Ihmissuhteet ja seurustelu

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Ihmissuhteet ja seurustelu

ViestiKirjoittaja Silver » 04.03.2012 21:34

No Mov kuinka kävi?
"We're in Phantasma little viscount, on Coney Island. World of fantasy, where illusion is emperor."
Avatar
Silver
 
Viestit: 471
Liittynyt: 01.11.2010 16:06
Paikkakunta: Vantaa
(: "Every fantasy set free, Sodoma rising by the sea"

Re: Ihmissuhteet ja seurustelu

ViestiKirjoittaja Mov » 05.03.2012 20:38

Kesän mennessä valmistuu.
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Ihmissuhteet ja seurustelu

ViestiKirjoittaja neqqu » 06.03.2012 00:23

Kirjoitanpas minäkin tänne nyt Kun tulin yläasteelle syksyllä, sain 2 uutta hyvää kaveria ja yhteen rinnakaisluokan poikaankin tutustuin ja seurustelin hänen kanssaan 2 kuukautta. Ja eihän siitä tullu mitään, elämäni ensimmäinen seurustelusuhde, jonka otin nyt jälkeenpäin ajateltuna ehkä liianki vakavasti, ikääni nähden Vaikka toki siitä pojasta oikeesti tykkäsin, se multa kysy ja jätiikin kans... Sillon, eli noin kuukausi sitten olin ihan maassa, nyt päässyt jo yli

Ja kavereista sitten: Ala-asteella meitä oli 4 hengen tyttöporukka, 2 muuta tyttöä ja 1 poika kuutos luokalla. Porukassamme olin minä, 2 todella vanhaa ystävääni (jo eskarista asti) ja yksi uudempi tyttö, joka muutti tähän tuppukylään joku 2 vuotta sitten. Yläasteelle mentyämme nämä aiemmin mainitut uudet kaverini, tai toinen heistä sai minut ja yhden ystävistäni huomaamaan kaikki virheet niissä entisissä ystävissämme. En tiedä tajusitteko, kun en osaa oikein selittää, en viitsisi nimeltä mainita. Mutta siis hassua, miten yksi ihminen saa kaikki toisen virheet esille, niin että vakuuttuu itsekkin. Nyt kun ajattelee, niin onhan kaikissa tietenkin jotain hyviä asioita ja kerroin sen myös sille, joka niistä virheistä oli aloittanut. Hän kai sitten tajusi, koska nykyään kehuu toisia paljon enemmän jne. Luokkahenkemme on tosin hiukan huono, poikien kanssa vain muutama minun liskseni tulee toimeen. Sitten luokallamme on yksi porukka 1 tyttö ja 2 poikaa. He ovat ihan mukavia, eivät niin kaksimielisiä kuin muut ja tulevat kaikkien kanssa toimeen.

Paras ystäväni on kuitenkin eräs 8-luokkalainen, kävi saman ala-asteen ja olemme aina olleet parhaita kavereita. Kun hän meni yläasteelle, ilman että tunsi sieltä ketään, olin hänen seuranaan vapaa ajan. Nykyään hänkin on onneksi löytänyt uusia kavereita. (Kun hän meni yläasteelle, hänen luokallaan oli vain 6 poikaa ja hän, ainoana tyttönä.) Olen aika iloinen tällä hetkellä ihmissuhteistani, ei juurikaan ole huolia niiden osalta
Jos minä saisin päättää, maailmassa olisi pokemoneja! :D
Avatar
neqqu
 
Viestit: 41
Liittynyt: 15.01.2011 16:57
Paikkakunta: Ruovesi

Re: Ihmissuhteet ja seurustelu

ViestiKirjoittaja mäg » 23.06.2012 22:43

Olen aika epäsosiaalinen ihminen nykyään. En tiedä miksi mutta enään ei vaan kiinnosta kaverit. Olen jostain syystä lähes kaikkien vanhojen kavereiden kanssa lyönyt välit poikki ajanmittaa ja en tiedä onko mulla tällä hetkellä yhtään kaveria? Taino on kavereita, mutta ei sellaisia joiden kanssa olisin vapaa-ajallani tekemisissä. Paras kaverini on yläasteen kasista lähtien ollut oma tietokone, jonka kanssa olen ollut paljon tekemisissä

Ehkä yksi syy tähän minun epäsosiaalisuuteen on se, että asun 10km kaupungista ja täällä lopetettiin kauppa, niin ei ole mitään mestaa missä olla. Tykkään enemmän olla porukassa kuin kahdestaan. Olen myös todella surkea keksimään mitään tekemistä ja aina kahdestaan on tylsää, jos ei ole mitään tapahtumaa yms. sielläkin yleensä kasaannutaan joukkoon.

Facebookissa mulla on noin 600 kaveria, joiden kaikkien kanssa olen puhunut kasvotusten tai netissä. Nettikavereita facebookissani on ehkä 20?

Olen myös vähän sellainen, että välttelen kauppoihin menoa, jos siellä vaikka on jokin tuttu. En tiiä miksi mutta jotenkin se ei vaan tunnu kivalta mennä porukoiden kanssa sinne kauppaan ja siellä on joku tuttu kaverinsa kanssa.

Ensi kuussa on tulossa rippileiri ja se varmaan tulee olemaan täyttä *********, koska siellä ne kaverit on vaan sellaisia puolituttuja, koska en laittanut siihen mitään toivejuttuja. Noh onneksi se on vain ma-pe niin kyllä sen varmaan kestää...
Viimeksi muokannut mäg päivämäärä 24.06.2012 00:01, muokattu yhteensä 1 kerran
mäg
 
Viestit: 54
Liittynyt: 23.06.2012 19:28

Re: Ihmissuhteet ja seurustelu

ViestiKirjoittaja Silver » 23.06.2012 22:47

mäg kirjoitti:Ensi kuussa on tulossa rippileiri ja se varmaan tulee olemaan täyttä @@@@@@@@@, koska siellä ne kaverit on vaan sellaisia puolituttuja, koska en laittanut siihen mitään toivejuttuja. Noh onneksi se on vain ma-pe niin kyllä sen varmaan kestää...


Ei kannata sanoa noin nimimerkki en tuntennut ripariltani ketään, mutta voi pojat että oli hauskaa.
"We're in Phantasma little viscount, on Coney Island. World of fantasy, where illusion is emperor."
Avatar
Silver
 
Viestit: 471
Liittynyt: 01.11.2010 16:06
Paikkakunta: Vantaa
(: "Every fantasy set free, Sodoma rising by the sea"

Re: Ihmissuhteet ja seurustelu

ViestiKirjoittaja mäg » 23.06.2012 22:55

Silver kirjoitti:
mäg kirjoitti:Ensi kuussa on tulossa rippileiri ja se varmaan tulee olemaan täyttä @@@@@@@@@, koska siellä ne kaverit on vaan sellaisia puolituttuja, koska en laittanut siihen mitään toivejuttuja. Noh onneksi se on vain ma-pe niin kyllä sen varmaan kestää...


Ei kannata sanoa noin nimimerkki en tuntennut ripariltani ketään, mutta voi pojat että oli hauskaa.


Nojoo oon kuullu myös muistakin osotteista, että riparilla on kivaa, vaikka ei ketään tuntiskaan. Sen näkee sitten.
mäg
 
Viestit: 54
Liittynyt: 23.06.2012 19:28

Re: Ihmissuhteet ja seurustelu

ViestiKirjoittaja OshaFan » 23.06.2012 22:58

Isoveljeni ripareilla oli kuulemma todella kivaa. Odotan jo omiani <3
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Ihmissuhteet ja seurustelu

ViestiKirjoittaja Flyffel » 23.06.2012 23:16

Ripari oli kyllä yksi hauskimmista viikoista ikinä!
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Ihmissuhteet ja seurustelu

ViestiKirjoittaja Jite » 23.06.2012 23:35

Must tuntuu, ettei tää oikeasti sovi valituspalstaan, tai no, sopisihan se... Mutta lähempänä tätä aihetta liippaa... Ja oon käyttänyt jo valituspalstakorttini aiheesta.

Eli siis, mä oon ihastunut kaverini eksään, kuten varmasti valituspalstan lurkkaajat tietävät... Ei hänessä oo mitää vikaa, itse asiassa päin vastoin... Ihana ihminen, ja meillä on todella paljon yhteistä. Suoraan sanoen mulla on hänen kanssaan aina hirveän hauskaa... Lupasi jopa opettaa joku päivä gota. Olen koittanut olla ajattelematta koko asiaa, yrittäen unohtaa hänet siinä mielessä... Koska alkoi kesäloma. Onnistui, kunnes tuli Desu tuli pilaamaan kaiken. Törmäsin häneen siellä, ja eksyinkin samaan joukkoon, suurimmaksi osaksi conista... Jossa lopulta huomasin automaattisia puolustusreaktioitani, kun hänen ystävänsä lähenteli häntä. Jep, pieni mustasukkaisuus. Ja nyt... Mitä oikein teen... En voi pakoilla ikuisesti omia tunteitani ja häntä xP
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

Re: Ihmissuhteet ja seurustelu

ViestiKirjoittaja Jenny » 24.06.2012 12:12

@Jite
Kaverin entiseen ihastuminen ei ole koskaan helppoa. Mutta jos siitä suhteesta on jo jonkun aikaa, niin en usko ihastumisen mutkistavan teidän välejänne. Jos mahdollista, niin keskustelet asiasta ensin kaverisi kanssa (paitsi jos ero oli riitainen niin häneltä tuskin tulee mitään positiivista sanottavaa...) ja sitten keräät rohkeutesi ja alat hengaamaan enemmän ihastuksesi kanssa ennen kuin joku muu vie hänet nokkasi edestä. Kun opit tuntemaan häntä enemmän, niin samalla opit myös puhumaan hänen kanssaan. Siitä pääsee sitten siihen omista tunteista puhumiseen. Jos olette jo hyviä kavereita, niin se on jo hieman helpompaa. Jos toinen ei sitten kiinnostu, niin kannattaa ainakin kaverisuhde säilyttää.

@Keltainen Rayquaza
Itselleni ei herää juurikaan hyviä muistoje riparista.

Ainoa hyvä muisto on se, että opin tuntemaan luokkani tyttöjä hieman paremmin. Muuten se oli yhtä tuskaa, piti jaksaa yksi vessa ja suihku kaikkien 20 tytön kanssa... Siellä oli myös ainoa peili ja jotkut innostuivat varaamaan vessan useaksi tunniksi omaan käyttööönsä. Sitten kun yritin kaveerata parin kivan kundin kanssa niin yksi muija hermostui kun luuli, että olin varastamassa hänen poikaystäväänsä. Hiillostusta jatkui sitten koko viikon.

Siitä päästäänkin siihen, että koko lapsuuteni kaikki parhaat kaverini olivat poikia (sen takia varmaan vieläkin pelaan pokémonia...). He olivat mutkattomampia ja mukavampia kuin suurin osa ikäisistäni tytöistä. Ei käynyt mielessäkään "iskeä" ketään, koska meillä oli hauskaa ihan kavereina. Lukiossa oli onneksi jo paljon kypsempää porukkaa ja helpompi löytää itsensä kaltaisia tyttöjä.

Seurustelua pohtiville ujoille voin sanoa, että asiat tulee kyllä helpommiksi kun onnistuu tarttumaan niskastaan kiinni ja luottamaan itseensä (itsetunnolla on tärkeä merkitys tässä). Löysin oman miekkoseni puhtaalla sattummalla ja meillä on tässä 3v seurustelua takana. Minä olin jopa se, joka teki aloitteen...
Wi-Fi Waihtolani/RNG-kokoelmani
RNG Abuse -opas B/W peleihin (suomeksi!)
<Pkmngeek> *sigh* I wish I was born in Japan sometimes. Everyone wishes that too right?
<Zelen> no I don't, I'd hate to live in society with so much pressure
<Voodoo> Well then I bet you're not an Ubers player : p
Avatar
Jenny
 
Viestit: 309
Liittynyt: 14.12.2010 12:59

Edellinen

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 54 vierailijaa

cron