Offtopic-palsta!

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Riolucario » 04.01.2012 18:22

X-Pertti kirjoitti:Kuka muka tekee käyttäjän, jonka nimi on ESJonne98, ja ajattelee käyttää tunnuksiaan järkevästi? Siks mäkin oon X-Pertti da ekspertti! enkä mikään ES-jorma.

Meinasin vain sitä, ettei ketään voi bänniä pelkän nimen perusteella. Hän ei kuitenkaan ole rikkonut ainuttakaan foorumin sääntöä.
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Darrell » 04.01.2012 21:23

Riolucario kirjoitti:Meinasin vain sitä, ettei ketään voi bänniä pelkän nimen perusteella. Hän ei kuitenkaan ole rikkonut ainuttakaan foorumin sääntöä.

X-Pertti nyt varmaankin tarkoitti tuolla "bännejä odotellessa" viestillään nyt sitä, että tämä Jonne hommaa itselleen bännit, kun ES alkaa päristä. Näin yleensä Jonneilla on foorumilla olo loppunut minun mielestäni.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 04.01.2012 23:18

ESjonne98 oli multi, ja arvatkaa vain kenen. Noh, onpahan se alkuperäinenkin käyttäjä nyt sitten vähän pidemmällä lomalla banaanisaarilla.

Riolucario, et edes ehtinyt varmaan nähdä suurinta osaa hänen viesteistään, koska poistin ne eilen.

Edit: Jonneilevaa spämmiä, huonoa trollia.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Darrell » 05.01.2012 00:02

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Riolucario, et edes ehtinyt varmaan nähdä suurinta osaa hänen viesteistään, koska poistin ne eilen.

En minäkään nähnyt mitään hänen viesteistään, paitsi tuon yhden jonka hän postasi Koulu-topiciin. Hän varmaankin postaili kaikkea asiatonta, jota me emme kestäisi katsoa?
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 05.01.2012 15:06

Lol taas joku random trolli spammimassa asiatonta. Ei kannata vastailla noihin topikkeihin mitä ne tekee. :)
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja hitmonlanttu » 06.01.2012 01:12

Tuleeko teille ihmisille jotain ihmeellisiä masennus kohtauksia. Mullon mieli maassa enkä tiedä yhtään miksi. Asiat on hyvin ja muuta mutta silti on mieli matossa. Jotenki fiilis ettei musta oo mihinkään, enkä oo saavuttanu mitään ja että oon ihan surkea kaikessa. Elikkä onkos teillä tämmösiä...
Durant, Durant, Durant, eating eating, eating...
Avatar
hitmonlanttu
 
Viestit: 270
Liittynyt: 23.03.2011 17:25
Paikkakunta: jossain Suomi-neidon vyötärön paikkeilla
(: oon soundcloudräppäri nykyään, voitteko uskoa

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Riolucario » 06.01.2012 01:14

hitmonlanttu kirjoitti:Tuleeko teille ihmisille jotain ihmeellisiä masennus kohtauksia. Mullon mieli maassa enkä tiedä yhtään miksi. Asiat on hyvin ja muuta mutta silti on mieli matossa. Jotenki fiilis ettei musta oo mihinkään, enkä oo saavuttanu mitään ja että oon ihan surkea kaikessa. Elikkä onkos teillä tämmösiä...

Aina välillä, joskaan ei ikinä ilman syytä... Omituista. :(
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 06.01.2012 01:17

Itse olen aina positiivinen enkä ole masentunut koskaan enkä tule masentumaan koskaan. :)
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 06.01.2012 01:28

hitmonlanttu kirjoitti:Tuleeko teille ihmisille jotain ihmeellisiä masennus kohtauksia. Mullon mieli maassa enkä tiedä yhtään miksi. Asiat on hyvin ja muuta mutta silti on mieli matossa. Jotenki fiilis ettei musta oo mihinkään, enkä oo saavuttanu mitään ja että oon ihan surkea kaikessa. Elikkä onkos teillä tämmösiä...

Todennut että terve, säännöllinen elämänrytmi auttaa tuollaiseen (ja sitähän en itse noudata juuri nyt, postaan puoli yhdeltä... xP).
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja hitmonlanttu » 06.01.2012 01:30

Olen normaalisti niin positiivinen etten voisi masentua koskaan, joskus tulee vai olo, ettei ole kykenevä mihinkään. Nytkin tuntuu etti minulla ole mitään mahdollisuuksia teatterikorkeaan mihin haluaisin. Tuntuu myös etten osaa pelata Pokemoniakaan yhtään, vaan olen ikuinen häviäjä. Huomenna tämäkin on ohi. (tai siis tänään kun olen ensin nukahtanut ja herännyt)
Durant, Durant, Durant, eating eating, eating...
Avatar
hitmonlanttu
 
Viestit: 270
Liittynyt: 23.03.2011 17:25
Paikkakunta: jossain Suomi-neidon vyötärön paikkeilla
(: oon soundcloudräppäri nykyään, voitteko uskoa

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Darrell » 06.01.2012 01:36

hitmonlanttu kirjoitti:Tuleeko teille ihmisille jotain ihmeellisiä masennus kohtauksia. Mullon mieli maassa enkä tiedä yhtään miksi. Asiat on hyvin ja muuta mutta silti on mieli matossa. Jotenki fiilis ettei musta oo mihinkään, enkä oo saavuttanu mitään ja että oon ihan surkea kaikessa. Elikkä onkos teillä tämmösiä...

Itselläni tulee joskus pieniä masennuskohtauksia. Harvoin löydän omista teoistani mitään positiivista, ja kaikki tuntuu menevän ihan saisseksi. Aina kun olen epäonnistunut kaikessa, olen uskonut kuitenkin, että kyllä asiat parin vuoden päästä onnistuu. Tällä tavalla en ole niin masentunut aina epäonnistuneiden asioiden jälkeen.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Korpinärhi » 06.01.2012 02:16

hitmonlanttu kirjoitti:Tuleeko teille ihmisille jotain ihmeellisiä masennus kohtauksia. Mullon mieli maassa enkä tiedä yhtään miksi. Asiat on hyvin ja muuta mutta silti on mieli matossa. Jotenki fiilis ettei musta oo mihinkään, enkä oo saavuttanu mitään ja että oon ihan surkea kaikessa. Elikkä onkos teillä tämmösiä...


Mie olen ollut vaikeasti mielivammainen useamman vuoden vaihtelevalla menestyksellä että ei sikäli ole mikään "masennuskohtaus", mutta voin yrittää lohduttaa että ajoittainen alakuloisuus/masentuneisuus kuuluu teini-ikään jo tuolloin tapahtuvien aivokemiallisten muutosten vuoksi. Jos elämässä on kaikki hyvin niin yleensä nuo kaudet menevät ohitse ja sitten taas elo maittaa, vaikka itse masennuskautena elämä tuntuisi ihan pyllyltä. Damn you, neurotransmitters!

Ja toki teininäkin voi sairastua masennukseen ihan kunnolla, mutta mieluummin sitä ajattelee tuon olevan ohimenevää.
Avatar
Korpinärhi
 
Viestit: 243
Liittynyt: 01.11.2010 12:12
Paikkakunta: Joensuu

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Faith » 08.01.2012 21:53

Hienoa olla täällä taas! ♥ Reissu oli kokonaisuudessaan aivan mahtava ja nyt on hyvä, mutta väsynyt fiilis ♥
Löydä Faith!
Twitter | Blogger | deviantART | tumblr

"Embrace your dreams. If you want to be a hero, you need to have dreams. And honour." -Angeal Hewley
"Nyt ei auta kuin pitää hymy huulilla ja puuteri poskilla!" -Harley

avatarista kiitos Herolle ♥
Avatar
Faith
 
Viestit: 382
Liittynyt: 23.03.2011 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Suetic » 09.01.2012 03:41

Sanoisin tätä sekä hyväksi huonoksi asiaksi. Miksi? No koska käsi tahtoo tosiaan kirjoittaa. :3 Ajattelin kyllä tarkistaa jenkkipelaajien tilanteen eräässä roolipelissä ja odottelin ne 50 minuuttia vastauksia. Ei mitään: ei roolipelivastauksia eikä ihmisiä paikalla. Roolipelaamisen suosio tosiaan romahti, kun taas viime kesällä oli pelattu roolipelejä ihan räjähdysmäisesti. Joo, että kivaa... Nyt Pokemoniakin pääsin pelaamaan useammin, koska kumminkin minua harmittaa, että ihmiset eivät ilmoita siitä miksi he eivät pelaa. Tuo olisi kyllä reilumpaa, jos kertoo että pelaako ollenkaa kun vastaisi kerran kolmessa viikossa. Roolipelikavereita tosiaan englanninkieliseen roolipeliin, mutta mistä etsiä tarpeeksi innokasta ja aktiivista porukkaa? En pelaisi mielellään ihmisten kanssa, joilla on kirjoitusvaikeuksia englannin kielessä... mutta hyvät roolipelaajat väittävät sen etteivät he osaa ja heillä on tätä niin sanottua "masennustakin" melko usein, koska ne ottaa tosissaan niiden hahmojen väliset suhteet seurustelumuodossa. Itse liikun lähinnä business-mies hahmossa ja pelailen toimintapelejä (pyssyjä, avaruusaluksia, ufoja, navogaattoreita, Matrix-lesoilua jne.) mutta harmi, että sellaisia sopivia pelikavereita löytyy vain vähäsen tai ei ollenkaan. Koira-roolipelit ovat liian suosittuja, mutta haluaapa pelata mielummin ihmisenä englanninkielellä, sanon minä. Get over it, I love to roleplay.
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Chiru » 10.01.2012 17:08

Onkos kenelläkään mitään hyvää kirjasarjaa suositeltavana..? On tullut luettua vähän kaikenlaista. Suureen suosioon ovat päässeet ainakin Warriors-kirjat :)
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Colmio » 10.01.2012 17:13

Percy Jackson (Rick Riordan) sekä Perillinen (Christopher Paolini), ja myös Artemis Fowl (Eoin Colfer) kirjasarjat ovat parhaita.
Oi Suuri ja Mahtava Neuvostoliitto.
Avatar
Colmio
 
Viestit: 465
Liittynyt: 03.12.2010 23:05
Paikkakunta: Kokkola

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Faith » 10.01.2012 17:27

Chiru, jos filosofiset, hieman Pikku Prinssi -tyyliset tarinat kiinnostavat etkä ole vielä lukenut, suosittelen lämpimästi Paulo Coelhon tuotantoa :3 Mitään varsinaista kirjasarjaa hänellä ei ole, mutta jokainen kirja on oma, ainutlaatuinen tarinansa. Alkemisti, Brida ja Valon Soturin Käsikirja kannattaa ainakin lukaista, jos et ole yhteenkään näistä teoksista vielä tutustunut. Coelhon kirjat vaativat melkolailla keskittymistä ja syventymistä tosin, mutta se ehdottomasti kannattaa näitten kirjojen kanssa.

Myös Steven Hallin kirjoittama Haiteksti on todella jännittävä kertomus, ihan jo pelkästään ideansa vuoksi. Tällekään kirjalle ei ainakaan tietääkseni ole jatkoa, mutta jos olet lukenut esimerkiksi Da Vinci Koodin (Dan Brown) ja pidit siitä, suosittelen Haitekstiä lämpimästi. Mikäli psykologinen, kevyesti fantasialla maustettu jännäri kiinnostaa, suosittelen ehdottomasti tätä kirjaa.

