"I'm an Electroman"

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

"I'm an Electroman"

ViestiKirjoittaja badganondorf » 26.09.2011 22:55

Tarina alkaa sieltä, missä olen tälläkin hetkellä – junassa. Opiskelijaelämä oli lähtenyt railakkaasti käyntiin Vaasassa ja oli vihdoin aika suunnata kohti etelää ja Hyvinkäätä. Matkan määränpääksi määräytyikin kuitenkin kesken kaiken Espoo, sillä päätin mennä Istolle yöksi ja kokeilemaan Iston ostamaa Metroid: Other M:aa. Meidän piti myös käydä Annin kanssa käydä syömässä Otaniemen täffällä perjantaina, jonka jälkeen vasta suuntaisin Hyvinkäälle ja liigaan.

Kirjoitin artikkelia Zekromista junassa kohti Seinäjokea ja kun vaihdoin junaa Seinäjoella, vaihdoin kirjoittamisen Talousoikeuden lukemiseen – paljon jännempää kuin kirjoittaminen. Meinasin nukahtaa kirjan ääressä ja kun olin lukenut 100 sivua, päätin jälleen vaihtaa takaisin artikkelin kirjoittamiseen. Tällä välillä selvisikin, että voisin mennä Pasilaan, sillä Isto voisi hakea minut Leppävaarasta. Lopputulos oli kuitenkin sen, että eräiden sankareiden shoppausreissusta johtuen päädyinkin jäämään Pasilaan, jossa odotin Annia, Juliaa, Tria ja Tasia, että menemme Poroon, sillä Julian piti käydä ostamassa laatikko EPO:a ja minun hakea viime vuoden Regionalsmitalini sekä SM-kisa mitali.

Odotin asemalla parikymmentä minsaa ja Isto ehti kuin ehtikin Poroon ennen sitä hakemaan tavarani ja kävelin sankareiden kanssa n. 5 minsaa, kunnes lähdinkin jo Iston kanssa Epsooseen. Kävimme kaupassa ja menimme Iston himaan. Isto ei ollut aloittanut vielä Metroidia ja odotukseni olivat nollassa pelin suhteen, sillä Metroid Prime on paras pelisarja, mitä olen koskaan pelannut (yhdessä Zeldan kanssa). Uusi versio ei kuitenkaan demojen perusteella vakuuttanut. Kohtasin ennakkoluuloni ja aloin kuitenkin pelaamaan – Isto oli ehdottanut jo, että peli voi olla parempi kuin Metroid Prime 3. Pelasin peliä ehkä 2-3h yhteensä ja totesin, että se on huonoin Wii-peli, mitä olen koskaan pelannut. Pelissä varmaan karmeinta oli se, että Samus puhuu siinä… Plussaa kuitenkin yhdestä pelin hahmota, joka kuulosti aivan Samuel L. Jacksonilta – lol. Karmea peli, mutta siitä huolimatta tulen pelaamaan sen joskus vielä läpi…


Perjantai 23.09.2011

Heräsin aamulla ja jatkoin Metroidin pelaamista, scooppasin kuitenkin aika nopeaan ja lähdin kävelemään ruokapaikkaa kohden. Täffällä oli kuitenkin niin karmea jono ja itselläni oli niin hirveän kuuma ja tavaroita oli niin hirveästi kannettavana, että päätin lähteä suoraan Hyvinkäälle ja Anni lähti ohjelmoimaan.

Hyvinkään junassa luin vähän lisää Talousoikeutta ja Hyvinkäälle päästyäni alkoi armoton pakkaruljanssi. Yritin vääntää theorymonin ja kirjoittamani pohjalta pakkalistoja ja uusia pakkoja. Turnauspakka piti kuitenkin päättää perjantain ja lauantain liigojen aikana, joten kiire tulisi. En ollut koskenut kortteihin MM-kisojen jälkeen joten göö. Rakensin pari listaa, jotka olin kirjoittanut blogiini ja vähän muita härpäkkeitä.

