Yleinen Hehkutus-palsta!

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja victini98 » 01.02.2012 22:38

mun ei tarvi nähä mu iha **** ärsyttävää lv:tä en jaksos (paitsi lv tunti ja lv vartti). toivon vaa et se ei tuu saarnaamaa siit ku käyttäydyn muka huonost :D...
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 01.02.2012 23:38

Jaa... Meidän luokanvalvoja on ihan mahtava! IMO Toisiks paras ope koko koulussa.
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 02.02.2012 12:00

Hehkutan sitä että sain Super pokemon rumblessa älyttömän hyvän talvi sawsbuckin. Voima on ihan ok minun world rankilleni, 1367. Special traittina: Normal boost++.... Liikkeinä sillä täl hetkel: Leech horn ja Hyper beam.... Se mikä tekee tosta hyvän että se one shottaa kaikki perus vihut, ja 2-3 shottaa ei-legenda bossit hyper beamilla... :) Ei ole mikään huono isku rumblessa, yltää pitkälle. Semi-nopea. Ei tarvii reload aikaa kuten perus peleissä.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Vilsu » 02.02.2012 22:30

Oon rickrollannut koko illan d
[20:52] (@JeasonFire) voisit sanoa ihan mit� vaan j�rjet�nt� forkil ja kaikki uskoo sua koska reputation
Avatar
Vilsu
 
Viestit: 386
Liittynyt: 01.11.2010 08:59
(: Allons-y!

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja victini98 » 02.02.2012 22:35

jes, sain uuden pipon. ei tarvii ainakaa mtn huppuu pitää päässä :).
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 02.02.2012 22:47

Sain katsottua Steins;Gaten. Hyvä oli! Wau, olen katsonut tänä vuonna jo kolme animesarjaa ja neljä anime-elokuvaa. :O Olen kohta katsonut tänä vuonna yhtä paljon animea kuin vuonna 2011 yhteensä... :B
Olen siis katsonut sarjat Anohana, Usagi Drop ja Steins;Gate ja elokuvat Perfect Blue, Millenium Actress, Tokyo Godfathers ja Paprika.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Hikaru » 02.02.2012 23:09

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Sain katsottua Steins;Gaten. Hyvä oli! Wau, olen katsonut tänä vuonna jo kolme animesarjaa ja neljä anime-elokuvaa. :O Olen kohta katsonut tänä vuonna yhtä paljon animea kuin vuonna 2011 yhteensä...
Olen siis katsonut sarjat Anohana, Usagi Drop ja Steins;Gate ja elokuvat Perfect Blue, Millenium Actress, Tokyo Godfathers ja Paprika.

Kävit vissiin katsomassa Konin elokuvat silloin ilmaiseksi? Olisin halunnut mennä myös, mutta ensi viikoksi ja varsinkin maanantaiksi oli kauheesti kouluhommia.

Hehkutan eilistä äidinkielen tekstitaidon preliminääriä. Laadin kaikkien aikojen parhaan TT-vastaukseni ikinä yhteen tehtävään. Uskon vakavasti, että voin saada jopa 6 pistettä (max). Ihmettelen ainakin, jos en saa viittä pistettä.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 02.02.2012 23:31

Hikaru kirjoitti:
Keltainen Rayquaza kirjoitti:Sain katsottua Steins;Gaten. Hyvä oli! Wau, olen katsonut tänä vuonna jo kolme animesarjaa ja neljä anime-elokuvaa. :O Olen kohta katsonut tänä vuonna yhtä paljon animea kuin vuonna 2011 yhteensä...
Olen siis katsonut sarjat Anohana, Usagi Drop ja Steins;Gate ja elokuvat Perfect Blue, Millenium Actress, Tokyo Godfathers ja Paprika.

Kävit vissiin katsomassa Konin elokuvat silloin ilmaiseksi? Olisin halunnut mennä myös, mutta ensi viikoksi ja varsinkin maanantaiksi oli kauheesti kouluhommia.

Jep. Katsoin ne Tampereella. Olisin voinut katsoa ne myös Helsingissä, jos olisin vain saanut ajoissa tiedon... valitettavasti sain tiedon kuitenkin vasta toisen esityspäivän iltana. :P Onneksi poikkesin juuri oikeaan aikaan Tampereella perheen luona! :3
Jos haluat katsoa jonkun noista jälkikäteen niin ihan pienet kommentit:
Perfect Blue: Saa katsojan todella hyvin samaistumaan päähenkilöön - todellisuus ja kuviteltu sekoittuvat niin päähenkilöllä kuin katsojallakin. Mikä on totta? Onko mikään totta? Elokuva saa pään pöyrälle ja traumatisoitua katsojankin hetkellisesti elokuvan ajaksi, onneksi minulle ei jäänyt kuitenkaan pysyviä sivuvaikutuksia. xD Syystä K-18, en suosittele pelokkaille ihmisille ja etenkään lapsille.
Millenium Actress: Ihan kiva ja hauska elokuva. Kertoo näyttelijättärestä joka etsii koko uransa ajan erästä miestä, kerrottu myös erkoisella tavalla! Ei jaksa selittää enempää. xD
Tokyo Godfathers: Mielestäni todella hauska ja hyvin kirjoitettu elokuva joka kertoo kolmesta kodittomasta (alkoholisti, [sympaattinen] transu ja tyttö), jotka löytävät vauvan roskien keskeltä. He päättävät etsiä sen äidin. Kevyt (verrattuna muihin kolmeen) ja täynnä hauskoja kohtauksia. :3
Paprika: Hyvin unenomainen, todellisuus ja unet sekoittuvat taas todella vahvasti, mutta katsoja ei ole sentään yhtä pihalla kuin Perfect Bluessa (paitsi ehkä ajoittain). Kertoo ihmisistä, jotka keksivät laitteen jolla voi katsoa/muokata/päästä ihmisten uniin, mutta laite alkaakin toimia ei-halutulla tavalla.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Faith » 03.02.2012 00:25

Hehkutan jälleen kerran muutamia ihania miespuolisia henkilöitä joihin olen tutustunut tällä foorumilla, pusuja teille, olette ihania ♥
Löydä Faith!
Twitter | Blogger | deviantART | tumblr

"Embrace your dreams. If you want to be a hero, you need to have dreams. And honour." -Angeal Hewley
"Nyt ei auta kuin pitää hymy huulilla ja puuteri poskilla!" -Harley

avatarista kiitos Herolle ♥
Avatar
Faith
 
Viestit: 382
Liittynyt: 23.03.2011 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 03.02.2012 08:20

Oi kiitos, vaikka olen aika varma, ettet tarkoittanut minua. ♥
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja victini98 » 03.02.2012 16:57

tnää koulus oli ruokana suklaa muffinsseja (:
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Mov » 03.02.2012 22:11

victini98 kirjoitti:tnää koulus oli ruokana suklaa muffinsseja (:


Tarkoitat varmaan jälkiruokana? Koska en usko että koulu satsaa rahaa herkkuihin.
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Hikaru » 04.02.2012 15:58

Minulle tarjoutui tilaisuus uusia ruotsin puhekoe tänään, koska yksi tämänhetkisistä kurssilaisista oli ilman paria. :) Kyseisen kokeen numero näkyy siis erillisenä ylioppilastodistuksessa, ja sen kriteerit ovat aika vaativat. Olin saanut ensimmäisestä kokeesta 7, vaikka yleinen ruotsin numero on 9... Nyt sain 8. 8)
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Mov » 04.02.2012 16:34

Hehkutan ensimmäistä kosketusnäyttö puhelintani!
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 04.02.2012 16:45

Hikaru kirjoitti:Minulle tarjoutui tilaisuus uusia ruotsin puhekoe tänään, koska yksi tämänhetkisistä kurssilaisista oli ilman paria. Kyseisen kokeen numero näkyy siis erillisenä ylioppilastodistuksessa, ja sen kriteerit ovat aika vaativat. Olin saanut ensimmäisestä kokeesta 7, vaikka yleinen ruotsin numero on 9... Nyt sain 8.

Onko tuollainen muka laillista. o.o
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Hikaru » 04.02.2012 17:04

Keltainen Rayquaza kirjoitti:
Hikaru kirjoitti:Minulle tarjoutui tilaisuus uusia ruotsin puhekoe tänään, koska yksi tämänhetkisistä kurssilaisista oli ilman paria. Kyseisen kokeen numero näkyy siis erillisenä ylioppilastodistuksessa, ja sen kriteerit ovat aika vaativat. Olin saanut ensimmäisestä kokeesta 7, vaikka yleinen ruotsin numero on 9... Nyt sain 8.

Onko tuollainen muka laillista. o.o

Mikä kohta?
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 04.02.2012 17:12

Että sen voi uusia vaikka saa seiskan. xP Meillä joku taisi tehdä sen opettajan kanssa. :3
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Hikaru » 04.02.2012 17:22

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Että sen voi uusia vaikka saa seiskan. xP Meillä joku taisi tehdä sen opettajan kanssa. :3

Joo toki on laillista. Se opettajan siitä päätti, enkä minä edes pyytänyt uusimista. Minulla oli kaiken lisäksi vain alle viikko aikaa valmistautua. Lukiossa saa muutenkin joka syksy yrittää korottaa yhtä hyväksyttyä koearvosanaa, joten minä ainakin otan sen sellaisena. Keskusteltiin sitä paitsi jo silloin kun oli se ensimmäinen koe, että se olisi mennyt paremmin jos en olisi jännittänyt eikä valmistautumistilanteessa olisi kuulunut suoraan seinän takaa englanninkielistä puhetta jostain elokuvasta.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 04.02.2012 17:24

Hikaru kirjoitti:Lukiossa saa muutenkin joka syksy yrittää korottaa yhtä hyväksyttyä koearvosanaa

Miksi minä en koskaan saanut kuulla tällaisesta. o_o Mitä ihmettä...
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Hikaru » 04.02.2012 17:25

Keltainen Rayquaza kirjoitti:
Hikaru kirjoitti:Lukiossa saa muutenkin joka syksy yrittää korottaa yhtä hyväksyttyä koearvosanaa

Miksi minä en koskaan saanut kuulla tällaisesta. o_o Mitä ihmettä...

Ehkä se on koulukohtainen.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 36 vierailijaa

cron