Offtopic-palsta!

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Hero » 01.12.2011 10:36

Tykkäsin!
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Hikaru » 03.12.2011 12:00

Riolucario kirjoitti:
Hikaru kirjoitti:Pidän ensi viikon tietokonedieettiä. Toisin sanoen käytän vain välttämättömiä juttuja niin kuin sähköpostia ja Wilmaa (oppilaitoksen hallinto-ohjelman www-liittymä). Tämä tarkoittaa, että en käy myöskään täällä koko viikolla. Toivon mukaan pysyn tässä suunnitelmassa ainakin perjantaihin asti. Jos näette, että olen kirjautunut ensi viikolla sisään, voitte tulla mollaamaan. Teen tämän siksi, koska olen huomannut, että tietokoneella olo vie valtavasti turhaa aikaa päivästäni. Ei täällä netissä oikeastaan tapahdu juuri mitään. Yleensä minulla on vain tylsää, kun käyn netissä. Lisäksi minulla on kauheasti asioita hoidettavana ensi viikolla, niin kuin kuvaamataidon diplomin viimeistely, äidinkielen esseepreliminäärikokeet, myöhästyneet kaverisyntterijuhlat, ja isosiskolle YO-juhllin tuleva bolerokin pitäisi saada valmiiksi. Nähdään siis aikaisintaan lauantaina!

Miksi edes käytät nettiä jos siellä on vain tylsää? :D Ja viestistäsi sai sellaisen kuvan, että kyseessä olisi suurikin haaste. :P Minä taas saatan olla jopa nettiriippuvainen, mikä tosin johtuu siitä, että vain netissä voi olla täysin sellainen kuin on. Oikeassa maailmassa sellainen ei onnistu. Kaikkien olisi pakko olla samanlaisia... :(

Tarkoitin, että minulla on tylsää, joten käyn netissä. Tuo oli varmaan vähän epäselvästi ilmaistu. Pitäisi tehdä niitä tekemättömiä hommia tai keksiä jotain muuta järkevää tekemistä netin käytön sijaan. Ja kyllä se oli aika suuri haaste, enkä kyllä loppujen lopuksi löytänyt siitä mitään kovin hyviä puolia. Itsekin olen nettiriippuvainen. Olisi vain pitänyt ottaa sellainen asenne, että voin mennä nettiin esim. aamuisin ja iltaisin, kun ei ole oikein aikaa tai jaksamista tehdä muuta.'

Ja mistä ihmeestä Hero nyt tykkää? Nightwishin uudesta albumista vai hilipan kilpailutyöstä? Uudesta levystä puheen ollen, kuulin sen yhden biisin joka nyt pyörii telkkarissa ja radiossa, ja minusta sen musiikki kuulostaa aivan samalta kuin edellisen levyn eka biisi, laulu on vain vaihtunut. Vähän pettymys. Mutta en ole kuullut muita biisejä, joten elättelen vielä toivoa, että siellä olisi jotain kiinnostavampaakin.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 03.12.2011 23:35

Oli se Nightwish sitä peruskauraa. Olen vieläkin enemmän Apocalyptican puolella...
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Waker » 05.12.2011 20:02

Molemmat on kuraa koska olen hipsteri ja kaikki suomesta tuleva on kuraa.

T: tänään on itsenäisyyspäiväkin.
Veri jo päällemme pauhaa,
soitamme Garbodorin rauhaa,
Garbodorin kunnia olkoon,
Örvelön ihanuus tulkoon.
Avatar
Waker
 
Viestit: 480
Liittynyt: 01.11.2010 10:35

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Hero » 05.12.2011 20:09

Waker kirjoitti:Molemmat on kuraa koska olen hipsteri ja kaikki suomesta tuleva on kuraa.

T: tänään on itsenäisyyspäiväkin.


Tänään ei ole itsenäisyyspäivä.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja nunja55 » 05.12.2011 21:06

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011120514886148_ul.shtml
Tuleekoha tostakaa mitää?
Mutta jos oikeesti onnistuu, ajatelkaa mitä mahdollisuuksia :D
Got nothing to say...
Avatar
nunja55
 
Viestit: 124
Liittynyt: 01.11.2010 20:46

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja The Maziger » 05.12.2011 22:10

nunja55 kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011120514886148_ul.shtml
Tuleekoha tostakaa mitää?
Mutta jos oikeesti onnistuu, ajatelkaa mitä mahdollisuuksia



Ei tule yhtään mitään. Ehkä yksi mammutti voidaan saada aikaiseksi ja se siitä.

Ensinnäkin tuo projekti on haasteellinen, ja jos tuo sitten loppujen lopuksi onnistuisi niin olisi vain yksi mammutti, pitäisi löytää toinen jos haluttaisiin saada aikaan populaatio. Ensinmäistä mammuttiahan ei voida käyttää, koska muuten populaatio joka syntyisi koostuisi samoista geeneistä, ja mammutit olisivat samaa sukupuolta jolloin luonnollinen lisääntyminen ei onnistuisi. Pitäisi siis löytää eri sukupuolta oleva eri mammutti jonka solut olisivat hyvässä kunnossa kloonausta varten. Ja se jos, haluttaisiin saada aikaan mammutti populaatio ne eivät mitenkään enää sopeutuisi ympäristöön.

And for lol BI5 kokeessa tein tästä aiheesta esseen, oli wanha YO tehtävä :D
~Käänteismaailman hallisija<3~
Avatar
The Maziger
 
Viestit: 265
Liittynyt: 01.11.2010 16:32
Paikkakunta: ~Ketsuekigatan~ tutkimuslabran valvonta tasanteelta valvomassa XeCrasin sekoiluja.
(: Aiheuttaa Hämmennystä väärin nautittuna.

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 05.12.2011 22:32

Hero kirjoitti:
Waker kirjoitti:Molemmat on kuraa koska olen hipsteri ja kaikki suomesta tuleva on kuraa.

T: tänään on itsenäisyyspäiväkin.

Tänään ei ole itsenäisyyspäivä.

Se on hipsteri, se löysi itse-näisyys päivän ennen meitä.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Waker » 05.12.2011 23:11

Oho oon vetänyt taas pro settiä. Ilmeeni kun pieni pääni meni sekaisin siitä että koulussa vietettiin itsenäisyysjuttuja. Tarkoitin tietenkin HUOMISTA itsenäisyyspäivää.

Tai siis, asia on niin kuin marco sanoi tietysti.
Veri jo päällemme pauhaa,
soitamme Garbodorin rauhaa,
Garbodorin kunnia olkoon,
Örvelön ihanuus tulkoon.
Avatar
Waker
 
Viestit: 480
Liittynyt: 01.11.2010 10:35

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 06.12.2011 01:20

Tänään on 1/2 (< huono murtolukuvitsi) Hyvää itsenäisyyspäivää!
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Flaere » 06.12.2011 17:51

The Maziger kirjoitti:And for lol BI5 kokeessa tein tästä aiheesta esseen, oli wanha YO tehtävä


Qheh, tulipas Wanha olo. Vastasin tuohon kysymykseen kirjoituksissa. :'D
Avatar
Flaere
 
Viestit: 35
Liittynyt: 22.11.2010 20:31

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Maketsu » 06.12.2011 19:23

Waker kirjoitti:Molemmat on kuraa koska olen hipsteri ja kaikki suomesta tuleva on kuraa.

Truu hipster ei myönnä olevansa hipster.
Hatter Gonna Hat
Avatar
Maketsu
 
Viestit: 313
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
Paikkakunta: #pkmn.fi

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 06.12.2011 19:29

Miksei tämä ole Sticky?
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja WeohNatai » 06.12.2011 20:07

Heitin akkarini taannoiseen drop d -vireeseen, jossa on myös h-kieli väännetty a:ksi (eli D-A-D-G-A-e), mitä käytin erään heebon taannoisessa progeilusäätömodernismikipaleessa sinfoniaorkesterin taustalla (siinä soittelin kai n. 7-15 tahtia yhteensä siitä n. 150:stä) ja rupesin vääntämään improvisaatiota. Aika kivoja ideoita tuli pitkästä aikaa, kun vapaita kieliä hyödynteli samalla, kun heitteli sekaisin kaikkea saman perusäänen (vissiin d:tä heittelin) harmonisesta mollista perus jooniseen ja mixolyydiseen. Aika randomia räpellystä, mutta kivastihan sieltä niitä ajatuksia tulee, vasta jälkikäteen mietin, mitä siellä tulikaan säädettyä. Ei ole vähään aikaan ollut näin jännä kitaraa säätää.
YouTubeni
Mainostan turinoitani <-- Lukekaa, ihmiset!
Avatar
WeohNatai
 
Viestit: 434
Liittynyt: 01.11.2010 08:14
Paikkakunta: Lahti
(: Stüldt håjt! :)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Blaziken » 06.12.2011 20:53

Onnea Faihtille, aonolle ja Shadow Lugialle, uusille moderaattoreille!
Umbrespeon kirjoitti:Roarin viesti taisi olla vähän (PALJON) rölli.
Blaziken
 
Viestit: 564
Liittynyt: 18.03.2011 16:06
Paikkakunta: Espoo

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja SnappiX » 06.12.2011 22:24

X-Pertti kirjoitti:Miksei tämä ole Sticky?

Tätä minä aina ihmettelen iltaisin.
[22:29] <+keksik> snii snaa snappii
[22:29] <+keksik> snappi snappi sanp
Avatar
SnappiX
 
Viestit: 202
Liittynyt: 01.11.2010 11:56
(: Derpping :)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Faith » 06.12.2011 23:33

Raah, tänään tuli taas hoettua itselleen hiljaa mielessään, etten koskaan halua omia lapsia. Ihan oikeasti, minusta on ihan mukavaa että 6-vuotias serkkutyttöni uskotaan minulle hoitoon päivän ajaksi, mutta siis... en vaan jaksa sitä että koko ajan on joku tuossa korvan juuressa kyselemässä että mitä mikäkin sana tarkoittaa ja heittelee sellaisia susisurkeita ja ärsyttäviä vitsejä (+ on vielä suunnattoman näsäviisas ja hemmotellun oloinen välillä). Ehkä minun pitäisi vaan opetella sanomaan sukulaisilleni ei? Olen niin huono kieltäytymään kun sukulaiset korostavat oikein juurtajaksain, että tarvitsisivat kovasti apua jne. Ja minusta on ihan suloista että serkkulikka tykkää leikkiä kanssani, ja onhan minullakin pätkittäin tosi hauskaa hänen kanssaan. Mutta suurin osa ajasta, sitä loputonta kyselemistä ja "mitä tehtäisiin" -vinkumista... ei vaan jaksa kuunnella = ^ =;

No luojan kiitos nyt saa kuitenkin olla taas rauhassa, ihanaa vaan istua ja olla aivot lomalla, ha ha :'D
Löydä Faith!
Twitter | Blogger | deviantART | tumblr

"Embrace your dreams. If you want to be a hero, you need to have dreams. And honour." -Angeal Hewley
"Nyt ei auta kuin pitää hymy huulilla ja puuteri poskilla!" -Harley

avatarista kiitos Herolle ♥
Avatar
Faith
 
Viestit: 382
Liittynyt: 23.03.2011 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Riolucario » 07.12.2011 00:03

Väsyttää kamalasti, mutten silti saa unta, nimittäin kuulostaa jatkuvasti siltä, kuin joku kävelisi alakerrassa. (Asumme omakotitalossa) Onneksi huomenna on "vapaapäivä"... (Minulla on kuumetta, muttei silta lainkaan huono olo o_o )
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Waker » 08.12.2011 00:53

Maketsu kirjoitti:
Waker kirjoitti:Molemmat on kuraa koska olen hipsteri ja kaikki suomesta tuleva on kuraa.

Truu hipster ei myönnä olevansa hipster.


Niinkuin varmasti tiedät, kyseessä oli sarkastinen kommentti. Sanon tämän että muutkin tajuavat asian oikean laidan, yhtä esimerkillisesti kuin Maketsu tässä.

Heddägääbä jogu nyd vähän dogubebaa :DDDD
Veri jo päällemme pauhaa,
soitamme Garbodorin rauhaa,
Garbodorin kunnia olkoon,
Örvelön ihanuus tulkoon.
Avatar
Waker
 
Viestit: 480
Liittynyt: 01.11.2010 10:35

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 14.12.2011 14:33

En osaa päättää kumman teen neljänneksi pakaksi, Kynttilä vaiko Jäätelö.... Jäätelöstä minulta puuttuu vain 3 vanilluxea ja 1 bellossom... Mutta kynttilä pakasta puuttuu paljon enemmän... Pitänee ottaa huomioon että tällä hetkellä minulla ei hirveämmin varaa ole. Tiedän että Kynttilä on parempi mutta Jäätelöön on enemmän lappuja.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa

cron