Liigassa kuitenkin Mahjong on niin pop, että päätin laittaa paremmaksi ja toin liigaan shakin ja pyysin SIaBBO:a tuomaan Go:on. En ollut hävinnyt viimeisen 5 vuoden sisällä shakkimatseja kuin Sepolle yhden ja Istolle yhden (löytyy MM-kisaraportista). Viime tappio Seposta ärsytti niin paljon, että päätin ottaa Hyvinkään liigan shakkiherruuden itselleni ja otin sitä varten matkaeväät – Dominopaketin, Juissimehua, Roiskeläpän ja Munariisipasteijan – en ollut syönyt siis mitään koko päivänä.

Shakkimatsi oli peilikuva edellisestä Sepon kanssa pelaamistani ja lähinnä juoksin Sepon läpi ottelussa – mission accomplished. Halusin kuitenkin yrittää Go:ta, josta Sepolla oli hieman kokemusta ja itselläni ei yhtään. Pelasimme 4-5 ottelua ja minut peppurapettin jokaisessa ottelussa, vaikka sain tasoitusta. Taidanpa pitäytyä shakissa : D

Anni ei ollut perjantailiigassa ollenkaan, joten pelasin enemmän Go:ta ja shakkia kuin Pokémonia ja sen pari ottelua, mitä pelasin Pokémonia totesin, ettei yksikään pakkani toimi ollenkaan. Päätin katsoa lauantailiigassa pakkoja sitten enemmän kun piti tehdä n. 5 ihmiselle jälleen pakka, joten sitä odotellessa. Illalla katselin vielä Sepon SC2 striimiä, kirjoitin vähä blogitekstejä ja söin loput dominot.


Lauantai 24.09.2011

Heräsin 15 minuuttia ennen liigan alkua ja laitoin vain vaatteet päälle ja lyllersin kohti liigaa. Mahjong-liigassa Mahjonki oli jo hyvää vauhtia käynnistymässä ja pyörin siinä sitten itsekseni Samppa123:n kanssa alkuajan.

Lopulta liigaan tuli jotain eloa, kun Pakkis tuli ja Anni sekä Julia saapuivat noin tunnin myöhässä. Ensimmäiseksi piti tehdä pakka Julialle, sillä hän oli lupautunut aiemmin viikolla pelaamaan Poron BR:ssa. Julia on kuitenkin nössö ja päätti jälleen todeta, ettei pelaa sittenkään – eihän sitä pelaamista ollut venytetty nyt jo kuin noin puoli vuotta… Rakensin Julialle Zekromin raadon ja totesin, etten jaksa kasata pakkaa ja lainata siihen kortteja, jos Julia ei turnauksessa pelaa. Tarpeeksi kauan kun intin, niin Julia myöntyi kuin myöntyikin – en kyllä oikeasti uskonut, että näin kävisi. Halusin kuitenkin itsekin pelata ja piti neuvoa Juliaa samalla, joten Mahjonki rinki oli pakko rikkoa jollain tavalla. Onneksi saimme kalastettua Mahjong-piirin heikon lenkin – Miskan – pelaamaan Juliaa vastaan, niin pääsin myös itse pelaamaan samalla kun pystyin neuvomaan. Tämä kuitenkin johti yllättäen siihen, että mahjonki porukka hajosi ja kaikki alkoivat pelata POKEMONIA – wtf. Aika uskomatonta, että Hyvinkään Mahjong-liigassa pelataan Pokémonia.

Fiksasin myös Annin pakan, Otolle sain suht toimivan Emboar/RDL:n ja Seppo tyytyi pelaamaan juuri kasattua Tyranitaria parin alkukäden perusteella, koska ei omistanut Catchereita. Itse en tiennyt muuta kuin, että pakassani tulisi olemaan Catcherit. Halusin jotain, joka voittaisi Gootin ja Typpiksen, mutta sellaista pakkaa ei juuri formaatissa tuntunut olevan, joten en tiennyt mitä tekisin.

Tietämättömänä pakastani menimme Hesejatkoille, jotka venähtivät niin pitkälle, että Anni päätyi ajamaan Miskan kotiinsa ja Juliakin ehti vasta johonkin 11 junaan. Menimme Annille, ilmoitin Iriksen ja Julian turnaukseen 2 yöllä, jotta he varmasti pääsisivät sisään ja katsellessamme Talentin jaksoa ja muuta päädyimme nukkumaan vasta jossain 3 – oho.


