Offtopic-palsta!

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Kysyjä » 30.09.2011 12:21

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Minua ihmetyttää se, että Mewtwolover on koko ajan samaa mieltä vastakkaisten näkökulmien kanssa.

Ehkä se johtuu siitä että hän on jo vastuullinen, kehittynyt aikuinen joka pystyy näkemään kummankin osapuolen pointit?
Siis tämä on ihan naurettavaa kun aletaan itkeä jostain kuvista?
Hieno esimerkki NekoHennulin viestistä:
NekoHennuli kirjoitti:Ja muutenkin, kun nuo ponit on kaiken lisäksi vielä hemmetin surkea meme, ja itse sarjakin on jotain hirveää kuraa

Oooh, tässähän on mielipide! Minun mielestäni ponit on ihan hitsin hieno meme ja sarjakin on niin hyvä että meinaan katsoa sitä kahdelta ellen jopa useammalta näytöltä yhtäaikaa!
Ja toinen hieno esimerkki:
Mewstor kirjoitti:Miksi kissoja sitten saa postata? No koska niistä ei ehkä ole valitettu. Kuka nyt vihaisia kissoja

Valitan tässä julkisesti kissoista. Olen koira ihminen enkä voi sietää kissoja, menkää kissaihmiset pois! Mielipiteenne ja uskomuksenne kissojen paremmuudesta on kaikinpuolin väärässä koska se on minun mielipidettäni vastaan!
Ei niin aktiivinen
Avatar
Kysyjä
 
Viestit: 595
Liittynyt: 01.11.2010 16:06

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 30.09.2011 12:37

Kysyjä kirjoitti:
Keltainen Rayquaza kirjoitti:Minua ihmetyttää se, että Mewtwolover on koko ajan samaa mieltä vastakkaisten näkökulmien kanssa.

Ehkä se johtuu siitä että hän on jo vastuullinen, kehittynyt aikuinen joka pystyy näkemään kummankin osapuolen pointit?
Siis tämä on ihan naurettavaa kun aletaan itkeä jostain kuvista?

Kyllä se on minustakin naurettavaa. Ihmetyttää vain, että Mewtwolover oli rajoittamassa ponien postausta vaikka se on hänestä todella typerää.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Wemps » 30.09.2011 12:48

Kyllä täällä foorumilla on jo niin paljon kaikkea shaissea ettei pari ponia hetkautauta mtään.
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja NekoHennuli » 30.09.2011 13:17

Minun mielestä Mewtwolover tapa suhtautua asioihin on ihailtavaa, juurikin kuten Kysyjä sanoi:
Kysyjä kirjoitti:Ehkä se johtuu siitä että hän on jo vastuullinen, kehittynyt aikuinen joka pystyy näkemään kummankin osapuolen pointit?

Adminin tulisikin olla tuollainen, neutraali, joka kuuntelee molemmat puolet ensin ja sitten vasta tekee päätöksen, eikä sellainen, joka latelee rangaistuksia ja banaaneja vain siksi, että jokin/joku ******** häntä itseään.

Ja mitä tähän kuvatopiikkiin nyt tulee, onhan siellä tälläkin hetkellä menossa teemana yksi rakastetuin ja samalla vihatuin anime, eli Dragonball. Itse kun en kyseisestä sarjasta pidä, voisin ihan yhtä hyvin vaatia, että kaikki Dragonballiin viittaava hus pois. Sen jälkeen uskontoon viittaavat. Ja sitten urheilu, hyi yäk. Eikä unohdeta kasvisruokakuvia! Ja tietysti kissaihmisenä kaikki koirakuvat alimpaan **********.
Joopa joo, jos ei nyt kuitenkaan. Pointti on siinä, että jokainen ihminen inhoaa jotakin, ja aina on jotain, mikä ärsyttää. Kuten täällä on jo useasti sanonuttu, tämä koko sota on ihan hemmetin naurettavaa. Vaikken itse niistä poneista tykkää yhtään, ja kyllähän se niitten näkeminen joka puolella ärsyttää, en minä kuitekaan näe mitään syytä nostaa näin hirveää haloota yhden pelin takia, saati sitten bänniä poneja, tai mitään muutakaan tuossa ketjussa.
Mutta katsotaan nyt, mitä Mewstor on ensin keksinyt, ja tuomitaan vasta sitten. =P
Meow!
Avatar
NekoHennuli
 
Viestit: 283
Liittynyt: 22.03.2011 19:55
Paikkakunta: Ljusdal

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 30.09.2011 13:49

Muuttaa mielipiteensä koko ajan =/= ottaa huomioon kummankin osapuolen pointin. Kyllä ihmisen pitäisi ottaa vastuuta sanomisistaan. Jos haluaa kummankin osapuolen pointin, pitäisi ensin kuunnella kummankin pointin eikä kuunnella ensimmäisen ja suostua, ja sitten kuunnella toisen osapuolen pointti ja muuttaa mielipidettään. (Ei siinä mitään jos näin joskus tekee, mutta jos se on jatkuvaa...) Näen pointtisi, vaikka taisitkin ymmärtää hieman väärin, mutta olen tätä mieltä. Asian tajuaa paremmin, jos voi lukea modealuetta. ;)
En halua loukata Mewtwota joten parempi jättää tämä tähän. P:
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja LefaLefa » 30.09.2011 14:03

Mewstor kirjoitti:Miksi kissoja sitten saa postata? No koska niistä ei ehkä ole valitettu. Kuka nyt vihaisia kissoja


o/

Okei en nyt varmaan täysin vihaa, mutta en jaksa niitä ollenkaan, kuten en oikeastaan muitakaan kotieläimiä. Mitä mahdolliseen ponibanniin tulee, niin bannikaa sitten myös kissatkin. Tekstillisten kuvien banniminen olisi jo hyvä idea, sillä tällöin yhteys edelliseen pitäisi syntyä nimenomaan kuvan, eikä tekstin välityksellä. Ylipäätänsä Counterkuvaketjun idea failaa jo hiukan nimessään, sillä mikä määritellään counteriksi? Helpompaa olisi vain määrittää ketjun idea, että postattavan kuvan täytyy liittyä edeltävään kuvaan.
Avatar
LefaLefa
 
Viestit: 652
Liittynyt: 01.11.2010 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Mewstor » 30.09.2011 16:39

Odotinkin koska tuohon kissakommentiini tartutaan. Taas tuli todistettua, etten saa kirjoittaa tänne mitään minkä voisi edes vahingossa tulkita väärin. Tuo koko postini oli aivan täyttä tuubaa. (Tein sen tahallani eli... trollasin? :o). Ihan kaikille tiedoksi, en ole yhtään ponikuvaa poistanut enkä kannattanut niiden bännejä. En tiedä mistä tässä on kyse! Jotkut eivät vain näköjään pidä poneista ja siksi yritän keksiä tuolle ratkaisun joka helpottaa molempien osapuolien elämää ettei tarvitse olla peppukipeä.

LefaLefan idea on se joka minulla oli mielessä heti ensimmäisenä. En vain tiedä miten sääntöä tulisi tulkita eri tilanteissa. Onko kaikki teksti kielletty vai vain memetyyliset tekstit?

Toinen vaihtoehto on vain yksinkertaisesti ponikuvien rajoittaminen joka on minulla nyt parhaana vaihtoehtona vallalla. Yksi ponikuva/sivu. Oisko jees?
(Kysyin tätä jo eilen modealueella, mutta en ole saanut kunnolla vastauksia :/)
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Colmio » 30.09.2011 16:42

Ei rajoituksia, jos ponivastustajille ei ponit kelpaa, counteroikaa ne veks.
Oi Suuri ja Mahtava Neuvostoliitto.
Avatar
Colmio
 
Viestit: 465
Liittynyt: 03.12.2010 23:05
Paikkakunta: Kokkola

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Mewstor » 30.09.2011 16:49

colmio kirjoitti:Ei rajoituksia, jos ponivastustajille ei ponit kelpaa, counteroikaa ne veks.

Jolloin seuraava counteroi sen kuvan taas ponilla jolloin pian jokatoinen kuva on poni? Onko se sitten reilua? :< (Onko noita kuvia edes niin monta erilaista, että ketjuun saataisiin täytettä jokatoisen kuvan verran? Kuinka pitkään tuo kestäisi? Hmmm...)

En vieläkään ole poneja vastaa! Ajattelen sitä toista osapuolta tässä kiistassa.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Riolucario » 30.09.2011 17:26

Mewstor kirjoitti:
colmio kirjoitti:Ei rajoituksia, jos ponivastustajille ei ponit kelpaa, counteroikaa ne veks.

Jolloin seuraava counteroi sen kuvan taas ponilla jolloin pian jokatoinen kuva on poni? Onko se sitten reilua? :< (Onko noita kuvia edes niin monta erilaista, että ketjuun saataisiin täytettä jokatoisen kuvan verran? Kuinka pitkään tuo kestäisi? Hmmm...)

En vieläkään ole poneja vastaa! Ajattelen sitä toista osapuolta tässä kiistassa.

Tuskin kukaan jaksaa itsekään postata jatkuvasti vain poneja. Ja voihan se joku jota ponit häiritsee counteroida kuvan siten että siitä ei saa ponia. Ja jos joku siihen postaa ponikuvan joka ei liity edelliseen kuvaan mitenkään, sen voitte poistaa. Mikä tässä nyt on ongelmana?
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Eduboy94 » 30.09.2011 17:35

Tehkää topiciin muutos, että pelkästään kuvien tekstit eivät saa liittyä edelliseen kuvaan, vaan myös itse kuvan pitää liittyä.
Avatar
Eduboy94
 
Viestit: 531
Liittynyt: 01.11.2010 18:02
Paikkakunta: Hamina/Helsinki

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Kysyjä » 30.09.2011 17:44

Eduboy94 kirjoitti:Tehkää topiciin muutos, että pelkästään kuvien tekstit eivät saa liittyä edelliseen kuvaan, vaan myös itse kuvan pitää liittyä.

Lähes kaikkien tekstikuvien teksti liittyy kuvan ilmeeseen, ja ilme on sopiva counter kaikkiin kuviin?
Ei sitä voi ihan noin helposti yleistää.
Ei niin aktiivinen
Avatar
Kysyjä
 
Viestit: 595
Liittynyt: 01.11.2010 16:06

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 30.09.2011 18:03

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Ihmetyttää vain, että Mewtwolover oli rajoittamassa ponien postausta vaikka se on hänestä todella typerää.

En yleensä muuta mieltäni näin, mutta Aonon viesti sai minut nyt tekemään niin. Se sisälsi sellaisia pointteja, jotka pakottivat ajattelemaan tarkemmin sitä, mistä tässä pohjimmiltaan on kyse, sekä sitä, mihin ponien bannaaminen tai rajoittaminen voi johtaa.

Kysyjä kirjoitti:
Keltainen Rayquaza kirjoitti:Minua ihmetyttää se, että Mewtwolover on koko ajan samaa mieltä vastakkaisten näkökulmien kanssa.

Ehkä se johtuu siitä että hän on jo vastuullinen, kehittynyt aikuinen joka pystyy näkemään kummankin osapuolen pointit?
Siis tämä on ihan naurettavaa kun aletaan itkeä jostain kuvista?

Juuri näin, tämä on ihan naurettavaa draamaa tyyliin FA.

Riolucario kirjoitti:Tuskin kukaan jaksaa itsekään postata jatkuvasti vain poneja. Ja voihan se joku jota ponit häiritsee counteroida kuvan siten että siitä ei saa ponia. Ja jos joku siihen postaa ponikuvan joka ei liity edelliseen kuvaan mitenkään, sen voitte poistaa. Mikä tässä nyt on ongelmana?

Ei mikään. Sitä ketjua ei ole pakko katsoa jos jokin siellä ärsyttää. On syytä mainita sekin, että Adblokkerilla voi heittää ärsyttävät kuvat piiloon jos sitä ketjua haluaa katsoa ärsyttävistä kuvista huolimatta.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Snivy » 30.09.2011 21:23

Eikös se olisi hyvä että yksi ponikuva/käyttäjä/sivu? Tai vaikka kaksi ponikuvaa, Olen kyllä ponien puolella. Ne on aika hauskoja.
My gallery
Avatarin on tehnyt Rayquick.
Avatar
Snivy
 
Viestit: 187
Liittynyt: 02.03.2011 15:43
Paikkakunta: Lohja

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Silver » 30.09.2011 23:04

Snivy kirjoitti:Eikös se olisi hyvä että yksi ponikuva/käyttäjä/sivu? Tai vaikka kaksi ponikuvaa, Olen kyllä ponien puolella. Ne on aika hauskoja.


Tällöin olisi vain reilua että kaikki aihealuet olisivat näin.
"We're in Phantasma little viscount, on Coney Island. World of fantasy, where illusion is emperor."
Avatar
Silver
 
Viestit: 471
Liittynyt: 01.11.2010 16:06
Paikkakunta: Vantaa
(: "Every fantasy set free, Sodoma rising by the sea"

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Mewstor » 01.10.2011 10:52

Noniin. Mitään ongelmaa ei ole. Lukekaa counter my kuva-töpön aloitusviesti ja miettikää sitten mitä postaatte.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Waker » 02.10.2011 13:14

OshaFan kirjoitti:Olen aivan liian kypsä sellaisiin...

Hän, joka itseään kypsäksi kutsuu, ei ole kypsää nähnytkään.

Yleistys, en ota kantaa kyseiseen henkilöön.

E:
Mewtwolover kirjoitti:
Kysyjä kirjoitti:
Keltainen Rayquaza kirjoitti:Minua ihmetyttää se, että Mewtwolover on koko ajan samaa mieltä vastakkaisten näkökulmien kanssa.

Ehkä se johtuu siitä että hän on jo vastuullinen, kehittynyt aikuinen joka pystyy näkemään kummankin osapuolen pointit?
Siis tämä on ihan naurettavaa kun aletaan itkeä jostain kuvista?

Juuri näin, tämä on ihan naurettavaa draamaa tyyliin FA.


Vastuullinen aikuinen joka on moderaattorin asemassa, voisi tehdä mielestäni muutakin kuin myönnellä kaikkea mitä sanotaan. Ole nyt siis kiltti pikku vastuullinen aikuinen ja ota edes jonkinlainen kanta =)
Veri jo päällemme pauhaa,
soitamme Garbodorin rauhaa,
Garbodorin kunnia olkoon,
Örvelön ihanuus tulkoon.
Avatar
Waker
 
Viestit: 480
Liittynyt: 01.11.2010 10:35

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 02.10.2011 13:59

Waker kirjoitti:Ole nyt siis kiltti pikku vastuullinen aikuinen ja ota edes jonkinlainen kanta =)

Olen kantani jo modealueella ilmaissut. Jottei lopullinen kantani jäisi epäselväksi, niin sanon sen nyt tässäkin, että tuohon Counter my kuva-ketjuun ei pidä laittaa mitään turhia rajoituksia.

Vaihdetaanpa aihetta kun tuo ponijuttu on kerran loppuunkäsitelty. Kuinka moni täällä on alkanut seuraamaan Talenttia? Se alkoi tässä muutama viikko sitten Nelosella ja tulee lauantaisin klo 19.00. Olen nuo ekat jaksot katsonut sivusilmällä, mutta jatkossa aion seurata sitä tarkemmin. Toistaiseksi IMO mitään järisyttäviä, muista kilpailioista edukseen erottuvia esityksiä ei ohjelmassa ole ollut, mutta toivottavasti sellaisiakin jatkossa tulee.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja NekoHennuli » 02.10.2011 14:44

Mewtwolover kirjoitti:Talenttia?

Siitä en tiedä, mutta minusta täällä Ruotsin puolella on parhain kykyjenetsintäformaatti ever; True Talent. (Sivu ruotsiksi.)
Idea on seuraava:
Paras laulaja ääneltään ja tekniikaltaan valitaan ulkoisista tekijöistä, ulkonäöstä, vaatetuksesta tai iästä riippumatta. Yleisö ei näe laulajaa, vaan istuvat selkä tähän päin äänestyksen aikana; näin tosiaan kuulevat pelkästään äänen. Yleisön istumapaikkoja on kolme eri ns. "osastoa", ja kyseinen osasto äänestää laulajan jatkoon, istumapaikat käännetään, ja näin yleisö näkee laulajan ensimmäistä kertaa. Jos kaikki kolme osastoa kääntyy laulajaan päin, tämä pääsee jatkoon.
En ole kyseistä showta viel paljoa seurannut, on vähän hankala, kun ei ymmärrä puheesta mitään. Pari esitystä olen katsonut satunnaisesti ja yksi niistä jäi todella hyvin mieleen: Fred Anderson (Kuva jostain syystä pätkii, mutta ääniraita on hyvä.) En tiedä teistä, mutta minusta miehellä on todella upea ääni, ja kysy käyttää sitä.
Haastattelussa mies sanoi, että lähti kisaan, jotta voisi voiton kautta antaa lapsilleen paremman elämän. Hyvä syy. <3
Meow!
Avatar
NekoHennuli
 
Viestit: 283
Liittynyt: 22.03.2011 19:55
Paikkakunta: Ljusdal

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Hero » 02.10.2011 19:09

Heippa, osaiskohan auttaa!
Minulla on Elisan joku nettiboxi, johon DS ei suostu connectaa.
Vissiin boxissa on korkeempi suojaustaso tai jtn.. No kysymys kuuluu, mistäs meitsi saisi synkattua boxin sellaiseksi johon DS connectaisi?
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 56 vierailijaa

cron