Shiny Pokemoninne

Yleistä keskustelua Pokémon-videopeleistä, sekä Pokemon peleistä jotka eivät kuulu pääsarjan peleihin.

Valvoja: pikanoob

Alueen säännöt
• Keskustelu Pokémon-pelien romhackeistä ja emulaatiosta on sallittua vain tällä alueella.
• Ei linkkejä pelien ROM-tiedostoihin, ei edes valmiiksi pätsättyihin (pre-patched) ROM-tiedostoihin.
• Romhackien (IPS- ja XDELTA-tiedostot) latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Emulaattorien latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Romhackien teossa ja käyttöönotossa käytettävien työkalujen latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Suosittelemme käyttämään latauslinkkejä, jotka vievät suoraan lataukseen.

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Mewstor » 27.02.2012 22:15

Löysin tänään randomisti shiny Blitzlen. En ole vielä katsonut IV:itä, mutta ei hyvältä näytä koulutusta ajatellen. Speed laskee :(
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja PokéGamer » 28.02.2012 19:35

Mewstor kirjoitti:Löysin tänään randomisti shiny Blitzlen. En ole vielä katsonut IV:itä, mutta ei hyvältä näytä koulutusta ajatellen. Speed laskee


Onnea :D. Kuinka mones Pokémon encounter shiny oli?
Pokémon White
Name: Black
Friend Code: 4169 3909 0534
___________________________________________________________________________________
Avatarit: Shiny Druddigon, Zekrom,
Bulbasaur
___________________________________________________________________________________
Masuda Methodilla) breedattuja:
Munna - 1012 (Shiny)
Avatar
PokéGamer
 
Viestit: 229
Liittynyt: 02.03.2011 18:54

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Mewstor » 28.02.2012 21:20

PokéGamer kirjoitti:
Mewstor kirjoitti:Löysin tänään randomisti shiny Blitzlen. En ole vielä katsonut IV:itä, mutta ei hyvältä näytä koulutusta ajatellen. Speed laskee


Onnea . Kuinka mones Pokémon encounter shiny oli?


Toinen BW-peleissä. Patrat tuli aikaisemmin Blackissa ja tämä Blitzle tuli Whitessa. Näitä ennen olen saanut DPPt-peleissä vain shiny Gastlyn randomilla ja shiny Shayminin resettaamalla. Eniten shinyjä minulla on tullut vastaan vanhassa Rubyssani. Sandshrew, Baltoy, Whismur ja resetoitu Rayquaza. Jossain tuli myös vastaan shiny Tentacool, mutta en muista missä. Oisko ollu Fire Red. Tuntuu siltä, että noita on enemmänkin, mutta en muista mitä ne ovat XD

Crystalia en jaksa enää edes ajatella sillä sen pelin shiny katosivat kuolleen patterin mukana :( Siellä olin breedaillut itselleni kymmeniä shinyjä.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Acone » 28.02.2012 22:53

Ainoat shinyni SoulSilver-pelissäni ovat Gyarados ja Tentacool. Shiny Gyarados löytyi sieltä Lake of Ragelta, eli en varsinaisesti löytänyt sitä itse... Tentacooliin törmäsin aivan sattumalta ja hyväksi onnekseni siellä Whirl Islandsin lähistöllä. Se taitaakin olla ainut shiny, jonka olen itse löytänyt... :3
SoulSilver FC:
3310-9310-7599
Avatar
Acone
 
Viestit: 7
Liittynyt: 04.08.2011 20:46

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Near » 03.03.2012 18:18

En ole postannut tähän ketjuun enää pitkään aikaan, vaikka ekalla sivulla olevaa listaani aina silloin tällöin päivittelenkin. Mutta en jatkuvasti viitsi tänne uusimpia löydäksiä raportoida.
Nyt on kuitenkin pakko, koska sen verran shokki tämä oli.

Sain pari päivää sitten inspiraation alkaa metsästää shinyä Dialgaa, kun Diamond on vuosia ollut melkein siellä asti. Siinä sitten pelasin pari salia, hankin sopivat pokemonit (normaaleja nappauspokeja ei tietty voinut käyttää, kun ovat tasolla 100, ja Dialga napataan ennen vikaa salia), että voisin napata sen Premier Ballilla ja sitten ylös Mount Coronetia. Joskus eilen illalla sain aloitettua resettailun. Alusta asti oli jotenkin outo tunne, että tämä jäisi lyhyeksi resettaukseksi, mutta en ikinä olisi arvannut, että resettien määrä jäisi alle sadan. Sillä vain vajaan tunnin jälkeen ruudulle putkahti shiny Dialga! Nappaaminen raastoi hermoja pahemmin kuin harjoituskerta, jolloin 1HP&SLP-yksilö jäi ekaan Premieriin. Shiny ehti tappaa useamman pokemonini ennen kuin suostui pysymään pallossa. Kiinni se silti lopulta jäi.

