Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

Yleistä keskustelua Pokémon-videopeleistä, sekä Pokemon peleistä jotka eivät kuulu pääsarjan peleihin.

Valvoja: pikanoob

Alueen säännöt
• Keskustelu Pokémon-pelien romhackeistä ja emulaatiosta on sallittua vain tällä alueella.
• Ei linkkejä pelien ROM-tiedostoihin, ei edes valmiiksi pätsättyihin (pre-patched) ROM-tiedostoihin.
• Romhackien (IPS- ja XDELTA-tiedostot) latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Emulaattorien latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Romhackien teossa ja käyttöönotossa käytettävien työkalujen latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Suosittelemme käyttämään latauslinkkejä, jotka vievät suoraan lataukseen.

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Snivy » 30.09.2011 14:39

Joo, se oli mun eka kerta kun pelasin läpi. Olin vaa enne auttanu välillä kaveria. Alotin alusta eilen. eeveel ja Shinxil. :P
My gallery
Avatarin on tehnyt Rayquick.
Avatar
Snivy
 
Viestit: 187
Liittynyt: 02.03.2011 15:43
Paikkakunta: Lohja

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja NekoHennuli » 09.10.2011 15:23

Nappasin tänään Heatranin normaalilla Poké Ballilla. Oli vähän huvittunut olo, varsinkin, kun olin ensin käyttänyt kaikki ~30 Ultra Ballia. XD
Meow!
Avatar
NekoHennuli
 
Viestit: 283
Liittynyt: 22.03.2011 19:55
Paikkakunta: Ljusdal

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja mimimi » 19.10.2011 13:42

No mulla kävi näin.Pelasin Heart Goldiani ensimmäistä kertaa läpi.Koska fanitan vesityypin pokemoneja menin nappaamaan Kyogrea.aloitin taistelun , iskin kerran ja läpällä koetin great ballia Kyogre jäi kiinni 8) .Mutta sitten kaverini sai jotenkin sammutettua ds:än >_< .
Avatar
mimimi
 
Viestit: 2
Liittynyt: 18.10.2011 22:15
Paikkakunta: Kokemäki

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Mov » 02.01.2012 00:22

mulle kä'vi kerran näin:

olin kovassa kuumeessa ja heräsin keskellä yötä,laitoin nintendon päälle miettiessäni että eiköhän se uni tule.Pelasin platia menin game corneriin (vai mikä se nyt oli) ja puhuin poletteja myyvälle tyypille ja sain häneltä jostain syystä Explosion tm:än! mahdollista että se sattui myös Diamondissa Tai Pearlissa i'cant remember.
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja D4rk3r » 13.01.2012 20:53

btw platinumissahan ei ainakaan euroopanversiossa voi pelata kolikkopeliä, joten se tiskinaikkonen antaa explosionin suoraan.

Hmmjaa itselläni on kai se, että sain shiny Cinccinon jostain mudkipista/treeckosta.
guys this is teh urn

3DS FC: 3282 - 1957 - 8960

Avatarin tuhersin itse
Avatar
D4rk3r
 
Viestit: 388
Liittynyt: 07.02.2011 16:34
Paikkakunta: Nykyään Kitee.
(: Yo.

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 14.01.2012 00:24

Minä olen saanut jo kahdesti pokerusin. Platinumissa kerran ja Blackissä kerran. Mutta kertaakaan en ole nähnyt vielä shinyjä... Ja kerran veli sai kaksi shinyä samana iltana... I is jelly.
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja JayEm » 14.01.2012 01:04

Ne hetket kun:
1. Saat GTSstä Immunity Naaras-Gligarin (eli Poison Heal Gliscorin breedaus onnistuu)
2. Saat GTSstä Marvel Scale Naaras-Dratinin (eli Multiscale Dragoniten breedaus onnistuu)
3. Saat GTSstä Drought Naaras-Vulpix (->Drought Ninetales )
4. GTSstä Anticipation Naaras-Eevee (->DW-ability Eeveelutionit )

Itseltä meni ensimmäiseen joku shiny litwick, Dratiniin yksi breedattu naaras-gligar, Drought-vulpixiin meni jtn, Eeveen sain jostain (ei muista).

Chrolophyll Bulbasauria naaraana odotellessa.
Tarinan opetus: Ihmiskunnalla on vielä toivo ystävyyden taian oppimiseen.
Avatar
JayEm
 
Viestit: 851
Liittynyt: 05.10.2010 10:14
Paikkakunta: Jyväskylä
(: I used to be a league leader, but then I forgot how

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja D4rk3r » 14.02.2012 21:02

Tämä tapahtui Emeraldissa hetki sitten.

Battle vs. Brawly alkaa. Brawly ottaa machopin. Heitän mudkipin.
Mudkip tekee Biden ja Machop Bulk upin. Bide jatkuu ja Machop tekee nyt karate chopin. Mudkipin HP:t melkein punaisille ja Bide iskee. Machop faints. Vaihdan Taillowiin. Brawlylla Meditite. Tutusti se hakkaa Focus Punchia, ja Taillow Wing Attackia. Brawlyltä loppuu potionit ja quick attackilla homma hoituu. Sitten tulee Makuhita. Makuhita Bulkkaa, Taillow tekee focus energyn. Wing attack saa keltasille ja vital throwilla lähtee taillow. Vaihdan Shroomishin eteen ja teen Leech Seedin. Makuhita tekee Vital throwin ja effect spore poisonittaa. Alan hakata mega drainia kunnes shroomish fainttaa vital T:hen. pihalle mudkip. Tehdään Water gun, Makuhitalta punasille ja Makuhitaa Vital Teettää mudkipin alas. Viskaan Cut-orja Zigzagoonin lvl.3 eteen. Sitten iskee Leech Seed. Hp:t laskee yhteen. Sitten poison iskee myös ja Makuhita alas.

*rölli*
guys this is teh urn

3DS FC: 3282 - 1957 - 8960

Avatarin tuhersin itse
Avatar
D4rk3r
 
Viestit: 388
Liittynyt: 07.02.2011 16:34
Paikkakunta: Nykyään Kitee.
(: Yo.

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja rayquazafani » 16.02.2012 21:47

Pelaan veljeni Soul silveriä.Oon Palet townissa meen puskaan.
Randomilla A wild pidgey appeared! Sitten huomaan......
sehän on shiny...SHINY!!! Veljeni ilme o_o .
lopulta sain kyseisen pokemonin.
Tarina --------> http://pkmn.foorumi.eu/viewtopic.php?f=38&t=2064
Kanava-------->http://www.youtube.com/user/rayquazafani?feature=mhee
Avatar
rayquazafani
 
Viestit: 364
Liittynyt: 22.10.2011 13:44
Paikkakunta: Nakkila
(: https://www.youtube.com/channel/UCdf449UPCcY7MQ

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Desert Spirit » 05.03.2012 15:19

Yksi oli se, kun voitin Emeraldin Battle Dome:n Superstar Tucker:in, lopulta Salamence vastaan Salamence ja sit se, kun sain kaikki Frontier Badget. Tosin älysin juuri, että miula on hopeiset merkit, ja että kultaisetkin voisi saada...
Cynthian voittaminen tuntui ehkä vielä hienommalta.

Viime viikonloppuna pyydystin yhteensä yksitoista legendaarista Pokémonia Heartgold:sta ja Soulsilver:stä, eli Kyogren, Groudonin, kaksi Rayquazaa, kaksi Mewtwota, Latiasin, Latiosin, Raikoun ja kaksi Enteitä. Oli aika kova ja rankka rutistus, mutta kyllähän sen jälkeen tuli aika kiva ja helpottunut olo!

Sekin, kun aikoinaan kun voitin Pokémon Stadiumissa Salipäälliköiden jälkeen neljän huipun ja sit Garyn ( vai miten se oli? ) No, olihan se ainakin silloin iso juttu. (^^Charizardini nimeltä Flame oli ratkaisevassa osassa.

No, nämä nyt tuli näin äkkiä mieleen. Tietty kaikki omat Pokémonit ja uusien pyydystäminen / saaminen tuottaa iloa. (;
Viimeksi muokannut Desert Spirit päivämäärä 06.05.2012 12:12, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Desert Spirit
 
Viestit: 79
Liittynyt: 30.11.2010 23:09

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 05.03.2012 19:16

Pokémon Black in-game:
Cobalion: Ensimmäinen Ultra Ball.
Terrakion: Ensimmäinen Ultra Ball.
Virizion: Toinen Ultra Ball.
Reshiram: Ensimmäinen Ultra Ball.
Kyurem: Kolme Ultra Ballia meni, toinen Great Ball.
White Friend Code: Alex: 0948 1614 7186.
3DS Friend Code: Alex: 1950-8795-1614
Avatar
Shiny Entei
 
Viestit: 821
Liittynyt: 01.11.2010 16:41
Paikkakunta: Crown City
(: Tähänkö sitä pitäisi jotain tekstiä pistää? :)

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Flyffel » 05.03.2012 19:41

Ohoh, tuo nappaustuuri yhteensähän vetelee vertoja jo Victinilleni. :D
Keltainen Rayquaza kirjoitti:Menen Victinin luokse huvin vuoksi ilman aikomusta napata se oikeasti, isken HP:t 1/3:aan yhdellä iskulla ja heitän seuraavaksi läpällä Luxury Ballin. Jää.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 06.03.2012 22:59

Minusta oikeasti tuntuu sitlä, että siskoltani saamani Black on jotenkin koodattu väärin, sillä kun siskoni pelasi sitä, hänkin sai kaiken kiinni lähes ensimmäisellä pallolla, ja hän vieläpä löysi shiny Audinon T_T
White Friend Code: Alex: 0948 1614 7186.
3DS Friend Code: Alex: 1950-8795-1614
Avatar
Shiny Entei
 
Viestit: 821
Liittynyt: 01.11.2010 16:41
Paikkakunta: Crown City
(: Tähänkö sitä pitäisi jotain tekstiä pistää? :)

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Pokecollector » 07.03.2012 17:34

Tällä hetkellä onnekkain hetki pokemon gold version:ssa on se kun sain Ho-oH. (Game Boy Color)
Huusin vaan ihan täysiä 2-3 kertaa JES! Iskä sanoo vaan sit että äläpä huutele siellä= Repesin :D
Vaihtola ----> viewtopic.php?t=1946
Avatar
Pokecollector
 
Viestit: 145
Liittynyt: 20.11.2011 12:40

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Silver » 07.03.2012 20:50

Giratina vähän alle puolet HP, normi pokepallo ei jää, joku erikoispallo jota en muista ei jää, normi pokepallo jää.
"We're in Phantasma little viscount, on Coney Island. World of fantasy, where illusion is emperor."
Avatar
Silver
 
Viestit: 471
Liittynyt: 01.11.2010 16:06
Paikkakunta: Vantaa
(: "Every fantasy set free, Sodoma rising by the sea"

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Npinz » 03.11.2013 23:07

Pokemon Gold, voitin trainer redin mun tiimi oli jynx, snorlax, ho-oh, kadabra, gyarados ja typhlosion kaikki oli lvl 50. En jaksanu kasvattaa lvl siitä enempää, no läpihän se meni. Kaikki jotka on pelannu sen niin tietää että kuinka korkee lvl sen pokemonit on.

ps, on se vaikeeta puhuu pokemoneista suomeks ku on tottunu puhuu englanniks kaikki nää vuodet, blääh
Npinz
 
Viestit: 2
Liittynyt: 03.11.2013 22:55

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Doragon » 08.11.2013 12:01

Onnenkantamoinen otellessa Y:ssä Champion Dianthaa vastaan: meikäläisen startteri, Maes-Greninja olit napit vastatuksen Mega-Gardevoirin kanssa. Thunderbolt Gardevoirilta. Maes selvisi yhdellä heltillä, kiitos Pokémon-Amien. Surffi Torrentilla boostattuna, ei ihan riittänyt.
Toinen Thunderbolt päälle.
Maes enduresi senkin.
Ja voitto.
Voitin Championin koska startterini on paras sammakko ikinä.
Meikä rakastaa näitä pikseleitä liikaa.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja PokéGirl4-ever » 08.11.2013 19:20

Doragon kirjoitti:Onnenkantamoinen otellessa Y:ssä Champion Dianthaa vastaan: meikäläisen startteri, Maes-Greninja olit napit vastatuksen Mega-Gardevoirin kanssa. Thunderbolt Gardevoirilta. Maes selvisi yhdellä heltillä, kiitos Pokémon-Amien. Surffi Torrentilla boostattuna, ei ihan riittänyt.
Toinen Thunderbolt päälle.
Maes enduresi senkin.
Ja voitto.
Voitin Championin koska startterini on paras sammakko ikinä.
Meikä rakastaa näitä pikseleitä liikaa.


Jotenkin tuntui samalta, kun itse haastoin vikaa salia~ :P Avalugg VS minun Raphael-Aurorukseni, yksi HP jää koska Amie, confused niin Raphael iskee itseensä, mutta enduraa senkin... <3

Jotenkin se, miten aidoilta Pokét ja pelihahmot tuntuu, on asia jota en vanhemmilleni kertoisi... :D Voisi lähteä 3DS aika äkkiä.
PokéGirl4-ever
 
Viestit: 412
Liittynyt: 26.12.2012 16:25

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 08.11.2013 20:14

PokéGirl4-ever kirjoitti:
Doragon kirjoitti:Onnenkantamoinen otellessa Y:ssä Champion Dianthaa vastaan: meikäläisen startteri, Maes-Greninja olit napit vastatuksen Mega-Gardevoirin kanssa. Thunderbolt Gardevoirilta. Maes selvisi yhdellä heltillä, kiitos Pokémon-Amien. Surffi Torrentilla boostattuna, ei ihan riittänyt.
Toinen Thunderbolt päälle.
Maes enduresi senkin.
Ja voitto.
Voitin Championin koska startterini on paras sammakko ikinä.
Meikä rakastaa näitä pikseleitä liikaa.


Jotenkin tuntui samalta, kun itse haastoin vikaa salia~ :P Avalugg VS minun Raphael-Aurorukseni, yksi HP jää koska Amie, confused niin Raphael iskee itseensä, mutta enduraa senkin... <3

Jotenkin se, miten aidoilta Pokét ja pelihahmot tuntuu, on asia jota en vanhemmilleni kertoisi... :D Voisi lähteä 3DS aika äkkiä.

Lol minun champion tappelu joka kerralla ollut: Aegislash lead -> 3 kertaa swords dance -> ???? -> Profit ja Voitto.

Se Hawlucha ei omaa iskua joka tuohon kunnolla iskisi. :P Aina yrittää X-Scissoria.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Onnekkain hetki pokémon peleissänne?

ViestiKirjoittaja Porkabu » 17.11.2013 23:33

Päätin vihdoin hakea sen Mystery Gift Torchicin siltä naiselta ja resettailin IV:eitä
Olin Kiloude Cityssä joten pystyin samalla helposti tsekkailemaan IV:eitä siltä Ace Traineriltä siellä nurkassa.
Ei muutakun decent all around ja above avarage tunti toisensa perään. Rupesin jo epäilemään pystyykö tälle kaverille edes saamaan hyviä IV:eitä.
Mutta sitten se tuli! Adamant Nature ja 31 IV:tä sekä Attackissä että Speedissä. <3 Tästä on hyvä jatkaa breedaamista.
Toissa päivänä myös onnistuin saamaan nätin tyttö Protean Froakien täydellisillä IV:eillä ja Timid naturella. :3
You can buy everything but "love," "friendship" and "exp points".
Avatar
Porkabu
 
Viestit: 101
Liittynyt: 04.03.2011 19:17
Paikkakunta: Rovaniemi
(: Olen aiina valmiina pokemon otteluun!

EdellinenSeuraava

Paluu Muut Pokémon-pelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron