minä olen pasi + mikä minussa on vikana

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

minä olen pasi + mikä minussa on vikana

ViestiKirjoittaja Pasi Kankainen » 03.11.2011 01:01

tre br raps

junal noi 6 trellä
abc kaleva 2h aamupala ja kirjoitin salaista pohdintaa omaan salaiseen vihkoon reissusta ja formaatista
ihmettelin oliko yks mies joka ihmeellisesti vilkuili minuun päin joka 3 minuutti tullu pelaan niinku toivoin turneen töpössä mut ei tullu sit br
anttu ja jake ois tullu mutku ne on vielä nii pikkusii nii piti men äitin autolla jo edellisenä päivänä
yllätin peten ja hänen jengin
sisään ja töihin että saatas pöyät kuntoon
perustin pienen kaupan
peten kans pakan pohdintaa lopullinen pakka magnezone emboar rdl reshiram
random saako pitää hattua
oottelua ympäriinsä hengailua

1 kiekka mikko aarnos ja rehiram emboar isoenoboar rdl magnezone LOSE

alkuun jotain huonoa käytin judgen häntä ei haitannut jäin jälkeen kun hän sai nostettua kaiken anoin armoa ja leikittiin drawpass leikkiä minä jopa kokeilin silmät kiinni :o ja lopuksi vain stallasin 4 vuoroa magnemitellä kunnes tuli viimein switch ja se oli siinä

2. kiekka terhi kettunen ja typhlosion reshiram WIN

olin ihan maassa kun hävisin senior sankarille siitäpä sain potkua ja pelasin seukin pelin erittäin mahtavasti sain kaiken ja aloin otta prizejä ja pystyin saavuttamaan reilun johdon kun hän ei pysynyt perässä lopulta järkeilin alkaa cleffailemaan ja säästelemään ja loppujen lopuksi pystyin hakkaamaan 6 ekana kun hänellä teki tiukkaa saada knokoutteja


en muista oliko 3 kiekka tod näk oli tunnistamaton kiharahiuksinen senior sankari zekrom pachirisu shaymin LOSE

tunnistamaton kiharahiuksinen poika tulee ja tappaa minun ainoan tepigin zekromilla aloitettuaan t1
miksi minä?


tämä oli varmaan 4 kiekka tai sitten tämä ja 3 ovat toisin päin innokas pelaaja jonka nimeä en muista typhlosion reshiram WIN

alkuun kaiken maailman hössyttelyä keran cleffojen judgejen yms saatiin kuiteskin loppupeliin hyvät setupit ja magnezone orkesteri ulos
joku knokoutti aluksi mutta käänteen tekevää oli se kun tulin legandaarisella rdllällä hakkaamaan eka cleffa 2 priz ja en muista hakkasinko jonkun toisenkin sillä mutta lopuksi tulin tekemään loppulopetuksen magnezonella varmaa 200dmg joka btw on ihan kiva isku aina


5. kiekka juri kanerva typhlosion reshiram LOSE

minulla aloitukseen eksynyt yksinäinen cleffa hän aloittaa ja löytää pakkaansa joutuneen tyroguen ja loppu on historiaa
miksi minä?


6. kiekka baron dante jonka nimeä en muista emboar reshiram ninetales LOSE

olin silleen että nyt tulee joku urppis vastaan jonka vien helposti en oikeen lopussa keskittynyt peliin ja tein kai joitain pahojakin virheitä vaihtelemme prizejä jokseenkin tasaisesti en oikein muista peliä mutta lopussa ajaudun tilanteeseen etten voi enää voitta paroni opetti minulle ankaran läksyn että pitää pelata täysillä ihan sama mikä peli mikä tilanne



sit vapaata trollausta vaihtelua hupipeliä myyntiä kunnes kyyti tuli hakemaan oulun sankarit kotia



2-4 joista 2 awesome win 2 donkki 1 häviö senior sankarille joka oli 2. ja 1 häviö joka oli sen arvoinen emt mitä pitäs sanoo ihan jees


turnaus nuutenkin mukava kaikki porukka ihan huippua ja tosi hyvin juostu kilpailu



plussaamiinusta


plussa

+minä
+anttu
+jake
+pete
+turku pokemon jengi
+vitamin vater
+abc aamupala omnom
+salainen vihko
+magneboar ei ole huono
+vaihtoo
+myyntii
+mikko aarnos
+terhi kettunen
+kiharahiuksinen tunnistaudu
+innokas pelaaja tunnistaudu
+juri kanerva
+baron dante tunnistaudu
+hyvä meininki
+maaninen paluumatka
+voitin jurin ja baronin hupipelissä mutta hävisin hupipelin mikkoaarnosille koska hän on senior sankari ja arvostan häntä
+tampere on iso paikka
+oli hauskaa
+kertokaa



miinusta

-unipäissään
-missä abc miittiläiset, mamin kans piti niitten tulla jo la ku ei saanu tulla mun kaa mutta pojat elkää ottako tätä negatiivisesti
-team oulu miten tässä nyt näin pääsi käymään ollanko näi huonoja vai onko huono tuuri
-anttu ei saa pitää hattua
-en kuullu pikapikajuttu miksi minä?
-miksi olen ökä miinuksissa miksi minä?
-oliko heron kommentti abcstä piilonaljailu miksi minä?
-miksi kaikki vihaa minua olenko tehnyt jonkin virheen kerotkaa minulle missä on vika miksi minä?
-ostin 5 ep booster joista paras oli cinccino ajatelkaa
-jake hävis yhen pelin ku unohtu prizet muistaa varmaa aina sen
-ostin 2 booster joista toisen vaihdoin jarkolle arvatkaa mikä siitä tuli tornadus fullart ja toisesta eli mun boostista ei mitään
-minua huijattiin hinnoissa, jouduin maksamaan ehkä 60 snt ylimääräistä
-2-4
-armeijan mies tli potkimaan mun tavaroita turnauksen loppupuolella
-olin välillä tungetteleva kun olin unipäissään hyvä jouni kun sanoit että mee pois se oli kuin peili edessäni näin huonoa käytöstä itsessä
-jäi finu näkemättä
-ois ollu vielä hauskaa jäädä mutku kyyti lähtee
-kertokaa jotain


tämmöstä kiitos olkaa hyvä toivottavasti nähdään pian terveisin skeitti pasi

ps onko minussa joku vikana kertokaa niin harkitsen evoluutiota
Well, it might not be so farfetch'd afterall...
Avatar
Pasi Kankainen
 
Viestit: 24
Liittynyt: 05.11.2010 23:00
Paikkakunta: Oulu

Re: minä olen pasi + mikä minussa on vikana

ViestiKirjoittaja Kekkonen » 03.11.2011 01:26

Pari ystävällistä neuvoa:
- Älä metelöi/elämöi muuta topcut-pelien aikana (tähän sisältyy myös äänekäs kaupustelu ja korttien tunkeminen pelipöydille)
- Myyntipöytiä yms. kaupittelua ei ole ollut tapana harrastaa turnauspaikoilla ilman järjestäjäpuolen lupaa, olisit joutunut jo nyt ongelmiin jos tuomarit ois hoksannu mitä hommaat. Jatkossa pyydä edes lupa jos aiot järjestelmällisesti kaupustella kamaa turnauspaikoilla.

Pisteet siitä että jotkut jaksaa valua Oulusta asti pelaamaan Pokemonia. : P
pikapikapikachuuuu kirjoitti:Nykyään mä huudan niil banaani jos ne huutaa jotai enkä välitä koska pearl on paras ds peli koskaan!
Tästä asenteesta me kaikki voimme kaikki oppia jotain :)

Täydellisen keskinkertaisuuden tavoittelua Herran vuodesta 1993.
Kekkonen
 
Viestit: 133
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: minä olen pasi + mikä minussa on vikana

ViestiKirjoittaja badganondorf » 03.11.2011 01:38

Psykedeelisempi raportti kuin Ökän ja Gerkun rapsat yhteensä - se on jo saavutus.
http://www.thedeckout.com - Maailman paras Pokémon TCG-blogi(ni)

Mewtwolover kirjoitti:Pistin kännykkääni jo muistuksen 12.8.(MM-kisat päättyvät 11.8.) kohdalle noiden (Esan) oikkien poistosta.
Avatar
badganondorf
 
Viestit: 832
Liittynyt: 04.10.2010 09:52

Re: minä olen pasi + mikä minussa on vikana

ViestiKirjoittaja hitmonlanttu » 03.11.2011 13:57

HAHAHAH
Olen kauhea kapinallinen ja pidin silti mahtavaa hattuani päässä *awesome* *awesome*
Aina sitä Oulusta jaksaa Pokemonia tulla pelaamaan, eihän se ollu ku 6 tuntia autossa istumista *awesome* *awesome*
Durant, Durant, Durant, eating eating, eating...
Avatar
hitmonlanttu
 
Viestit: 270
Liittynyt: 23.03.2011 17:25
Paikkakunta: jossain Suomi-neidon vyötärön paikkeilla
(: oon soundcloudräppäri nykyään, voitteko uskoa

Re: minä olen pasi + mikä minussa on vikana

ViestiKirjoittaja Pasi Kankainen » 03.11.2011 16:38

voi jumanperk***lauta

kyllä nyt huomaa miksi heters gonna hate
olin ihanan ääliö kun tuli älämölöämään, enhän minä huomannut että se oli toppipöytä, muutenku siinä finaalissa

antakaa anteeksi tungetteleva asenne en ole oikeasti tyhmä tai mikään sunnuntaisuhari mutta en tiedä miksi meni meno tommoseksi oli kai itellä niin hauskaa ja hirveä hinku saada kaikkee turhaa pois ja terpeellista kanssa

jatkossa muutan käyttäytymiseni täysin, pyrin olemaan kohteliaisempi ja vähemmän hyökkäävä
pyrin kohtelemaan toisia kuten haluaisin minua kohdeltavan
pyrin olemaan se mukava tyyppi jonka seurassa kaikilla on kivaa

kiitos kun tajusin mikä mätti, käytös, ja olemus
muutoksen tuulet, matkaan!
Well, it might not be so farfetch'd afterall...
Avatar
Pasi Kankainen
 
Viestit: 24
Liittynyt: 05.11.2010 23:00
Paikkakunta: Oulu

Re: minä olen pasi + mikä minussa on vikana

ViestiKirjoittaja Jarkko » 03.11.2011 18:16

Ei kyllä normisti ne prizet unohu, mutta oli vissii liian kovat turnauspaineet, koska oli eka turnaus. Viimeksi unohtu prizet ku alotin. Osaan kyllä pelata!
Jarkko
 
Viestit: 3
Liittynyt: 17.10.2011 18:43

Re: minä olen pasi + mikä minussa on vikana

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 03.11.2011 18:21

Olen seniorsankari.

Kuva
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: minä olen pasi + mikä minussa on vikana

ViestiKirjoittaja Jite » 03.11.2011 18:49

Lol, oli tuskaa lueskella wiin single column modessa, koska ei isoja alkukirjaimia. Mut kummiskin, Turun jengi siis tuli muodossa pete, räty, slayer, dante, ip ja mä.
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

Re: minä olen pasi + mikä minussa on vikana

ViestiKirjoittaja Registeel » 03.11.2011 20:01

Jite kirjoitti:Lol, oli tuskaa lueskella wiin single column modessa, koska ei isoja alkukirjaimia. Mut kummiskin, Turun jengi siis tuli muodossa pete, räty, slayer, dante, ip ja mä.

Ja ketä kiinnostaa?
Registeel
 
Viestit: 705
Liittynyt: 01.11.2010 18:34
Paikkakunta: Lieto

Re: minä olen pasi + mikä minussa on vikana

ViestiKirjoittaja Hero » 03.11.2011 20:17

En kyllä ostaisi tolta.

EDIT: Paitsi samaa tavaraa mitä käytät / pössyttelet.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: minä olen pasi + mikä minussa on vikana

ViestiKirjoittaja Poweri » 03.11.2011 21:42

Bloodbane kirjoitti:Olen seniorsankari.

Kuva


Sä et oo seniorsankaria nähnytkään.

T.Random Senior
Avatar
Poweri
 
Viestit: 63
Liittynyt: 01.11.2010 15:06
Paikkakunta: Pälkäne

Re: minä olen pasi + mikä minussa on vikana

ViestiKirjoittaja Pasi Kankainen » 03.11.2011 23:48

en minä mittään käytä paitsi sikaria pössyttelen sillon tällön

on erittäin hyvät hinnat, vertaan trollandtoadiin, suurpiirtein samat hinnat ja miksi et ostaisi

joos en tiiä miks on jääny trollaus tai joku tämmönen vastenmielinen itsestä numeron tekeminen päälle mutta seon muuuttumassa
oon vähän ollu semmonen hyperinnostunut aina turnauksissa ja siitä monet on varmaan tehny omat johtopäätökset
jos oon ennen ollu pelle ei se tarkota ettenkö voisi parantua
tykkään pelaamisesta, ja erityisesti kaupankäynnistä ja erityisesti kaiken tekemisestä omalla tavalla ja ennen olin vähän pelle mutta saanen yrittää aikuistua, sehän meillä kaikilla on ennenpitkää edessä T_T
Well, it might not be so farfetch'd afterall...
Avatar
Pasi Kankainen
 
Viestit: 24
Liittynyt: 05.11.2010 23:00
Paikkakunta: Oulu

Re: minä olen pasi + mikä minussa on vikana

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 04.11.2011 00:40

Ilmeesi, kun Pasin pilkut.
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: minä olen pasi + mikä minussa on vikana

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 04.11.2011 08:15

Sä et oo seniorsankaria nähnytkään.

T.Random Senior


Eipä niitä ole kai paljon liikenteessä, vai?
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: minä olen pasi + mikä minussa on vikana

ViestiKirjoittaja Hero » 04.11.2011 10:27

Bloodbane kirjoitti:
Sä et oo seniorsankaria nähnytkään.

T.Random Senior


Eipä niitä ole kai paljon liikenteessä, vai?


Ei niin, paitsi yksi Random Senior.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: minä olen pasi + mikä minussa on vikana

ViestiKirjoittaja Pasi Kankainen » 04.11.2011 13:27

seniorsankart on semmosia ylihyviä seniorilaisia jotka on pärjänny turnauksissa ja ovat muutenkin aikaansa edellä ja ovat ansainneet arvostuksensa, he myös pärjäävät hyvn oikeastaan riippumatta formaatista, heillä on sitä taitoa mitä ei kaikilla ole
seniorsankarien muisto säilyy vaikka he siirtyvät masteriin, ei menestystä voi ottaa pois
muutama esimerkki seniorsankareista

ökä
bloodbane
jr kettu
martikkala
kiharahiuksinen sano kuka olet
räty
POWERI

ja ehkä muitakin mutta nuo pääasiassa, eivätkä ole järjestyksessä

edit

nämä ovat varmaan sitten vaan tämmösiä uuden aikakauden tyyppejä jotka minä tiedän onhan varmaan monet hyvät ollu senioreina mukana mutta nää on semmosia jotka on ensisilmässä mun nähdäkseni ollu seniorissa ylihyviä


älkää ottako loukkauksena jos sanon teitä ylihyviksi tai liitän tämmöseen kuvitteelliseen ryhmään
Viimeksi muokannut Pasi Kankainen päivämäärä 04.11.2011 18:49, muokattu yhteensä 1 kerran
Well, it might not be so farfetch'd afterall...
Avatar
Pasi Kankainen
 
Viestit: 24
Liittynyt: 05.11.2010 23:00
Paikkakunta: Oulu

Re: minä olen pasi + mikä minussa on vikana

ViestiKirjoittaja Hero » 04.11.2011 16:08

Random Senior aka Powerkeeper / Poweri.
MD-onin tullessa formaattiin, ja uudet 15-vuotiaat pokémon-kouluttajat astuivat assMasters-kategoriaan. Oli turnaus Hyvinkään Battletoads, ja muuan senior pälkäneeltä voitti kauden ensimmäisen turnauksen. Turnausvoitto BT:stä ei varmaan ole mitenkään erikoista, mutta joku random seniori voitti assMasterit mennen tullen. Joku muuan kruunaamaton kuningas ja valtateiden ritari Hero kirjoitti raporttinsa "joku random senior voitti." Kukaan ei tiennyt kuka tämä muuan random seniori oli, vaan turnauspaikoilla kaikki kavahti häntä ja tekivät aaltoja, kun hän top-cuttasi turnauksissa.

Foorumielämässä myöhemmin random seniori paljastui Powerkeeperiksi - nykyään Poweri. Hänelle on jäänyt vuosien pelaamisen jälkeen titteliksi 'joku random senior' / 'random senior/sennu' / 'seniorsankari.' Olet tässä herjauksessasi loukannut monen vuoden hallitsevaa random senioria kutsumalla Bloodbanea Powerkeeperin tittelillä. Et voi riistää toisen titteliä / nimitystä, vain sen takia että minua huvittaa. Tämänlaisessa yhteisössä ainoastaan korkeasti arvostetut henkilöt voivat todeta alamaisilleen mitä he ovat. Sinä Pasi et ole mikään meemien luoja, paitsi taidat olla itse yksi meemi tällä hetkellä MM-kisavinkkeineen. Bloodbanea ei voi kutsua eri nimellä, koska kaikki tuntevat hänet Bloodbaneksi. Hänhän on niin ylivertaisen fiksu, että olisi nöyryyttävää kutsua häntä joksikin 'randomiksi.'

