Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Pokenikke » 03.10.2011 14:47

Riolucario kirjoitti:Tekisi mieli taas pelata Pokemonia, korteilla tai sitten pelejä, mutta kortteihin ei riitä raha, eikä ole B/W... (Pitäisiköhän taas ladata Pokémon Online...) Lisäksi minua on väsyttänyt koko päivä aivan kamalasti, vaikka nukuin (luultavasti) ihan riittävästi. Eikä ole mitään tekemistä.


Jos sulla on mitään kortteja ja sleevejä niin proxytä toki pakka? :P
"Älä maksa vedestä, pelaa Pokémonia."

"tosi hyvä sanoo tyhmäks, kun oon nuorempi. hommaa muija" Justice scopez 15.9.11
Avatar
Pokenikke
 
Viestit: 600
Liittynyt: 27.11.2010 11:39
Paikkakunta: Kokkola

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 03.10.2011 15:59

Itse en myöskään hommaa kortteja pakkaan kunnes totean sen toimivaksi testausten yhteydessä.
En siis pelkästään teorialla mene lol.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hikaru » 04.10.2011 11:50

Valitan sitä että sain kuntotestistä 5½ vaikka olen yrittänyt kohottaa kuntoani koko jakson ajan esim. olemalla aktiivinen liikkatunnilla ja pyöräilemällä joka päivä kouluun 3 km. Hyvä puoli on kuitenkin varmaan se, että aktiivisuuteni takia kokonaisarvosana tulee tuskin olemaan ihan noin huono, varmaan 7. Olisin kyllä halunnut 8:n tai jopa 9:n, mutta loppujen lopuksi ei ole paljon väliä kun joka tapauksessa varmaan muutan lopussa suoritusmerkinnäksi.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Darrell » 05.10.2011 14:50

On kyllä ihan **** kiva tietää miten hyvin meidän koulussa nykyään suojataan toisten yksityisyyttä. Opettajan luvalla saa jokainen ES-Jonne tonkia toisten tavaroita (esim. reppua ja pulpettia). Éli siis pari päivää sitten minua vastapäätä istuva ES-Jonne (sanon nyt ES-Jonneksi, koska nimeä en laita ja tämä ryyppää energiajuomia aina) oli kadottanut Äidinkielen kirjansa, eikä tietenkään osannut etsiä ATK-luokasta. Noh, hän ei sitten löytänyt sitä mistään, ja koska ei ole mistää viisaimmasta päästä, saikin idean, että kirja olisi eksynyt minun pulpettiin/reppuun. Kysyipä sitten opettajalta luvan tonkia minun yksityistavaroita ja koulukirjoja, ja nyt on pulpetti sekaisin, ja repussä päällimäisenä ollut huppari täynnä likaisia sormenjälkiä (ihmisen sormista jää rasvajälki, eikä ES-Jonne koskaan pese käsiään, joten saattaa olla esim. biojätettäkin jäänyt.) Nyt kun on selvää, että meidän koulussa saakin tonkia toisten tavaroita, niin mitäs luulette, piilotanko kirjani johonkin ja kysyn lupaa katsoa muiden pulpeteista?
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Riolucario » 05.10.2011 15:43

Darrell kirjoitti:On kyllä ihan **** kiva tietää miten hyvin meidän koulussa nykyään suojataan toisten yksityisyyttä. Opettajan luvalla saa jokainen ES-Jonne tonkia toisten tavaroita (esim. reppua ja pulpettia). Éli siis pari päivää sitten minua vastapäätä istuva ES-Jonne (sanon nyt ES-Jonneksi, koska nimeä en laita ja tämä ryyppää energiajuomia aina) oli kadottanut Äidinkielen kirjansa, eikä tietenkään osannut etsiä ATK-luokasta. Noh, hän ei sitten löytänyt sitä mistään, ja koska ei ole mistää viisaimmasta päästä, saikin idean, että kirja olisi eksynyt minun pulpettiin/reppuun. Kysyipä sitten opettajalta luvan tonkia minun yksityistavaroita ja koulukirjoja, ja nyt on pulpetti sekaisin, ja repussä päällimäisenä ollut huppari täynnä likaisia sormenjälkiä (ihmisen sormista jää rasvajälki, eikä ES-Jonne koskaan pese käsiään, joten saattaa olla esim. biojätettäkin jäänyt.) Nyt kun on selvää, että meidän koulussa saakin tonkia toisten tavaroita, niin mitäs luulette, piilotanko kirjani johonkin ja kysyn lupaa katsoa muiden pulpeteista?

Olisit sitten vain pakottanut sen ES-Jonnen siivoamaan tavarasi.
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 05.10.2011 16:06

Darrell kirjoitti:On kyllä ihan **** kiva tietää miten hyvin meidän koulussa nykyään suojataan toisten yksityisyyttä. Opettajan luvalla saa jokainen ES-Jonne tonkia toisten tavaroita (esim. reppua ja pulpettia).

Kannattaa valittaa tuosta opettajasta rehtorille, sillä kyseessä on kumminkin sen verran vakava asia. Repun tonkimisen estämiseksi suosittelen lukitsemaan repun pienellä, matkalaukun lukitsemiseen tarkoitetulla munalukolla, jos repussa on vetoketju. Jos vetoketju ei ole matkalaukkutyyliin "2-puolinen", niin ompele lukitsemista varten pieni lenkki reppuun heti vetoketjun loppupään jälkeen.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Riolucario » 05.10.2011 16:32

Minä taas valitan sitä, että tänään ajaessani pyörällä koulusta kotiin, joku ajoi talon takaa minua päin, ja syytti sitten minua siitä että olin ajanut häntä päin. >:( Yritin jarruttaa, mutta en ehtinyt. Ärsyttää kun ajoi päin ja alkoi vielä huutaa siitä kuinka muka ajoin häntä päin.
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hikaru » 05.10.2011 16:46

Riolucario kirjoitti:Minä taas valitan sitä, että tänään ajaessani pyörällä koulusta kotiin, joku ajoi talon takaa minua päin, ja syytti sitten minua siitä että olin ajanut häntä päin. Yritin jarruttaa, mutta en ehtinyt. Ärsyttää kun ajoi päin ja alkoi vielä huutaa siitä kuinka muka ajoin häntä päin.

Kumpikas tuli oikealta? Mutta tyhmää kyllä autoilijan valittaa pyöräilijälle tuollaisesta, sinuunhan se olisi sattunut jos olisitte törmänneet. Minäkin ajan koulumatkani pyörällä ja vaikka onneksi suurin osa on pyörätietä, niin joskus autoilijat osaavat olla todella törkeitä. Vaikka tietää milloin itsellä on etuajo-oikeus, niin pitää kyllä aina olla varuillaan.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Riolucario » 05.10.2011 17:04

Hikaru kirjoitti:
Riolucario kirjoitti:Minä taas valitan sitä, että tänään ajaessani pyörällä koulusta kotiin, joku ajoi talon takaa minua päin, ja syytti sitten minua siitä että olin ajanut häntä päin. Yritin jarruttaa, mutta en ehtinyt. Ärsyttää kun ajoi päin ja alkoi vielä huutaa siitä kuinka muka ajoin häntä päin.

Kumpikas tuli oikealta? Mutta tyhmää kyllä autoilijan valittaa pyöräilijälle tuollaisesta, sinuunhan se olisi sattunut jos olisitte törmänneet. Minäkin ajan koulumatkani pyörällä ja vaikka onneksi suurin osa on pyörätietä, niin joskus autoilijat osaavat olla todella törkeitä. Vaikka tietää milloin itsellä on etuajo-oikeus, niin pitää kyllä aina olla varuillaan.

Minä tulin oikealta. Ja se toinenkin oli siis pyöräilijä, ajamisen saattaa tosin ymmärtää autolla ajamiseksi, joten olisi pitänyt mainita siitä.
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hikaru » 05.10.2011 17:58

Riolucario kirjoitti:
Hikaru kirjoitti:
Riolucario kirjoitti:Minä taas valitan sitä, että tänään ajaessani pyörällä koulusta kotiin, joku ajoi talon takaa minua päin, ja syytti sitten minua siitä että olin ajanut häntä päin. Yritin jarruttaa, mutta en ehtinyt. Ärsyttää kun ajoi päin ja alkoi vielä huutaa siitä kuinka muka ajoin häntä päin.

Kumpikas tuli oikealta? Mutta tyhmää kyllä autoilijan valittaa pyöräilijälle tuollaisesta, sinuunhan se olisi sattunut jos olisitte törmänneet. Minäkin ajan koulumatkani pyörällä ja vaikka onneksi suurin osa on pyörätietä, niin joskus autoilijat osaavat olla todella törkeitä. Vaikka tietää milloin itsellä on etuajo-oikeus, niin pitää kyllä aina olla varuillaan.

Minä tulin oikealta. Ja se toinenkin oli siis pyöräilijä, ajamisen saattaa tosin ymmärtää autolla ajamiseksi, joten olisi pitänyt mainita siitä.

Ok, siinä tapauksessa syy oli todellakin hänen. Mieleni tosiaan työsti tuosta ajaminen-verbistä yhteyden autoiluun, kun niitä joudun itse kaikkein eniten katsomaan pyöräillessä. : D Siinä tapauksessa sanon senkin, että harmittavan usein vähän pyörää ajavat eivät osaa väistämissääntöjä.

Nyt kun tuli pyöristä puhe, niin valitan sitä että omani takarenkaassa ei pysy ilma. Hankaloittaa aika tavalla pyöräilyä.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Snivy » 05.10.2011 19:29

Hikaru kirjoitti:takarenkaassa ei pysy ilma. Hankaloittaa aika tavalla pyöräilyä.

Minä voisin sitten valittaa sitä että pyöräni etu- ja takarenkaassa on reikä. ja sitäkin että yksi koulumme ope vihaa minua! ;<
My gallery
Avatarin on tehnyt Rayquick.
Avatar
Snivy
 
Viestit: 187
Liittynyt: 02.03.2011 15:43
Paikkakunta: Lohja

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja NekoHennuli » 05.10.2011 19:59

On se jännää.. Nykymaailmassa näemmä lääkärit erottavat ihmiset työpaikoista.
Kävin sitten arvauskeskuksessa hakemassa lääkärintodistusta töihin, kun olen kolmatta päivää lenssussa. Kaksi ekaa olin vielä töissä lääkkeiden voimalla, mutta tänä aamuna kurkku siinä kunnossa, ettei varmana jutella +40:lle ihmiselle tänään puhelimessa.
Noh, puoskarinahan on sitten tällainen iloinen elämäänsä kyllästynyt kurppa, jolla oli ilmeisesti hiekkaa jalkovälissä, kun alkoi pitää saarnaa siitä, että tällä sairastelulla tulen saamaan potkut töistä, eikä hän rupea pelkän flunssan takia mitään saikkua kirjoittamaan. Ei siinä muuta, mutta kun varmaan puolet porukasta töissä on tällä hetkellä saikulla FLUNSSAN takia.
Eli kipeä kurkku, yskiminen, aivastelu, eritteitä vuotava nenä eivät tietenkään ole terveysriski rakennuksessa, jossa on +200 ihmistä, ja istuvat millimillissä, puhumassa puhelimissa. Noh, katotaan sitten huomenna, kuinka monta tulee kipeäksi takiani.
Meow!
Avatar
NekoHennuli
 
Viestit: 283
Liittynyt: 22.03.2011 19:55
Paikkakunta: Ljusdal

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewer » 06.10.2011 08:36

NekoHennuli kirjoitti:Eli kipeä kurkku, yskiminen, aivastelu, eritteitä vuotava nenä eivät tietenkään ole terveysriski rakennuksessa, jossa on +200 ihmistä, ja istuvat millimillissä, puhumassa puhelimissa. Noh, katotaan sitten huomenna, kuinka monta tulee kipeäksi takiani.

Ja tämän jälkeen pomosi tulee valittamaan että: "Nyt on puolet porukasta sairaana! Mikset jääny kotia?"
Juu, jotain tuonkaltaista on joskus minullekin sattunut
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hero » 06.10.2011 09:32

Lääkäreiden työkuvaan ei kuulu arvostella, saako työntekijä nyt potkut sairastelulla. Liikasairastelu ei ole edes laillinen syy potkuihin (ellet ole koeajalla.)
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja NekoHennuli » 06.10.2011 15:21

Mewer kirjoitti:Ja tämän jälkeen pomosi tulee valittamaan että: "Nyt on puolet porukasta sairaana! Mikset jääny kotia?"

Luojille kiitos, uusi pomo ei paljoa turhista valita. Oli ihan kauhuissaan, kun kerroin eilisestä. Sovittiin sitten, että kerta se puoskarin lunttu ei tee työtään kunnolla, kikkaillaan sitten niin, että käytän palkallista lomaani kaksi päivää, ettei tarvi kipeällä kurkulla olla puhelimessa, ja tartuttamassa muita. Tympäseehän tuo, kun ollaan säästetty noita lomapäiviä jouluun, mutta mieluummin näin, kuin tosiaan röhisemässä mummuille puhelimeen, että sarjanumero ei ole Wintoosan product key. ^^'

Hero kirjoitti:Liikasairastelu ei ole edes laillinen syy potkuihin (ellet ole koeajalla.)

Nimenomaan. En ole koeajalla, sain vakituisen sopimuksen elokuun viimeinen päivä. Ja juttelin asiasta ystäväni kanssa, jonka on yksi liiton pääpampuista. Hän sanoi, että siinä mielessä nainen oli oikeassa, että pelkkä flunssa ei ole pätevä syy. MUTTA kun kyseessä on puhelinkeskus, jossa tosiaan pelkästään about 50 ihmistä istuu samassa huoneessa millimillissä, se on enemmän kuin pätevä syy. Jos kyseessä olisi, esim. puutarhuri tai rekkakuski, joilla ei ole niin paljon ihmiskontaktia työssään, vuotava nokka ja yskiminen ei ole niin vakavaaa.
Meow!
Avatar
NekoHennuli
 
Viestit: 283
Liittynyt: 22.03.2011 19:55
Paikkakunta: Ljusdal

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Waker » 06.10.2011 18:14

RoKe kirjoitti:Valitan sitä, että Counter my kuvaan ei saa postata kuin yhden kuvan per päivä...

Valittakaa valittelusta ihan vapaasti.


Perusteet, miksi pitäisi saada postata useammin? Koko pelihän kärsisi jos saisi postata useammin.
Veri jo päällemme pauhaa,
soitamme Garbodorin rauhaa,
Garbodorin kunnia olkoon,
Örvelön ihanuus tulkoon.
Avatar
Waker
 
Viestit: 480
Liittynyt: 01.11.2010 10:35

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Pokenikke » 07.10.2011 18:41

Valitan että Steve Jobs on kuollut.
"Älä maksa vedestä, pelaa Pokémonia."

"tosi hyvä sanoo tyhmäks, kun oon nuorempi. hommaa muija" Justice scopez 15.9.11
Avatar
Pokenikke
 
Viestit: 600
Liittynyt: 27.11.2010 11:39
Paikkakunta: Kokkola

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja New Legend » 07.10.2011 23:18

Liian hiljaista vaihtoalueella... lol ^^
Avatar
New Legend
 
Viestit: 210
Liittynyt: 01.11.2010 16:30
Paikkakunta: Uusimaa
(: :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Jontukka » 09.10.2011 02:26

Taitaa todella olla meikäläisen aika soittaa hammaslääkäriin ensin ja kertoa että leukani on mennyt niin pahaan kuntoon että se jumittuu auki.
Tätä on jatkunut jo kolmisen vuotta. Leukani aluksi vain naksahteli joka puraisun tai suun aukaisemisen aikana, nyt se on jo niin pahassa kunnossa että puhuessani,haukotellessani,syödessäni,hampaiden pesun aikana ynnä muuta se saattaa jumittua niin etten saa suutani/leukaani enään kiinni. Leukani kuin naksahtaisi tiettyyn kohtaan ja lukittautuisi niin ettei sitä saa kunnolla kiinni.

Tämä pahin vaihe alkoi yht'äkkiä. On siitä jo pari kuukautta, mutta nyt se on jo niin paha että kaipa meikäläistä odottaa tässä lähiaikoina leikkaus.
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja SnappiX » 10.10.2011 21:39

Valitan sitä, että Evanescence ei tulossa näillä näkymin Suomeen.
[22:29] <+keksik> snii snaa snappii
[22:29] <+keksik> snappi snappi sanp
Avatar
SnappiX
 
Viestit: 202
Liittynyt: 01.11.2010 11:56
(: Derpping :)

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 40 vierailijaa

cron