Omat YouTube+muut videot

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Omat YouTube+muut videot

ViestiKirjoittaja Juusto » 23.10.2011 21:47

Zhaitukin remixit saavat minut aina onnelliseksi.
Avatar
Juusto
 
Viestit: 478
Liittynyt: 02.11.2010 00:34

Re: Omat YouTube+muut videot

ViestiKirjoittaja jokeripokeripoks » 23.10.2011 21:52

Itsekin tykkäsin kappaleesta, 5/5. En ymmärrä mikä tarve joillakin on tulla kokoajan haukkumaan kaikkea mahdollista mitä Zhaituki tekee.
Avatar
jokeripokeripoks
 
Viestit: 39
Liittynyt: 09.11.2010 23:59

Re: Omat YouTube+muut videot

ViestiKirjoittaja JaniK » 23.10.2011 21:53

Zhaituki kirjoitti:Panostan kyllä enemmän laatuun kuin määrään. Aika huvittavaa miten sinulla kuuluu "muka" huonolla laadulla. Omilla about 200€:n uusilla kajareilla kuuluu nämä erittäin puhtaasti ainakin mitä viime remixit oon tehnyt.... Meinaan siis Kraid's lairia ja uudempia missä olen käyttänyt uutta tyyliä.


Siis... en äänenlaatua tarkoittanut. Remixisi vain kuulostaa siltä, että on otettu .midi jostain biisistä ja sitten säädelty vähäsen paria eri soitinta ja zädääm meillä on "remix".

En itse remixauksesta tiedä lähes yhtään mitään, mutta kuitenkin tiedän, että "remixisi" ovat huonoja, eli niiden taso/laatu/kuinkahyväseon on huono.
JaniK
 
Viestit: 32
Liittynyt: 01.11.2010 23:38

Re: Omat YouTube+muut videot

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 23.10.2011 21:59

JaniK kirjoitti:Siis... en äänenlaatua tarkoittanut. Remixisi vain kuulostaa siltä, että on otettu .midi niistä ja sitten säädelty paria eri soitinta ja zädääm meillä on "remix".

No anteeksi että teen midinä ensin biisit eri ohjelmalla, sitten säätelen soittimet soundfonteilla ja VST:llä FL9:llä. Tämä on vain se tapa mihin olen tottunut. Ja on se remix jos se kuulostaa erilaiselta kuin originaali.

Noh tottakai jokaisella on erilainen maku/mielipiteet. Mutta se että tulee sanoo jotain negatiivista ilman rakentavia neuvoja. Ei näin.
Viimeksi muokannut Zhaituki päivämäärä 23.10.2011 22:05, muokattu yhteensä 1 kerran
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Omat YouTube+muut videot

ViestiKirjoittaja R0xu » 23.10.2011 22:04

Minunkin mielestä nämä "remixit" ovat hyvin samankuulosia kuin biisien orginaalit versiot.
Enemmän Erilaisuutta saisi olla.
Kuva
Avatar
R0xu
 
Viestit: 1078
Liittynyt: 01.11.2010 01:01

Re: Omat YouTube+muut videot

ViestiKirjoittaja Hero » 23.10.2011 22:10

Olen vissiin kerran maininnut Keltaisen Reiskan kanssa mielipiteet rakentavasti, mutta olimme trolleja kaikki.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Omat YouTube+muut videot

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 23.10.2011 22:11

R0xu kirjoitti:Enemmän Erilaisuutta saisi olla.

Riippuu tietenkin kenestä remixaajasta on kyse. Suurimmalla osalla mitä itse tiedän on vielä enemmän samanlaisuutta originaaleihin nähden kuin mitä minulla, tai sitten menettänyt sen hienon tuntemuksen mikä originaalista teki hyvän. Esimerkkinä tuossa mun FF7 boss battlessakin oli positiivinen kommentti miten säilytin alkuperäisen tunteen vaikka onkin erilaisen kuuloinen edes jonkun verran.

