Ihmissuhteet ja seurustelu

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Ihmissuhteet ja seurustelu

ViestiKirjoittaja raresnake » 31.08.2011 15:25

On ollut aina vähän yksinäistä kun asun(koulupäivinä nykyään kaupungilla) maalla mutta silti ollut/on ystäviä ihan sopivasti.
Olen kasvanut vähän epäreiluksi ihmiseksi, katson siis ulkonäön yhdessä luonteen yms. kanssa.
Suhteita on tavallaan ollut yksi ja tapaamisia saman verran, juttu jotenkin jäätyi ja unohtui.
koko ylä-aste oli sellaista kiusaamis/rakkaus/mulkkaus/itkemis-nauhaa yhden tyypin kanssa eikä mistään lopulta tullut mitään. Surullista on se että hänellä saattaa/on/ainakin oli toinen kumppani ja että osa minusta on edelleen kiintynyt häneen.

En pidä meikeistä/hajuvesistä(käytä itsekään), pahoista hajuista, rumuudesta ja jatkuvasta kettuilusta. <kiinni siitä ärsyttääkö se minua vai ei

olen kiltisti jos toinen ihminen(yleensä) ei haittaa minua mitenkään tai on miellyttävä (huom. minulle miellyttävä ei ole pehmeä tai kiltti, on vähän jätkämainen näkökulmani. ottaa vaan hermoon kun vaikka kaatui ja joku sanoo ''auts'' tai ''sattuiko'' <turpaanveto ansaittu)

yleensä kun sanon jotain, tiedän etukäteen mikä sattuu ja mikä ilahduttaa. voisin olla tosi huomaavainen.
mutta en halua. jaaritteluksi se kaikki muuttuisi. (enkä silti halua satuttaa ketään) niin siksi olen mielelläni yksin. jatkan kuitenkin hyvän elämänkumppanin toivomista, täysin mahdonta se ei voi olla. tunnistan varmaan jos tapaan tai sitten pitää odottaa siihen asti kun puu on kasvanut pituutta.
raresnake
 
Viestit: 1
Liittynyt: 31.08.2011 13:22
Paikkakunta: Laukaa

Re: Ihmissuhteet ja seurustelu

ViestiKirjoittaja Inku » 22.12.2011 15:34

Pakko jakaa.

Mulle tuli tässä jokin aika sitten vastaan ihminen, joka oli ensimmäinen laatuaan. Edes koulukiusausvuosinani en ole tavannut ketään yhtä pelottavaa henkilöä. Nettituttavuustasolle "kaveruutemme" lopulta jäi.

Lähes joka kerta kun puhuimme jostain, keskustelu kääntyi aina siihen kuinka hän vihaa ihmisiä, kuinka hänellä ei ole yhtään kaveria tai muutakaan ihmistä kuka välittäisi (ei edes vanhempia tai sisaruksia) tai kuinka hän ei löydä useista epäonnistuneista yrityksistään huolimatta sopivaa puolisoa. Muutaman kuukauden yritin vakuutella, että hänellä on vain ollut todella huono tuuri ihmisten kanssa ja että ei sekään voi ikuisesti jatkua. Tämä tuntui kuitenkin menevän ihan täysin toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Ihmisten dissaaminen jatkui jopa silloinkin, kun hän yritti ensin lohduttaa minua jos itelläni sattui olemaan siipi maassa. Keskustelu eteni kuitenkin jossain vaiheessa taas siihen, kuinka hänen mielestään ihmiset ovat syvältä, kuinka kehenkään ei voi luottaa, ja kuinka sellaisetkin ihmiset jotka ensin vaikuttavat mukavilta osoittautuvat jossain vaiheessa selkäänpuukottajiksi. Itelleni alkoi vähitellen tulla hermostunut olo aina kun hän oli onlinessa ja mietin, mahtoiko hän edes tajuta että minä olen myös yksi niistä "kaikista" ihmisistä joita hän niin kovin inhoaa, tai yksi niistä kavereista joista ei ole mitään hyötyä missään.

Kerran kysyinkin, että mitä nämä ihmiset sitten ovat ketkä ovat hänen kaverilistallaan ja keiden kanssa hän juttelee yleensä. Että jos heistä on hänelle pelkkää haittaa niin miksi hän sitten on heidän kanssaan tekemisissä. Vastauksena oli, että he ovat "vain" nettikavereita, joita hän ei ole koskaan nähnyt kasvotusten, tai vaikka olisikin, niin tapaamiset eivät ole menneet ihan nappiin.

Toinen asia mitä ihmettelin suuresti, oli hänen suhtautumisensa tulevaan puolisoonsa. Sitä hän tuntui kunnioittavan suuresti, vaikka muut ihmiset, "pelkät" kaverisuhteet, olivatkin puhdasta caccaa. Probleemana oli vain sellaisen ihmisen löytäminen, joka ei häntä koskaan loukkaisi (ihan kuin sitä ei muka vahingossa tapahtuisi) ja jota ei haittaisi se, etteivät hänenkään kaverinsa saisi minkään vertaa arvostusta. Hänellä ei siis loppujen lopuksi ollut aikomuksenakaan löytää itselleen kavereita tai ystäviä, vaan ainoastaan puoliso. Tässä vaiheessa minulla nousi niskavillat pystyyn; ei kai hän sentään minusta kaavaillut sitä kauan etsimäänsä puolisoa?! o_o

Miulla meni lopulta hänen kanssaan hermot, kun omalle kohdalleni osui alkukeväästä toistaiseksi pahin kriisi elämäni aikana. Kun hän tuli puhumaan mulle ja juttu muiden ihmisten hyödyttömyydestä jälleen kerran alkoi hänen puoleltaan, sanoin heti, että mulla on nyt asiat niin totaalisen #¤%¤&:sta että juttu saattaa sitten olla sen mukaista eli hirveätä angstausta, ja että lohdutuksen sanoja ei nyt oikein ole kun ei niitä riitä itellenikään. Se ei tuntunut haittaavan/kiinnostavan, ja lensipä sieltä perään vielä itsemurhauhkauskin. Olin aika puulla päähän lyöty. Mitä minun olisi pitänyt sanoa, kun ei yksikään rohkaisu tai lohdutus ollut siihen mennessä läpäissyt hänen muuriaan? Sillä hetkellä omakin hengissäpysyminen kiinnosti tasan niin paljon että kävelin suojateille katsomatta kumpaankaan suuntaan tai pysähtymättä vaikka autoja olikin tulossa. Hänen itsemurhansa olisi ollut vain yksi pökäle lisää maailman yhteiseen sontakasaan jonka kasvamista en voisi estää, joten totesin että no sepä ei ole minun vallassani. Kuten ei moni muukaan asia jonka haluaisin olevan.

Sitten kävi ilmi, että hän oli testannut mua. Hän oli sanonut monille muillekin tekevänsä itsemurhan, ja kaikilta oli tullut samankaltainen vastaus, mikä hänen mukaansa merkitsi sitä, että vastaajat olivat itsekkäitä ja välinpitämättömiä tyyppejä. Kysyin, että onkohan sattumoisin nämä kaikki vastaajat olleet samanaikaisesti kurkkuaan myöten itse kuraojassa, mutta siihen en saanut vastausta. Enivei, tämä "testaaminen" katkaisi lopulta kamelin selän. Ensin mut oli - kaikkien muiden ihmisten ohella - epäsuorasti haukuttu lyttyyn tukemisyrityksistä huolimatta, ja sitten olisi yhtäkkiä kuin taikaiskusta pitänyt whatever-kooman keskellä välittää suurestikin? :B

Eikä siinä kaikki. Hän myös paljasti, että olisin ollut hyvinkin potentiaalinen kaveri ja hän oli jopa suunnitellut tulevansa käymään luonani, mutta eipä nyt tulekaan. Ei sitten voinut koskaan aikaisemmin kertaakaan mainita asiasta? >:O Sen sijaan piti antaa kuva, että olen vain joku roskasäiliö jonne hän voi säännöllisesti käydä oksentamassa kuinka ihmiset ovat läpeensä syvältä.