Sinuna pyytäisin anteeksi Powerilta, jolta riistit hänen tittelinsä, ja alistit Bloodbanea.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: minä olen pasi + mikä minussa on vikana

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 04.11.2011 16:12

Mitenköhän tuon saisi tiivistettyä signatureen?

Huomaa että hän alisti myös monia muita pelaajia, pyytäköön anteeksi heiltäkin.

PS. En ole kyllä kuullut tuota senirosankaria Powerin yhteydessä, nuo muut kyllä. No jaa.
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: minä olen pasi + mikä minussa on vikana

ViestiKirjoittaja Pasi Kankainen » 04.11.2011 18:46

ai sori en tiennyt että random senior on kunnianimi
olen erittäin pahoillani tarkoitin vain lähinnä että nämä ovat semmoista eliittiä ja heidät muistetaan hyvästä menestyksestä
keksin termin seniorisankari lähinnä asiayhteydestä "seniorin sankari" tai "sankari seniorissa"
en ole päässyt tuntemaan poweria ja jos hän on sankari niin ehdottomasti nostan hattua
ei ollut mikään tarkoitus viedä arvokasta titteliä

joka vuosi on uudet kujeetmutta tottahan toki tittelit ja saavutukset säilyvät, mikäpä minä olen nimityksiä jakelemaan
satuin vain keksimään että bloodbane on seniorisankari kun se kuulosti natsaavalta
siitä keksin että seniorisankarit olisi semmonen eliitti
mutta eiköhän pistetä nimittelylle loppu ja keksitä jotain muuta joka määrittä pelaajan statuksen

olkoon se yleinen pokemon persoona

minä olen skeitti-pasi enkä ehkä koskaan pääse siitä pois
hero on hero ja bloodbane on bloodbane jos seniorisankari on poweri niin olkoon näin
parempi että on omat pokemon egot joista tunnistaa mutta jos niistä on päästävä pois niin se on kai vähän isompi asia
Well, it might not be so farfetch'd afterall...
Avatar
Pasi Kankainen
 
Viestit: 24
Liittynyt: 05.11.2010 23:00
Paikkakunta: Oulu

Re: minä olen pasi + mikä minussa on vikana

ViestiKirjoittaja Poweri » 04.11.2011 19:08

Hero kirjoitti:Random Senior aka Powerkeeper / Poweri.
MD-onin tullessa formaattiin, ja uudet 15-vuotiaat pokémon-kouluttajat astuivat assMasters-kategoriaan. Oli turnaus Hyvinkään Battletoads, ja muuan senior pälkäneeltä voitti kauden ensimmäisen turnauksen. Turnausvoitto BT:stä ei varmaan ole mitenkään erikoista, mutta joku random seniori voitti assMasterit mennen tullen. Joku muuan kruunaamaton kuningas ja valtateiden ritari Hero kirjoitti raporttinsa "joku random senior voitti." Kukaan ei tiennyt kuka tämä muuan random seniori oli, vaan turnauspaikoilla kaikki kavahti häntä ja tekivät aaltoja, kun hän top-cuttasi turnauksissa.

Foorumielämässä myöhemmin random seniori paljastui Powerkeeperiksi - nykyään Poweri. Hänelle on jäänyt vuosien pelaamisen jälkeen titteliksi 'joku random senior' / 'random senior/sennu' / 'seniorsankari.' Olet tässä herjauksessasi loukannut monen vuoden hallitsevaa random senioria kutsumalla Bloodbanea Powerkeeperin tittelillä. Et voi riistää toisen titteliä / nimitystä, vain sen takia että minua huvittaa. Tämänlaisessa yhteisössä ainoastaan korkeasti arvostetut henkilöt voivat todeta alamaisilleen mitä he ovat. Sinä Pasi et ole mikään meemien luoja, paitsi taidat olla itse yksi meemi tällä hetkellä MM-kisavinkkeineen. Bloodbanea ei voi kutsua eri nimellä, koska kaikki tuntevat hänet Bloodbaneksi. Hänhän on niin ylivertaisen fiksu, että olisi nöyryyttävää kutsua häntä joksikin 'randomiksi.'

Sinuna pyytäisin anteeksi Powerilta, jolta riistit hänen tittelinsä, ja alistit Bloodbanea.


;_; <3
Avatar
Poweri
 
Viestit: 63
Liittynyt: 01.11.2010 15:06
Paikkakunta: Pälkäne

Seuraava

Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron