Lempipokémontyyppisi

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Lempipokémontyyppisi

Bug
5
4%
Dark
13
11%
Dragon
21
18%
Electric
5
4%
Fighting
0
Ei ääniä
Fire
16
14%
Flying
2
2%
Ghost
7
6%
Grass
5
4%
Ground
1
1%
Ice
3
3%
Normal
5
4%
Poison
2
2%
Psychic
8
7%
Rock
1
1%
Steel
4
3%
Water
17
15%
 
Ääniä yhteensä : 115

Lempipokémontyyppisi

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 19.11.2010 11:03

Tämä äänestys loistaa poissaolollaan, joten korjaanpa tilanteen. Eli siis mistä pokémontyypistä pidät eniten. Jos vastaat tähän ketjuun, niin perustele vastauksesi kunnolla, ei mielellään mitään 1 rivin viestejä, kiitos.

Oma suosikkityyppini on Psychic, kuten ehkä saatoitte arvata, ovathan lempipokéni tuota tyyppiä. Pidän Psychic-tyypistä, koska psyykkisiin voimiin liittyvät jutut ovat aina kiinnostaneet minua salaperäisyydestään johtuen, lisäksi psychic-poket ovat kaikki vähintään siedettävän näköisiä.

Laitoin nuo tyypit tuohon nyt englanniksi, listaan tähän suomennokset jottei kukaan ala valittamaan asiasta.
Bug = Ötökkä
Dark = Pimeys
Dragon = Lohikäärme
Electric = Sähkö
Fighting = Taistelu
Fire = Tuli
Flying = Lento
Ghost = Kummitus
Grass = Ruoho
Ground = Maa
Ice = Jää
Normal = Normaali
Poison = Myrkky
Psychic = Psyykkinen
Rock = Kivi
Steel = Teräs
Water = Vesi
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Lempipokémontyyppisi

ViestiKirjoittaja Darrell » 19.11.2010 14:00

Itse pidän Dragon pokemoneista. Mielestäni lohikäärmeet ovat niin hienoja ja muutenkin vahvoja. Eivätkä ne kehity liian aikaiseen. Niitä on hidas kouluttaa viimeiseen muotoon ja ne ovat vahvoja. Esimerkkinä kätevyydestä on Dragon/Water Pokemon Kingdra. Kingdra on hyvin vahva kuten muutkin Dragonit mutta se on heikko myöskin vain Dragonille. Eli se on vahva Dragon. Ja Dragon poket ovat myöskin vahvoja kun voivat super effective killata Kingdran.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Lempipokémontyyppisi

ViestiKirjoittaja Doragon » 19.11.2010 15:55

Tuli, vaikka lempi-Pokémonini Croconaw on vesi.
Miksi näin? No, tuli-Pokémonit ovat usein siistejä. Tulella on voimaa ja on melko tehokas tyyppi, vaikka omaa kolme heikkoutta. Ja pidän tulesta elementtinä muutenkin, vaikka kammoksun sen käsittelyä lapsuuden traumojen takia...
Monet tuli-iskutkin ovat vaikuttavia, tavallisesta Flamethrowerista Fire Blastiin ja Overheatiin. Kaksi jälkimmäisenä mainittua ovat muuten suosikki-iskuni tästä tyyppilajista.

Pidän myös ruoho- ja lohikäärme-Pokémoneista, mutta ei niistä sen enempää.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Lempipokémontyyppisi

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 19.11.2010 16:32

Minä pidän eniten ehkä Normal-pokémoneista, vaikka ne eivät ole kilpailullisesti kovin hyviä. Normaalipoksut ovat jotenkin niin suloisia, ja pehmoisia otuksia, joten niistä ei voi olla tykkäämättä. Myös Dark-,Psychic- ja Fightningpoksut kuuluvat suosikkeihini, muttei sen enempää niistä.
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Lempipokémontyyppisi

ViestiKirjoittaja Timantti » 19.11.2010 16:58

Pidän Ice-tyypistä. Miksikö? Koska monet lempipopemoneistani kuuluvat siihen, kuten Glaceon, Snover/Abomasnow, Sneasel, Frosslass... Lista on pitkä. Lisäksi in-gamessa (jota tosin pelkästään pelaan), Candice eli Snowpoint Cityn salijohtaja on lempparini - Voitin sen alun perin juurikin Glaceonilla (lol). Myös Ice pkmn Ranger SoA:sta on siisti <3 Plus, rakastan irl talvea ja lunta ja kaikkea mitä kuuluu talveen :3
Jää ei ehkä ole kovin hyvä tyyppi weaknessien ja resistanttien suhteen, mutta Glaceon + Snow Cloak + Hail + Blizzard = owned ^^ Ja vaikkei se kilpailullisesti olekkaan hyvä, ingamessa se hakkaa jokaisen.
Iskuista parhaat ovat Blizzard, Ice Beam ja Ice Shard - Myös Hailista tykkään, tosin sitä ei tarvita jos on Snover tai Abomasnow mukana. Sheer Cold on myös siisti, vaikken juuri koskaan käytäkkään sitä "nössömäisyyden" takia.
Muita lemppareitani ovat Electric ja Grass.
[15:30] <X-Pertti> Linux on niin surkee, ettei se tue edes viiruksia
Spoiler:
Black FC: 2065 3314 7808 (Paum)
Soul Silver FC: 2408 2255 0057 (Fred)
3DS FC: 5069-4361-4421
Wi-Fi -vaihtola
Lé Turinat (käy katsomassa!)
Avatar
Timantti
 
Viestit: 544
Liittynyt: 01.11.2010 10:19
Paikkakunta: Espoo
(: Hävisit pelin

Re: Lempipokémontyyppisi

ViestiKirjoittaja Riolucario » 19.11.2010 18:27

Jaa, en tiedä miksi pidän Water-tyypin Pokemoneista eniten, luultavasti siksi että suurin osa suosikki-Pokemoneistani on Water-tyyppiä. Ja pidän vedestä muutenkin. *rölli*
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Lempipokémontyyppisi

ViestiKirjoittaja Water » 19.11.2010 19:42

Äänestin itseäni. :P

Minä olen aina pitänyt vedestä kaikessa puhtaudessaan, eikä Pokémon ole mikään poikkeus.
On olemassa yksi Eeveelution lähes kaikille, ja Vaporeon on mielestäni yksi parhaiten suunniteltuja Pokémoneja. Muutenkin vedestä löytyy kaikenlaista, Magikarpit etulinjassa.
Avatar
Water
 
Viestit: 118
Liittynyt: 01.11.2010 19:07

Re: Lempipokémontyyppisi

ViestiKirjoittaja G-Mao » 19.11.2010 22:22

Electric, koska sähköpoket ovat aina vahvimpia. Pikachu on lempparini, parasta, kun iskee ukkosiskun, niin, että oksat pois! Sitten rakettiryhmä lentää huitsin nevadaan!
Raichu on mielestäni myös ihan kiva, vaikka se kai muuttuu hitaammaksi (onhan se paksukin...) kun se kehittyy.
Spoiler:
Yo dawg! We herd u liek spoilers, so we put an spoiler on ya spoiler, so you can spoil while you spoil[[spoiler]
/spoiler]
Oho se ei toiminu
Avatar
G-Mao
 
Viestit: 56
Liittynyt: 01.11.2010 08:08

Re: Lempipokémontyyppisi

ViestiKirjoittaja Suetic » 19.11.2010 22:41

Äänestys pimeystyyppiä, koska usein tuohon luokkaan kuuluvat Pokemonit ovat paljon kummituksiakin kammottavempia ja kauniimpia. Musta onkin minun suosikki värini ja se hyvin edustaa SableLockin nousua. Parhaimmat pimeystyytin poket ovat mm. Absol ja Tyranitar, niistä ei koskaan voi olla tykkäämätt. :3
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Lempipokémontyyppisi

ViestiKirjoittaja Roseanni » 19.11.2010 22:56

Water-tyyppi lemppari on. :> Vesi on elementtinä aina kiehtonut minua ja aina Pokemonin alkuajoista lähtien olen ihastunut kaikensorttisiin vesipokemoneihin. Monet niistä on hyvin suunniteltuja, kauniita ja söpöjä. Asiaan vaikuttaa osaltaan myös se, että sininen on lempivärini ja monet vesipopet ovat sinisiä. n__n <3 Peleissä otan aina vesistartterin.
"Pokemonista ei voi valehdella, se näkyis jo liikaa päälle." - Lehtis Jouni 28.09.2009
真実はいつも一つ! コナん<3

Esan blogi - The Deck Out
Avatar
Roseanni
 
Viestit: 267
Liittynyt: 31.10.2010 17:41
Paikkakunta: Espoo (Otaniemi)

Re: Lempipokémontyyppisi

ViestiKirjoittaja theNazze » 19.11.2010 23:17

Ite tykkään tällä hetkellä eniten fire-tyypistä, koska siihen kuuluu lempipokeni, Arcanine. Iskut ovat myös melko tehokkaita ja ennen kaikkea tyylikkäitä. :D
Tampereen keilakerho 2010 -jäsen
Tampereen ei-enään-niin-keilakerho 2011 -jäsen

"Hiiri pissii pumpuliin nurkassa."
Avatar
theNazze
 
Viestit: 143
Liittynyt: 01.11.2010 12:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Moi, oon Nasse, mut en asu enää maan alla :)

Re: Lempipokémontyyppisi

ViestiKirjoittaja Inku » 19.11.2010 23:31

Minun lempparini ovat poison, ghost ja dark -tyypit. Pokémonin ulkopuolella olen suuresti mieltynyt warlockeihin (ns. naamansulattelijoihin) yms., yliluonnollisiin ilmiöihin ja varsinkin aaveisiin, pimeyden voimiin ja pahiksiin *muohmuohmuoh* joten~ Poisoneissa ei ikävä kyllä kovin montaa hienoa poksua minusta ole ellei lasketa lepakoita, käärmeksiä ja nidoja, mutta Toxic on silti varmaan lempihyökkäykseni pokémon-peleissä. Animessa myös poison-poksujen Acid on ihan mahtava. Harmi ettei se koskaan osu mihinkään muualle kuin kiviin, puihin tai johonkin muuhun joka ei liiku. >8D Tykkään myös hirmuisesti Dream Eaterista, Nightmaresta, Ominous Windistä, Dark Pulsesta yms. Ne ovat vain niin pahuksen cooleja. ^.^

Okei, on siihen vielä syvällisempikin syy. Kyseisten tyyppien pokémonit on usein kuvattu pahoiksi tai muuten ilkeiksi - Pokedexissäkin varsinkin aika hurjia juttuja joskus, etenkin aaveista - ja minulla on vain joku synnynnäinen taipumus mieltyä sellaisiin tyyppeihin. Ne ovat kiinnostavia, niistä haluaa tietää lisää ja todistaa muille ettei asia ole niin mustavalkoinen. Mua esim. joskus ärsytti (ärsyttää vähän vieläkin) ihan hirveästi se jakso missä Ash yrittää suostutella Haunteria taistelemaan Sabrinan Kadabraa vastaan. Ash ei missään vaiheessa edes pyydystä (ota poképalloon) Haunteria kun tämä on lähtenyt jo Ashin mukaan tai yritä edes oppia tuntemaan sen luonnetta tai kykyjä ennen kuin on jo raahaamassa sitä suoraan saliotteluun. Puhumattakaan siitä että yrittäisi olla sille kunnon kouluttaja; senkus vaan rukoilee ja koittaa maanitella niin epävarmana itsestään kuin mahdollista. Eihän Pikachukaan aluksi kunnioittanut Ashia, mutta kaikkihan tietävät miten kävi. Aaveelle ei kuitenkaan riittänyt yhtä paljoa kärsivällisyyttä. Muita söpöjä pikku starterpalleroita kyllä voi paapoa mutta aaveelle ei liikene samanlaista kohtelua, koska...? Koska se on aave! Se on paha ja ilkeä ja yhyhyy.

Mulla on jokin ihme tarve levitellä ymmärrystä ja rakkautta väärinymmärretyille... eheh. ^.^' Kaipa tällä on myös jotain tekemistä sen kanssa, että itsekin näytän monien mielestä pelottavalta, mutta todellisuudessa sitten fanitan kaikkea söpöä ja luonteeltakin olen aika erilainen mitä yleensä aluksi luullaan. Ja en äänestänyt mitään, kun en osaa päättää mikä noista kolmesta olisi ylitse muiden. :<
And in the darkest night, I won't give up the fight
I won't be losing hope, I hold on to what is true

Kotisivuni ~ DA-galleriani ~ Piirroksiani foorumilla
Avatar
Inku
 
Viestit: 92
Liittynyt: 01.11.2010 20:12
Paikkakunta: Oulu

Re: Lempipokémontyyppisi

ViestiKirjoittaja Digia » 20.11.2010 12:26

Pidän eniten Grass typestä, koska ne ovat hienoja ja niihin ei ole tungettu liikaa kaikkea, mutta ne eivät ole liian yksinkertaisia. Olen pitänyt Grass typestä jo pienestä pitäen ja silloin 1 genen aikoihin lempi pokemoni oli Bulbasaur ja en ole voinut luopua näistä kivoista vihreäistä örvelöistä. Vihreä on myös yksi lempi värini ja kun 5 genen popet julkaistiin ja katselin alustavasti, että mitä ottaisi tiimiin sitten joskus, niin en ole vieläkään osannut päättää Grass popea tiimiini. Tämän hetken lempi Grass popeksi pääsee ehkä Yanappu.
~Sieni on jokapaikan sana~
League of Legends
Avatar
Digia
 
Viestit: 353
Liittynyt: 01.11.2010 16:24

Re: Lempipokémontyyppisi

ViestiKirjoittaja Miku » 26.11.2010 02:45

Dragon. Suosikki-Pokemonini, Salamence, on Dragon-tyyppiä. Muutenkin suurin osa lempi-Pokeistani ovat osittain Dragon-tyyppiä, mm. Dragonite, Latias, Latios, Garchomp, Flygon ja nämä eivät ihan suosikkeihin lukeudu, mutta ovat imo todella hienoja silti: Kingdra, Rayquaza, Giratina, Dialga, Palkia ja sitten BW-Dragoneista Sazandora ja Ononokus vaikuttavat todella hienoilta.

Monet Dragon-tyypit, kuten Salamence, Dragonite ja Flygon ovat hienoja myöskin siksi koska ne voivat lentää. Joo, kuulostaa varmaan hölmöltä mutta jokin taivaalla lentelevissä, tultasyöksevissä powerhouse-poksuissa vaan viehättää. Latiosiin ja Latiasiin tykästyin erityisesti Pokemon Heroes -leffan myötä, Salamenceen ja Flygoniin taas silloin kun pelasin Emeraldin ekan kerran läpi ja sitten myöhemmin vielä molemmat oli tosi hienoja Jirachi: Wishmakerissa. Dragonite puolestaan oli 1. generaation aikaan yksi suosikkejani, ellei jopa suosikki. Sitten ihan yleisesti ottaen Dragon-tyyppien designit ovat myös imo tosi hienoja ja oikeastaan kaikki Dragonit ovat myös vahvoja (sekä animessä että peleissä, poikkeuksena ehkä Altaria). Bagon-Shelgon-Salamence -evoluutiolinjalla on myös imo hyvä "tarina", tuosta enemmän alempana.

Bagonin Pokedex entry Rubystä: Bagon has a dream of one day soaring in the sky. In doomed efforts to fly, this Pokémon hurls itself off cliffs. As a result of its dives, its head has grown tough and as hard as tempered steel.

Shelgonin Pokedex entry Emeraldista: It hardly eats while it awaits evolution. It becomes hardier by enduring hunger. Its shell peels off the instant it begins to evolve.

Salamencen Pokedex entry Rubystä: Salamence came about as a result of a strong, long-held dream of growing wings. It is said that this powerful desire triggered a sudden mutation in this Pokémon's cells, causing it to sprout its magnificent wings.
Black FC: 0175 2211 6355
SoulSilver FC: 2278 9061 9206
Platinum FC: 5027 1549 2797
Avatar
Miku
 
Viestit: 113
Liittynyt: 01.11.2010 01:09
Paikkakunta: Battle Frontier

Re: Lempipokémontyyppisi

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 26.11.2010 10:03

Dragon ihan ehdottomasti! Pidän kaikista tämän tyypin Pokemoneista ja suurin osa lempi Pokemoneistani on nimeonmaan dragon-tyyppiä. Salamence, Flygon, Latias, Rayquaza, Garchomp.. *-* Hyvänä kakkosena seuraa sitten fire, olen tulityyppisitä Poksuista pitänyt ihan alusta asti. Oikeastaan suuri kiitos siitä menee ikuiselle suosikilleni Charizardille :3 Oikeastaan olen pettynyt siihen että näissä kolmessa uudemmassa generaatiossa tulipokemoneja on hirveän vähän eikä niistä kauhean moni edes miellytä minua x.x
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Lempipokémontyyppisi

ViestiKirjoittaja Noir » 26.11.2010 22:14

Oli vaikea valita pimeyden ja sähkön väliltä, mutta päädyin lopulta sähköön. Löytyyhän sieltä kaikkien aikojen suosikkini, Raichu. Sähkötyypit kun ovat niin mukavan energisiä ja muutenkin yleensä niin tosi söpöjä tai jänniä! <3
Avatar
Noir
 
Viestit: 39
Liittynyt: 02.11.2010 19:50
Paikkakunta: Espoo

Re: Lempipokémontyyppisi

ViestiKirjoittaja Luca » 27.11.2010 22:40

Äänestin Psychiciä. Se on ollut jo pitkään lempityyppini syystä että monet Psychic pokemonit ovat niin jänniä ja mystisiä tai ihania. Jännimmät pokemonit ovat Psychic tyyppisiä. Otetaan nyt esimerkiksi aikamatkaaja pokemon Celebi, Unownit jotka ovat kirjaimia, Mewtwo ''maailman vahvin pokemon'' joka tehtiin Mewin DNA:sta ja tietenkin Mew itse ja Deoxys joka on peräisin avaruudesta. Kuten edellämainitut, myös monet muut Psychic tyypin pokemonit ovat mielenkiintoisia. Solrock ja Lunatone jänniä taivaankappaleiden muotoisia kiviä, Mr.Mime (eeppinen klovni :D ), Alakazam jolla on lusikat...

Suosikkejani tämän tyypin pokemoneista ovat: Abra, Mew, Espeon, Wobbuffet, Uxie+kumppanit, Jirachi, Celebi ja Lugia. Niissä on sitä jotain. Psychic-tyypin pokemoneilla on kiva pelata peleissä, tosin ilman ääniä useinkin esim. joskus kehitin kadabraa diamondissa ja confusionin ääni on aivan järkyttävä ja korviaraastava. Otan aina tiimiini,jolla menen ekaa kertaa pokeliigan vähintään yhden psychic tyypin poken.

Ensimmäisessä generaatiossa psychic tyyppi on liiankin ylivoimainen. Olen mennyt kaverini Yellowissa pelkällä 100 level Alakazamilla pokeliigan ilman itemeitä. On mahtavaa kun 1. generaation peleissä saa Mewin glitchillä.
*örvelö*
Friend codeja
Spoiler:
Diamond Friend Code 5071 1708 9544
SS FC 1033 9524 7555
Black FC 4341 1671 3747
Avatar
Luca
 
Viestit: 257
Liittynyt: 05.11.2010 20:48

Re: Lempipokémontyyppisi

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 10.12.2010 17:28

Minä äänestin Dark-tyyppistä, sillä kolme suurinta suosikkiani kuuluvat niihin, eli äänestin Darkrain, Zoruan ja Zoroarkin takia Dark-tyyppiä.
White Friend Code: Alex: 0948 1614 7186.
3DS Friend Code: Alex: 1950-8795-1614
Avatar
Shiny Entei
 
Viestit: 821
Liittynyt: 01.11.2010 16:41
Paikkakunta: Crown City
(: Tähänkö sitä pitäisi jotain tekstiä pistää? :)

Re: Lempipokémontyyppisi

ViestiKirjoittaja Wilperi » 10.12.2010 18:14

No, kylläpä tuo vesityyppi taitaa olla lempparini. Vesityypissä on varmaan kaikkista eniten pokémoneja jotka ovat kivoja. Eipä tuolta taida löytyä yhtään pokemonia, joka ei olisi siedettävän näköinen :o En tiedä tarkemmin mistä tuo lempparius pursuaa, olen oppinut aika myöhään uimaankin, eikä uimatekniikkakaan mikään hyvä ole, joten tuskin siihen liittyy. Pidän vedestä aineena, ja uiminen on kivaa, vesityypit ovat melkein kaikki hienoja. Hyvänä kakkosena tulee varmaan ruohotyyppi, mutta siitä en nyt kerro.
Avatar
Wilperi
 
Viestit: 85
Liittynyt: 09.12.2010 20:08

Re: Lempipokémontyyppisi

ViestiKirjoittaja NekoHennuli » 22.03.2011 21:56

Vesi-tyyppi.
Enpä nyt oikein osaa sitä perustella tarkemmin, kuin:
Olen syntynyt meren äärellä ja elänyt siellä ensimmäiset 18 vuotta elämästäni. Meri on suuri mysteeri yhä nykyäänkin, ja sen voimaa ei koskaan pidä aliarvioida. (Note: tsuami...)
Meow!
Avatar
NekoHennuli
 
Viestit: 283
Liittynyt: 22.03.2011 19:55
Paikkakunta: Ljusdal

Seuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 53 vierailijaa

cron