THE BEST EVER muistosi/kokemuksesi pokemoniin liittyen

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

THE BEST EVER muistosi/kokemuksesi pokemoniin liittyen

ViestiKirjoittaja hitmonlanttu » 13.10.2011 13:11

Tein tällaisen, koska en löytänyt tämmöistä vielä ja ajattelin, että voisi olla mukava juttu.

Nimi kertoo jo kaiken, mutta kerrotaan jos joku ei tajunnut.
Tänne saa laittaa parhaan kokemuksensa tai minkä tahansa muiston pokemoniin liittyen. Onko se se kun sait boosterista ensimmäisen ex:isi, vai se kun löysit shinyn peleissä. Mikä vaan pokemoniin liittyvä. Saa laittaa useampia.

Aloitan itse.
Olin jotain 3-5 vuotias, pokemon kortit oli vielä aika uusia, eikä niitä ollut vielä tuhansia. Leikimme kavereiden kanssa pihalla ja huomasin läheisessä ojassa jotain outoa... Siellä oli base setin weedle (kortti). Se oli märkä ja rypistynyt, mutta otin sn silti. Vein sen kotiini ja laitoin kirjojen ja talouspaperin väliin painumaan. Kortti oli viikon painossa, minkä jälkeen se oli kuvunut, vaikkakin ihan taittunut edelleen. Näin sain ensimmäisen pokemon korttini, ja muistan sen edelleen.

Toinen unohtumaton pokemon kokemus on se, kun 4 vuotiaana jouduin epilepsia-kohtauksen takia sairaalaan (ei siitä sen enempää). Parin päivän toipumisen jälkeen äitini toi minulle kansion, pokemon tarroja sekä pokemon keräily kortteja pari boosteria. Nykyisin korttien läpiselaus tuo melkein ilon/kaihon kyyneleet silmiini.

ANTAKAA PALAA IHMISET!
Durant, Durant, Durant, eating eating, eating...
Avatar
hitmonlanttu
 
Viestit: 270
Liittynyt: 23.03.2011 17:25
Paikkakunta: jossain Suomi-neidon vyötärön paikkeilla
(: oon soundcloudräppäri nykyään, voitteko uskoa

Re: THE BEST EVER muistosi/kokemuksesi pokemoniin liittyen

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 13.10.2011 16:22

Pokemonin takia tutustuin Kaijiin, Akagiin ja Mahjongiin. Se on minun THE BEST EVER muistoni.
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: THE BEST EVER muistosi/kokemuksesi pokemoniin liittyen

ViestiKirjoittaja New Legend » 13.10.2011 16:52

No, minun hyvä muistoni liittyy Hyvinkään turnaukseen kun olin neljäs :D (Vai mikä paikka se nyt oli)
Toinen hyvä muisto, josta minun Pokemon urani alkoi, tapahtui 8-vuotiaana. Siskoni antoi minulle muovipoksillisen Pokemon-kortteja, mm. Ancient Mew:n.
Olin niin iloinen :D Siitä sitten kun alkoi D&P-boostereita tulemaan niin ostelin kavereiden ja veljen kanssa. Sen jälkeen tutustuin tähän foorumiin ja opettelin muistamaan kaikkien hyvien korttien iskut/kyvyt. Vei aikaa :D Mutta tässä nyt ollaan, valmiina uusiin turnauksiin! (Siis Hygeen xP)
Kolmas hyvä muisto: Magmortar Lv.X-pakkani xD Taisin olla ensimmäinen joka tajusi tämän komean combotuksen? No jaa vissiin en, mutta empä muilla huomannut sitä. Se oli ensimmäinen tech-deck (jos siksi voi kutsua) jonka keksin. :>
Avatar
New Legend
 
Viestit: 210
Liittynyt: 01.11.2010 16:30
Paikkakunta: Uusimaa
(: :)

Re: THE BEST EVER muistosi/kokemuksesi pokemoniin liittyen

ViestiKirjoittaja Jite » 13.10.2011 20:20

Paras muistoni on Kumiksen pakkasekoilut turneissa, ja kyseinen immeinen muutenkin! Kumis on vain niin mahtava jätkä! Jos maailmassa olisi oikeutta, hänenlaisensa ihmiset voittaisivat maailmanmestaruuden!
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

Re: THE BEST EVER muistosi/kokemuksesi pokemoniin liittyen

ViestiKirjoittaja Waker » 13.10.2011 20:30

SiaBBo kirjoitti:Pokemonin takia tutustuin Kaijiin, Akagiin ja Mahjongiin. Se on minun THE BEST EVER muistoni.


+1 kolmanteen noista. Tosin en tutustunut mahjongiin pokemonin kautta, mutta pokemonin kautta hankin lisää pelaajia.
Veri jo päällemme pauhaa,
soitamme Garbodorin rauhaa,
Garbodorin kunnia olkoon,
Örvelön ihanuus tulkoon.
Avatar
Waker
 
Viestit: 480
Liittynyt: 01.11.2010 10:35

Re: THE BEST EVER muistosi/kokemuksesi pokemoniin liittyen

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 13.10.2011 20:46

En nyt muista paljon mitään mitä menneisyydessäni tapahtui. Joten voisin sanoa että paras muistoni oli Argatniin tutustuminen. Sillä ilman häntä en olisi varmaan vieläkään kokeillut tätä erittäin hienoa, mukavaa ja taktista korttipeliä. :)
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: THE BEST EVER muistosi/kokemuksesi pokemoniin liittyen

ViestiKirjoittaja Jite » 13.10.2011 21:41

Waker kirjoitti:
SiaBBo kirjoitti:Pokemonin takia tutustuin Kaijiin, Akagiin ja Mahjongiin. Se on minun THE BEST EVER muistoni.


+1 kolmanteen noista. Tosin en tutustunut mahjongiin pokemonin kautta, mutta pokemonin kautta hankin lisää pelaajia.


+1 kahteen ekaan. Ilman pokemonia pelisarjat olisi tuntemattomia mulle.
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

Re: THE BEST EVER muistosi/kokemuksesi pokemoniin liittyen

ViestiKirjoittaja Suetic » 16.10.2011 22:26

Zhaituki kirjoitti:En nyt muista paljon mitään mitä menneisyydessäni tapahtui. Joten voisin sanoa että paras muistoni oli Argatniin tutustuminen. Sillä ilman häntä en olisi varmaan vieläkään kokeillut tätä erittäin hienoa, mukavaa ja taktista korttipeliä.


Myös Hansekin astui mukaan pelaamaan Pokemonia samalla tavalla (vaikka hän ei tehnyt accoa tänne).

Itselläni paras muisto koko Pokemonista oli se, että kun Pokemon tuli, olen saanut korttejani tuttavieni kautta alkuajoista saakka. Vanhemmat eivät suostuneet ostamaan Pokemonia, mutta pääsin ostamaan Pokemoneja ensimmäisen kerran vasta kun Expedition ja Aquapolis-settiä alkoi ilmestyä. Jaksan vieläkin muistella minun ihania pullejani. Crystal Lugia (ja miksei myös tuo Ampharos EP), mutta harmillisesti sekin tuhoutui ja rypistyi, niin että oli pakko heittää se pois. Pokemonin kautta tutustuin anime-sarjoihin ja sun muihin härdelleihin. Pokemonin avulla tutustuin ihmisiin kuin ihmisiinkin. Fanitusta kymmeniä vuosia ja suosikkina on edelleenkin Pikachu. Kortteja on niin paljon koko tämän ajan. Ensimmäinen pelini oli saatu jouluna 2003 ja oliko se joku FireRed, vuosi sen jälkeen Emerald, kunnes lopulta saan pelejä DSllekin. Pokemonista on paljon muistoja ja ilman sitä en olisi aktiivinen keräilijä/pelaaja/manga-hemmo.
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: THE BEST EVER muistosi/kokemuksesi pokemoniin liittyen

ViestiKirjoittaja R0xu » 17.10.2011 17:22

TCG kommuunin tutustuminen ;o

ja

THUNDERFALL EVERYTHING
Kuva
Avatar
R0xu
 
Viestit: 1078
Liittynyt: 01.11.2010 01:01

Re: THE BEST EVER muistosi/kokemuksesi pokemoniin liittyen

ViestiKirjoittaja Diaroe » 18.10.2011 15:38

Paras muisto koskaan ikinä pokemonista on seuraava:

Olin varmaan eskarissa, ja näin että jotkut leikki jollain ihme korteilla. Menin kattoon siihen viereen, mut mulle sanottiin vaan "Mee pois" Nii olin tietenki 6-vuotiaana todella loukkaantunut ja menin jonnekki. Sitte jonkun ajan päästä toinen niistä, jotka oli niillä korteilla leikkiny, tuli mun luo ja antoi Slowpoken ja vesienergia-kortit.

Olin iloinen ♥
Valokuvagalleria! <-- *klik* käy katsomassa ja anna palautetta (:

(>' ')> ~ ima kirby, i eat and stuff
Avatar
Diaroe
 
Viestit: 13
Liittynyt: 15.09.2011 15:06
Paikkakunta: Soita ja kysy

Re: THE BEST EVER muistosi/kokemuksesi pokemoniin liittyen

ViestiKirjoittaja Bulbasaur100 » 07.11.2011 21:10

Mulla on se et kun pelasin ekaa kertaa sapphiree niin kun sain kun sainkin kyogren!! :D tämä onnellinen tapahtuma on isoveljeni ansiota: hän suositteli painamaan save ennen taistelua :D
Wild Magikarp apperaed!
Go! Bulbasaur! What should Bulbasaur do?
Bulbasaur used leer!
Wild Magikarp used Apocalypse!
Bulbasaur fainted! Trainer fainted!
Avatar
Bulbasaur100
 
Viestit: 127
Liittynyt: 02.11.2010 17:19
Paikkakunta: Enpä kerro...
(: Sohvaperuna <3

Re: THE BEST EVER muistosi/kokemuksesi pokemoniin liittyen

ViestiKirjoittaja Pokecollector » 20.11.2011 12:44

Hei! Paras muisto pokemoneihin liittyen kai se kun ostin Charzard gold star ja mew gold star kortit yhteishinnalla 10 euroa :)
Vaihtola ----> viewtopic.php?t=1946
Avatar
Pokecollector
 
Viestit: 145
Liittynyt: 20.11.2011 12:40

Re: THE BEST EVER muistosi/kokemuksesi pokemoniin liittyen

ViestiKirjoittaja rayquazafani » 29.11.2011 21:32

No jos katsoisin niitä muistoja niin kyllä se oli paras
kun oli joulu niin petyin kun en saanut Palkia
tiniä vaan Dialga joka minulla oli jo.
Sitten yhdestä buusterista tuli
Palkia LV.X olin niin onnellinen.
Tarina --------> http://pkmn.foorumi.eu/viewtopic.php?f=38&t=2064
Kanava-------->http://www.youtube.com/user/rayquazafani?feature=mhee
Avatar
rayquazafani
 
Viestit: 364
Liittynyt: 22.10.2011 13:44
Paikkakunta: Nakkila
(: https://www.youtube.com/channel/UCdf449UPCcY7MQ

Re: THE BEST EVER muistosi/kokemuksesi pokemoniin liittyen

ViestiKirjoittaja Mov » 01.12.2011 18:58

onnellisin kokemukseni pokemonissa:

sain äidiltä synttäri lahjaksi platinumin sitten kun sain sen vedettyä läpi(seikkailin giratinan maailmassa about viikon)olin tooodella onnellinen se oli muahtavaa
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: THE BEST EVER muistosi/kokemuksesi pokemoniin liittyen

ViestiKirjoittaja Korpinärhi » 05.01.2012 18:03

Onhan noita muutama.

Mieleeni ovat jääneet buusterista tulleet Base setin holo Charizard, junglen holo Raichu, neo genesiksen holo Lugia ja shining Kabutops & Celebi. Kaikki ovat olleet sellaisia "wow : o" hetkiä.

Lapsena pelatessa Rediä Elitefourin läpäiseminen oli myös sellainen tuuletuksen hetki ^^
Avatar
Korpinärhi
 
Viestit: 243
Liittynyt: 01.11.2010 12:12
Paikkakunta: Joensuu

Re: THE BEST EVER muistosi/kokemuksesi pokemoniin liittyen

ViestiKirjoittaja Acone » 26.02.2012 16:13

Varmaan paras muisto Pokémonista minulle on se, kun vein kouluun Rayquaza C lv.X-kortin ja sitten kuulin, kun yksi poika kysyi kavereiltaan: "Miten tytöllä voi olla noin hyvä kortti?!" Se oli silloin niin hienoa, koska tuo kyseinen kortti oli ensimmäinen lv.X-korttini eikä minulta oikein muita erityisen hyviä kortteja löytynyt vielä tuossa vaiheessa. Kaikki tarjosivat mitä hullumpia tarjouksia tuosta kortista, mutta minähän en siitä luopunut. :3 Ja vieläkin se löytyy korttipakastani ja vielä päälimmäisenä oikein kunniapaikalla. Muistan vieläkin tuon päivän kuin eilisen, vaikka siitä on jo aika monta vuotta aikaa...
SoulSilver FC:
3310-9310-7599
Avatar
Acone
 
Viestit: 7
Liittynyt: 04.08.2011 20:46


Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 52 vierailijaa

cron