Synchronize ei toiminut. Mildin sijaan tuli Naughty, eikä IV:issäkään ollut kehumista. Mutta ei tosiaan ole varaa valittaa, kun metsästykseen valmistautumisessa meni enemmän aikaa kuin itse resettailussa. XD
Kids! Bringing about Armageddon can be dangerous. Do not attempt it in your own home.
Wifi-vaihtola
Pokemyymälä (Pehmoja, figuja ym.)
Avatar
Near
 
Viestit: 188
Liittynyt: 01.11.2010 03:58
Paikkakunta: Turku

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Suetic » 29.03.2012 21:08

Tavoitteenani oli etsiä Pikachu Pokewalkeriini, mutta vastaan tulee kasoittain Metapodeja siellä Viridian-metsässä HG:ssä, mietin että taas tuli Metapod, mutta kun katsoin väriä, niin olin ihan... Jaahas ensimmäinen HG:n shinyhän se :D Nature on Mild, joten se on semihyvä SP.sweeperiksi.
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja OshaFan » 16.04.2012 09:02

Tumdudum, tuli tuossa äsken shiny Scraggy :D
Ei mennyt kuin jotakin 110 munaa, kun se jo ilmestyi.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Jontukka » 19.04.2012 20:57

1,5 vuotta olen yrittänyt epäsäännöllisesti soft resettaa shiny rayquazaa. . .nyt olen parin kuukauden aikana joka päivä soft resettanut 3-12 h ei ole onnannut....
Alkaa hiljalleen keittämään kun ei suostu tulemaan koko liskoa. . .
Nature vaihtuu sekä muut tiedot joka kerta kun ottelen kyseistä pokemonia vastaan, missä lie vika kun ei vain tule shinyä. . .
No, tänään jatkuu taas yrittäminen...
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja OshaFan » 19.04.2012 21:00

"Jatka eteenpäin vaan".
Kyllä se vielä joskus tullee.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Mewstor » 19.04.2012 21:02

Jontukka kirjoitti:1,5 vuotta olen yrittänyt epäsäännöllisesti soft resettaa shiny rayquazaa. . .nyt olen parin kuukauden aikana joka päivä soft resettanut 3-12 h ei ole onnannut....
Alkaa hiljalleen keittämään kun ei suostu tulemaan koko liskoa. . .
Nature vaihtuu sekä muut tiedot joka kerta kun ottelen kyseistä pokemonia vastaan, missä lie vika kun ei vain tule shinyä. . .
No, tänään jatkuu taas yrittäminen...

Silloin joskus kun itse resettasin Rayrayta, meni joku kolme kuukautta muistaakseni. Resetoin aina bussimatkoilla Samalla tavalla sain ainoan toisen soft reset shinyni, shiny Shayminin. Bussiresettailua vois yrittää taas joskus, mutta just nyt luen kirjaa bussimatkoilla.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Jontukka » 19.04.2012 21:14

Mewstor kirjoitti:
Jontukka kirjoitti:1,5 vuotta olen yrittänyt epäsäännöllisesti soft resettaa shiny rayquazaa. . .nyt olen parin kuukauden aikana joka päivä soft resettanut 3-12 h ei ole onnannut....
Alkaa hiljalleen keittämään kun ei suostu tulemaan koko liskoa. . .
Nature vaihtuu sekä muut tiedot joka kerta kun ottelen kyseistä pokemonia vastaan, missä lie vika kun ei vain tule shinyä. . .
No, tänään jatkuu taas yrittäminen...

Silloin joskus kun itse resettasin Rayrayta, meni joku kolme kuukautta muistaakseni. Resetoin aina bussimatkoilla Samalla tavalla sain ainoan toisen soft reset shinyni, shiny Shayminin. Bussiresettailua vois yrittää taas joskus, mutta just nyt luen kirjaa bussimatkoilla.



