Offtopic-palsta!

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Chiru » 10.01.2012 18:14

Joo, katson :3 (Tulipas paljon vastauksia *roll* )
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Mov » 10.01.2012 19:51

Tietäsikö kukaan mitään hyvää elokuvasrjaa/elokuvaa pidän tyyleinä scifistä ja toiminnasta,mutten pidä kuitenkaan Star warseseista liikaa scifiä minun makuuni.En ole oikein hyvä kertomaan elokuvatyyleistä mistä pidän mutta voisin kertoa elokuvia mitkä ovat oikein mainioita omasta mielestäni:

Indiana jones 1-4
Harry potter 1-8/2
Pirates of the caribbean 1-4

tietäisikö kukaan samantyylistä elokuvaa näiden kanssa?,Makuunissa alkaa olla tylsää kun ei tiedä mitä haluaisi katsoa,viime kerrallakin otin sieltä Zoroark illuusioiden mestari-leffan minkä olin nähnyt kerran aikaisemminkin.
Kiitos kaikille jo etukäteen!
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Hikaru » 10.01.2012 20:22

Tämä voi olla tyhmä kysymys, mutta en tiedä ovatko noin nuoret tuttuja "vanhojen" leffojen kanssa, mutta... Oletko katsonut jo Taru Sormusten Herrasta? Jos edes pidennetyt versiot on näkemättä, niin katso ehdottomasti.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Korpinärhi » 10.01.2012 20:55

Mov kirjoitti:Tietäsikö kukaan mitään hyvää elokuvasrjaa/elokuvaa pidän tyyleinä scifistä ja toiminnasta,mutten pidä kuitenkaan Star warseseista liikaa scifiä minun makuuni.En ole oikein hyvä kertomaan elokuvatyyleistä mistä pidän mutta voisin kertoa elokuvia mitkä ovat oikein mainioita omasta mielestäni:

Indiana jones 1-4
Harry potter 1-8/2
Pirates of the caribbean 1-4

tietäisikö kukaan samantyylistä elokuvaa näiden kanssa?,Makuunissa alkaa olla tylsää kun ei tiedä mitä haluaisi katsoa,viime kerrallakin otin sieltä Zoroark illuusioiden mestari-leffan minkä olin nähnyt kerran aikaisemminkin.
Kiitos kaikille jo etukäteen!


Miyazakin Henkien kätkemä voisi olla kokeilemisen arvoinen jos ei ole vielä nähnyt, vaikkei mitään hirmuista äksönpäksöniä olekaan. Toki ko. ohjaajan muutkin animaatiot, vähemmän hidastempoisista tulee ainakin mieleen Liikkuva Linna ja Nausicaä. Ovat kaikki kuitenkin enemmän tai vähemmän fantasiapainoitteisia, joskaan eivät samantyylisiä noiden mainitsemiesi leffojen kanssa.

Ei-piirretyistä voisi heittää sitten Matrix, Inception, Avatar ja Yön ritari. Ikärajoista en tiedä, netti pätkii niin paljon etten oikein voi tarkastaa... IMDB sivustolta voi myös etsiä inspiraatiota. Suosittelen myös tuota TSH:ta, maukas trilogia. Ehkä joku X-Men voisi myös sopia makuusi?
Avatar
Korpinärhi
 
Viestit: 243
Liittynyt: 01.11.2010 12:12
Paikkakunta: Joensuu

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja SnappiX » 10.01.2012 21:17

Korpinärhi kirjoitti:
Mov kirjoitti:Tietäsikö kukaan mitään hyvää elokuvasrjaa/elokuvaa pidän tyyleinä scifistä ja toiminnasta,mutten pidä kuitenkaan Star warseseista liikaa scifiä minun makuuni.En ole oikein hyvä kertomaan elokuvatyyleistä mistä pidän mutta voisin kertoa elokuvia mitkä ovat oikein mainioita omasta mielestäni:

Indiana jones 1-4
Harry potter 1-8/2
Pirates of the caribbean 1-4

tietäisikö kukaan samantyylistä elokuvaa näiden kanssa?,Makuunissa alkaa olla tylsää kun ei tiedä mitä haluaisi katsoa,viime kerrallakin otin sieltä Zoroark illuusioiden mestari-leffan minkä olin nähnyt kerran aikaisemminkin.
Kiitos kaikille jo etukäteen!