Sunnuntai 25.09.2011

Lähdimme aamulla Annilta meille, josta hain lisää kortteja ja muuta sälää. Kun kävelimme mäkeä pitkin, kuulimme Sepon röhöhengityksen selkämme takaa ja päätimme odottaa häntä. Kaikki paitsi Miska olivat jo asemalla (minä, Anni, Seppo, Ootthen, Matius ja Iris). Miska soittaa 3 minuuttia ennen junanlähtöä ja olen varma, että hän on myöhässä. Miska kuitenkin soittaa ”Missä ootte, oon nyt täällä asemalla?”. Olemme n. 100 metriä Miskasta, mutta näköjään Miska ei vaivautunut meitä etsimään.

Junassa ihmiset vääntivät pakkalistan ja itse vain lagasin. Asemalla odotimme 3 sekkaa Juliaa ja huomasin, että myös Kim, Tom ja Riikka olivat samassa junassa kanssamme. Menimme Poroon ja sitten minun piti päättää pakkani. Kaivelin jotain pakkaraatoja mitä boxista löysin ja huomasin, että mielitiettyni oli kuin olikin kasassa. Ilmoitin itseni, Annin, Julian ja Iston turnaukseen kreduillani, mutta jostain syystä nimeni jäi puuttumaan alkurosterista, nyyhkybuu.

Rakensin Electromanin jo joskus kesäkuussa ja siitä lähtien olen sitä fiksaillut vähän väliä, mutta luulin kuitenkin, että Isto oli purkanut sen. Päätin, että pakkohan minun on tätä turnauksessa pelata, kun se on vielä jotenkin pelikelpoinen – Electroden räjäyttäminen on vain jotain niin siistiä. Pakkalistan laitan blogiraporttiini, joten jos joku haluaa pelata tätä sienipakkaa, niin sieltä voi katsoa.

En muistanut, miten pakka toimi, mutta siitä huolimatta olin luottavaisin mielin - pakalla ei ollut autolosseja kuin Gothitelle ja Rossin pakka. Näitä molempia vastaan Electroden poweri oli kuitenkin aivan mielettömän hyvä ase, koska se pystyi pitämään pelin prizet tasoissa, vaikka hallitsisin peliä Catchereiden avulla = Twinsit eivät toimi.

Turnaus alkoi hieman myöhässä ja


1. kierros Jari ? (Jaxi) MewGar/Muk/Vileplume


Huutelin vastustajani nimeä ja Jaxi sanoi, että ”minä” – lollasin kun en muistanut Jaxin oikeaa nimeä – kuten en muista vieläkään… Jaxi aloittaa Mew:lla ja totean, että helppo peli tulossa. Kun Jaxi aloittaa ja See Offaa Gengarin, tiesin, että autowin tulossa vaikka aloitin yksinäisellä Voltorbilla. Pakassani on vähän Pokemoneja ja niistä pääsee helposti eroon tavalla ja toisella. Räjäytin 2 Electrode T2 ja 3, jotta Jaxin Twinsit eivät käynnisty ja vasta pelin viimeisellä vuorolla Jaxi sai minun Lost Zoneeni enemmän Pokémoneja mitä hänen Lost Zonessaan oli – lol.
1-0

Välissä ei oikeastaan tapahtunut mitään.


2. kierros Jarkko Karhu (ReshiPlosion)

Aloitan jälleen Torbilla ja kiroan sitä, että pakassani on kyllä 9 muutakin Basicia… Jarkko ei kuitenkaan saa oikein set-uppia ja räjäytän Trodeni T3. Saan Research Recordien avulla 4 energiaa peliin ja lähden Catcheroimaan Jarkon Set-uppia. Jotenkin jäi semmonen mielikuva, ettei Jarkon pakka ei oikein toiminut, ku se ei saanut mitään aikaiseksi koko pelin aikana Catcher paineen alla.
2-0

Kaksi huonoa starttia ja silti kaksi voittoa, olin hieman ihmeissäni, koska pakkani on maksimissaan Tier2 –tasoa nykyformaatissa.


3. kierros Mikko Aarnos(Bloodbane) Reshiboar


Aloitan jälleen – milläs muulla kuin yksinäisellä Voltorbilla – rly wtf. Saan kuitenkin aloittaa ottelun ja topdeckaan sähköenun ja katson, että kädessäni on ainekset donkkiin. Käytän Collectorin ja totean, että yllättävää kyllä Shayminin on prizeissa, joten se siitä donkista. Etsin basiceja penkille ja isken Voltorbilla 30 Tepigiin. Mikko etsii Collectorilla 2 Reshia ja Tepgin penkille. Totean, että koska pakassani ei ole plussia on Reshirameja lähes mahdoton saada alas. Muistan kuitenkin, että Electrode Prime on imba ja tapan sillä Tepigin ja snipuan 10 molempiin Reshirameihin penkillä. Lollasin. Mikko polttaa pakkaansa läpi joka vuoro Junipereilla kun itse yritän saada Tepigeja alas hardcore tahtia. Tässäkään ottelussa Mikon pakka ei käynnistänyt laisinkaan ja voitin pelin liian helposti.
3-0


Pakkani oli toiminut kiitettävästi kolme peliä, vaikka niistä ei ollut pelejä tullutkaan, mutta toisaalta en jaksakaan mitään Speed Deoxys ja 6 energiaa alkuja. Seppo ragesi kun oli 0-3 ja lollasin, koska tiesin, että pakka on vielä ”hieman” kehitysasteessa.

Tähän väliin tuli myös pahamaineinen ruokatauko, jolloin lähinnä puhuin Annin ja Julian kanssa ja katselin Iston ja Villen 4. kierroksen ottelua.


4. kierros Antero Autio(Zekrom/Pachirisu/Shaymin)

Antero kuulemma lähtee Hawaille, mikäli saa inviten, cool. Olin innoissani, sillä halusin tietää miten pakka toimii Zekromia vastaan. Aloitin kuitenkin yksinäisellä Voltorbilla(?!?!??!?!?!?!), Antero saa aloittaa pelin ja donkkaa minut Outragella ja 2 Plussalla ,juuu. Noh, se siitä innostuksesta.
3-1

Menin katsomaan hyvinkääläisten pelejä ja Seppo voitti kuin voittikin Argenttiinan – oho. Kierros meni donkista huolimatta suhteellisen nopeasti ja 5. kierros alkoi melkein heti.


5. kierros Ville Välimäki (Toimimaton stage1)

Katselin kyseisen Stage1 pakan pelejä Jounin ja Villen käsissä ja en nähnyt yhtään hyvää peliä. En tiedä, miten Ville ja Jouni olivat molemmat 3-1 sillä mutta dunno. Aloitin tämänkin pelin Tornadusilla, joten säästyin donkilta. Oma alkuni oli hidas, mutta Villen alku oli hitaampi, joten voitin. 4-1

Tiesin, että olen todennäköisesti jatkossa, koska vastustajani olivat pelanneet hyvin ja olin 3-0. Menin kuitenkin voittamaan viimeistä matsia, sillä 5-1 olisi ihan cool tällä pakalla.


6. kierros Kim Roos (Zekrom/Pachirisu/Shaymin)

Sain jo toisen mahdollisuuden päästä testata pakkaani Zekromia vastaan. Aloitan pelin yksinäisellä Voltorbilla – en oikeasti keksi enää mitään hyvää läppää tähän väliin - Kim aloittaa ja donkkaa sen Tyroguella ja Plussalla- ”jaa”.
4-2


Olin 4-2 ja en ollut pelannut yhtään peliä koko turnauksen aikana, woot! Jälleen kierros meni kuitenkin yllättävä nopeasti, sillä katselin muiden ihmisten jänniä otteluita ja sain vähän uskoa Pokémon TCG:hn kun katsoin SC2 jumalien SiaBBO:n ja Welmun hikistä kaksintaistelua, josta ei puuttunut vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Peli pelattiin 1-4 tilanteissa, mutta silti peli oli yksi parhaista, mitä olen tällä formaatilla nähnyt – mahtavaa settiä!

Pelin loputtua odottelimme tuloksia, sillä naisilla alkoi olla jo nälkä ja he toivoivat etten pääsisi jatkoon Olin kuitenkin 7. –hohoo- ja pääsin pelaamaan rakasta isoveljeäni vastaan.


Top8 (ReshiPlosion)

1. Ottelu

Pelasin tätä match-uppia, joskus 2kk sitten ja totesin, että se on täysin 50-50 tasaisilla aluilla. Saimme molemmat ok alut ja sain Catchereita ihan hyvää tahtia. Iston Typhlosionit tulivat kuitenkin vähän liian kovaa tahtia penkille ja joudun tuomaan niitä eteen. Istoa ei kiinnostanut lähteä pelaamaan vaan hän päätti lähteä aivottomaan prizen vaihteluun. Tämä kuitenkin meinasi kostautua Istolle, sillä hän jätti 120 menettäneen Zekromini eloon ja Catcheritti Voltorbin penkiltä. Ilman tätä siirtoa Isto olisi voittanut helposti ja olisin scoppannut, mutta koska sain Zekromin Outragella penkiltä pois 3 energiaisen Reshiramin, jolla ei ollut lämää päällä päätin jatkaa loppuun. Isto kuitenkin nosti kaiken vielä mitä tarvitsi ja voitti pelin yhdellä prizella.
0-1(4-3)

2. Ottelu

Aloitin ja alussani taisi olla T1 paitsi, että tarvitsisin Pokegearilla Collectorin (joita siis pakassa 4). Yllättäen wiffasin Supporterin Gearilla ja en saanut donkattua Iston Manaphya. Tyydyin antamaan energian ja vuoron. Aloin Catcherittaa Cyndaquileja Iston penkiltä, mutta niitä tuli koko ajan lisää. Räjäytin Troden, josta lensi disciin Catcher, Junk Arm ja Shaymin (erittäin huono juttu Reshityppista vastaan, jota vastaan jokainen energia on elintärkeä. Nostin yhden DCE:n koko pelin aikana (pelin lopussa 3 DCE:ta 5 kortin pakassa). Tähän lisättynä vielä se, että Isto nosti pakkansa viimeisen Junk Armin JA Catcherin, jotka hän molemmat tarvitsi pelin voittoon PONT:sta, niin totesin, että PP ja scoop. Jos mikä tahansa edellä mainituista asioista ei olisi tapahtunut, olisin voittanut pelin, juuuu…
0-2 (4-4)


Olin ärsyyntynyt, koska Isto evosi 1. pelissä ja voitti vain, koska sai aloittaa ja toisaalta olin kyrsiintynyt huonoon tuuriini. Pakkani oli kuitenkin ainut, ei-metagame koko top8:ssa, joten olisin edes toivonut pääseväni pelaamaan kunnon otteluita turnauksen aikana, mutta jokainen tappio ja voittokin oli vaihteeksi vähän kyseenalainen. Olin erittäin turhautunut. N:aa odottellessa – räjäytän sitten T2 4 Electromania ja nauran olematonta partaani.

Naiset kuitenkin saivat siis tahtonsa läpi ja pääsimme Heseen syömään. Kyselimme myös muita ihmisiä mukaan, mutta koska Mahjong-klaani oli päättänyt kokoontua seuraavaksi tunniksi 3. ulottuvuuteen, kauaksi kaikesta sosiaalisesta kanssakäymisestä, päätimme mennä kolmistaan Heseen. Tonu antoi onneksi Hesekuponkeja, niin köyhä opiskelijakin sai lähes ilmaisen Mega-aterian. Hesessä oli oikein mukavaa vaihteeksi pienemmälläkin porukalla ja taisimme viihtyä siellä noin tunnin. Toivoin mielessäni, että kun palaisimme turnauspaikalle takaisin, Isto olisi jo lopettanut topdeckaamisen, mutta näinhän ei asia tietenkään ollut.

Tulimme takaisin turnauspaikalle ja finaali oli menossa. Tällöin muut ihmiset alkoivat kysellä MEITÄ Heseen O_O Olin vähän, lol, mutta halusin kuitenkin katsoa finaalin loppuun – pelasihan rakas isoveljeni siinä. Anni ja Julia päättivät myös syystä X jäädä katsomaan turnauksen loppuun. Itselleni ottelun katsominen kuitenkin osoittautui luultua hengenvaarallisemmaksi, koska Isto ei topdeckannut enää tarpeeksi hyvin ja hävisi Bloodbanelle finaalin 2-1.

Lähdimme turnauksen jälkeen Heseen loppujen kanssa, ja Hesessä osa porukasta olikin jo lähtenyt ja kaikki olivat lähdössä jo Hyvinkäälle – ”jaa”. Noh, lähdimme Annin ja Julian kanssa Julialle päin ja kävimme vielä kaupassa ostamassa läjän mässyä yötä varten. Ilta meni lähinnä antaessa ja poistaessa Sepon bännejä, mutta myöhemmin yöllä oli jo muutakin tekemistä.



Idag

Heräsin jossain puol 1 kun Anni pomppi päälläni, katsoimme ensimmäisen Friendship is Magic -jakson ja lyllersimme Annin kanssa Hyvinkäälle jossain 4 aikaan. Ostin uuden myös headsetin Cittarista, että pääsen pärisemään Sepon kanssa Skypeen taas huomenna! Tällä hetkellä olen Tampereen rautatieasemalla ja odotan junaa. Lopuksi vielä plussat ja miinukset, jonka jälkeen alan korjaamaan tämän yön blogientrya sekä kirjoittamaan turnausraporttiani englanniksi.



Plussat:

+ Electroman
+ Electrode Prime
+ Räjäyttely on kivaa
+ Catcher > Reversal
+ Mikko voitti jo toisen turnauksen putkeen samalla pakalla
+ Team Rooskin oli pelaamassa
+ Oton skillimuuvi
+ Julia pelasi
+ Voitin Hyvinkään mahjong-liigan shakkiherruuden takaisin
+ Pokémon> Shakki > Go >Mahjong
+ Tonulta Hesekuponkeja
+ Jatkot Julialla
+ Pääsin pitkästä aikaan näkemään pokemonystäviäni
+ Isto topdeckasi paremmin kuin BT:ssa
+ Kaikille, jotka mainitsivat blogini turnauksessa
+ Sain 15 kredua, eli omani takaisin


Miinukset:

- Donkkeja ja kakkoja pelejä ihan liikaa
- Ärsytys turnauksen jälkeen
- Isto ei topdeckannut tarpeeksi hyvin
- Hengenvaara
- Metroid: Other M on puhdasta schaibunderia
- Hyvinkäältä Vaasaan 4 tuntia
- Seuraavan kerran Pokemonystäviä sitten kuukauden päästä
- Theorymon =/= oikea peli – on alkanut ote jo livetä oikeasta pelin hahmottamisesta

Kiitos lukemisesta ja erityskiitos blogini lukemisesta. Kommenttia saa heittää. Hejssan.


Viimeksi muokannut badganondorf päivämäärä 09.10.2013 10:10, muokattu yhteensä 1 kerran
http://www.thedeckout.com - Maailman paras Pokémon TCG-blogi(ni)

Mewtwolover kirjoitti:Pistin kännykkääni jo muistuksen 12.8.(MM-kisat päättyvät 11.8.) kohdalle noiden (Esan) oikkien poistosta.
Avatar
badganondorf
 
Viestit: 832
Liittynyt: 04.10.2010 09:52

Re: "I'm an Electroman"

ViestiKirjoittaja Hero » 26.09.2011 23:10

Metroid: Other M.
Jos et sattumoisin muista, kun tuo julkaistiin taisimme molemmat teilata sen huonoksi peliksi. Mitä minun "hyvät" näppituntumat Digiexpossa pelistä niin...
Et voinut uskoa.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: "I'm an Electroman"

ViestiKirjoittaja Juusto » 26.09.2011 23:11

Kyllä se edellisen viikon ajan toimi ihan loistavasti )=
Kiva että tulit käymään hanipoju! Vaihda hattua.
Avatar
Juusto
 
Viestit: 478
Liittynyt: 02.11.2010 00:34

Re: "I'm an Electroman"

ViestiKirjoittaja R0xu » 26.09.2011 23:29

Mikko etsii Catcherilla 2 Reshia ja Tepgin penkille.

kuulostaa höpöltä

Kivaa kun jaksauduit turnaukseen vaasasta.
Kuva
Avatar
R0xu
 
Viestit: 1078
Liittynyt: 01.11.2010 01:01

Re: "I'm an Electroman"

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 26.09.2011 23:44

Ooooo, I am a electroMAAAAAA-AAAAN. Miksei Starcraft-ottelu ollut plussissa? :<
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: "I'm an Electroman"

ViestiKirjoittaja Roseanni » 26.09.2011 23:53

En ollut plussissa. ._.

Harmi kun kävi niin pp-tuuri sulla. : ( Eletroman on hieno dekki.
Mut oli kiva taas nähdä! <3 Seuraavaan kertaan siis... ;_;
"Pokemonista ei voi valehdella, se näkyis jo liikaa päälle." - Lehtis Jouni 28.09.2009
真実はいつも一つ! コナん<3

Esan blogi - The Deck Out
Avatar
Roseanni
 
Viestit: 267
Liittynyt: 31.10.2010 17:41
Paikkakunta: Espoo (Otaniemi)

Re: "I'm an Electroman"

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 26.09.2011 23:55

Roseanni kirjoitti:Mut oli kiva taas nähdä! Seuraavaan kertaan siis... ;_;


Et tule sitten häiritsemään mun ja Esan Skype-keskusteluita! Mutta eikös tämä kerro siitä, miten Pokémon on tosi taitopeli; koska Esa ei ole päässyt pelaamaan, niin ei tullut sitä turnausvoittoa.
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: "I'm an Electroman"

ViestiKirjoittaja Baron Dante » 27.09.2011 00:28

Metroid: Other M? I am disappoint.

Siis ihan totta, ei. Siitä ei kuulu puhua, ever.

~Kiinnitti huomionsa nimenomaan oikeasti oleelliseen osaan rapsaa.
Baron Dante
 
Viestit: 23
Liittynyt: 22.07.2011 17:36

Re: "I'm an Electroman"

ViestiKirjoittaja JayEm » 27.09.2011 09:03

Metroid Other M schaibunderia?
Objection! Se on hieno peli vaikka se on teiniangstisen Samuksen takia tylsän tuntuinen.

Olisi tahtonut rapsan luettua Electromania vastaan :/
Avatar
JayEm
 
Viestit: 851
Liittynyt: 05.10.2010 10:14
Paikkakunta: Jyväskylä
(: I used to be a league leader, but then I forgot how

Re: "I'm an Electroman"

ViestiKirjoittaja Poweri » 27.09.2011 10:49

3-0 asti pakka toimi kyllä ihan loistavasti. Sit vaan en nostanu mitään niissä 3 vikassa pelissä.. : P
Avatar
Poweri
 
Viestit: 63
Liittynyt: 01.11.2010 15:06
Paikkakunta: Pälkäne

Re: "I'm an Electroman"

ViestiKirjoittaja badganondorf » 27.09.2011 14:06

Kukaan, joka on pelannut Metroid Primeja, ei pysty sanomaan hyvällä omalla tunnolla, että Metroid: Other M on edes siedettävä peli xD

Vielä lista ja lyhyt raportti englanniksi blogissani: http://thedeckout.blogspot.com/
http://www.thedeckout.com - Maailman paras Pokémon TCG-blogi(ni)

Mewtwolover kirjoitti:Pistin kännykkääni jo muistuksen 12.8.(MM-kisat päättyvät 11.8.) kohdalle noiden (Esan) oikkien poistosta.
Avatar
badganondorf
 
Viestit: 832
Liittynyt: 04.10.2010 09:52

Re: "I'm an Electroman"

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 27.09.2011 14:21

badganondorf kirjoitti:Kukaan, joka on pelannut Metroid Primeja, ei pysty sanomaan hyvällä omalla tunnolla, että Metroid: Other M on edes siedettävä peli xD

Vielä lista ja lyhyt raportti englanniksi blogissani: http://thedeckout.blogspot.com/

En ole kokeillut Other M:ää... Olen pelannut vain sitä DS:n primeä muutenkin. Mikä tekee Other M:stä niinkin huonon? :)
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: "I'm an Electroman"

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 27.09.2011 15:17

Miksi olet iloinen että voitin kaksi turnausta riviin, eikö muka olisi ollut mukavampaa että veljesi olisi voittanut?
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: "I'm an Electroman"

ViestiKirjoittaja mystic man » 27.09.2011 20:05

Mikko etsii Catcherilla 2 Reshia ja Tepgin penkille.

Tarkoitat kai pkmn collectorin
mystic man
 
Viestit: 31
Liittynyt: 06.03.2011 16:21

Re: "I'm an Electroman"

ViestiKirjoittaja jokeripokeripoks » 27.09.2011 22:31

hyvä pointti mystic manilta

badganondorf kirjoitti:Annin ja Julian kanssa Julialle päin ja kävimme vielä kaupassa ostamassa läjän mässyä yötä varten. Ilta meni lähinnä antaessa ja poistaessa Sepon bännejä, mutta myöhemmin yöllä oli jo muutakin tekemistä.

Kuva
Avatar
jokeripokeripoks
 
Viestit: 39
Liittynyt: 09.11.2010 23:59

Re: "I'm an Electroman"

ViestiKirjoittaja badganondorf » 28.09.2011 00:22

Korjasin ja pantsu älä tuplapostaa.
http://www.thedeckout.com - Maailman paras Pokémon TCG-blogi(ni)

Mewtwolover kirjoitti:Pistin kännykkääni jo muistuksen 12.8.(MM-kisat päättyvät 11.8.) kohdalle noiden (Esan) oikkien poistosta.
Avatar
badganondorf
 
Viestit: 832
Liittynyt: 04.10.2010 09:52

Re: "I'm an Electroman"

ViestiKirjoittaja Baron Dante » 28.09.2011 01:42

Otetaan tarina pois, ja etenkin kaikki häiritsevät viittaukset siitä, niin sitä voi hyvällä omatunnolla pelata jopa Metroid-fanin. Ei se loistava silti ole.
Baron Dante
 
Viestit: 23
Liittynyt: 22.07.2011 17:36

Re: "I'm an Electroman"

ViestiKirjoittaja Tonu » 28.09.2011 10:38

PP noi yksinäiset palleroises useassa aloituksissa. HB top-cuttauksesta vaikka se jäikin "vaan" top-8:n asti. Sellanen pakkavalinta et olis ansainnu voiton. Itsetuho-Electrodet on aina ollu hienoja (Trode ex/frlg/prime). Nykyää Trodea ei vaan haluisi pelaan vaan sen takia kun 40 HP Voltorb. xD

PS: Mahtava blogi vaikken ole muistanut postata/mainita tuosta blogin teon jälkeen. Pitäis lähipäivinä lukea kaikki blogi entryt mitä en oo viel kerenny lukemaan.
Turnauskausi 2010-2011:
68-43 [111 peliä] (61,26% W)
Pelatut turnaukset: 18 (4 BR, 8 CC, 5 STP, 1 SM)
Top-Cuttaukset: 5/18
[päivitetty 8.5.2011]
Avatar
Tonu
Helsingin keskustan liigavastaava
 
Viestit: 542
Liittynyt: 31.10.2010 15:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: "I'm an Electroman"

ViestiKirjoittaja Luffy McAnkka » 02.10.2011 15:04

badganondorf kirjoitti:Kukaan, joka on pelannut Metroid Primeja, ei pysty sanomaan hyvällä omalla tunnolla, että Metroid: Other M on edes siedettävä peli xD

Othem M:n menin läpi vaikka ei mikään huipputeos olekaan, mutta ensimmäinen Prime on edelleen keräämässä pölyä hyllyssä läpäisemättömänä. Prime ei nappaa, mutta saman yhtiön Donkey Kong Country Returns kyllä, joka on paras 2-D tasoloikka sitten Raren Donkey Kong Country 2:n.

Siistiä että joku pelaa Electrode Primea. Viime kaudella muistan nähneeni sen vain Justwaren Tyranittaressa.
Tasoloikkaa suoneen.
Avatar
Luffy McAnkka
 
Viestit: 260
Liittynyt: 01.11.2010 12:08
Paikkakunta: Ankkalinna

Re: "I'm an Electroman"

ViestiKirjoittaja badganondorf » 02.10.2011 23:55

Baron Dante: Katsotaan, milloin uskallan koskea peliin ensi kerran...

Tonu: Joo, blogipäivitykset ovat venyneet turhan pitkiksi. Yritänkin lyhentää jatkossa niitä, jotta ihmiset ehtisivät lukea ne. 2 kertaa viikossa, tuntuu olevan juuri sopiva tahti itselleni.

Luffy McAnkka: Olen sanaton.
http://www.thedeckout.com - Maailman paras Pokémon TCG-blogi(ni)

Mewtwolover kirjoitti:Pistin kännykkääni jo muistuksen 12.8.(MM-kisat päättyvät 11.8.) kohdalle noiden (Esan) oikkien poistosta.
Avatar
badganondorf
 
Viestit: 832
Liittynyt: 04.10.2010 09:52

Seuraava

Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa