Argentiina used Outrage. But nothing happens.

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Argentiina used Outrage. But nothing happens.

ViestiKirjoittaja Suetic » 25.09.2011 20:07

Ennen kommentoimista, pyydän pitää pitempää välimatkaa näytöstä. Troll.


Poromagian Battleroad

Heräsin aamulla ja yritin nukkua lisää, kun en jaksanut olla hereillä öisen roolauksen jälkeen. Oli mukavat yöpelit sentään, joten miksiköhän ei saisi nukkua rauhassa. Kuitenkin. Herään pikkuhiljaa ja painelen suihkuun. Äiti herää heti siinä vaiheessa kun olen kuivaamassa hiuksiani ja keksimässä sen mitä pistän päähäni pitämään otsatukkaani paikallaan. Söin jotain munakasta ja rupesin pakkaamaan turnaukseen. Heitin reppuun juomapullon ja kolmioleivät including kansiot ja pakka. Painun sitten Zhaituki matkaseurana Poromagiaan. Osa porukoista oli paikalla järjestelemässä pakkoja. No minun härdelli oli tuollainen:

3 Horsea UL-49
2 Seadra UL-40
3 Kingdra Prime UL-85
2 Zoroark BW-71
2 Zorua BW-70
4 Cinccino BW-89
4 Minccino EP-84
1 Cleffa HS-17

4 Professor Oak's New Theory
3 Professor Juniper
4 Pokemon Catcher
3 Pokemon Collector
2 Plus Power
3 Junk Arm
4 Rare Candy
4 Pokemon Communication

4 Double Colorless Energy
6 Water Energy
2 Darkness Energy- special

Oli huvittavaa kun kaikki kyselivät Catchereita lainaan, vaikka joo. Olisin lainannut mielelläni, mutta nämä kyseiset laput olivat mulla itselläni lainassa. Ensin ilmoittautuvat ennakkoilmoittautujat. Maksan turnauksen ja odotan kunnes näytetään pairingsit. Pienen judgejen määrän takia tämä oli paljon hitaampaa, koska pelien piti alkaa jo klo 12. mutta ne alkoikin aika myöhään (korjatkaa järjestys jos olen väärässä).

VS: JayEm [Gootti/Solu/Digimon]
Alkuasetelma menee läpäksi. Harmi että en enää muista mitään siitä, mutta hänellä oli ensin Vauva-Solu ja minä saan mulligänin. Hän topdeckaa Zekromin ja oi voi. Yritin donkkia Solosiksen ja raahasin sen eteen Catcherilla, mutta Minccinon Last Resort failasi ja tuli tails. Zekrom rupesi riehumaan. Mietin mitä teen kun ilmestyy Gootti, mutta pöytään lösähtää Jätti-Solu. Ammuin sen alas ainakin, mutta huomasin kesken pelin, että mulla olisi mahdis ampua toisen Solosiksen alas, mutta en vaan tajunnut sitä, koska yritin nostaa resurssit kaatamaan isommat Gootit. Lose.

Round 2 - Round 6
Hävisin jokaisen ottelun. En saanut kuin kaksi Goottia lisää (joista yksi oli viimeinen) vastustajakseni. Hävisin Malkille, koska en keksinyt enempää tehoa hänen Magneettien kaatamiseen. Kesken pelien hirveät huudot ja muututtiin kaikki paksuiksi Whismureiksi. Tri tulee erään ottelun välissä kameran kanssa riehumaan. Noh... Hirveä kaaos, ettei oikein enää muista mitään :'D

Plussat ja Minukset

+ Zoroark EP
+ Hansin apinat
+ Pikachuja lisää
+ Zoronen matkusti mukana
+ Näin suurensuuret Driflimit kotimatkalla (yhteensä 5 kappaletta xD)
+ Illalliseksi kanaburgeri ja pirtelö
+ Worgen ja Dragonskinit
+ Ei ReshiPhlosioneja vastassa
+ Ei mirroreita

- Gootteja vastaan ei päässyt treenaamaan, mutta niitä iski aivan oikean arvion mukaan kolme kappaletta kimppuun
- Hävisin 0-6
- Maximaalinen v*tutus
- Osasin arvioida vastustajien liikkeet ennen kuin he edes ehtivät tehdä ne
- Trollien/Pottujen äänekäs läsnöolo, jep Poromagia muuttui Whismurien luolaksi aika äkkiä ja nyt korvat ovat kipeänä niiden Uproarien takia
- Olisin halunnut dropata
- Sisällä oli kylmää kun ikkunat olivat auki (t-paita, ou jee...)
- Mahjong... Mäkin haluan :'(
- Teoriaa ja teoriaa
- Tri väittää etten ole lukenut sääntöjä (Omg... :'D hän outragesi ja yritti päästä minusta eroon, kun käytin sanaa "ihmisoikeudet" ja "lupa")
- Kaksi judgea (Tia+Tri), olisi enemmän
- Kamera. Kannatti mielellään kuvata äänekkään soturin ottelu jotakin muuta kuin minua vastaan.
- Outragesin
Viimeksi muokannut Suetic päivämäärä 25.09.2011 21:47, muokattu yhteensä 2 kertaa
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Argentiina used Outrage. But nothing happens.