Omista kuulumisistani sitten: valvoin viimeyönä puoli seitsemään asti aamulla... ei vaan tullut uni, joten istuskelin siinä sitten vain kirjoittelemassa ja kuuntelemassa musiikkia, kunnes tyttöystävä nousi ja ilmoitti että nyt hän lähtee töihin :'D no mikäs siinä sitten, nukahdin sohvalle jonkun ajan kuluttua ja heräsin puoli kolmelta...

normi päivä *peukku*
Löydä Faith!
Twitter | Blogger | deviantART | tumblr

"Embrace your dreams. If you want to be a hero, you need to have dreams. And honour." -Angeal Hewley
"Nyt ei auta kuin pitää hymy huulilla ja puuteri poskilla!" -Harley

avatarista kiitos Herolle ♥
Avatar
Faith
 
Viestit: 382
Liittynyt: 23.03.2011 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Timantti » 10.01.2012 17:42

Nälkäpelit kannttaa lukea, jos ei vielä ole. ^^
[15:30] <X-Pertti> Linux on niin surkee, ettei se tue edes viiruksia
Spoiler:
Black FC: 2065 3314 7808 (Paum)
Soul Silver FC: 2408 2255 0057 (Fred)
3DS FC: 5069-4361-4421
Wi-Fi -vaihtola
Lé Turinat (käy katsomassa!)
Avatar
Timantti
 
Viestit: 544
Liittynyt: 01.11.2010 10:19
Paikkakunta: Espoo
(: Hävisit pelin

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Chiru » 10.01.2012 17:43

Juu, katselen ensikerralla kirjastossa, jos sattuisi löytymään. Kiitos, Faith :3

_________________________

Oho, Timantti kerkesi postaamaan ennen minua! Tulen varmaan ainakin vilkaisseeksi tuotakin. Kiitos vain sinullekin :)
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Hikaru » 10.01.2012 18:07

Katso vielä nämä, nyt kun kerran käytin niiden kirjoittamiseen niin paljon aikaa. Näköjään yli puoli tuntia, nyt kun katsoin kelloa.

Chiru, tsekkaa Muinainen pimeys, by Michelle Paver. Se on ehdoton suosikkini kaikista lukemistani 2000-luvun kirjasarjoista. Sarjassa on kuusi osaa ja kaikki ovat ilmestyneet suomeksi. Se kertoo kuudentuhannen vuoden takaisesta maailmasta pohjoisen Euroopan metsissä. Se on ns. realistista fantasiaa, eli vaikka siinä on vaikka millä mitalla mielikuvituksellisia elementtejä kuten taikuutta ja henkiä, kaikki luettu tuntuu hyvin todelta ja siinä on hyvin yksityiskohtaisia ja uskottavia kuvauksia sen ajan elämästä. Se ei kuitenkaan jää kirjan ainoaksi hyväksi puoleksi, vaan tarina on myös todella mielenkiintoinen ja hyvin rakennettu. Paver on höystänyt kuvitelmiaan tutkimalla nykyajan alkuperäiskansoja ja tekemällä materiaalinkeruureissuja esim. Suomen ja muiden Pohjoismaiden luontoon. Luvassa on siis aivan toisenlaista kivikautista menoa kuin Kivisissä ja Sorasissa.

En ole lukenut Landy Derekin Keplo Leutokalmaa kuin yhden osan, mutta sekin oli hyvä ja jännittävä. Sarjaa on suomennettu neljä osaa ja kirjoja on toistaiseksi kuusi.

Myös Kuolemattoman Nicholas Flamelin salaisuudet on myös todella koukuttava. Michael Scott yhdistää siinä mielenkiintoisella tavalla historiaa ja salatieteitä nykyhetkeen. Sarjasta on ilmestynyt kuitenkin hitaalla tahdilla suomeksi vasta kolme osaa, ja kuudesta osasta on kirjoitettu muutenkin vasta neljä.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 45 vierailijaa

cron