Kateudella välillä lueskelen kuinka jotkut onnekkaat ovat selvinneet parilla sadalla soft resettauksella. : )
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja OshaFan » 19.04.2012 21:15

(Minulla meni alle 120 munaa Masudalla :P)

Mutta hei, kyllä sinullekin vielä joskus tulee shinyjä :D
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Jontukka » 19.04.2012 21:22

OshaFan kirjoitti:(Minulla meni alle 120 munaa Masudalla )

Mutta hei, kyllä sinullekin vielä joskus tulee shinyjä


Hope so. : ) Toivottavasti edes tulee oikea nature tai kaikki työ on turhaa.
Ei ihan heti tee mieli alkaa soft resettamaan shiny Giratinaa tuon jälkeen.
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Near » 19.04.2012 21:23

Jontukka kirjoitti:1,5 vuotta olen yrittänyt epäsäännöllisesti soft resettaa shiny rayquazaa. . .nyt olen parin kuukauden aikana joka päivä soft resettanut 3-12 h ei ole onnannut....
Alkaa hiljalleen keittämään kun ei suostu tulemaan koko liskoa. . .
Nature vaihtuu sekä muut tiedot joka kerta kun ottelen kyseistä pokemonia vastaan, missä lie vika kun ei vain tule shinyä. . .
No, tänään jatkuu taas yrittäminen...


Auts... yhdyn muihin, kyllä se sieltä joskus tulee. Mulla meni myös vuosi Giratinan kanssa.

Mutta yksi juttu pitää varmistaa: Missä pelissä tuota yrität saada?
Kids! Bringing about Armageddon can be dangerous. Do not attempt it in your own home.
Wifi-vaihtola
Pokemyymälä (Pehmoja, figuja ym.)
Avatar
Near
 
Viestit: 188
Liittynyt: 01.11.2010 03:58
Paikkakunta: Turku

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Jontukka » 19.04.2012 21:40

Near kirjoitti:
Jontukka kirjoitti:1,5 vuotta olen yrittänyt epäsäännöllisesti soft resettaa shiny rayquazaa. . .nyt olen parin kuukauden aikana joka päivä soft resettanut 3-12 h ei ole onnannut....
Alkaa hiljalleen keittämään kun ei suostu tulemaan koko liskoa. . .
Nature vaihtuu sekä muut tiedot joka kerta kun ottelen kyseistä pokemonia vastaan, missä lie vika kun ei vain tule shinyä. . .
No, tänään jatkuu taas yrittäminen...


Auts... yhdyn muihin, kyllä se sieltä joskus tulee. Mulla meni myös vuosi Giratinan kanssa.

Mutta yksi juttu pitää varmistaa: Missä pelissä tuota yrität saada?



Ihan tuosta Heart gold pelistä, joten kyllä se shiny pitäisi sieltä tulla joskus.
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Near » 21.04.2012 20:37

Jontukka kirjoitti:Ihan tuosta Heart gold pelistä, joten kyllä se shiny pitäisi sieltä tulla joskus.


Aa, hienoa. En siis onneksi joudu kertomaan, että olet tehnyt Emeraldissa turhaa työtä. Mutta HG on ok, joten kyllä se tulee, kun vaan jaksat yrittää. Shiny Rayquaza on upea ja varmasti vaivan arvoinen. ^_^ (Vaikka tietty onkin mahdollista, että mekin saadaan se wifi-eventtinä Nobunagan tullessa Eurooppaan. Mutta ei se ole sama kuin napata sellainen itse.)

Itselläni kävi kyllä niin loistava tuuri viimeisimmän shinyn kanssa. En ollut vielä ehtinyt kunnolla IV-breedata loistavia vanhempia, kun shiny jo putkahti esiin (174 munaa tarkalleen). Mutta siitä huolimatta tällainen tuli:

Kuva->Kuva
Modest, Swift Swim->Drizzle
24 - 25 / 20 - 21 / 20 - 21 / 27 / 29 / 31
Egg move: Encore

Neljä special attack IV:tä ylöspäin ja olisin laskenut sen aivan täydelliseksi. Mutta kilpailullisesti parhaita shinyjäni silti.
Nyt on kahdesti peräkkäin tullut oikea nature/ability-combo, kun edeltävästä Petililistäkin tuli Timid/Chlorophyll. Parempi siis jättää DW-shinyjen tavoittelu hetkeksi. '
Kids! Bringing about Armageddon can be dangerous. Do not attempt it in your own home.
Wifi-vaihtola
Pokemyymälä (Pehmoja, figuja ym.)
Avatar
Near
 
Viestit: 188
Liittynyt: 01.11.2010 03:58
Paikkakunta: Turku

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Jontukka » 21.04.2012 21:10

Near kirjoitti:
Jontukka kirjoitti:Ihan tuosta Heart gold pelistä, joten kyllä se shiny pitäisi sieltä tulla joskus.


Aa, hienoa. En siis onneksi joudu kertomaan, että olet tehnyt Emeraldissa turhaa työtä. Mutta HG on ok, joten kyllä se tulee, kun vaan jaksat yrittää. Shiny Rayquaza on upea ja varmasti vaivan arvoinen. ^_^ (Vaikka tietty onkin mahdollista, että mekin saadaan se wifi-eventtinä Nobunagan tullessa Eurooppaan. Mutta ei se ole sama kuin napata sellainen itse.)

Itselläni kävi kyllä niin loistava tuuri viimeisimmän shinyn kanssa. En ollut vielä ehtinyt kunnolla IV-breedata loistavia vanhempia, kun shiny jo putkahti esiin (174 munaa tarkalleen). Mutta siitä huolimatta tällainen tuli:

Kuva->Kuva
Modest, Swift Swim->Drizzle
24 - 25 / 20 - 21 / 20 - 21 / 27 / 29 / 31
Egg move: Encore

Neljä special attack IV:tä ylöspäin ja olisin laskenut sen aivan täydelliseksi. Mutta kilpailullisesti parhaita shinyjäni silti.
Nyt on kahdesti peräkkäin tullut oikea nature/ability-combo, kun edeltävästä Petililistäkin tuli Timid/Chlorophyll. Parempi siis jättää DW-shinyjen tavoittelu hetkeksi. '




Jeah...tiedän.. Arvo laskee/laski huomattavasti kun kyseinen eventti tuli japskeihin. Mutta kun olen kerran jo niin pitkään yrittänyt sitä liskoa saada niin en aio "leikkiä" kuitenkaan keskenkään jättää. : )


Olen kyllä kateellinen tuosta shinyn metsästys innostasi että tuurista. Itselleni ei nuo Naturet osu kohdalleen jos shiny tulee vastaan tai kuoriutuu munasta.
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 21.04.2012 21:13

Jontukka kirjoitti:Jeah...tiedän.. Arvo laskee/laski huomattavasti kun kyseinen eventti tuli japskeihin. Mutta kun olen kerran jo niin pitkään yrittänyt sitä liskoa saada niin en aio "leikkiä" kuitenkaan keskenkään jättää. : )

Kyllä sen huomaa käytetystä pallosta onko eventti vai perus shiny. Toki vaihdoissa sitä ei näe. Mutta kyllä perus shinyn omistajalla on paljon enemmän tunnearvoa sitä kohtaan kuin eventti versiota kohtaan. :)
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Near » 21.04.2012 22:31

Zhaituki kirjoitti:
Jontukka kirjoitti:Jeah...tiedän.. Arvo laskee/laski huomattavasti kun kyseinen eventti tuli japskeihin. Mutta kun olen kerran jo niin pitkään yrittänyt sitä liskoa saada niin en aio "leikkiä" kuitenkaan keskenkään jättää. : )

Kyllä sen huomaa käytetystä pallosta onko eventti vai perus shiny. Toki vaihdoissa sitä ei näe. Mutta kyllä perus shinyn omistajalla on paljon enemmän tunnearvoa sitä kohtaan kuin eventti versiota kohtaan.


Samaa mieltä. Minusta ainakin shinyys on ennen kaikkea tunnekysymys. Sen takia RNG-shinyjä en harrastakaan, vaikka osaisin kyllä. En pidä niitä varsinaisesti huijattuina. En vain näe niissä juuri järkeä. Niillä, eventeillä ja haxatuilla shinyys on vain värimuunnos ilman sen isompaa merkitystä. Vain omalla työllä ja ilman ulkopuolista apua hankittuna se oikeasti tuntuu joltain.

Eli ei se nyt niin vakavaa ole, vaikka nyt on toinenkin "aito" shiny Rayquaza. Se itse pyydystetty merkkaa silti enemmän (Ja itselläni Rayquazaan liittyy tavallistakin enemmän tunnearvoa, kun se ilmestyi syntymäpäivänäni. ^^). Plus mitä väliä lopulta shinyn vaihtoarvolla, koska kuka sellaisen menisi kaiken sen vaivan jälkeen vaihtamaan? Ainakaan ilman kloonausta, jolloin se arvo laskee joka tapauksessa.
Tietysti jos se event harmittaa, niin shiny Lugiakin on aika hieno. Ei se alusta aloittamista periaatteessa olisi, jos kohdetta vaihtaa. Sama se todennäköisyys on aina.

Tänne raportoimani shinyt saattavat jossain määrin vääristää tuuriani. Hyvin harvoin ne tulee yhtä nopeasti kuin Dialga tai Poliwag. Pahimmillaan on mennyt 27 700 encounteria Shuckleen (ei edes ollut se, mitä haettiin) tai 2 470 munaa ja ties kuinka monta tuhatta encounteria ennen sitä Petililiin. En vaan ole tullut hihkumaan niistä tänne.
Mulla taitaa vaan yksinkertaisesti olla liikaa aikaa. XDTai sitten olen masokisti.

Hmmmhmm.... Poliwag on plakkarissa. Mitähän breedaisi seuraavaksi. :D
Kids! Bringing about Armageddon can be dangerous. Do not attempt it in your own home.
Wifi-vaihtola
Pokemyymälä (Pehmoja, figuja ym.)
Avatar
Near
 
Viestit: 188
Liittynyt: 01.11.2010 03:58
Paikkakunta: Turku

Re: Shiny Pokemoninne

ViestiKirjoittaja Jontukka » 22.04.2012 15:05

Near kirjoitti:
Zhaituki kirjoitti:
Jontukka kirjoitti:Jeah...tiedän.. Arvo laskee/laski huomattavasti kun kyseinen eventti tuli japskeihin. Mutta kun olen kerran jo niin pitkään yrittänyt sitä liskoa saada niin en aio "leikkiä" kuitenkaan keskenkään jättää. : )

Kyllä sen huomaa käytetystä pallosta onko eventti vai perus shiny. Toki vaihdoissa sitä ei näe. Mutta kyllä perus shinyn omistajalla on paljon enemmän tunnearvoa sitä kohtaan kuin eventti versiota kohtaan.


Samaa mieltä. Minusta ainakin shinyys on ennen kaikkea tunnekysymys. Sen takia RNG-shinyjä en harrastakaan, vaikka osaisin kyllä. En pidä niitä varsinaisesti huijattuina. En vain näe niissä juuri järkeä. Niillä, eventeillä ja haxatuilla shinyys on vain värimuunnos ilman sen isompaa merkitystä. Vain omalla työllä ja ilman ulkopuolista apua hankittuna se oikeasti tuntuu joltain.

Eli ei se nyt niin vakavaa ole, vaikka nyt on toinenkin "aito" shiny Rayquaza. Se itse pyydystetty merkkaa silti enemmän (Ja itselläni Rayquazaan liittyy tavallistakin enemmän tunnearvoa, kun se ilmestyi syntymäpäivänäni. ). Plus mitä väliä lopulta shinyn vaihtoarvolla, koska kuka sellaisen menisi kaiken sen vaivan jälkeen vaihtamaan? Ainakaan ilman kloonausta, jolloin se arvo laskee joka tapauksessa.
Tietysti jos se event harmittaa, niin shiny Lugiakin on aika hieno. Ei se alusta aloittamista periaatteessa olisi, jos kohdetta vaihtaa. Sama se todennäköisyys on aina.

Tänne raportoimani shinyt saattavat jossain määrin vääristää tuuriani. Hyvin harvoin ne tulee yhtä nopeasti kuin Dialga tai Poliwag. Pahimmillaan on mennyt 27 700 encounteria Shuckleen (ei edes ollut se, mitä haettiin) tai 2 470 munaa ja ties kuinka monta tuhatta encounteria ennen sitä Petililiin. En vaan ole tullut hihkumaan niistä tänne.
Mulla taitaa vaan yksinkertaisesti olla liikaa aikaa. XDTai sitten olen masokisti.

Hmmmhmm.... Poliwag on plakkarissa. Mitähän breedaisi seuraavaksi.



Kiitos viisaista sanoistani. ; )

Mutta tottahan tuo on. Harmittaa vain se että nyt jengillä kuhisee shiny reiskoja japski eventin takia.
No, itsellenihän tuo shiny tulee, toivottavasti naturekin olisi sen verran kelpoinen että sitä voi alkaa ev kouluttamaan, muuten se joutuu lojumaan lopun ikänsä boxin nurkissa.

wow, kaikki tuo vaiva shucklen takia...
No voihan sitä aikansa tuhlata typeräämpäänkin kuin shinyn hankkiminen. ; )
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

EdellinenSeuraava

Paluu Muut Pokémon-pelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron