Poro statet 12. sija Damn you R0xu!1!1!11!!!11!!1

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Poro statet 12. sija Damn you R0xu!1!1!11!!!11!!1

ViestiKirjoittaja Registeel » 27.11.2011 21:05

Jaa-a pelasin taas reshiphlosioniä ja koko viikon mietiskelin Revive vs Super Rod ja tulin tulokseen Super Rod. Toimi hyvin ja mietin nyt et kummatkin samas vois toimii. Pelasin myös 1 Eviolite ja sekin toimi ihan hyvin tosin enpä tiedä oisko joku toinen kortti pare.

R1 vs ??? (Zekrom/Eelektrik/Tornadus)

Vastustaja aloitti mutta sai suht hitaan startin ja itse sain 3 Typpistä T3. Problem? No jaa Catcheröin aina vastustajan Eelektrikit, kun oli tarve ja tapoin pari Zekroa ja Tornadusta. Hän ei voinut pysyä mukana, kun Typpikset ei kaatunut ohkolla ja Eelektrikit kaatu. Haittasi myös et Eelektrik lataa vaan penkkiä. Ajoin yli vaan ja voitin pelin.

1-0

Oli ensimmäinen peli ikinä Zekrom/Eelektrik/Tornadusta vastaan niin olin iloinen, kun huomasin, että matsi ei ole yhtä vaikea, kuin oletin tosin sain aika god startin.

R2 vs ??? (Reshiphlosion) Down pairing

Joo minä starttasin oli kuollut käsi ja jouduin Eeeeeekaa uuden käden ja sekin oli roska. Vastustaja sai suht hyvän startin ja ite en saanut kuin yhden Typpiksen max peliin kerralla. Hän otti ensimmäisen prizen ja itse pysyin juuri ja juuri mukana. Vastustaja catcheröi ja tappoi tupla PP:llä Typpiksen ja siihen peli kaatui. En vain saanut kriittisillä vuoroilla Blue Flarea jolloin hän sai liian hyvän edun. Pyysin loppu pelissä näyttämään Junk Armin ja niin hän teki ja scoop.

1-1

Joo hävisin down pairingin. Oli aika huono olo.

R3 vs Zhaituki (Reshiphlosion)

T1 diskasin 2 Typpistä Junk Armilla jotta saisin tupla PP:n sillä Juniperoin kummiskin. Sain Cyndaquilin ja Reshin peliin Junista. Nousi myös Super Rod, jonka käytin T2. Sain myös T2 Eeeeeekin. Zhaituki saa hitaan startin niin set uppaan ja ajan yli. Hän stallaa jollain Reshi Eviolitellä kuolleella kädellä, kun catcheröin Cleffa ja Quilavat/Cyndaquilit. Hän ei saa mitään peliin pitkään aikaa ja on liian iso prize johta ja voitan.

2-1

Mietin tässä, että toppaus on vielä mahdollista .

R4 vs Lauri (Reshiphlosion)

Perus Reshiphlosion mirror. Saamme kummatkin ihan suht hitaat startit minä vähän nopeamman kuin hän. Otan ekan prizen ja alkaa prize trade. Reshi mirror on reshi mirroria niin :/. Kummatkin catchää silloin tällöin Typpikset, mutta kummatkin saadaan ne pois retreat/switchillä. Iise tupla PP catchään jossain vaiheessa ja se auttoi paljon. Peli menee aikaan ja olen yhden prizen johdolla. Mut joo ihan hyvä peli tämä oli varsinkin jos seuraavaan vertaa. Lopussa taisi olla joku freshi muuvi, mutta en sitä muista.

3-1

Mietin top-cuttausta paljon.

R5 vs R0xu (Tyrogue(Zekrom/Eelektrik/Tornadus))

Aloitan yksinäisellä Cleffalla ja Collectorilla. Tiedän, että R0xu pelaa Tyrogueta ja toivon, että starttaan. Flip R0xu aloittaa hänellä on kädessä Colle DCE Tyrogue Switch Junk Arm + jotain. Ilmeeni kun. Siinä meni top-cuttaus sillä hävisin down pairiningin jo aiemmin. ''Aha''.

Damn you R0xu. Yritin olla ihan hyvän tuulinen ja hymyillä, vaikka näin kävi ja imo onnistuin ihan hyvin.

Pelasimme toisen pelin tuli VÄHÄN parempi startti, mutta huono sekin. R0xu ajaa yli.

3-2

R6 vs Matius (Reshiphlosion)

Saamme kummatkin ihan ok startit ja saan ensimmäisen prizen. Prize tradella mennään. Lopulta peli oli minulle koko ajan sen yhden prizen johta ja saan aina uuden prizen. Matius laittaa Evioliten Cyndaquilille peläten Typpistä (Why? I could not tell you.) ja saan viimeisen prizen PP Blue Flarella. Katsoimme ja ja olisin saanut Junk Armin kautta catcher ja se olisi ollut siinä.

4-2

Toivoin, että olen söpö ponien sijoilla ja huomaan, että olen juuri 12. kiitos prosenttien. No oli ne suht huonot prossat, mutta olisi voinut olla huonommat. Ensimmäiset söpöt ponit niin en valita. Varsinkin, kun booster palkintona taisi olla EP niin en olisi tarvinnut. Vähän enemmän söpöjä poneja olisi kaivannut tosin. Kiva turnaus, kuten aina paitsi R5. Damn you R0xu. Korjatkaa jos meni jotain väärin ja R1 ja R2 vastustajat voisi sanoa ketkä oli. Sori huono muisti.

+/-

+ Porukka turnauksessa
+ 4-2 on ihan hyvä
+ Kaikin puolin kiva
+ Heikki voitti seniorit
+ R0xu is awesome
+ Jouni ja hänen hieno pakka
+ 6,25%
+ Game toppas

- Turusta tuli liian vähän porukkaa
- Juna matka oli huonoin ikinä
- Donkki
- ''Vain'' 4 CP:tä
Viimeksi muokannut Registeel päivämäärä 28.11.2011 16:15, muokattu yhteensä 6 kertaa
Registeel
 
Viestit: 705
Liittynyt: 01.11.2010 18:34
Paikkakunta: Lieto

Re: Poro statet 12. sija Damn you R0xu!1!1!11!!!11!!1

ViestiKirjoittaja Tonu » 27.11.2011 21:54

inb4 kuulet muualta että Roxu voitti finaalin ratkaisevan pelin samaa tapaan. :P

Luen tän rapsan varmaan huomen tai illemmalla. Piti kattoo toi yks kohta heti vaan töpön nimen takii. :>
Turnauskausi 2010-2011:
68-43 [111 peliä] (61,26% W)
Pelatut turnaukset: 18 (4 BR, 8 CC, 5 STP, 1 SM)
Top-Cuttaukset: 5/18
[päivitetty 8.5.2011]
Avatar
Tonu
Helsingin keskustan liigavastaava
 
Viestit: 542
Liittynyt: 31.10.2010 15:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Poro statet 12. sija Damn you R0xu!1!1!11!!!11!!1

ViestiKirjoittaja Registeel » 27.11.2011 22:02

Tonu kirjoitti:inb4 kuulet muualta että Roxu voitti finaalin ratkaisevan pelin samaa tapaan.

Luen tän rapsan varmaan huomen tai illemmalla. Piti kattoo toi yks kohta heti vaan töpön nimen takii. :>

Jaa. R0xu on hieno mies. En tiennyt, että R0xu voitti ja varsinkaan donkkaamalla. Gratz. Hieno formaatti tämäkin. : ]
Registeel
 
Viestit: 705
Liittynyt: 01.11.2010 18:34
Paikkakunta: Lieto


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron