Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Chiru » 05.03.2012 16:30

Jaa-a. Ei kyllä taida onnistua, kun ystäväni tuntee tämän "ystävän" joka hakkasi minua eilen. Ja sitten meillä on aika paljon kaikkia yhteisiä projekteja ja tälleen. Eikä hän sitä paitsi tiedä vielä millaista vahinkoa aiheutti, eikä sitä, että sai porttikiellon meille vanhempien johdosta. Ja jos laittaisin koulussa välit poikki niin alkaisivat taas levittelemään ilkeitä ja paikkaansapitämättömiä huhuja musta niin kuin viimeksi ja kaikkea muutakin. Olen siis laittanut heidän kanssaan välit poikki noin kolme kertaa, mutta mikään ei ole jäänyt lopullisiksi.
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 05.03.2012 17:12

Mitäs hittoa Chiru, en todellakaan tajua miten suostut tuollaiseen. Mielummin olisin koko elämäni yksin kun tuollaisten "kavereiden" seurassa, jotka aiheuttavat noinkin pahoja vammoja. Itse ottaisin tuossa tilanteessa jo yhteyttä poliisiin, ja panisin välit lopullisesti poikki. Jos he levittävät huhuja niin mitäs jos kerrot vaan kaikille mitä he ovat tehneet sinulle ja että huhut eivät pidä paikkaansa? Levittele heistä näitä oikeita "huhuja".
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 05.03.2012 17:30

Oli taas kivaa koulussa -.-
Inhoan näitä pervoja ja ärsyttäviä ihmisiä.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Registeel » 05.03.2012 17:54

Chiru välit poikki ja ole yksin. Tosta jo pitäis, kuten reiska sanoi, sanoo poliisille jotain. Jos jotkut levittää huhuja sinusta a) älä välitä b) sano et ne ei ole oikein, jonka jälkeen älä välitä. Sitten nämä yhteiset projektit voi varmaan muuttaa jos menet sanomaan, että ihminen jonka kanssa teet projektia hakkaa sinua. Voit saada uuden ihmisen, jonka kanssa tehdä se tai tee se yksin.
Registeel
 
Viestit: 705
Liittynyt: 01.11.2010 18:34
Paikkakunta: Lieto

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja victini98 » 05.03.2012 18:09

Mun natsi lv meni sitten laittamaan mut johonkin tyhmiin juttuihin liikunta päiväksi (en siis tiedä mihin, mutta tyhmiin kuitenkin). Olin kipeenä silloin kun piti valita mihin juttuun menee. Äikän koe perjantaina ja en osaa yhtään niitä asioita. Tänään piti tehdä joku moniste, siinä meni yli puolet väärin. Ja mantsan koe 15. päivä, se opettaja tekee ihan ketun vaikeita kokeita, vaikka saa käyttää kirjaa, vihkoa, monisteita ja kartastoa. Oli kyllä muutenkin ihan ketun huono päivä tänään. Huomenna on matikan ja liikan kaksarit. Liikassa hiihtoa, inhoon sitä. Matikka on muuten vaan ahterista. Joo noi mun porukat on taas vaihteeks ihan ketun ärsyttäviä. Keskiviikkona en voi lintsata, koska mun iskällä on vapaapäivä...
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 05.03.2012 19:14

^Huh huh, joku on herännyt väärällä jalalla.

Chiru, et ole ainut jolla on huonot välit muiden oppilaiden kanssa. Itse saan osakseni jotain päivittäin, ja ns. kiusaajakunta on varsin laaja: Tuntuu siltä, että kaikilla koulun oppilailla on jotain minua vastaan. Johtunee hyvistä arvosanoistani? :P
Kuitenkin olen onnistunut olemaan välittämättä heidän kommenteistaan ja käytöksestään.

Taitaa johtua myös siitä, etten ymmärrä sarkasmia tippaakaan, ja siitä sitten kiusoittelevat tahallaan...
White Friend Code: Alex: 0948 1614 7186.
3DS Friend Code: Alex: 1950-8795-1614
Avatar
Shiny Entei
 
Viestit: 821
Liittynyt: 01.11.2010 16:41
Paikkakunta: Crown City
(: Tähänkö sitä pitäisi jotain tekstiä pistää? :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mov » 05.03.2012 20:37

Shiny Entei kirjoitti:^Huh huh, joku on herännyt väärällä jalalla.

Chiru, et ole ainut jolla on huonot välit muiden oppilaiden kanssa. Itse saan osakseni jotain päivittäin, ja ns. kiusaajakunta on varsin laaja: Tuntuu siltä, että kaikilla koulun oppilailla on jotain minua vastaan. Johtunee hyvistä arvosanoistani?
Kuitenkin olen onnistunut olemaan välittämättä heidän kommenteistaan ja käytöksestään.

Taitaa johtua myös siitä, etten ymmärrä sarkasmia tippaakaan, ja siitä sitten kiusoittelevat tahallaan...


Sama juttu! Joka kerta kun olen saanut hyvän numeron, niin he sanovat että "lol" ja "hikke". Meidänkin luokalla on pari ärsyttävää tyyppiä jotka aukovat päätään joka kolmas sekunti. Kummatkin heistä ovat heiveröisiä, ja heidät onkin hakattu aika monta kertaa. Toinen niistä aukoo päätänsä suunilleen kokoajan, vaikka voisin antaa hänelle köniin niin en halua tehdä koska tiedän miltä se tuntuu. Ja kaverit alkavat tietysti aukoa päätänsä siitä että rauhoitin hänet enkä antanut turpaan.

Että tälviisiin....
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Chiru » 05.03.2012 21:29

Jes. On särkenyt päätä koko päivän. Äiti veikkaa aivotärähdystä, joka on kyllä minunkin mielestäni aika ymmärrettävä syy. Ja kun koko foorumi näyttää olevan tuota mieltä niin taidan laittaa tällä viikolla välit poikki, kun sopiva tilaisus tulee. Voisin tähän loppuun hehkuttaa että eräs hyvä kaverini kertoi, että tämä "ystäväni" oli juoruillut minusta niiden koululaisille. Jäipäs kiinni. Huomenna kyllä sanon sille muutaman tarkkaan valitun sanasen. Kerron vaikka tuolla Offtopic-palstalla, että mitenkäs meni. Nyt kun huomenna on aikaa, kun en treeneihin uskalla mahdollisen aivotärähdyksen kanssa lähteä.
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 05.03.2012 22:34

No jee täs on kahen viikon sisään kahdet R.I.P.-Bileet ja hautajais etikettien mukaan pitäs olla ties minkälaisia tekstiilejä. No tulipaha ostettuu uusii vaatteita. (ja täytyy myöntää et kuumottaa ku en oo ennen kantanu ruumiita :S )
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 05.03.2012 23:42

Voi huoh, valitan sitä että en jostain kumman syystä päässyt millekkään munfoorumi:n sivulle tänään aiemmin vaan latasi ikuisuuden ja muilla ei kuulemma mitään ongelmia?

Kuva
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja neqqu » 06.03.2012 00:25

Zhaituki kirjoitti:Voi huoh, valitan sitä että en jostain kumman syystä päässyt millekkään munfoorumi:n sivulle tänään aiemmin vaan latasi ikuisuuden ja muilla ei kuulemma mitään ongelmia?



Mullakin oli niin, että latas vaan eikä päästänyt ollenkaan. Mistähän johtuis?
Jos minä saisin päättää, maailmassa olisi pokemoneja! :D
Avatar
neqqu
 
Viestit: 41
Liittynyt: 15.01.2011 16:57
Paikkakunta: Ruovesi

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Vilsu » 06.03.2012 00:36

Menin kouluun ja muistin että luokkalaiseni (ja eräät rinnakkaisluokkalaiset) ovat ääliöitä. Nolifiksi haukkuvat ja piratismi ämceellä ylpeilevät. Onneksi kestän haukuntaa kuin...
[20:52] (@JeasonFire) voisit sanoa ihan mit� vaan j�rjet�nt� forkil ja kaikki uskoo sua koska reputation
Avatar
Vilsu
 
Viestit: 386
Liittynyt: 01.11.2010 08:59
(: Allons-y!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Jontukka » 06.03.2012 15:32

Kyllä se on niin että itku pitkästä ilosta, tämä tosin jäi lyhyeksi.
Ensimmäinen työpäivä on torstaina ja meikäläinen päätti alkaa sairastamaan pahimman flunssan sitten mies muistiini. Olen pelkkää pettymystä täynnä...(Lievensin lauseena foorumin sääntöjen tapaiseksi, muuten teksti olisi ollutkin rumaa.)
Työantaja saa varmasti hyvän kuvan meikäläisestä kun heti ensimmäisenä työpäivänä flunssa..
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja victini98 » 06.03.2012 17:12

Mun lv epäili että mä aioin lintsata liikka tunnit (taas), kun menin valittamaan että päätä särkee. Olihan se tosi kiva hiihtää 7 km (meijän piti ottaa kuva jostain posti laatikosta, vihkosta tai jostain hökkelistä. 3.5 km kohdalla. En mä olis muuten hiihtänyt).
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hikaru » 06.03.2012 17:32

Epäily siis aika aiheellinen.

Minun on ihan pakko tulla valittamaan päivästäni. Ensinnäkin ratikkakuskit ärsyttävät. Aamulla kun oikaisin yhtä toista kautta kouluuni, ja siihen tuli sellainen ratikka, jossa luki vain Koskelan Halli, joten kysyin kuljettajalta meneekö ratikka 3:n vai 1:n reittiä. Ja se vastasi että menee jonnekin Paasilinnaan. Sitten kysyin uudestaan ja se sanoi Sturenkatua pitkin. Sitten aloin olla jo hämilläni kun se ei vastannut kysymykseeni ja sitten kuski tiuskaisi että tulenko minä kyytiin vai en. Sitten alkoi jo ärsyttää ja kysin kolmannen kerran saman kysymyksen ja sitten se sanoi, että menee vähän aikaa 1:n reittiä. Halusin 3:n suuntaan, joten jäin pysäkille.

Ärsyttää vain vietävästi, että miksei voinut vastata vain suoraan kysymykseen suoralla vastauksella. Pakkoko kierrellä jos oli kiire?! Minä en tiedä missä joku Paasilinna tai Sturenkatu on. Tiedän ainoastaan minne ratikat menee.

Sitten toiseen ratikkaan juoksin, ja oli toisaalta kiva kun pääsin kyytiin, mutta minun piti mennä vauhdista kyytiin, kun se viime hetkellä keksi avata sen oven ja päästä miut sisään. Se oli vähän pelottavaa mutta kiitin silti kuskia.

Sitten kävin hyppytunnilla mäkkärissä ja sanoin selkeästi haluavani kanahampurilaisen. Sain juustohampurilaisen. En jaksanut mennä valittaan, joten söin sen. Ärsytti vaan, koska yritin viimekin kerralla saada samasta paikasta McChicken hampurilaista, ja silloin minulta kysyttiin haluanko Juniorin. Ja eihän se ollut samanlainen kuin se iso, mutta se nyt oli oma mokani. Mutta olisin vaan vihdoinkin halunnut saada kunnon ison kanahampurilaisen... No, seuraavalla kerralla menen sitten kokonaan eri paikkaan.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja victini98 » 06.03.2012 19:05

Nyt ketuttaa. Mun ihan ketun ärsyttävä lv soitti mun mutsille . Mun pitää mennä ensi viikolla liikka tunnin jälkeen juttelee sille sillein että mun porukat on mukana. Joo en mene enää koskaan kouluun tai jos menen niin en ainakaan tohon retukouluun. Alkaa ketuttaa se että mun lv ragee mulle jostain aina...
Viimeksi muokannut victini98 päivämäärä 06.03.2012 20:01, muokattu yhteensä 1 kerran
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Chiru » 06.03.2012 19:08

Oletko varma, ettei se ole (lähes) aina syystä?
Oikeesti, meidänkin opettaja rageaa meidän luokkalaisille usein monta kertaa päivässä. Mutta kuitenkin: Ikävää, että koulu on mielestäsi noin hirveetä. Ei tässä muuta voi, kuin toivottaa jaksamista sinulle.
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Darrell » 06.03.2012 19:10

victini98 kirjoitti:Nyt ketuttaa. Mun natsi lv soitti mun mutsille . Mun pitää mennä ensi viikolla liikka tunnin jälkeen juttelee sille natsille sillein että mun porukat on mukana. Joo en mene enää koskaan kouluun tai jos menen niin en ainakaan tohon retukouluun. Alkaa ketuttaa se että mun lv ragee mulle jostain aina...

Viestiesi perusteella hänellä vaikuttaisi olevan monia hyviä syitä juttelulle. Ja btw, ajattele millainen hän olisi, jos tietäisi millaisia asioita kirjoittelet hänestä tänne.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja victini98 » 06.03.2012 19:19

No toi on pientä verrattuna siihen mitä kaikkea mä oon tehny ja nyt toivoisin että se näkisi kaiken mitä mä oon siitä kirjottanut. Mut se keksi joitain juttuja ihan omasta päästään.
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja icewortex » 07.03.2012 16:47

Ääh. LoLin serverit ihan kaatuneet. D: Disconnectauduin sielt matsista mutta skype pysyi joten ei ollut nettiprobleema. En kestä LoLitonta elämää. Kauhea huume toi LoL. >_>

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 56 vierailijaa

cron