ViestiKirjoittaja Hero » 25.09.2011 20:26

Aijai. Saadaan vielä maahanmuuttajat vastakkain. Kai ymmärrät ettei sellaiset sovi Suomen imagoon?
Tässä olisi voinut mainita kuinka kehittävät keskustelut sinulla ja Essillorella oli. :)
Anni ei edes judgennut.. Tai Tri edes ragennut.. :\
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Argentiina used Outrage. But nothing happens.

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 25.09.2011 20:29

Hyvin pelasit! Hienoa, että ylitit odotukseni.
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Argentiina used Outrage. But nothing happens.

ViestiKirjoittaja Suetic » 25.09.2011 20:32

Hero kirjoitti:Aijai. Saadaan vielä maahanmuuttajat vastakkain. Kai ymmärrät ettei sellaiset sovi Suomen imagoon?
Tässä olisi voinut mainita kuinka kehittävät keskustelut sinulla ja Essillorella oli.
Anni ei edes judgennut.. Tai Tri edes ragennut.. :\

Tuossa viimeisessä kohdassa taidat olla väärässä ja olet väärässä myös siitä, että olen musta mies :P
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Argentiina used Outrage. But nothing happens.

ViestiKirjoittaja R0xu » 25.09.2011 20:42

>Implikoi että maahanmuuttaja = musta mies
Kuva
Avatar
R0xu
 
Viestit: 1078
Liittynyt: 01.11.2010 01:01

Re: Argentiina used Outrage. But nothing happens.

ViestiKirjoittaja Hero » 25.09.2011 20:43

Argatni kirjoitti:
Hero kirjoitti:Aijai. Saadaan vielä maahanmuuttajat vastakkain. Kai ymmärrät ettei sellaiset sovi Suomen imagoon?
Tässä olisi voinut mainita kuinka kehittävät keskustelut sinulla ja Essillorella oli.
Anni ei edes judgennut.. Tai Tri edes ragennut.. :\

Tuossa viimeisessä kohdassa taidat olla väärässä ja olet väärässä myös siitä, että olen musta mies


Täh? Onko maahanmuuttaja aina 'musta mies.' Käsittääkseni olet venäläinen tai mitä huudat innoissasi puhelimeen 24/7 Porossa puhelimeen.
Muutenkin tämä raportti menee monella tapaan pahasti pieleen, kun vikahan ei ole sinussa missään vaiheessa. Kaikki muut ovat väärässä, mutta sinä et.
Joten koko keskustelua ei varmaan kannata edes jatkaa? Joko oma pakka on pielessä, mutta pelitaidossa ei ole vikaa. Muut ihmiset vain kohtelee sinua kuin roskaa, mutta kunnioituksessasi ei ole mitään vikaa. Joku pilaa aina viestisi, mutta lähestymistavassasi ei ole mitään vikaa. Kaikki on trolleja, koska itse et ole ikinä väärässä. Muut ragee sinulle, mutta sinun mielestäsi kaikki ovat trolleja. Vastaajan mielipide on väärin, koska itse tiedät absoluuttisen oikean vastauksen. Muiden korjaukset pakkaasi ovat väärässä, kun itse tiedät kaiken. Muut ihmiset ovat ala-arvoisia, koska itse olet korkeammalla kuin muut. Team Peruna on pellekerho, koska oma klubi on parempi.Tuloksena 0-6, mutta missään ei ole mukamas mitään vikaa. Minun ei tarvitse kehittyä ja kasvaa, koska olen jo tarpeeksi viisas nyt.

Mitenhän kauan ajattelit selviytyä tällä tyylillä, ennen kuin oikeasti muutut yhteisöystävällisemmäksi tai muuten vain sosiaaliset taidot kehittyvät?
Kukaan kun ei ole tehnyt edes mitään pahaa, mutta yleensähän kun metsään huutaa samanlailla se vastaakin..

PS. Surullisinta on että olet typottanut kaverisi nimenkin väärin.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Argentiina used Outrage. But nothing happens.

ViestiKirjoittaja Innokas pelaaja » 25.09.2011 20:54

Argatni kirjoitti:- Kaksi judgea (Anni+Tri), olisi enemmän


Niin olisi *electrode*: Anni + Tri = 1 + 3 = 4. Peräti neljä judgea! Kaksi tosiaan olisi enemmän!

Ja ilmeisesti taas oli Porossa kylmä. Niin oli viimeksikin, kun siellä olin. Pitänee varustautua Poroon aina ekstrakerroksella vaatteita.
Innokas pelaaja
 
Viestit: 126
Liittynyt: 01.11.2010 17:02

Re: Argentiina used Outrage. But nothing happens.

ViestiKirjoittaja Tonu » 25.09.2011 21:13

Anni pelas. Tri+Tia Judges. Zhaitukin nimi on typottu. Aika vähänlaisesti otteluselostuksia. Kiva kuiteskin et teit rapsan vaik siitä ei irronnut juuri mitään muuta kuin haukkuja ym. ragetusta.
Turnauskausi 2010-2011:
68-43 [111 peliä] (61,26% W)
Pelatut turnaukset: 18 (4 BR, 8 CC, 5 STP, 1 SM)
Top-Cuttaukset: 5/18
[päivitetty 8.5.2011]
Avatar
Tonu
Helsingin keskustan liigavastaava
 
Viestit: 542
Liittynyt: 31.10.2010 15:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Argentiina used Outrage. But nothing happens.

ViestiKirjoittaja Suetic » 25.09.2011 21:15

Hyvät SiaBBo ja Hero.

Älkää haukkuko inkeriä ryssäksi (naurattaa kun ei kukaan osaa käsittää sitä oikein) Se on paha tapa.
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Argentiina used Outrage. But nothing happens.

ViestiKirjoittaja xeanrot » 25.09.2011 21:20

Uskon että olet tyytyväinen, sait lainaan 4xCatcher ja vedit 0-6. Joku parempi pelaaja olisi ansainnut saada Catcherit lainaan, kuten Tapsa ja Tumppi.

PS. Pystyt vielä syyttämään muita meluamisesta, kun itse huudat ja älämölöät top-8 pelien aikaan...
Ylläpito on poistanut viestistä sopimatonta sisältöä.
Hero kirjoitti:Pokémonissa ei ole muita 'kovia pelaajia' kuin peppukipeät turkulaiset, serious business Juntuset, peppukipeät Kivimäet joiden vanhemmat ahdistelevat SiaBBoa PM:illä.

Pahvikausi 2011 - 2012
12-6, 66.67%
Avatar
xeanrot
 
Viestit: 74
Liittynyt: 01.11.2010 16:46
Paikkakunta: Kangasalalalala

Re: Argentiina used Outrage. But nothing happens.

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 25.09.2011 21:21

Mo, olisin voittanut aika monta matsia, jos pakassa olisi ollut edes yksi Catcher. : )
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Argentiina used Outrage. But nothing happens.

ViestiKirjoittaja Hero » 25.09.2011 21:21

Argatni kirjoitti:Hyvät SiaBBo ja Hero.

Älkää haukkuko inkeriä ryssäksi (naurattaa kun ei kukaan osaa käsittää sitä oikein) Se on paha tapa.


Tällä tavoin jälleen pystyit ohittamaan oikean asian viesteistä, kun tartuit ainoastaan monen rivin viestistä juuri siihen yhden rivin epäkohtaan. Jolloit voit omahyväisenä kommentoimaan yhteen riviin, ja jättää loput viestistä lukematta. Eikös tuo ole sama kuin sanoit dAcktoria kiinalaiseksi / kiinaa puhuvaksi ihmiseksi. Jälleen kerran kuitenkin takerrut ainoastaan jälkimmäiseen lauseeseen, etkä huomioi viestin ensimmäisiä lauseita. Pystyt jälleen kerran toteamaan "Olenpas parempi ihminen, kun hän on väärässä yhdessä asiassa, mutta itse olen väärässä useammassa aiheessa, mutten huomioi sitä."

EDIT: Viimeisimpien tietojen mukaan Inkeri / Inkerinmaa kuuluu Venäjään.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Argentiina used Outrage. But nothing happens.

ViestiKirjoittaja LefaLefa » 25.09.2011 21:28

Argatni kirjoitti:Hyvät SiaBBo ja Hero.

Älkää haukkuko inkeriä ryssäksi (naurattaa kun ei kukaan osaa käsittää sitä oikein) Se on paha tapa.


Inkerinmaa kuuluu kyllä Venäjään, joten... Lisäksi kukaan ei ole käyttänyt käsitettä "ryssä" ennen sinua...
Avatar
LefaLefa
 
Viestit: 652
Liittynyt: 01.11.2010 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Argentiina used Outrage. But nothing happens.

ViestiKirjoittaja Suetic » 25.09.2011 21:32

Hero kirjoitti:
Argatni kirjoitti:Hyvät SiaBBo ja Hero.

Älkää haukkuko inkeriä ryssäksi (naurattaa kun ei kukaan osaa käsittää sitä oikein) Se on paha tapa.


Tällä tavoin jälleen pystyit ohittamaan oikean asian viesteistä, kun tartuit ainoastaan monen rivin viestistä juuri siihen yhden rivin epäkohtaan. Jolloit voit omahyväisenä kommentoimaan yhteen riviin, ja jättää loput viestistä lukematta. Eikös tuo ole sama kuin sanoit dAcktoria kiinalaiseksi / kiinaa puhuvaksi ihmiseksi. Jälleen kerran kuitenkin takerrut ainoastaan jälkimmäiseen lauseeseen, etkä huomioi viestin ensimmäisiä lauseita. Pystyt jälleen kerran toteamaan "Olenpas parempi ihminen, kun hän on väärässä yhdessä asiassa, mutta itse olen väärässä useammassa aiheessa, mutten huomioi sitä."

Se on minun ja hänen välinen juttu. Älä siis sekaannu siihen, pliis.

xeanrot: Ai että minä huusin? Wut? Mutta kiitän kommentistasi.

LefaLefa: Sielläkin asuu suomalaisia :D
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Argentiina used Outrage. But nothing happens.

ViestiKirjoittaja Hero » 25.09.2011 21:40

Argatni kirjoitti:
LefaLefa: Sielläkin asuu suomalaisia


Täh? Millähän logiikalla tuo nyt oikeasti pelaa.
Madrid ei ole Espanjaaa, koska siellä asuu suomalaisia?
Vissiin Helsinkikään ei ole Suomea, kun siellä asuu ruotsalaisia?
Mitä hittoa nyt. Eihän tuo väittämäsi toimi millään asteella, varsinkin kun tuo on faktaa.

Kai olet huomannut, kun joku kyseenalaistaa sinun argumenttisi / asiasi, niin olet pitänyt hyvää huolta siitä ettei se haittaa yhtään mitään?
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Argentiina used Outrage. But nothing happens.

ViestiKirjoittaja Suetic » 25.09.2011 21:47

^Mitä sinäkin oikein selität? Varmaan et vaan käsitä sitä itsekään kunnolla kun kerran sanot tuota faktaksi ^^ No niin, eiköhän sitte lähdetä puhumaan kuin suomalainen suomalaisen kanssa?
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Argentiina used Outrage. But nothing happens.

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 25.09.2011 21:48

Argatni kirjoitti:^Mitä sinäkin oikein selität? Varmaan et vaan käsitä sitä itsekään kunnolla kun kerran sanot tuota faktaksi No niin, eiköhän sitte lähdetä puhumaan kuin suomalainen suomalaisen kanssa?

Täh? : D Lopeta jo..
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Argentiina used Outrage. But nothing happens.

ViestiKirjoittaja Hero » 25.09.2011 21:58

Argatni kirjoitti:^Mitä sinäkin oikein selität? Varmaan et vaan käsitä sitä itsekään kunnolla kun kerran sanot tuota faktaksi No niin, eiköhän sitte lähdetä puhumaan kuin suomalainen suomalaisen kanssa?


Siis, tuossa lauseessa ei ollut sitten mitään ideaa?
Mitenhän "en voi" käsittää faktaa, joka on kuuluuko Inkeri Venäjään.
Jos haluat keskustella suomalainen suomalaiselle, eikö se tarkoita että jonkinlainen ymmärtämistä tapahtuisi? Tämänhetkisessä viestitelyssä tämä ei vissiinkään toteudu?
Jos yrität kipsauttaa että "minä" en ymmärrä, veikkaan ettei kukaan ymmärrä sinua..

Mainitsin jo 1. viestissä että tämän aiheen jankkaaminen on varmasti turhaa, kun et vain oikeasti ymmärrä että vikaa on enemmän sinussa kuin ulkopuolisissa tekijöissä.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Argentiina used Outrage. But nothing happens.

ViestiKirjoittaja Suetic » 25.09.2011 22:01

^Sä sanoit tuon ite ^^ Kiitos.
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Argentiina used Outrage. But nothing happens.

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 25.09.2011 22:07

Argatni kirjoitti:^Sä sanoit tuon ite Kiitos.

Että sussa on vikaa enemmän kuin kenessäkään muussa?
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Seuraava

Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron