 11:56
(: Derpping :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja NekoHennuli » 22.09.2011 19:40

Vähän työragea, kun on päässyt kerääntymään:

Olen töissä huomannut useasti sen, että tietokoneen/printterin hankkiminen aiheuttaa ihmisillä ainakin näiden ominaisuuksien katoamisen:
- Kyvyn puhua/toimia asiallisesti asiakaspalvelutilanteessa (Eräs asiakas viime viikolla soitti takaisin ihan vain sen takia, että sai haistattaa minulle *****. Lyhyesti: Käyttisongelma, me ollaan laitetuki, ohjasin oikeaan paikkaan, PUHELINVASTAAJA, eli robotti, oli käskenyt ottaa meihin uudestaan yhteyttä, soitaa uudestaan, ainoa mitä voidaan moisessa tehdä on järjestelmänpalautus, veti pultit, lähti linjoilta, soitti takaisin ja haistatti.)

- Luetun ja/tai kuullun ymmärtämisen ("Sarjanumerossa on X määrä merkkejä, kirjaimia ja numeroita sekaisin, mutta ei mitään välimerkkejä, kuten esimerkiksi VÄLIVIIVOJA." "Jaa, no tässön tämmänen XXXX-XXXX-XX........" *huoh*)

- Ajan- ja/tai paikantajun ("Mullei nyt olis oikein aikaa jonotella, kun.. Ootas hetki: NYT RAUHOTUTTE, KUN ÄITI ON PUHELIMESSA ********! Joo, mullei tosiaan olis aikaa, kun pitää paimentaa kahta alta kouluikästä!" MIKSI SITTEN SOITIT?!?!?! >.<)

- Hermot ("Mun pitää tehdä sitä ja tätä, ja ei mulla ole aikaa ja rahaa tehdä sitten taas tätä ja tuota teidän kanssa." Jassoo.....)

Voisikin vielä sanoa, että itepähän olen työni valinnut, mutta ei, minut väkipakolla siirrettiin kakkaosastolle. Toinen vaihtoehto, kun olisi ollut "Tosson ovi, näkemisiin." =_=
Meow!
Avatar
NekoHennuli
 
Viestit: 283
Liittynyt: 22.03.2011 19:55
Paikkakunta: Ljusdal

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Silver » 22.09.2011 20:01

"We're in Phantasma little viscount, on Coney Island. World of fantasy, where illusion is emperor."
Avatar
Silver
 
Viestit: 471
Liittynyt: 01.11.2010 16:06
Paikkakunta: Vantaa
(: "Every fantasy set free, Sodoma rising by the sea"

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Riolucario » 22.09.2011 21:32

Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 23.09.2011 07:17

Koska sitä julkisuus nykyään on.
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Colmio » 23.09.2011 18:19

SnappiX kirjoitti:Ilmeeni kun colmio pelaamassa wowia XD.

Mitä outoa tossa on?
Oi Suuri ja Mahtava Neuvostoliitto.
Avatar
Colmio
 
Viestit: 465
Liittynyt: 03.12.2010 23:05
Paikkakunta: Kokkola

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 48 vierailijaa

cron