Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 15.02.2012 17:27

Päivä meni aika mahtavasti -.-
Huokaus, mitä ihminen luonnolleen voi?
(Tuo on retorinen kysymys...)
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Silver » 15.02.2012 20:30

Vannon, että tapan jonkun jos oikeasti näen kerrankin lauseen Vaadimme hakijoilta 18-vuoden ikää, kaikissa oikeasti kiinnostavissa kesätyöpaikoissa.
"We're in Phantasma little viscount, on Coney Island. World of fantasy, where illusion is emperor."
Avatar
Silver
 
Viestit: 471
Liittynyt: 01.11.2010 16:06
Paikkakunta: Vantaa
(: "Every fantasy set free, Sodoma rising by the sea"

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 16.02.2012 16:52

@Victini98
Tääh? Bustattiin? Mistä?

Omat valitukseni: Super Mario 3D Landin viimeiset kentät ovat vaikeita. Menetin yhdessä kentässä 40 lisäriä plus ne, jotka sain kolikoista samalla.
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 16.02.2012 22:19

X-Pertti kirjoitti:Omat valitukseni: Super Mario 3D Landin viimeiset kentät ovat vaikeita. Menetin yhdessä kentässä 40 lisäriä plus ne, jotka sain kolikoista samalla.

Mielestäni peleillä kuuluu olla jonkun verran haastavuutta, vaikka olisi kaiken ikäisille tarkoitettu. Siksipä Pokemon BW hiukan tympii kun ali levuiset pokemonit voi levuttaa audinoilla tosta vain.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja icewortex » 20.02.2012 02:40

Valitan että en saa unta.. >_< Ei johdu yhtään netin addiktoivasta vedosta, ei...

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Life » 20.02.2012 09:43

VOI MAMMONSILMÄ! Tietokone on sitten jotenkin ihmeellisesti tuhonnut kaikki mun tiedostot... sinne meni niin tarina, oppinäytetyö, koulu jutut ja paljon muuta. Väitää vaan että tiedostot on lukukelvottomia tms. Nyt ketuttaa! Haen kohta jotain hyvää lohdutus ruokaa ja leffan >.<
Elämä on elämää, taistele sen puolesta.
~Äiti Teresa
Avatar
Life
 
Viestit: 66
Liittynyt: 25.09.2011 08:56
Paikkakunta: Jämijärvi

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 20.02.2012 10:24

Voi harmi D:
Minulla joskus meni koneesta kovalevy rikki ja kaikki tiedot katosivat.

Minkä takia juuri silloin, kun haluaa nukkua myöhään, ihmiset pelaavat Angry Birdsia äänet täysillä ja huutavat? -.-
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Blaziken » 20.02.2012 10:40

Suosittelen säännöllistä varmuuskopiointia tollasten varalta.
Umbrespeon kirjoitti:Roarin viesti taisi olla vähän (PALJON) rölli.
Blaziken
 
Viestit: 564
Liittynyt: 18.03.2011 16:06
Paikkakunta: Espoo

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 20.02.2012 10:42

Semi-ällöttävää tekstiä tulossa (muttei kuitenkaan liian), lukekaa omalla vastuulla. xP Älkää lukeko ainakaan syödessä.
Spoiler:
Viime yönä istuin koneella, ja olo oli suht huono. Mahaan sattui ikävästi, koska olin syönyt synttärijuhlissani ilmeisesti liikaa. xP Välillä oksetti lievästi, muttei sentään niin pahasti, että olisin uskonut oksetavani oikeasti. Menin sitten hammaspesulle ja nukkumaan... no, eihän siitä nukkumisesta oikein tullut mitään. Ajatukset pöyrivät päässä ja mahaan särkee. Päässäni pyöri lisäksi Mario Kart 7:n Rosalinan jäämaan tunnusmusiikki. xD (Ei siinä mitään, mutta kun se tuntui jatkuvan koko yö ajan.) Kun sain vihdoinkin nukahdettua (ilmeisesti), näin edelleenki unta, että olen valveilla ja yritän nukahtaa, plus mahaan särkee! No, mistä tiedän, että se oli sitten unta? Jotenkin pystyin selaamaan samalla foorumia. Luin, kuinka Faith kirjoitti, että alkaa kirjoittamaan jotain (ilmeisesti Pokémon-tyyppejä käsittelevää) artikkelisarjaa tms. Hän postasi ensimmäisen artikkelinsa, yllätyksekseni se oli englanniksi. Hän oli myös unessani oikea sanataituri! :3 Koska keksin tietenkin itse kaiken tekstin unessani, minussa näyttää siis olevan myös piileviä kykyjä!? ;O Harmi, etten saa niitä oikein käytettyä hereillä. :3 (Mutta se siitä.) Selailin sitten foorumia yöllä jotenkin mieleni välityksellä, ja taisin myös olla jonkin aikaa IRC:issä (siis unessani). xP
Heräsin myös vissiin aina välillä, elleivät ne heräämiset olleet sitten myös unta... Yö oli joka tapauksessa tuskainen, uni oli hirveä. Nukuttua sain ehkä 4 tuntia. Nousen sitten vihdoinkin ylös, koska en kestä tuota enää. Tunnen kuinka kurkkuni on täynnä limaa, joten menen yskimään sitä pois vessaan. Istuudun, ja tunnen kuinka mieleni vajoaa jotenkin hyvään olotilaan. Rauhoitun täysin. Pidän kättäni sydämellä kun pelottaa, että pulssi voisi kadota hetkenä minä hyvänsä. xP Tätä kestää jonkin aikaa, kunnes nousen ylös ja kävelen hieman. Alkaa taas oksettaa. Pian tämän jälkeen oksennankin jo oikeasti. :( En ole oksentanut varmaan kolmeen vuoteen tms. Ainakin mahansärky hellitti hieman, mutta suuhun jäi kirjaimellisesti oksennuksen maku, jota olen yrittänyt saada mm. purkalla pois. Jonkin verran on auttanut, mutta maistan sitä vieläkin lievästi. Myös mahansärky on vähitellen palannut lievänä nyt noin tunnin oksennuksen jälkeen. Että tällaista. Tekisi vaan mieli mennä nukkumaan ja vajota syvään, hyvään uneen... yritän... toivottavasti onnistun.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 20.02.2012 10:59

Life kirjoitti:VOI MAMMONSILMÄ! Tietokone on sitten jotenkin ihmeellisesti tuhonnut kaikki mun tiedostot... sinne meni niin tarina, oppinäytetyö, koulu jutut ja paljon muuta. Väitää vaan että tiedostot on lukukelvottomia tms. Nyt ketuttaa!

Millainen tuo virheilmoitus tarkalleenottaen on(ota siitä ruutukaappaus ja postaa tänne)?

Blaziken kirjoitti:Suosittelen säännöllistä varmuuskopiointia tollasten varalta.

Komppaan, lisäksi Windows-käyttäjät voivat käyttää Active S.M.A.R.T.-nimistä ohjelmaa, se tarkkailee kovon kuntoa reaaliaikaisesti ja ilmoittaa jos kovo on hajoamassa, tosin S.M.A.R.T:in antamista hälytyksistä keskimäärin vain n. 60% on oikeita, eli kovoa ei suinpäin pidä rynnätä vaihtamaan heti ekan hälytyksen jälkeen, mutta kovorikon voi silti ennakoida tuon ohjelman avulla. Linux-distroista ainakin Ubuntussa on oletuksena mukana vastaava toiminto.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Suicca » 20.02.2012 12:44

Vointeja KR:lle! Olekko jo kokeillut pestä hampaita? Se nimittäin auttaa ainakin joillakin poistamaan oksennuksen maun suusta.

Mut öö, ehk voisin ragettaa eilisestä ettei pää räjähdä. Viime tiistaina ilmottauduttiiin siis tallin kotikisoihin. Hieman tuli katuman päälle, ko jo silloin olin nuhassa. Kisa-aamuna olin tosi äkäinen jostain syystä aamulla (varmaan huonot yöunet) ja tavarat ei halunneet löytyä ajallaan. Kuulosti varmaan tosi hauskalta, ko yritin räyhätä ja huutaa, ja kuuluukin epämääräistä örinää ko kurkku kettuili. Kaaoksesta huolimatta pääsimme lähtemään suunnilleen ajallaan.

Verkka meni hyvin ja eläin tuntui tosi hyvältä, mitä nyt pari kameliloikkaa ottikin. Radalla Viski käyttäytyikin kuin oikea hevonen; ei kyylännyt pahemmin esteitä tai kukkia, hyppäsi oikeista kohdista ja suurinpiirtein keskeltä. (hyväkkäällä siis tapana loikkia kamelin lailla esteiden vasemmasta reunasta) Mokoma sitten päätti viimeisellä esteellä, ettei se voi hypätä vinottain, ja pisti jarrut päälle. Yli mentiin, mutta kaatoi koko pystyn. 4vp radalta, ja ilmeisesti loppusijoitus oli neljäs ratsastajan älyttömän virheen vuoksi. Kyl otus sai leipää kun se sijoittui toisen ratsastajan kanssa toiseksi.

Kotona sitten hetken lepäiltiin ja oli tarkoitus mennä ravintolaan syömään. Lunta oli tullut parikymmentä senttiä lisää, ja auto ei pääse mäkeä ylös. Naapurin setä tuli auttamaan, ja ehkä 20 minuutin jälkeen saatiin auto mäen päälle peruuttamalla. x_x Takaisin tullessa mietimme, jätämmekö auton mäen päälle vai uskallammeko ajaa sen alas. Aikamme siinä mäen päällä mietimme, mitä tehdä. Loppujen lopuksi päätimme ajaa auton pihaan, mutta sitten se hyytyykin ihan täysin. Kuskin mukaan auto ei reagoinut kaasuun millään tavalla eikä se suostunut käynnistymään. Hetken tauon jälkeen moottori kuitenkin käynnistyi ja auto rullautui kiltisti pihaan. Enää sillä ei kylläkään ajeltu sinä päivänä, vaan mie ja sisko sitten kävelimme kamojen kanssa juna-asemalle ja huitelimme kotia.

Oli hieman "Missäs se näkymätön haulikko nyt olikaan?" -fiilis kaiken jälkeen.
Hydreigon syö siu aivot.
YouTube || DeviantArt || Tumblr
"Nothing is true, everything is permitted."
Avatar
Suicca
 
Viestit: 182
Liittynyt: 05.11.2010 19:37
Paikkakunta: Vantaan eri nurkat.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 20.02.2012 13:47

Suicca kirjoitti:Vointeja KR:lle! Olekko jo kokeillut pestä hampaita? Se nimittäin auttaa ainakin joillakin poistamaan oksennuksen maun suusta.

Juu olen, ja se auttoi suht paljon. En ihan heti uskaltanut pestä hampaita, kun mahahapot olivat kuluttaneet hampaita. Kiitos (kuitenkin) vinkistä! :3 Kunpa tuo mahakin rauhoittuisi pian...
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Maketsu » 20.02.2012 13:52

Valitan, että mun viestit poistetaan aina. :(
Hatter Gonna Hat
Avatar
Maketsu
 
Viestit: 313
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
Paikkakunta: #pkmn.fi

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Darrell » 20.02.2012 14:36

Maketsu kirjoitti:Valitan, että mun viestit poistetaan aina.

Kannattaa kirjoittaa viestejä, jotka ovat meidän työtaitoisten ja mukavien ylläpitäjiemme mielestä asiallisia ja aiheeseen sopivia. Jos viestit ovat asiallisia ja aiheeseen sopivia, on enää pieni todennäköisyys, että viesti voisi joutua poistetuksi.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Jontukka » 20.02.2012 16:17

Lunta satoi taas niin maan _ _ _ _ _ että eihän siinä auttanut kuin mennä lapioimaan niska hiessä tyttöystäväni sekä mummoni pihaa. Auto jumittui hankeen pariin otteeseen mutta kyllä se kovalla työllä aina irti lähti ja matka sai jatkua. Nyt ei enempää lunta tähän maahan. . .
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Thengil » 20.02.2012 21:02

About, vuos sitten tilasin Dragon Ball manga complete box setin Amazonista sellasella 60€:lla. Nyt kun olis voinu tilata sen Dragon Ball Z complete box setin niin sen hinta Amazonissa onkin reippaat 240£ käytettynä, kun se oli sillon n. 70£. Olis ehkä pitäny tilata se silloin.:<
Avatar
Thengil
 
Viestit: 9
Liittynyt: 08.12.2010 16:46

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewstor » 20.02.2012 21:37

Rakas taloyhtiömme ei ole tiputtanut lunta katoilta ja on vain laittanut pitkät laudat seinien viereen merkiksi ettei kannata kävellä räystäiden alla. Eivät kuitenkaan paljoa auta, sillä onhan asukkaiden silti päästävä ulko-ovesta sisään ja ulos. Tänään kotiin tullessani katselin hetken terävien jääpuikkojen reunustamaa räystästä, ja kun olin varma etteivät tikarit putoa niskaani lumivyöryn saattelemana, loikkasin nopeasti raput ylös ja menin ulko-ovesta sisään. Katsotaan sitten aamulla taas miten käy kun pitää lähteä töihin. Plussaakin on luvattu...
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hikaru » 20.02.2012 21:57

Thengil kirjoitti:About, vuos sitten tilasin Dragon Ball manga complete box setin Amazonista sellasella 60€:lla. Nyt kun olis voinu tilata sen Dragon Ball Z complete box setin niin sen hinta Amazonissa onkin reippaat 240£ käytettynä, kun se oli sillon n. 70£. Olis ehkä pitäny tilata se silloin.:<

Tunnen tuskasi. :< Minä tosin haluaisin ostaa yhden mangan, joka maksoi ilmestyessään (2010) 8 $ eli noin 6 €. Manga oli suositumpi kuin oletettiin, ja painos kävi vähiin parissa kuukaudessa. Nyt hinta on uutena 99.99 $/76 € ja käytettynä 76 $/56 €. Hullu maksaisi yhdestä mangasta noin paljon. Sinulla yhden pokkarin hinnaksi tulee sentään vain 11 €. Se pari euroo/pokkari olisi kyllä toisaalta ollut aika ihana diili.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 20.02.2012 23:47

Kettu... Jotakin tapahtui.
En voi päätäni enää kääntää oikealla, koska sattuu niin hirveästi. -.-
Auh...
Toivottavasti menee yön aikana ohi...
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja victini98 » 22.02.2012 20:06

Joudun menemään huomennä kouluun, vaikka olen kipeenä :(. Mutsi sanoi että en vaikuta kipeeltä koska kysyin että saanko mennä koneelle. Ja onhan se kiva mennä kipeenä kouluun kun on 7 tunnin päivä...
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 50 vierailijaa

cron