Kyseinen ihminen oli niin totaalisen täynnä vihaa, enkä osannut yhtään enää sanoa mitä hän tarkoitti oikeasti tai mikä oli vain "testausta", että kylmän itsekkäästi oman stressitasoni laskemiseksi lopulta poistin hänen yhteystietonsa ja laitoin blokit päälle.

Tapauksesta on nyt puolisen vuotta aikaa, mutta samalla palstalla kun pyöritään niin joskus hänen viestejään osuu silmiini, enkä voi olla ajattelematta, onko hänen tilanteensa yhtään parantunut. En tiedä, mitä kaikkea hänelle oli tehty jotta hänestä oli tullut sellainen, mutta hän oli silti minusta aika täydellinen esimerkki, että "ei näin." Tuohon tilanteeseen huono kohtelu (hänen tapauksessaan vuosien kiusaaminen) voi pahimmillaan johtaa jos kanssaihmisiä kohtelee kaltoin, tai jos omalle kohdalle sattuisi, tuohon päädyttäisiin jos oltaisiin liian ylpeitä/ennakkoluuloisia hakemaan ulkopuolista apua.
And in the darkest night, I won't give up the fight
I won't be losing hope, I hold on to what is true

Kotisivuni ~ DA-galleriani ~ Piirroksiani foorumilla
Avatar
Inku
 
Viestit: 92
Liittynyt: 01.11.2010 20:12
Paikkakunta: Oulu

Re: Ihmissuhteet ja seurustelu

ViestiKirjoittaja Mov » 22.02.2012 23:59

Olen yrittänyt tehdä vaikutusta yhteen tyttöön. Olen kirjoittanut hänelle pari kirjettä, mutta en ole koskaan saanut vastausta. Tällä kertaa räjäytän pörssin täydellisesti!!!, nimittäin sain villin idean: Huomenna, pyydän pari kaveria meille lahjon heidät jotenkin auttamaan, nimittäin aion keksiä tuolle tytölle jonkun rakkausbiisin!, En aio esittää sitä hänelle, sillä aion levyttää sen! isä sanoi että se on mahdollista(en toki kertonut oikeata syytä....) Toivottavasti hän saisi edes joitain hyviä vaikutteita minusta....

Anteeksi jos väärä topic.... en tiennyt minne kirjoittaa :p
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Ihmissuhteet ja seurustelu

ViestiKirjoittaja rayquazafani » 23.02.2012 00:09

Mov kirjoitti:Olen yrittänyt tehdä vaikutusta yhteen tyttöön. Olen kirjoittanut hänelle pari kirjettä, mutta en ole koskaan saanut vastausta. Tällä kertaa räjäytän pörssin täydellisesti!!!, nimittäin sain villin idean: Huomenna, pyydän pari kaveria meille lahjon heidät jotenkin auttamaan, nimittäin aion keksiä tuolle tytölle jonkun rakkausbiisin!, En aio esittää sitä hänelle, sillä aion levyttää sen! isä sanoi että se on mahdollista(en toki kertonut oikeata syytä....) Toivottavasti hän saisi edes joitain hyviä vaikutteita minusta....

Anteeksi jos väärä topic.... en tiennyt minne kirjoittaa :p


Kyllä minun mielestäni oli ihan oikea topic joten älä huolehdi
ja onnea tohon biisiin. ;)
Tarina --------> http://pkmn.foorumi.eu/viewtopic.php?f=38&t=2064
Kanava-------->http://www.youtube.com/user/rayquazafani?feature=mhee
Avatar
rayquazafani
 
Viestit: 364
Liittynyt: 22.10.2011 13:44
Paikkakunta: Nakkila
(: https://www.youtube.com/channel/UCdf449UPCcY7MQ

Re: Ihmissuhteet ja seurustelu

ViestiKirjoittaja Riolucario » 23.02.2012 00:10

Mov kirjoitti:Olen yrittänyt tehdä vaikutusta yhteen tyttöön. Olen kirjoittanut hänelle pari kirjettä, mutta en ole koskaan saanut vastausta. Tällä kertaa räjäytän pörssin täydellisesti!!!, nimittäin sain villin idean: Huomenna, pyydän pari kaveria meille lahjon heidät jotenkin auttamaan, nimittäin aion keksiä tuolle tytölle jonkun rakkausbiisin!, En aio esittää sitä hänelle, sillä aion levyttää sen! isä sanoi että se on mahdollista(en toki kertonut oikeata syytä....) Toivottavasti hän saisi edes joitain hyviä vaikutteita minusta....

Anteeksi jos väärä topic.... en tiennyt minne kirjoittaa :p

Aika erikoinen idea, ei siis huonolla tavalla erikoinen. :) Miten siis aiot käytännössä toteuttaa tuon?
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Ihmissuhteet ja seurustelu

ViestiKirjoittaja rayquazafani » 23.02.2012 00:16

Riolucario kirjoitti:Aika erikoinen idea, ei siis huonolla tavalla erikoinen. Miten siis aiot käytännössä toteuttaa tuon?


Eikö levy tehdä niin että jollain nauhoitetaan biisi sitten tallennetaan tietokoneelle
ja siitä siirretään tyhjään levyyn.
Tarina --------> http://pkmn.foorumi.eu/viewtopic.php?f=38&t=2064
Kanava-------->http://www.youtube.com/user/rayquazafani?feature=mhee
Avatar
rayquazafani
 
Viestit: 364
Liittynyt: 22.10.2011 13:44
Paikkakunta: Nakkila
(: https://www.youtube.com/channel/UCdf449UPCcY7MQ

Re: Ihmissuhteet ja seurustelu

ViestiKirjoittaja Riolucario » 23.02.2012 00:27

rayquazafani kirjoitti:
Riolucario kirjoitti:Aika erikoinen idea, ei siis huonolla tavalla erikoinen. Miten siis aiot käytännössä toteuttaa tuon?


Eikö levy tehdä niin että jollain nauhoitetaan biisi sitten tallennetaan tietokoneelle
ja siitä siirretään tyhjään levyyn.

Sain jotenkin "levyttämisestä" sellaisen kuvan, ettei sitä vain äänitettäisi itse ja pistettäisi levylle... :D Mutta mikäs siinä. :)
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Ihmissuhteet ja seurustelu

ViestiKirjoittaja Mov » 23.02.2012 00:29

Eikö levy tehdä niin että jollain nauhoitetaan biisi sitten tallennetaan tietokoneelle
ja siitä siirretään tyhjään levyyn.


OFF:Ekaksi pitää ladata ohjelma läppärille(ellei jo ole sitä) sitten suunnilleen niin kuin rayquazafani sanoi.(iskä selitti monimutkaisesti...)
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Ihmissuhteet ja seurustelu

ViestiKirjoittaja The Maziger » 23.02.2012 00:59

Mov kirjoitti:Olen yrittänyt tehdä vaikutusta yhteen tyttöön. Olen kirjoittanut hänelle pari kirjettä, mutta en ole koskaan saanut vastausta. Tällä kertaa räjäytän pörssin täydellisesti!!!, nimittäin sain villin idean: Huomenna, pyydän pari kaveria meille lahjon heidät jotenkin auttamaan, nimittäin aion keksiä tuolle tytölle jonkun rakkausbiisin!, En aio esittää sitä hänelle, sillä aion levyttää sen! isä sanoi että se on mahdollista(en toki kertonut oikeata syytä....) Toivottavasti hän saisi edes joitain hyviä vaikutteita minusta....

Anteeksi jos väärä topic.... en tiennyt minne kirjoittaa :p



Erikoinen idea, mutta jos tyttö ei ole kirjeisiinkän vastannut niin tarkoittaa se, ettei hän ole kiinnostunut sinusta. Ajatus on kiva, mutta ei kannata munata itseään. Pahimmas tapauksessa joudut kiusaajien silmätikuksi ja tyttöjä tulee ja menee, ei kannata laittaa odotuksiaan korkealle yhden tytön suhteen.
~Käänteismaailman hallisija<3~
Avatar
The Maziger
 
Viestit: 265
Liittynyt: 01.11.2010 16:32
Paikkakunta: ~Ketsuekigatan~ tutkimuslabran valvonta tasanteelta valvomassa XeCrasin sekoiluja.
(: Aiheuttaa Hämmennystä väärin nautittuna.

Re: Ihmissuhteet ja seurustelu

ViestiKirjoittaja Mov » 23.02.2012 22:14

No olensaanut iha kivoja vastauksia, sitäpaitsi jos ei onnaa voin ruveta tekemään ihan muutenvaan!
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Ihmissuhteet ja seurustelu

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 24.02.2012 03:17

Mitäs jos Mov-11v. vaan menisi puhumaan tälle kivalle tytölle eikä vain yrittäisi jollain randomkikoilla?
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Ihmissuhteet ja seurustelu

ViestiKirjoittaja Mov » 24.02.2012 09:53

No muistakaa että Puhuvakone on vain 2v vanhempi, sitäpaitsi se on minun elämäni.
(älkää murskatko unelmiani)
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Ihmissuhteet ja seurustelu

ViestiKirjoittaja rayquazafani » 24.02.2012 10:44

Joo meillä kaikilla on omat unelmat joten ei nyt murskata Movin unelmia.



Mov kirjoitti: sitten suunnilleen niin kuin rayquazafani sanoi.


Aina oikeassa.(ainakin melkein ._. )
Tarina --------> http://pkmn.foorumi.eu/viewtopic.php?f=38&t=2064
Kanava-------->http://www.youtube.com/user/rayquazafani?feature=mhee
Avatar
rayquazafani
 
Viestit: 364
Liittynyt: 22.10.2011 13:44
Paikkakunta: Nakkila
(: https://www.youtube.com/channel/UCdf449UPCcY7MQ

Re: Ihmissuhteet ja seurustelu

ViestiKirjoittaja kassu » 24.02.2012 18:40

uskoisin, että tuo joko onnistuu tai mov nolaa itsensä täydellisesti...
"Kill a man, One is a murderer;
Kill a million, a conqueror;
Kill them all, a God."
Avatar
kassu
 
Viestit: 261
Liittynyt: 07.05.2011 13:00

Re: Ihmissuhteet ja seurustelu

ViestiKirjoittaja Waker » 24.02.2012 18:54

Mov kirjoitti:No muistakaa että Puhuvakone on vain 2v vanhempi, sitäpaitsi se on minun elämäni.
(älkää murskatko unelmiani)


a) Puhuva kone on täysi vammainen

b) Keskiverto 11vuotias ei ole viellä henkisesti valmis rakastamaan ketään oikeasti.

Jos vaikka jättäisit asian toistaiseksi.
Veri jo päällemme pauhaa,
soitamme Garbodorin rauhaa,
Garbodorin kunnia olkoon,
Örvelön ihanuus tulkoon.
Avatar
Waker
 
Viestit: 480
Liittynyt: 01.11.2010 10:35

Re: Ihmissuhteet ja seurustelu

ViestiKirjoittaja Mov » 24.02.2012 21:35

No eikö sitä levyä voi huvikseenkin tehdä!!! (älkää murskatko unelmiani)
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Ihmissuhteet ja seurustelu

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 24.02.2012 21:53

Mov kirjoitti:No eikö sitä levyä voi huvikseenkin tehdä!!! (älkää murskatko unelmiani)

No voi toki.

Wakerille: Miksei muka?
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Ihmissuhteet ja seurustelu

ViestiKirjoittaja Riolucario » 24.02.2012 22:33

Waker kirjoitti:b) Keskiverto 11vuotias ei ole viellä henkisesti valmis rakastamaan ketään oikeasti.

En tiedä olinko pari vuotta sitten "keskiverto 11vuotias", mutta itse uskoisin kokemuksieni perusteella, että kyllä se olisi mahdollista. :S
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Ihmissuhteet ja seurustelu

ViestiKirjoittaja Mov » 25.02.2012 00:50

a) ajattelin kirjoittaa tuon tänne mutta näköjään ei oli pitänyt.
b) foorumin johto alkaa olla äreänä tämän jutun jaarittelun takia.
c) jatketaan nyt muidenkin asioista ei pelkästään minun.
d) kiitos myönteisistä palautteista!

Antakaa Movin olla rauhassa, kun hän sitä pyytää. - Keltainen Rayquaza
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Ihmissuhteet ja seurustelu

ViestiKirjoittaja R-B36 » 04.03.2012 21:09

Vaikka täällä on näköjään isompi juttu Movin kanssa menossa, tungen tämän tähän väliin, anteeksi XD

Meikä ei ole ujo sitten tippaakaan, puhun kenelle tahansa mistä tahansa ja oon normaalisti se joka paistaa kilsan säteellä kaikkien silmiin. Erotun massasta kuulemma turhankin hyvin ja osittain sen vuoksi olen kiusattu ja vältelty (todennäköisesti siksi että ihmiset eivät osaa oikein hyväksyä erilaisuutta, toisinaan...). Ja juuri varmaan sen vuoksi harvat tahtovat puhua minulle mitään. Tai hyväksyä minua koulussa ryhmätöihin yms. Puheen sijaan ihmiset katsovat jotenkin hassusti aina, ties mitä mukavaa meikästä ajattelevat.

Nyt varmaan monet jo miettii (tai ne jotka ovat jaksaneet lukea XD) että millä perusteella mä näin "erikoinen olen". No, emmä erikoinen oikeasti oo, pukeudun vain massasta poikkeavasti. Eihän ihan kaikilla ole kamalasti luu/puu/sulkakoruja, cowboyhattua ja todella vanhoja vaatteita. Ja Manowarit soimassa täysillä siellä missä mä oon.

Itse kyllä tykkään puhua monille ihmisille, mutta ei ne ikinä mulle tahdo puhua XD Mikä heidänkin ongelmansa sitten on.

Ja kyllähän mulla kavereita on, äijiä kaikki (Paitsi Ironman)~ On tämä "oma jengi", johon kuuluu mm. Minä ja Ironman, sitten se ns. pelijakauma jossa on kolme jätkää, sitte on se jonnejakauma jossa on kolme tyyppiä myös, mukaan lukien koko jengin isoin ja pelätyin tyyppi (sillä on aina parhaat ruuat mutta kuka siltä uskaltaa kerjätä mitään, oikeesti?) Sitten on myös kahden muun sekalaisen tyypin jakauma, jotka vaihtelevat porukkaa koko ajan. Arvojärjestystä ei ole, kukaan ei siis ole sellainen jengin "pomo".

Kyllä mulla varmaan enemmänkin kavereita olisi, jos hyväksyisin näitä Heinolan ihkuteineijä ilmatilaani. Katson koiraa aina karvoihin; itse uskon että ulkonäkö on hyvä keino kertoa itsestään, ja mikäli näyttää samalta kuin kaikki muutkin niin mitään mielenkiintoista kerrottavaa tuskin on. En oikein ole laumaeläin, kestän paremmin pienryhmissä. Isossa ryhmässä sekoaminen on sitten aivan kamalaa ja siitä selviäminen vaatii +6 unituntia.

Ainiin, ja oonhan mä suhteessakin~ Tää on näitä pahamaineisia online- suhteita, mutta itte ainakin nautin tästä~ Rakkaani asuu kauempana Forssassa, eli tapaaminen on vähän vaikeampi juttu. Kerran ollaan tälläi ihan livenä tavattu, ihana tyyppi! Ja yhdessä pyrimme molemmat olemaan, jo jotain tulevaisuuden suunnitelmiakin on jo ollut, vaikka tässä vaiheessa ne oavt ihan liian aikaisia 8'') Ironmankin jo meidän häitä suunnitellut XD


Ei tässä mitenkään suunnattomasti sanottavaa ollut, jos jotain kysyttävää tai muuta sellaista meikästä on niin yksityisviestiä voi lähettää~
Ota käsi, se auttaa 8)
Avatar
R-B36
 
Viestit: 7
Liittynyt: 04.03.2012 20:30
Paikkakunta: Heinola
(: FATALITY!

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 49 vierailijaa

cron