Miyazakin Henkien kätkemä voisi olla kokeilemisen arvoinen jos ei ole vielä nähnyt, vaikkei mitään hirmuista äksönpäksöniä olekaan. Toki ko. ohjaajan muutkin animaatiot, vähemmän hidastempoisista tulee ainakin mieleen Liikkuva Linna ja Nausicaä. Ovat kaikki kuitenkin enemmän tai vähemmän fantasiapainoitteisia, joskaan eivät samantyylisiä noiden mainitsemiesi leffojen kanssa.

Ei-piirretyistä voisi heittää sitten Matrix, Inception, Avatar ja Yön ritari. Ikärajoista en tiedä, netti pätkii niin paljon etten oikein voi tarkastaa... IMDB sivustolta voi myös etsiä inspiraatiota. Suosittelen myös tuota TSH:ta, maukas trilogia. Ehkä joku X-Men voisi myös sopia makuusi?
'
Hei! Ei saa unohtaa toimintaleffojen äitiä Die Hardia! Matrix on ikärajaltaan 16, Inception 12, Avatar 12 ja Yön Ritari 12. Itsekkin suosittelen sinulle tuota TSH:ta, todella loistava elokuva trilogia.

Ikävä kyllä et pääse nauttimaan näistä leffoista vielä pariin vuoteen, jos kerran olet 11 vuotias. Jollet sitten katso leffoja mamin ja ukin kanssa.
[22:29] <+keksik> snii snaa snappii
[22:29] <+keksik> snappi snappi sanp
Avatar
SnappiX
 
Viestit: 202
Liittynyt: 01.11.2010 11:56
(: Derpping :)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Mewer » 10.01.2012 21:31

Hikaru kirjoitti:En ole lukenut Landy Derekin Keplo Leutokalmaa kuin yhden osan, mutta sekin oli hyvä ja jännittävä. Sarjaa on suomennettu neljä osaa ja kirjoja on toistaiseksi kuusi.

Wehee, en ole ainoa joka lukee tätä! Tosiaan, kaikki neljä tähän menessä Suomessa ilmestynytttä olen moneen otteenseen lukenut. Kyselin tässä joululoman aikana Tammen palautehärpäkkeen avulla viiden osan ilmestymisestä, ja kuulemma tänä keväänä tulee~ Suosittelen kirjoja ehdottamasti!
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 10.01.2012 21:44

Hikaru kirjoitti:Tämä voi olla tyhmä kysymys, mutta en tiedä ovatko noin nuoret tuttuja "vanhojen" leffojen kanssa, mutta... Oletko katsonut jo Taru Sormusten Herrasta? Jos edes pidennetyt versiot on näkemättä, niin katso ehdottomasti.

Olen nähnyt kaikki Taru Sormusten Herrasta leffat kun joskus tulivat kolmena päivänä Neloselta, ja voin sanoa että olivat elämäni tylsimmät leffahetket ikinä. Kaunista mutta sisällötöntä venytystä. o.o Eli kun tuossa Movin listaa katson niin en voi suositella, tuskin pitäisit siitä, Mov.
(Katsoin kaikki kolme vain koska "aloitin jo" ja yleissivistys.)
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Mov » 10.01.2012 22:26

kiitos kaikille vastauksistanne! en pidä sellaisesta toiminnasta joka vie juonta eteenpäin mutta sellaisesta mitä on joskus siinä sivulla vähän niinkuin mausteena en sellaisesta joka vie koko juonen mennessään, mutta kiitos kaikille! Vastauksistanne!
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Colmio » 11.01.2012 18:12

Reiska. Lue Taru Sormeusten Herrasta - kirjat, niin et enää koskaan sano mitään sisällöttömäksi jankutuksesksi
Oi Suuri ja Mahtava Neuvostoliitto.
Avatar
Colmio
 
Viestit: 465
Liittynyt: 03.12.2010 23:05
Paikkakunta: Kokkola

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Blaziken » 11.01.2012 20:17

colmio kirjoitti:Reiska. Lue Taru Sormeusten Herrasta - kirjat, niin et enää koskaan sano mitään sisällöttömäksi jankutuksesksi

Joo, suosittelen lukemaan. Mahtavia. Fantasiakirjoista pitäville suosittelen myös noita colmion mainitsemia Percy Jacksonia ja Perillistä. Artemis Fowlit ovat ihan hyviä, mutta eivät mielestäni läheskään yllä ensinnämainittujen tasolle.
Umbrespeon kirjoitti:Roarin viesti taisi olla vähän (PALJON) rölli.
Blaziken
 
Viestit: 564
Liittynyt: 18.03.2011 16:06
Paikkakunta: Espoo

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Faith » 12.01.2012 06:43

Oikeasti ihmiset, auttakaa.

Keillä kaikilla on kokemuksia siitä että näkee kauhuelokuvan ja se jää niin tuntuvasti mieleen, että nukkumaan ei pysty? Itse olen nimittäin juuri nyt tässä tilanteessa. Vaikka meitä on kaksi samassa asunnossa, tyttöystävä ja minä, en vaan uskalla nukkua. Makkarissa siis ainakaan, koska makuuhuoneen ovesta ei nää kunnolla muualle taloon, ja ovi kiinni en ainakaan halua nukkua. Tämä sitten johtaa siihen, että tulen sohvalle, laitan telkkarin ja vähintään kolme isompaa valoa päälle ja sitten vaan makaan sohvalla ja odotan että silmät alkaa väkisin lupata. Tässä toissayönä valvoin yhdeksään asti aamulla, ennen kuin kykenin nukkumaan lainkaan, ja silloinkin nukuin sitten vain pienissä pätkissä.

Onko kellään edes vähän vastaavanlaisia kokemuksia ja ratkaisuja tällaiseen inhottavaan tilanteeseen? Neuvot tyyliin: "älä katso enää kauhuelokuvia" ja "käytä yövaloa" ovat yhtä tyhjän kanssa, että sellaisia ei mielellään. Niin ja jos jotakuta kiinnostaa niin tämä elokuva oli Paranormal Activity. Ei siinä muuten mitään, mutta kun satun vielä uskomaan henkiolentoihin ja joihinkin niistä tapahtumista joita tässä elokuvassa nähtiin... Kaunat, Sawt ja Ringit eivät pelota niinkään, enemmänkin kuvottavat mutteivät pelota.

Että sellaista, asiallisia neuvoja otetaan vastaan.
Löydä Faith!
Twitter | Blogger | deviantART | tumblr

"Embrace your dreams. If you want to be a hero, you need to have dreams. And honour." -Angeal Hewley
"Nyt ei auta kuin pitää hymy huulilla ja puuteri poskilla!" -Harley

avatarista kiitos Herolle ♥
Avatar
Faith
 
Viestit: 382
Liittynyt: 23.03.2011 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 12.01.2012 07:11

Itsekin olen tähän aikaa valveilla, tosin siksi koska menin jo päivällä nukkumaan (nukuin kymmenen tuntia kello 16-02...) Unirytmi näköjään hieman sekaisin, tosin uskon että se tasoittuu tänään. ^^

Eikö auta vaikka menet tyttöystävän viereen nukkumaan, tarraa oiken kunnolla kiinni? Outoa että kiinni oleva ovi pelottaa sinua enemmän, itseäni se juurikin rauhoittaisi. Parasta mitä voi varmaan tehdä on uskotella itselleen että kyseessä oli vain fiktiivinen elokuva, sillä näinhän todellakin on, vaikka kuinka uskoisi joihinkin siinä näkyviin asioihin. Tiedän että se on vaikeata, mutta ei tuossa oikein muukaan auta.
Itse en katso kauhuleffoja juuri siksi että pelkäisin varmaan muuten. :D Meinasin itse asiassa joskus että voisi jopa katsoa tuon Paranormal Activityn mutta nyt en ainakaan katso. :P

Aika wtf muuten että täällä on tähän aikaan minun lisäkseni viisi vierailijaa.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Maketsu » 12.01.2012 08:35

Ensi kerralla sitten muistat, ettei ne ikärajat ole niissä elokuvissa ihan turhaan. =P
Hatter Gonna Hat
Avatar
Maketsu
 
Viestit: 313
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
Paikkakunta: #pkmn.fi

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 12.01.2012 09:02

Viisi Yhdeksän käyttäjää näin aamulla online. :o Wow. Varmaan suurin osa kuitenkin kännykällä tms.?
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Faith » 12.01.2012 14:03

Reiska, kyllä tuo oven kiinni pitäminen ja ihan kylkeen kiinni lykkäytyminen varmaan muuten auttaisivatkin, mutta kun minä en tuon elokuvan jälkeen oikeasti pysty vaan makoilemaan paikallani hiljaisuudessa. Ihan hiljasta kuin on, niin se mielikuvitus lähtee minulla nimenomaan laukkaamaan ja olen kuulevinani kaikkia ääniä joka nurkasta. Onhan se oikeasti aika naurettavaa ja yhdellä toisella foorumilla parikin ihmistä sanoi, että kannattaa vaan yrittää järkeillä, että koska ei ennen ole talossa kummitellut, miksi niin kävisi nytkään.

Yksi juttu tietenkin on, että minun pitäisi oikeasti mennä nukkumaan jo paljon ennen tyttöystävääni. Osittain pelot tulevat nimittäin jo sen takia, että olen viimeinen hereillä oleva ihminen talossa, silloin en jotenkin saa itselleni samanlaista turvallisuuden tunnetta. Pitää varmaan kokeilla tänä yönä.

Paranormal Activity on sellainen leffa etten suosittele sitä kellekään joka tosissaan uskoo henkimaailman juttuihin. Eihän se tietenkään kaikkia tällaisiakaan ihmisiä pelota, mutta kuitenkin. Skeptikkoja (kuten isääni ja tyttöystävääni) tämä elokuva varmaan enemmän naurattaa, mutta itselleni kokemus oli sen verran järkyttävä, etten varmasti katso tämän kaltaisia elokuvia enää ikinä, ikinä, IKINÄ.
Löydä Faith!
Twitter | Blogger | deviantART | tumblr

"Embrace your dreams. If you want to be a hero, you need to have dreams. And honour." -Angeal Hewley
"Nyt ei auta kuin pitää hymy huulilla ja puuteri poskilla!" -Harley

avatarista kiitos Herolle ♥
Avatar
Faith
 
Viestit: 382
Liittynyt: 23.03.2011 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja JayEm » 12.01.2012 14:16

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Viisi Yhdeksän käyttäjää näin aamulla online. :o Wow. Varmaan suurin osa kuitenkin kännykällä tms.?

Tietojenkäsittelyn koulutusohjelman opinnot ihan kivoja kun voi vaan tehdä kaikkea muuta samalla kun "opiskelee".
Avatar
JayEm
 
Viestit: 851
Liittynyt: 05.10.2010 10:14
Paikkakunta: Jyväskylä
(: I used to be a league leader, but then I forgot how

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja miquel257 » 12.01.2012 16:36

JayEm kirjoitti:
Keltainen Rayquaza kirjoitti:Viisi Yhdeksän käyttäjää näin aamulla online. Wow. Varmaan suurin osa kuitenkin kännykällä tms.?

Tietojenkäsittelyn koulutusohjelman opinnot ihan kivoja kun voi vaan tehdä kaikkea muuta samalla kun "opiskelee".


Mä käyn usei enne koululähtöö viel koneel :) Ja kännyl käyn kans mut se ei taida ees näkyy tuol, ku en pääse kirjautuuu sisää sil ja muuteki surkee känny
:3
Avatar
miquel257
 
Viestit: 747
Liittynyt: 21.01.2011 23:09
(: Hallooo :)

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 12.01.2012 23:21

(suunnilleen) Sama homma, Faith. Minä kyllä rupesin pelkäämään näitä siitä, kun kaverin kanssa pelattiin spiritismiä ja juteltiin hengistä ja Bloody Marysta (heikkohermoiset: pyydän ettette googlaa mitään noista(pelottavia hommeloita)) ja stuff. Olen kyllä katsonut Scary Movie 3:n, mutta oikeita kauhuleffoja en halua katsoa!
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 13.01.2012 14:25

Bloody Mary on koktaili, ei mikään pelottava homma. Pelottavista asioista sanon vain tämän: Cupcakes. Lukekaa se. Tiedän että haluatte.
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 13.01.2012 15:36

Hommassa ei ollut kyse cocktailista!
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 41 vierailijaa

cron