Offtopic-palsta!

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja SnappiX » 06.10.2011 22:29

Mewtwolover kirjoitti:Kun kukaan muu ei ole tästä vielä tänne kirjoittanut, niin minäpä kirjoitan: R.I.P. Steve Jobs
Applen perustaja on siis poissa. Vaikken mikään Mac-mies olekaan, niin silti on nostettava hattua hänen nerokkuudelleen. Jobs oli se mies, joka teki Applessa sen, mitä se tänä päivänä on, itseasiassa ilman häntä koko IT-ala ei olisi sitä mitä se nykyään. Onkin jännä nähdä, miten Applen nyt käy kun Steve-setä ei sitä enään karsimallaan kannattele.

R.I.P Steve Jobs.
Maailma on menettänyt jälleen yhden miehen, jota ilman IT-ala ei olisi tälläinen kun se on nykyään
Se on myös hyvin jännä, että Steve-sedällä oli toiminta strategia seuraavaksi kahdeksi vuodeksi eteenpäin.
[22:29] <+keksik> snii snaa snappii
[22:29] <+keksik> snappi snappi sanp
Avatar
SnappiX
 
Viestit: 202
Liittynyt: 01.11.2010 11:56
(: Derpping :)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Hikaru » 07.10.2011 08:55

Waker kirjoitti:Mielestäni Counter my kuva-topic kaipaa tiukempia sääntöjä. Nyt kaikki vain postaavat samaan aihealueeseen liittyviä kuvia....

Olen samaa mieltä. Itse postatessani yritän yleensä vaihtaa kunnolla aihetta, mutta joskus joku palaa saman tien edelliseen aiheeseen. En tosin tiedä paraneeko asia säännöllä, mutta ihmisiä olisi ainakin syytä muistuttaa että topicin tarkoitus ei ole postata koko sivun täydeltä esim. urheiluun tai karhuihin littyviä kuvia. Hyvä counterointi on mielestäni sellainen, joka liittyy jotenkin edelliseen kuvaan, mutta on eri aiheinen kuin sitä edellinen tai ainakin sitä edellinen. Ja miten counteroit ihmisen naaman, joka tuijottaa flegmaattisesti kameraan (tilanne tällä hetkellä)?
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 07.10.2011 13:35

Hikaru kirjoitti:En tosin tiedä paraneeko asia säännöllä, mutta ihmisiä olisi ainakin syytä muistuttaa että topicin tarkoitus ei ole postata koko sivun täydeltä esim. urheiluun tai karhuihin littyviä kuvia.

Ei se säännöllä parane, se menee vain turhan hankalaksi jos siihen alkaa mitään rajoittavia sääntöjä laittamaan, se kun on ihan hupiketju. Counter my kuva on yksinkertaisesti sen tyyppinen topic, että siitä ei millään saa sellaista, että se miellyttäisi kaikkia.

Se on ihan normaalia näissä "kuvasota"-ketjuissa, että jos aihe on kiinnostava(ja siitä löytyy helposti hyviä kuvia, kuten esim. MLP:stä löytyy), niin siihen liittyviä kuvia tulee paljon, kun taas jos aihe ei ole kovin kiinnostava, niin ei siihen liittyen tule kovin montaa kuvaa, ennen kuin joku counteroi niin, että aihe vaihtuu. Aihe siis vaihtuu aina ennemmin tai myöhemmin, sillä se on tuon topicin elinehto, koska muuten se kuolee porukan kyllästyessä siihen. Eli jos siis ketjun tilanne ei juuri nyt miellytä sinua, niin hetken päästä se voi olla ihan toinen. Voit tottakai itsekin counteroida niin, että aihe vaihtuu.

Hikaru kirjoitti:Hyvä counterointi on mielestäni sellainen, joka liittyy jotenkin edelliseen kuvaan, mutta on eri aiheinen kuin sitä edellinen tai ainakin sitä edellinen. Ja miten counteroit ihmisen naaman, joka tuijottaa flegmaattisesti kameraan (tilanne tällä hetkellä)?

Tästä olen samaa mieltä. Luovuutta(ja mielikuvitusta) kannattaa siis käyttää counterointia miettiessä, esim. tuo ihmisen naama counteroitiin aika kivasti. Tosin sekin on ihan ymmärrettävää, että kaikki täällä eivät välttämättä jaksa/osaa olla niin luovia counteroinneissaan, että ne olisivat eri aiheisia kuin niitä edeltävät kuvat. Mikään ei btw estä sitäkään, että teet itse kuvan, jolla counteroit. ;)

Tl:dr Counter my kuva on vain ketju muiden joukossa, eikä sitä pidä ottaa liian vakavasti. Luovuuden(ja mielikuvituksen) käyttö on sallittua counteroinneissa.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Eduboy94 » 07.10.2011 15:02

Popitan Caramelldansenia.
Avatar
Eduboy94
 
Viestit: 531
Liittynyt: 01.11.2010 18:02
Paikkakunta: Hamina/Helsinki

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja LefaLefa » 07.10.2011 15:10

Mewtwolover kirjoitti:Tl:dr Counter my kuva on vain ketju muiden joukossa, eikä sitä pidä ottaa liian vakavasti. Luovuuden(ja mielikuvituksen) käyttö on sallittua counteroinneissa.


Miksi Heron postaama kuva liukumäestä sitten poistettiin? Kyseessä oli kumminkin aivan loistava counter edelliselle naamakuvalle. : / Olisi mukavaa saada kuvan poistaneelta henkilöltä (kuka se olikaan) tähän kommenttia.
Avatar
LefaLefa
 
Viestit: 652
Liittynyt: 01.11.2010 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Hero » 07.10.2011 15:12

Nii!
Me jotka olemme Roxun k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-ka-kavvvv-kavereita tiedämme counterit Roxulle.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Mewstor » 07.10.2011 19:02

Tunnustan avoimesti! Olen syyllinen! Se raportoitiin enkä itsekään nähnyt yhteyttä... Vähän kuin counteroisi kuvalla joka ei muiden mielestä mitenkään liity edelliseen kuvaan ja kysyttäessä selittää, että kuvan reunojen mitat olivat samat kuin edellisessä -_- Ei kukaan voi tajuta/huomata sitä.

Kuvan seuraksi voisi laittaa selityksen jos tietää itse etteivät muut tule tajuamaan yhteyttä. Tuollaiset raportoidaan muuten heti enkä esim. minä voi tietää onko niillä oikeasti jokin yhteys. Vai pitäisikö olettaa, että "jaa Hero vastasi tuohon, kyllä siinä silloin on yhteys", ja olla välittämättä raportista.

Edit: Mikä se yhteys muuten oli?
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Hero » 07.10.2011 19:21

Roxu on turhan usein vienyt pieniä lapsia liukumäkiin. Kyselee jokaiselta vastaan tulevalta alle 16-vuotiaalta "Tulkaa liukumäkeen." Parhaiten tämä tunnetaan, kun Roxu laski Heikin kanssa liukumäkiä Hollannissa. Roxua on myös yritetty lyödä liukumäellä, kun hän vei jonkun naapurilapsen liukumäkeen.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Mewstor » 07.10.2011 19:50

Hero kirjoitti:Roxu on turhan usein vienyt pieniä lapsia liukumäkiin. Kyselee jokaiselta vastaan tulevalta alle 16-vuotiaalta "Tulkaa liukumäkeen." Parhaiten tämä tunnetaan, kun Roxu laski Heikin kanssa liukumäkiä Hollannissa. Roxua on myös yritetty lyödä liukumäellä, kun hän vei jonkun naapurilapsen liukumäkeen.

Ummm.... Taisi olla ihan hyvä, että poistin sen XD
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Tas » 07.10.2011 21:26

Mewstor kirjoitti:kuvan reunojen mitat olivat samat kuin edellisessä -_-

Tätä tasoa ne yhteydet tuntuu vähän turhan usein nykyään olevan.. Toivoisin oikeasti porukan käyttävän enemmän mielikuvitusta tuolla sen sijaan, että katsovat vain jollain tyypillä olevan vaikka vähän nenäkarvoja, ja postaten sitten perään kuvan, jossa on samanlaiselta tupsulta näyttävä ruohomätäs keskellä katukiveystä. Sen sijaan, että ihmiset etsivät kuvista jotain epäoleellisia yksityiskohtia, katsoisin ennemmin oikeasti niiden itse kuvien counteroimisia (tai siis ainakin jotain mikä oikeasti viittaa siihen edelliseen kuvaan kokonaisuudessaan). Ketjulla on kuitenkin hauska idea ja se lähti käyntiin ihan lupaavasti, mutta nykyään suurin osa käyttäjistä ei enää jaksa käyttää yhtään mielikuvitusta etsiessään uusia kuvia.
[21:51:11] <+Caccis> ota nyt realismi vastaan, suurin osa jotka harrastaa tätä on failureita irl
Avatar
Tas
 
Viestit: 844
Liittynyt: 03.09.2010 18:55

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja New Legend » 07.10.2011 23:31

Koska tämä on off-topic palsta, kysympä miksei omaa ikäänsä voi säätää alle 1911-vuoden? Ainakaan itse en pysty. Entä jos joku 120 vuotias Kiinalainen(niillähän ne ennätykset on nimissään?) yrittää pistää ikäänsä tässä foorumissa ja huomaa, että se ei olekaan mahdollista? :D
Avatar
New Legend
 
Viestit: 210
Liittynyt: 01.11.2010 16:30
Paikkakunta: Uusimaa
(: :)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 07.10.2011 23:34

Mewer kirjoitti:
ZerppeZ kirjoitti:Ja jalat ovat sitten minun.

"On tekijänoikeuslakien vastaista käyttää näitä jalkoja ilman kirjallista lupaa"

Pitääkö minun siis kysyä lupaa jalkojen tekijöiltä vai omistajalta?
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja New Legend » 07.10.2011 23:37

X-Pertti kirjoitti:
Mewer kirjoitti:
ZerppeZ kirjoitti:Ja jalat ovat sitten minun.

"On tekijänoikeuslakien vastaista käyttää näitä jalkoja ilman kirjallista lupaa"

Pitääkö minun siis kysyä lupaa jalkojen tekijöiltä vai omistajalta?

Veikkaisin että siltä, joka on ne patentoinut? Jos ei häneltä, niin sitten omistajalta, ehdottomasti.
Avatar
New Legend
 
Viestit: 210
Liittynyt: 01.11.2010 16:30
Paikkakunta: Uusimaa
(: :)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 07.10.2011 23:39

New Legend kirjoitti:Koska tämä on off-topic palsta, kysympä miksei omaa ikäänsä voi säätää alle 1911-vuoden? Ainakaan itse en pysty. Entä jos joku 120 vuotias Kiinalainen(niillähän ne ennätykset on nimissään?) yrittää pistää ikäänsä tässä foorumissa ja huomaa, että se ei olekaan mahdollista?

Koska foorumisoftaan(phpBB) on koodattu muuttuva satasen haarukka syntymävuoteen. Sitä, miksi se on juuri 100, sinun kannattaa käydä kysymässä phpBB:n tekijöiltä täältä.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 07.10.2011 23:41

New Legend kirjoitti:
X-Pertti kirjoitti:
Mewer kirjoitti:
ZerppeZ kirjoitti:Ja jalat ovat sitten minun.

"On tekijänoikeuslakien vastaista käyttää näitä jalkoja ilman kirjallista lupaa"

Pitääkö minun siis kysyä lupaa jalkojen tekijöiltä vai omistajalta?

Veikkaisin että siltä, joka on ne patentoinut? Jos ei häneltä, niin sitten omistajalta, ehdottomasti.

Osta itsellesi uudet Jalat™/©/® (pat.no.123456789A), ja käveleminen on kevyempää!
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Mewer » 07.10.2011 23:56

Ihme keskustelu tulee jostain väsyksissä kirjoittamastani kuivasta vitsistä. Hyvin jännä olo...
Jep, nyt jotain rajaa spämmiin, vaikka offtopicpalsta onkin. :D -Quaza
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja NekoHennuli » 08.10.2011 02:03

Kellään tiedossa kotikonsteja, millä saisi kuorsaamisen loppumaan? Kaikki vinkit, mitä internetin ihmeellisestä maailmasta löytyi, oli pelkästään lääkärin kautta mentäviä. Haluaisin nukkua, mutta en halua pakottaa tuota ukkoa lääkäriinkään, jos on mahdollisuutta korjata asiaa jotenkuten ilman lääkäriä. =_=
Meow!
Avatar
NekoHennuli
 
Viestit: 283
Liittynyt: 22.03.2011 19:55
Paikkakunta: Ljusdal

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Hero » 08.10.2011 03:57

Isästä kokemuksia kyseisestä aiheesta. Ei siihen muu auta kuin lääkäriin meno. Jos ukko on yhtä paksukalloinen kuin emäntä, niin...
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja New Legend » 08.10.2011 08:16

Liimaa ukkosi kyljelleen sohvaan, voisi hitusen auttaa. xD Ja nuha/limahan vaikuttaappi vissiin pitkälti asiaan, sano että käy räkimässä ennen nukkumaanmenoa :D lol
Avatar
New Legend
 
Viestit: 210
Liittynyt: 01.11.2010 16:30
Paikkakunta: Uusimaa
(: :)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja NekoHennuli » 08.10.2011 14:09

Hero kirjoitti:Isästä kokemuksia kyseisestä aiheesta. Ei siihen muu auta kuin lääkäriin meno. Jos ukko on yhtä paksukalloinen kuin emäntä, niin...

Hehe, meidän taloudessa on juurikin emäntä se paksukallo. Kuten olen aina sanonut, minä olen tässä suhteessa se sika. :D Tuossa hetki sitten, kun lopultakin heräsin, juttelin sen kanssa aiheesta ja näytin sivun, minkä yöllä löysin, niin oli ihan mielellään menossa lääkäriin. Enää pitäisi vain joku saada soittamaan sinne aika. Arvauskeskuksessa kun vastaa robotti, joka pälättää aivan liian nopeaa ja vaikiaa ruottia. x.x

New Legend kirjoitti:Liimaa ukkosi kyljelleen sohvaan, voisi hitusen auttaa. xD

Muuten olisin varmasti tehnytkin, mutta kun tuo tuppaa kuorsaamaan asennossa, kuin asennossa. :D
Meow!
Avatar
NekoHennuli
 
Viestit: 283
Liittynyt: 22.03.2011 19:55
Paikkakunta: Ljusdal

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa

cron