What I like about this remix is that unlike other remixes, it keeps the original feel of the song, yet makes it better too! Good job, good sir.


Eli mitä yritän tässä kertoa on se että yritän tehdä erilaista, mutta siten että se silti pitäis originaalin "tunteen". Ja lisänä, musiikin teko on hauskaa tuolla tyylillä miten aiemmin sanoin. Eli en tee musiikkia pelkästään muiden takia vaan myös sen takia että pidän sitä hyvänä ajankuluna.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Omat YouTube+muut videot

ViestiKirjoittaja Hero » 23.10.2011 22:18


Tuossa on ihan remix. Säilytetty orginal biisi ja "se tunne."
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Omat YouTube+muut videot

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 23.10.2011 22:20

Hero kirjoitti:Tuossa on ihan remix. Säilytetty orginal biisi ja "se tunne."

Riippuu jälleen näkökulmasta, mielestäni tuossa ei ole sitä tunnetta mitä alkuperäisessä. Lisänä en suostu tekemään tuollaista trancea/technoa muutenkaan. :P
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Omat YouTube+muut videot

ViestiKirjoittaja Flyffel » 23.10.2011 22:29

Hero laittoi kyllä hienon remixin, vaikkei olekaan hänen tekemänsä. ^^
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Omat YouTube+muut videot

ViestiKirjoittaja jokeripokeripoks » 23.10.2011 22:41

[22:32:15] <+IceCoolHero> eiks ******* 'remix' ole techno/trance rämpytys
[22:36:02] <+IceCoolHero> jos teet rock-version, niin sillonhan se on cover

Kertoo paljon heron asiantuntemuksesta. Suosittelen Zhaitukia vaan ignoremaan tuollaiset röllit, =P.
Avatar
jokeripokeripoks
 
Viestit: 39
Liittynyt: 09.11.2010 23:59

Re: Omat YouTube+muut videot

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 23.10.2011 22:44

Sanonpa nyt tässä kerran lyhyesti remixien tekijänä: Voi pitää negatiiviset mölyt mahassa jos ei ole juurikaan kokemusta remixejen teosta tai ei perustele järkevästi. Ihmisillä on oma mielipiteensä ja makunsa, mutta ilman järkeviä perusteluja ei ketään etene. Itse useasti jos olen negatiivisesti kommentoinut jonkun remixiä, olen kertonut tarkkaan ja järkevästi minkä takia samalla antaen neuvoja parantamiseen.
Viimeksi muokannut Zhaituki päivämäärä 23.10.2011 22:47, muokattu yhteensä 1 kerran
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Omat YouTube+muut videot

ViestiKirjoittaja JaniK » 23.10.2011 22:47

Noh...

Ei tarvitse olla kokki todetakseen, että ruoka on pahaa.
JaniK
 
Viestit: 32
Liittynyt: 01.11.2010 23:38

Re: Omat YouTube+muut videot

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 23.10.2011 22:49

JaniK kirjoitti:Noh...

Ei tarvitse olla kokki todetakseen, että ruoka on pahaa.

Minä kokkinakaan en arvostaisi että tulisi tuollaista tyhjänlaista negatiivista palautetta eli "Ruoka on pahaa." .... Pitää olla erittäin järkevät ja pitkät perustelut.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Omat YouTube+muut videot

ViestiKirjoittaja Hero » 23.10.2011 22:51

Heippa Zhaituki,

Vaikka kaiken hypetyksen jälkeen uskalsin kuunnella kyseisen kappaleen.
Yritän uudelleen neuvomisyrityksen nimettömän moderaattorin neuvosta. Kiitos Keltainen Rayquaza, kun autat minua paremmaksi ihmiseksi!
Tiestkö? Koko kappale halkoo kajareiden tärykalvot huonolaadullaan. Minun mielestäni kappaleiden pitäisi olla kirkkaita, jotta niistä voisi nauttia.
En nauttinut siitä. Nautitko sinä? Sinun täytyisi luoda musiikkia, josta itse nautit myös. Jos et itse nauti musiikistasi, niin ei nauti kyllä kukaan muukaan.
On varsin ikävää, että sinunlaisesi huippuartisti kärsii näin huonosta alusta. Keskitä henkinen voimasi itseesi, ja löydä sisäinen purosi.

Kappaleeseen on laitettu samantempoista niin kutsuttua 'jumputusta.' Sitä kutsutaan myös usein jynkyksi.
Yleensä ammattikoululaiset rakastavat tätä 'jynkkyä.' Se ei tarkoita, mitä kireempää jynkkyä - sitä parempaa musiikkia. On väärin luulla näin. Luulen että arvokkaana lukiolaisena löydät kutsumuksesi bassoon. Suosittelen tutustumista ammattioppilaitosoppilaisiin. He varmasti auttavat mielellään sinua basso-ongelman kanssa. Sinulla on niin paljon tätä jynkkyä, ettei laulun sanoista saa selvää.

Kappaleessa oli myös todella hidastempo. Hyvin harva ns. remix toimii hitaalla. Yleensä tämänlaista hitaita kappaleita soitetaan Kellokosken osastoilla. He eivät kestä nopeaa musiikkia. Sinunlainen nuori mies kuitenkin löytää sopivan nopeuden kappaleelle. On valitettavaa, että kappaletta on hidastettu niin paljon, ettei sitä erota alkuperäisestä kappaleesta.

Mitä vielä viimeiseksi? Käsite 'remix.' Minun mielestäni parhaimmat remixit ovat kunnon edestakaisin renkutusta, ja kovaa ääntä. Toivottavasti sinä, Zhaituki löydät itsesi tähdistä. Muista, ystäväsi ovat tukemassa sinua. Rehellisyys maan periin.

- Hero


Arvoisa keskustelutoveri Zhaituki,

Minä olen sitä mieltä, että olet väärässä. YouTube nykyinen laatu on niin korkea, ettei se pysty pilaamaan latauksia. Kaikki korkealaatuisetkin kuvalaadut kääntyvät helposti 1080p-kuvaksi, jolloin äänenlaatukaan ei voi huonontua. Sinä olet jossain tehnyt väärin. Suosittelen tarkistamaan uudelleen kuinka olet käynyt kappaleen uudelleen. Kappaleen tempoa on hidastettu, koska ei mene yhteen videosi kanssa millään tavalla. Voin arvella, että olet alun ainakin synkronoinut yhdessä videon ja kuvan kanssa. Sinisen ja vihreän digimonin yhdistymisen tuotos ei mene yhteen äänen kanssa. On surullista, että tämä on vain huono kappale.

Mitä tulee sinun henkilökohtaiseen käyttäytymiseen, ei ole meidän vika että olet tehnyt surkeaa tuotosta. Toivon sydämeni ja Jumalan kautta, että löydät sisäisen tasapainosi. Musiikki on taidetta joka kuvastaa sinun sieluasi. Jeesukselle on soitettu banjoa hyvin kauan, jolloin banjosta tuli Jeesuksen soitin. Onko sinun lahjasi tietokonemusiikki? Älä menetä uskoa! Hän uskoo sinuun. Et voi syyttää muita osapuolia virheistäsi, sinun täytyy kantaa vastuu. Kirkoissa ovat suuria herroja eli papit, jotka antavat synninpäästöjä. Sinä olet se joka tekee kaiken tuolla näppäimistöllä ja hiirellä. YouTuben vika ei ole se, että kappaleesta oli huono. Viha! Ei ole ratkaisu.

Toivottavasti sinun tuotoksesi paranevat, koska tarvitset ihmeen! Sinä voit olla elämäsi ihme!

- Hero
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Omat YouTube+muut videot

ViestiKirjoittaja Riolucario » 26.10.2011 19:11

http://www.youtube.com/watch?v=gZt9npxiDb0

Ensimmäinen animaationi. Framet ovat vähäiset, ja videon sisällöstäkään en osaa sanoa mitään. Mutta se olikin vain testi. :D
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Omat YouTube+muut videot

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 28.10.2011 22:19

Noniin vihdoin sain tämänkin valmiiksi. Tämä video sisältänee 3 eri biisiä samassa remixissä, eli käytännössä "medley". muihin osiin voi skipata videon descriptionin kautta.


Final fantasy 6 - Terra/Normal battle/Fierce battle remix "medley"
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Omat YouTube+muut videot

ViestiKirjoittaja jokeripokeripoks » 29.10.2011 17:46

Zhaituki, oletko koskaan harkinnut postaavasi remixejäsi OCremixiin http://ocremix.org/ . Se on yksi internetin suurimmista remix sivuista ja suosittelen sitä sinulle kun näytät pitävän remixien tekemisestä niin paljon. Sieltä saa paljon hyvää palautetta ja voi löytää paljon uusia muiden tekemiä remixejä.
Avatar
jokeripokeripoks
 
Viestit: 39
Liittynyt: 09.11.2010 23:59

Re: Omat YouTube+muut videot

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 24.11.2011 23:13

Uusi remix, osa syynä nopeaan valmistumiseen oli että tokan ja kolmannen osan olin jo valmiiksi tehnyt aiemmin midinä. (*Kröhöm* se B/W remix dreadful battlesta aiemmin)

Final fantasy 4 - Golbez/Dreadful battle/Victory fanfare remix "medley"




Added 04.11.2011
Argatnin requestin mukaan härdellöin tälläisen vähän tappelumaisemman version tästä biisistä.

Pokemon MD: Explorers of Time/Darkness/Sky - Primal dialga battle remix



Added 09.11.2011
Pitkään suunnitellut tekeväni N:än linnasta remixiä, noh tässä se nyt on. Nyt sentään oli sopivat soundfontit siihen. xP

Pokemon B/W - N's castle remix



Added 11.11.2011
Vähän jotain muuta kuin remixi, tosin on tämäkin musiikkia. Extendasin yhden erittäin hyvän fairy tail anime biisin about 13 minuutin pituiseksi.

Slightly enhanced extended edition: Fairy tail OST - San Nin no Dragon Slayer



Added 13.11.2011
Varmaan ensimmäinen julkaisemani zelda remix Toki on mulla yoshi's island soundfonteilla varustettu Forest temple lojumassa kansiossa mutta en vielkään ole saanut sitä upatuksi.

The Legend of Zelda: Spirit tracks - Overworld Remix


Added 18.11.2011
Toinen julkaisemani remix tästä hienosta nintendo 64 pelistä nimellä Perfect dark, joka on mielestäni pelattavuudeltaan ja tarinaltaan paras FPS peli jossa on myös hieno moninpeli mahdollisuus ja nämä älyttömän kovat Dark sim botit, mahdollisuus käyttää kanssa alien aseita ja hahmoja. (Jonnet ei muista.)

Perfect dark - End credits remix


Added 24.11.2011
Deity Deoxys wants to battle! enuf said. (Shin megami tensei sarjan pelaajat tietää mitä meinaan Deityllä tämähän on SMT inspiroitu remix)

Pokemon R/S/E/LG/FR - Deoxys battle remix (Shin Megami Tensei series inspired style)
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Omat YouTube+muut videot

ViestiKirjoittaja icewortex » 25.11.2011 23:01

Joo, aloitin uuden kanavan erinäisistä syistä liittyen kouluun + kiusaamiseen. :) Mutta kuitenkin, tässä olisi ensimmäinen video sille kanavalle jos ei info videota lasketa. :) ENJOI!

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 56 vierailijaa

cron