ökän tre seikkaillut

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

ökän tre seikkaillut

ViestiKirjoittaja Mint Nature » 01.11.2011 16:07

okei lista

4-2-4 Typloshion
1-1 Brifblim
3 Reshi
1 cleffa
1 manaphy

4 Juniper
2 sage
1 Bianca
1 Pont
4 Colle

1 gear
4 junnkis
4 Commari
4 Candy
3 Catcher
2 PP
1 switch
1 Revive

8 Fire
3 Rescue

eikä kunnon rapsastakaan saa rispektiin niin kirjoitan tähän vaan tuloksen ja kaikki on hyvin
4-3 kuudes/seitsemäs

okei no nyt kuten moni huomasi jo että eihän tässä olekuin pakkalista niin päätin saatuani motivaatiota rapsan kirjoitukseen niin kirjoittaa rapsan ja aloitan kierroksesta 1 ja etenen eteenpäin kunne turnaus on minun osaltani ohi ja laitan plussat ja miinukset.

okei eli nyt se oikeasti alkaa innostuksen tampereelle sain suoraan jumalan tahdosta kun heräsin aamulla niin jumala käski mennä 7:40 junaan kohti tamperetta ja minä menin ymmärsin hänen ohjeistaan myös sen että en saisi nukkua junamatkan aikana ja en tehnyt koska itse uskon sielunpelastumiseen ja olen nyt täysi valtainen kirkon jäsen joka lisäsi virtuaalipippeliäni ainakin 5 metrillä! paikan päällä sitten mukava tee se itse kävely kyyti juna-asemalta turnauspaikalle ja turnauspaikalla sitten näin kaikki kivoja ihmisiä kuten matin joka heti alkuun aloitti meidän rölläämisen siitä että ei saa pitää hattuja päässä vaikka hänellä itselläänkin oli hattu päässä ja näimme paikallis sankarit pikapikan ja skeittaaja pasin mutta emme saanet heroa seuraamme koska hänen yksityis lentokoneensa eli vielä kesäaikaa...

no menin siitä sitten ilmoittautumaan ja lainasin gamelta 2 euron kolikon koska en itse omistanut kun 50 setelin ja 1 euron kolikon ja lupauduin tätä vastaan maksamaan gamelle myöhemmin sen 2 euroa ja lupautua pelaamaan hänen kanssaan no pelasimme siinä 3 peliä joista voitin 2 ja game donkkasi yhden ja kohta puolin jounin ou you touch my trololoon tahdittama kierrokset alkoivat.

sain vastani skeittaaja pasin juniorin

eli siis
round 1 ökä vs skedepasi jr (Reshiram vs Primetime)
saan super startin ja pääsen jo mätkimään t2 120 ja otan sitten kaikki prizeni ennen kuin kaveri saa edes yhtään yanmegaa peliin ja magneetit ja hyttyset kuolee vaan toisiensa perään ja sitten kun peli on 5-0 minulle sieltä tulee magnazone jytkyttelemään minua 1 prizen verran ja tulen kostamaan reshi+2x plussa
1-0

no kierrosten väliin jäi paljon aikaa koska olimme ensimmäiset gamen jälkeen jotka saivat pelin loppun koska game oli käyttänyt IP:eelltä opittua peli tyyliä joka tuli tutuksi niinä aikoina kun hän pelasi shuppettia. Ja kohtapuolin sitten se seuraava kierros alkoi jo

round 2 ökä vs juri (Mirror)
noniin no alkuni oli taas vaihteeksi täyttä roskaa ja struglasin siinä sen +5 vuoroa ja juri saa yhdellä typpiksellänsä 3 priseä kunnes tulen viskomaan sen pakkaan ja jurille jää pöytään vaan 3 reshi ja sitten reshit sanoo kops kops ja kops ja tulen viimeistelemään pelin tappamalla jurin vikan reshirammin cyndaquilin beat-hyökkäyksellä!
2-0

No sitten menin taas juttelemaan ja keskustelamaan kunnes matti kommentoi että "tulkaa kaikki pikapikaan ilmoittamaan pelien lopputulos" ja pikapika meni ihan sekaisin. no tämän lauseen antamien voimin siirryin seuraavalle kierrokselle

Roun 3 ökä vs game (game pelasi shuppettia)
game saa shuppettinsa liian hyvin toimimaan kaikkien tornadus ja zekrom techien kanssa ja eipä aikaakaan kun minulta jo loppui pokemonit kesken ja game voittaa
2-1

no nytten seuraavaksi kohtasin presidenttien taiston koska vastassani oli itse kekkonen

round 4 ökä vs kekkonen (kekkosella oli zekromi)
no sitten peliin tulin trollaaman kekkosen heti alkuun ilmapallollani ja sain hänet käyttämään siihen yhden plussan liikaa t1 ja sitten aloitimme prise tradin joka jatkui aivottoman 2-3 prizeihin jolloin hain kekkoselta hänen zekromin eteen ja spurdotin sen pakkaan brifblimmilläni ja toin typpiksen etten ja kekkonen ei saanut priseä sen jälkeen tornaudukellaan ja sain sitten otettua reshillä tornaduksen alas ja koska kekkonen oli käyttänyt kaikki pachi-shaymininisä niin hän joutui tulla tornaduksella ja tyytyä siihen että ei nytkään saisi priseä no minä tulen ottamaan prisen jä olen nytten 1-2 johdossa ja kekkonen kattoo että tarttis nyt sen plussan pakasta mutta muistutan että hän käytti sen ilmapallooni t1 ja kekkonen tyytyy ottamaan minulta reshin alas, no tuon uuden eteen ja otan zekromin alas ja voitan
3-1

Round 5 ökä vs vesa (Vesa pelaili herra kinkkua)
vesa saa turbo alun ja lähtee spärdöilemään prisejä koko ajan ja jatkaa sitä kunnes minä lähen takaisin kilpaan ja mätkimme toisiamme ja näyttää jo siltä että vesa voittaa mutta katson pöytää ja huomaan siellä burned towerin ja nyt minun pitäisi heittää tästä headsi ja tulla pallolla niin saan pakkaani 1 kortin enemmän ja minun pitäisi tämän jälkeen enään 4 vuoroa kestää niin vesa häviäisi. No teen ovelan tempun ja vesan pöydän ainoa emboroari lensi pakkaan ja vesa jäi toiminta kyvyttömäksi ja sitten mätkin vielä pari prizeä kunnes vesa saa taas boarin peliin ja peli menee jännille kun minun pitäisi kestää 2 vuoroa että voittaisin pelin jos en niin vesa nostaisi vikan prizensä ja minä häviäisin
no nostan pakkani vikan kortin jonka sain sinne burned towerilla olisin jo hävinnyt pelin ilman sitä että vesa ei olisi pelannut burned toweria pelaan kommarin perään ja toivon että vesa ei nostaisi plussaa koska hänellä oli vielä yksi jäljellä no vesa käyttää pontin ja toivoo koko sielullaan että pakan vika kortti olisi plussa mutta se ei ollut vika plussa oli priseissä tai sitten vesa oli vaan huijannut että hänellä on jäljellä mutta minä olen
4-1
peli oli vaarallisen lähellä aikaa ja matti jo huuteli pelin jälkeen paringseja ja pulssini oli jytky lukemissa

round 6 vs räty
no peli oli niin turna että kopion sen suoraan rädyn rapsasta Ökä saa hitaamman set uppin ja itse saan nopeamman. Kannattaa pelaa ilman techejä Ökä. :/. No jaa olen niskan päällä koko pelin ja Ökä kiroaa prizensä, koska siellä on hänen kaipaama Revive, jolla olisi saanut Drifloonin takaisin Sagen kanssa diskiin menneenä ja koska siellä on 3 Typpistä xpppppppppp (Selittänee hitaan alun). En oikeen usko, että revive olisi auttanut, mutta who knows. Typpikset oli iso homma Olihan minulla jo pari typpistä ja Quilava pelissä niin ei se Take Away oikeen auta. Emboaria jos olisin pelannut olisi ollut parempi. Voitan, koska Ökä ei pysy mukana riittävän hyvin. Tämä matsi oli ns. turha, koska kummatkin oltiin jo 100% topeissa.
jäin reviven päähän voitosta no aina ei voi voittaa, mutta pitää antaa plussaa rädylle siitä että hän antoi bäckkiä...
4-2

topeissa tulisin kohtaamaan arkkiviholliseni jounin

Eka peli
saan hyvän alun ja olisin tarttenu 2 sagesta 1 commarin mutta eipäs noussut ja jouni ilme oli aina vaan parempi kuin diskin kamaa sagella ja sitten kun olin vuoron päästä siitä että olisin heittänyt jounin ainoan typpiksen pakkaan niin hän switch+catcher tappaa ilma palloni haen sen revivellä peliin jouni tappaa sen uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan....
0-1

jouni siis pelleili voiton itsellensä yhdellä typpiksellä sain tokassa pelissä

peli 2
sain hyvän alun ja olisin voittanutkin pelin jos cleffani iiik olisi osunut tailsiin mutta ei osunut ja sitten aloitimme munattoman prise tradin jonka jouni sitten voitti 0-1 tappaen 5 kertaa ilmapalloni ja jos se olisi palannut pöytään niin jouni olisi omien laskujensa mukaan hävinnyt kun olisin saanut toisen hänen typpiksistään pakkaan ja toisen tapettau catherillä ja plussilla reshirammillä
0-2¨

turnaus oli kiva ja onnistunut ja hauskinta oli se että aina kun pelasin pallon peliin niin kysyttiin että onko se proxy... xd



+seura
+matin tulkaa pikapikaan
+ pelasin ihan kohtuullisen hyvin
+ pallo!!!
+ party balloon
+ räty no fägi änymöre

-pikapika ja skeittaaja pasi
- rapsan ensimmäinen versio
-junamatka
Viimeksi muokannut Mint Nature päivämäärä 01.11.2011 18:45, muokattu yhteensä 2 kertaa
Valloitamme Mailman Kahvi kupilla.xp
Spoiler:
ökääh
Avatar
Mint Nature
Järvenpään Liiga-Leader
 
Viestit: 219
Liittynyt: 01.11.2010 16:23

Re: ökän tre seikkaillut

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 01.11.2011 16:08

Olen miinuksissa, jess!
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: ökän tre seikkaillut

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 01.11.2011 16:14

Et saa rispektii.
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: ökän tre seikkaillut

ViestiKirjoittaja Registeel » 01.11.2011 16:14

SiaBBo kirjoitti:Et saa rispektii.

Komppaan.
Registeel
 
Viestit: 705
Liittynyt: 01.11.2010 18:34
Paikkakunta: Lieto

Re: ökän tre seikkaillut

ViestiKirjoittaja R0xu » 01.11.2011 16:40

whut, pelasiks ilmapalloo ;o

Vastustajat saisit ees mainita, tää on "pakkapajan pakkalista" eikä "turnausrapsa"
Kuva
Avatar
R0xu
 
Viestit: 1078
Liittynyt: 01.11.2010 01:01

Re: ökän tre seikkaillut

ViestiKirjoittaja Hero » 01.11.2011 16:43

Ihan loistava rapsa. Se mitä ihmiset haluavat - pakkalistan.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: ökän tre seikkaillut

ViestiKirjoittaja Kekkonen » 01.11.2011 18:40

Raportissa vain pakkalista -> pakkalistasta puuttuu Catcherit -> raportti 1/5, ei maistu salami?
pikapikapikachuuuu kirjoitti:Nykyään mä huudan niil banaani jos ne huutaa jotai enkä välitä koska pearl on paras ds peli koskaan!
Tästä asenteesta me kaikki voimme kaikki oppia jotain :)

Täydellisen keskinkertaisuuden tavoittelua Herran vuodesta 1993.
Kekkonen
 
Viestit: 133
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: ökän tre seikkaillut

ViestiKirjoittaja Mint Nature » 01.11.2011 18:45

no nytten muokkasin koska sain innostusta kirjoittaa tämä valmiiksi ja pahoittelen siitä ensimmäisestä versiosta toivon että tämä versio olisi teidän mielestä parempi =)
Valloitamme Mailman Kahvi kupilla.xp
Spoiler:
ökääh
Avatar
Mint Nature
Järvenpään Liiga-Leader
 
Viestit: 219
Liittynyt: 01.11.2010 16:23

Re: ökän tre seikkaillut

ViestiKirjoittaja R0xu » 01.11.2011 19:00

Nauroin kun TakeAway
Kuva
Avatar
R0xu
 
Viestit: 1078
Liittynyt: 01.11.2010 01:01

Re: ökän tre seikkaillut

ViestiKirjoittaja Registeel » 01.11.2011 19:08

Saat rispektiä. Ilmapallo tech on kiva, koska sitä tapetaan. Aika freshi muuvi toi sun ilmapallo.
Viimeksi muokannut Registeel päivämäärä 01.11.2011 19:15, muokattu yhteensä 3 kertaa
Registeel
 
Viestit: 705
Liittynyt: 01.11.2010 18:34
Paikkakunta: Lieto

Re: ökän tre seikkaillut

ViestiKirjoittaja Juusto » 01.11.2011 19:10

Harvoin kahdessa Reshiram/Typpis -mirrorissa tapetaan pelien aikana 2 Cleffaa, 7 Ilmapalloa, 2 Quilavaa ja vain 1 Reshiram. Nauroin nyt ja silloin (=
Avatar
Juusto
 
Viestit: 478
Liittynyt: 02.11.2010 00:34

Re: ökän tre seikkaillut

ViestiKirjoittaja hitmonlanttu » 03.11.2011 14:07

GRAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
ENHALUA TULLA TUNNETUKSI SKEITTI PASI JUNIORINA
Lantuksi saa kutsua ja muuta, mutten ole mikään pasin oppilas!!! Pasi nyt vaan sattuu olemaan sielä oulussa se pää jehu... MUTTA osaan minäkin pelata jo ihan itse.. byhyhyhyyy.................
Durant, Durant, Durant, eating eating, eating...
Avatar
hitmonlanttu
 
Viestit: 270
Liittynyt: 23.03.2011 17:25
Paikkakunta: jossain Suomi-neidon vyötärön paikkeilla
(: oon soundcloudräppäri nykyään, voitteko uskoa


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron