Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hikaru » 01.02.2012 21:46

victini98 kirjoitti:mu hissan ope laitto tnää mulle wilmaa ei osallistu merkinnän. sit siin luki et ei tehnyt tunnilla annettuja tehtäviä ja kaikkee tollast. ja mähän tein ne tehtävät...

No näytä ne sitten hänelle. Toisaalta et maininnut mitä "kaikkee tollast" oli, joten huomautus on saattanut olla ihan aiheellinen. Tosin aika typerää huomauttaa tehtävien tekemättömyydestä, jos ei edes tarkista onko asia näin.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja victini98 » 01.02.2012 22:00

Hikaru kirjoitti:
victini98 kirjoitti:mu hissan ope laitto tnää mulle wilmaa ei osallistu merkinnän. sit siin luki et ei tehnyt tunnilla annettuja tehtäviä ja kaikkee tollast. ja mähän tein ne tehtävät...

No näytä ne sitten hänelle. Toisaalta et maininnut mitä "kaikkee tollast" oli, joten huomautus on saattanut olla ihan aiheellinen. Tosin aika typerää huomauttaa tehtävien tekemättömyydestä, jos ei edes tarkista onko asia näin.

se kaikkee tollast oli väittää et ei osaa vaikka tietoa ja ymmärrystä on tai jotai tommost. mut en ees sanonu et en osais vaa sanoin et en ymmärrä tehtävää. no hissan numero on muutenki nii huono et ei tommone voi vaikuttaa numeroo. sillä opella (se on mu lv) on ollu aina jotai mua vastaa. no meen huome ragee sille...

Kirjoita niin, että tekstistäsi saa paremmin selvää. Ikäsi puolesta sinun pitäisi pystyä siihen. -Mewstor
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Silver » 01.02.2012 22:17

Joo sun aikaisempia viestien perusteella ei kannata tai et tule pääsemään seiskalta, kun kukaan maikoista (omien sanojesi mukaan ilman syytä) vihaavat sinua.
"We're in Phantasma little viscount, on Coney Island. World of fantasy, where illusion is emperor."
Avatar
Silver
 
Viestit: 471
Liittynyt: 01.11.2010 16:06
Paikkakunta: Vantaa
(: "Every fantasy set free, Sodoma rising by the sea"

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Riolucario » 01.02.2012 22:41

Saattaa hyvinkin olla, että edessä tulee olemaan uneton yö... (Väsyttää muttei nukuta) Jos joku muu sattuu olemaan hereillä, niin olen niin pitkään kuin vain olen hereillä IRCissä. :P
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hikaru » 01.02.2012 22:52

victini98 kirjoitti:
Hikaru kirjoitti:
victini98 kirjoitti:mu hissan ope laitto tnää mulle wilmaa ei osallistu merkinnän. sit siin luki et ei tehnyt tunnilla annettuja tehtäviä ja kaikkee tollast. ja mähän tein ne tehtävät...

No näytä ne sitten hänelle. Toisaalta et maininnut mitä "kaikkee tollast" oli, joten huomautus on saattanut olla ihan aiheellinen. Tosin aika typerää huomauttaa tehtävien tekemättömyydestä, jos ei edes tarkista onko asia näin.

se kaikkee tollast oli väittää et ei osaa vaikka tietoa ja ymmärrystä on tai jotai tommost. mut en ees sanonu et en osais vaa sanoin et en ymmärrä tehtävää. no hissan numero on muutenki nii huono et ei tommone voi vaikuttaa numeroo. sillä opella (se on mu lv) on ollu aina jotai mua vastaa. no meen huome ragee sille...

Kirjoita niin, että tekstistäsi saa paremmin selvää. Ikäsi puolesta sinun pitäisi pystyä siihen. -Mewstor

Komppaan Silveriä ja Mewstoria. Luuletko antavasi tuolla tavalla fiksun kuvan itsestäsi? Huononnat kaiken lisäksi vain pisteitäsi jos menet vihoittelemaan opettajalle.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Riolucario » 01.02.2012 23:01

Hikaru kirjoitti:Huononnat kaiken lisäksi vain pisteitäsi jos menet vihoittelemaan opettajalle.

Totta, itse nimittäin käsittääkseni huononsin käytösnumeroani yhdellä väittämällä opetajalle vastaan. :( Opettajat nyt ovat tuollaisia diktaattoreita, ja ne jotka eivät käyttäydy kuten he haluavat, joutuvat kärsimään. :(
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja victini98 » 01.02.2012 23:07

Riolucario kirjoitti:
Hikaru kirjoitti:Huononnat kaiken lisäksi vain pisteitäsi jos menet vihoittelemaan opettajalle.

Totta, itse nimittäin käsittääkseni huononsin käytösnumeroani yhdellä väittämällä opetajalle vastaan. Opettajat nyt ovat tuollaisia diktaattoreita, ja ne jotka eivät käyttäydy kuten he haluavat, joutuvat kärsimään.

ei mul oo enää mtn mahollisuutta saada käytöksest 8 et turha mu on yrittää ees. mut tällä kertaa rageisin hyväst syystä...
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hikaru » 01.02.2012 23:29

victini98 kirjoitti:
Riolucario kirjoitti:
Hikaru kirjoitti:Huononnat kaiken lisäksi vain pisteitäsi jos menet vihoittelemaan opettajalle.

Totta, itse nimittäin käsittääkseni huononsin käytösnumeroani yhdellä väittämällä opetajalle vastaan. Opettajat nyt ovat tuollaisia diktaattoreita, ja ne jotka eivät käyttäydy kuten he haluavat, joutuvat kärsimään.

ei mul oo enää mtn mahollisuutta saada käytöksest 8 et turha mu on yrittää ees. mut tällä kertaa rageisin hyväst syystä...

Paina tämä mieleesi: et voi koskaan ikinä ragettaa opettajalle hyvästä syystä. Kohenna käytöstäsi vaikka kirjoittamalla alkajaisiksi lauseisiin isot alkukirjaimet. Ja asenteenmuutoksella itse asiassa voi saada aikaan ihmeitä lyhyessäkin ajassa, jos vain on tahtoa.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 01.02.2012 23:38

victini98, tulit äsken kuukauden banneilta takaisin ja sanot että opettajasi vihaavat sinua ilman syytä. Tuota ilma syytä osaa on jo ihan sen perusteella vaikea uskoa. Mutta tuskin he vihaavat sinua, he vain eivät pidä käytöksestäsi. Kuten emme valitettavasti mekään. Ihan alkajaisiksi voisit yrittää kirjoittaa hieman huolellisemmin, sillä siitä viestistä johon Mewstor jo kommentoikin on aika vaikea saada edes selkoa.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 01.02.2012 23:47

Väitän ärsyttäville opettajille melkein aina vastaan - käytös 8. Ihmettelen... Eniveis: Väsyttää koko ajan, paitsi illalla... Tänään nukahdin ruotsin tunnilla :P Onneks ope ei tajunnut :D
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 02.02.2012 01:52

Valitan aiheettomasta viestin poistosta t.make
also haluan selityksen :---D¨
mut ei se mitn, valitan taas sitä et Pkmn MDE: skyssä levelaaminen on todella hikistä... vaik käyttäski joy seedei.... D: R.I.P.-Make
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 02.02.2012 12:10

Hikaru kirjoitti:
victini98 kirjoitti:
Riolucario kirjoitti:
Hikaru kirjoitti:Huononnat kaiken lisäksi vain pisteitäsi jos menet vihoittelemaan opettajalle.

Totta, itse nimittäin käsittääkseni huononsin käytösnumeroani yhdellä väittämällä opetajalle vastaan. Opettajat nyt ovat tuollaisia diktaattoreita, ja ne jotka eivät käyttäydy kuten he haluavat, joutuvat kärsimään.

ei mul oo enää mtn mahollisuutta saada käytöksest 8 et turha mu on yrittää ees. mut tällä kertaa rageisin hyväst syystä...

Paina tämä mieleesi: et voi koskaan ikinä ragettaa opettajalle hyvästä syystä. Kohenna käytöstäsi vaikka kirjoittamalla alkajaisiksi lauseisiin isot alkukirjaimet. Ja asenteenmuutoksella itse asiassa voi saada aikaan ihmeitä lyhyessäkin ajassa, jos vain on tahtoa.

No mitä ihmettä? Minkä takia opettajalle ei voisi "ragettaa" hyvästä syystä? Itse en nyt välttämättä mene rageemaan, mutta huomautan kyllä jostain epäkohdasta ja kas kummaa, yleensä ottavat sen huomioon ja vaikkapa nostavat numeroa tjv. Ihan naurettavaa ruveta olla yksi niistä "kilteistä" oppilaista, jotka istuvat joka tunti hiljaa, pänttäävät koko päivän johonkin sanakokeeseen ja istuvat muutenkin VAIN kirjan edessä. Kyllä pitää opettajallekkin sanoo, jos joku ei mättää, mutta tietenkin sekin pitää osata sanoa oikealla tavalla. Käytösnumerolla ei ole mitään merkitystä muutenkaan. Se on jokatapauksessa turhin numero koko koulussa, koska sitä ei enää arvostella yläkoulun jälkeen ja ketä oikeasti kiinnostaa se käytösnumero siellä? Itselläni se on pomppinut 6-9 välillä ihan vain opettajasta riippuen. Opettaja on se joka sen loppupelissä päättää ja käytösnumero nyt muutenkin on sellanen, että se näyttää vain sen, että miten paljon opettaja oikeasti sinusta pitää.

Olen kyllä silti samaa mieltä siinä, että Victini98 nyt on mitä on.
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hikaru » 02.02.2012 12:37

SiaBBo kirjoitti:
Hikaru kirjoitti:Paina tämä mieleesi: et voi koskaan ikinä ragettaa opettajalle hyvästä syystä. Kohenna käytöstäsi vaikka kirjoittamalla alkajaisiksi lauseisiin isot alkukirjaimet. Ja asenteenmuutoksella itse asiassa voi saada aikaan ihmeitä lyhyessäkin ajassa, jos vain on tahtoa.

No mitä ihmettä? Minkä takia opettajalle ei voisi "ragettaa" hyvästä syystä? Itse en nyt välttämättä mene rageemaan, mutta huomautan kyllä jostain epäkohdasta ja kas kummaa, yleensä ottavat sen huomioon ja vaikkapa nostavat numeroa tjv. Ihan naurettavaa ruveta olla yksi niistä "kilteistä" oppilaista, jotka istuvat joka tunti hiljaa, pänttäävät koko päivän johonkin sanakokeeseen ja istuvat muutenkin VAIN kirjan edessä. Kyllä pitää opettajallekkin sanoo, jos joku ei mättää, mutta tietenkin sekin pitää osata sanoa oikealla tavalla. Käytösnumerolla ei ole mitään merkitystä muutenkaan. Se on jokatapauksessa turhin numero koko koulussa, koska sitä ei enää arvostella yläkoulun jälkeen ja ketä oikeasti kiinnostaa se käytösnumero siellä? Itselläni se on pomppinut 6-9 välillä ihan vain opettajasta riippuen. Opettaja on se joka sen loppupelissä päättää ja käytösnumero nyt muutenkin on sellanen, että se näyttää vain sen, että miten paljon opettaja oikeasti sinusta pitää.

Olen kyllä silti samaa mieltä siinä, että Victini98 nyt on mitä on.

Minun pitäisi oikeasti osoittaa sanani paremmin. Sitä on tapahtunut nyt muutaman kerran ja olen joutunut korjailemaan sanomisiani. Olin tosin väsynyt ja menossa nukkumaan, enkä jaksanut jäädä jaarittelemaan. Ehkä se johtuu siitä. No, muotoillaanpa uudestaan: Ei ole olemassa hyvää syytä ragettaa, varsinkaan opettajille. Vaikka itse ajattelisit, että se on hyvä syy, se ei ole tarpeeksi hyvä ragettamiselle. Kannatan aina sitä, että asiat selvitetään puhumalla. Saat olla vihainen jos sinulla on siihen syytä, mutta vihaa on osattava hallita.

Tarkoitin juuri sitä, että epäkohdista pitäisi huomauttaa, mutta tekemällä se asiallisesti. Missään nimessä en kannata sitä että istuttaisiin hiljaa pulpetissa ja ei vaikka sanota opettajalle jos on vahingossa merkitty poissaolleeksi tai saanut muuten epäoikeudenmukaista kohtelua. Ragettaminen on mielestäni maailman typerin asia tehdä, enkä voisi kuvitellakaan että menisin tekemään sitä opettajalle. Siis jos ragettamisen luonnekuvaus ei ole yläasteajoiltani muuttunut, ja se tarkoittaa edelleen silmitöntä raivoamista ja huutamista.

Minusta hyvä käytös on kaikkien viihtymisen kannalta tärkeää, mutta olen samaa mieltä siitä että käytösnumero on ihan turha. Olen iloinen, että sitä ei ole lukiossa. Se vaihtelee lisäksi ihan liikaa miten kyseinen numero arvostellaan eri kouluissa. Joissain kouluissa saa kympin jos ei käyttäydy huonosti. Joissain kouluissa taas kympin saamiseksi pitäisi mm. puuttua kiusaamiseen ja olla muutenkin esimerkillinen oppilas. Ala-asteellani tehtiin tämän toisen kaavan mukaan ja se oli kyllä rasittavaa. Toisaalta ala- ja yläasteella oppilaat ehkä tarvitsevat käytösnumeron kepiksi, jotta osaisivat käyttäytyä edes jotenkin. Huonosti käyttäytyvät tosin voivat olla sitä sorttia, joka ei juuri välitä mistään numeroista. Plus miinus nolla, käytösnumerosta ei ole käytöksen parantajaksi.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 02.02.2012 13:32

No nyt voinkin jo olla enemmän samaa mieltä.
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 02.02.2012 16:02

*Viha*

Kolme kuukautta kestänyt kuumeilu loppui vähän joulun jälkeen. Nyt taas ollut normaalia, kunnes tämä päivä. Koulussa koski päähän ja mahaan, kaverin kanssa luultiin, että se johtui nälästä ja janosta. Tulin kotiin, mittasin kuumeen ja…

38,6…

Huoh.
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Vilsu » 02.02.2012 16:45

viewtopic.php?f=18&t=505

Olen hidas mutta reiska nosti ja silmään osu alotusviestin vika lause. MIX MUN PITÄÄ TIETÄÄ JOSTAIN ACE ATTERNYSTÄ ._.
(Ja en edes oikeinkirjoituksesta välitä)
[20:52] (@JeasonFire) voisit sanoa ihan mit� vaan j�rjet�nt� forkil ja kaikki uskoo sua koska reputation
Avatar
Vilsu
 
Viestit: 386
Liittynyt: 01.11.2010 08:59
(: Allons-y!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Riolucario » 02.02.2012 20:04

Vilsu kirjoitti:MIX MUN PITÄÄ TIETÄÄ JOSTAIN ACE ATTERNYSTÄ

Koska se on todella merkittävä pelisarja.
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Vilsu » 02.02.2012 20:20

Riolucario kirjoitti:
Vilsu kirjoitti:MIX MUN PITÄÄ TIEÄÄ JOSTAIN ACE ATTERNYSTÄ

Koska se on todella merkittävä pelisarja.

Kiinosti puzzlet aika pahasti. Haters gona hate! Ja trolol viel päälle
[20:52] (@JeasonFire) voisit sanoa ihan mit� vaan j�rjet�nt� forkil ja kaikki uskoo sua koska reputation
Avatar
Vilsu
 
Viestit: 386
Liittynyt: 01.11.2010 08:59
(: Allons-y!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 02.02.2012 21:42

Vilsu kirjoitti:
Riolucario kirjoitti:
Vilsu kirjoitti:MIX MUN PITÄÄ TIEÄÄ JOSTAIN ACE ATTERNYSTÄ

Koska se on todella merkittävä pelisarja.

Kiinosti puzzlet aika pahasti. Haters gona hate! Ja trolol viel päälle

Ei vitsit mikä viesti. :D Hajosin.
Ja Ace Attorney ei ole puzzle peli.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Vilsu » 02.02.2012 22:32

Keltainen Rayquaza kirjoitti:
Vilsu kirjoitti:
Riolucario kirjoitti:
Vilsu kirjoitti:MIX MUN PITÄÄ TIEÄÄ JOSTAIN ACE ATTERNYSTÄ

Koska se on todella merkittävä pelisarja.

Kiinosti puzzlet aika pahasti. Haters gona hate! Ja trolol viel päälle

Ei vitsit mikä viesti. :D Hajosin.
Ja Ace Attorney ei ole puzzle peli.

Voinee jihtua liiallisesta rickrollin kuuntelusta :D
[20:52] (@JeasonFire) voisit sanoa ihan mit� vaan j�rjet�nt� forkil ja kaikki uskoo sua koska reputation
Avatar
Vilsu
 
Viestit: 386
Liittynyt: 01.11.2010 08:59
(: Allons-y!

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 60 vierailijaa

cron