Yleinen Hehkutus-palsta!

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Hikaru » 06.03.2012 17:37

Varsinkin siinä vaiheessa kun vanhempasi avaavat Wilman ja näkevät poissaolosi. Ei ne sieltä minnekään katoa, vaan näkyvät vihreinä palkkeina.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja victini98 » 06.03.2012 17:44

Hikaru kirjoitti:Varsinkin siinä vaiheessa kun vanhempasi avaavat Wilman ja näkevät poissaolosi. Ei ne sieltä minnekään katoa, vaan näkyvät vihreinä palkkeina.

Viilaanpa pilkkua, ne näkyy sinisinä, vihreät on sairaus poissaoloja. Muokkaan niitten salasanoja niin ne ei pääse sinne enään :).
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Colmio » 06.03.2012 17:46

Ja ne eivät varmasti sitten ihmettele mitään?
Äniweis, hehkutan että tänään meidän luokalla nyyttärit hiihtomajalla.
Ja myös sitä, että löysin IV - laskurin kännykälle. Nyt voin alkaa breedata kunnolla, kun ei tarvi stressata että koneaika loppuu.
*JES*
Oi Suuri ja Mahtava Neuvostoliitto.
Avatar
Colmio
 
Viestit: 465
Liittynyt: 03.12.2010 23:05
Paikkakunta: Kokkola

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Silver » 06.03.2012 18:03

Aika täydellinen suunitelma kylläkin.
"We're in Phantasma little viscount, on Coney Island. World of fantasy, where illusion is emperor."
Avatar
Silver
 
Viestit: 471
Liittynyt: 01.11.2010 16:06
Paikkakunta: Vantaa
(: "Every fantasy set free, Sodoma rising by the sea"

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Chiru » 06.03.2012 19:06

Hehkutan sitä, että särkylääkkeet on keksitty *awesome*
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Darrell » 06.03.2012 19:07

victini98 kirjoitti:Viilaanpa pilkkua, ne näkyy sinisinä, vihreät on sairaus poissaoloja. Muokkaan niitten salasanoja niin ne ei pääse sinne enään .

Oletko koskaan miettinyt tuollaisten asioiden seurauksia? Obv jos heiltä on salasana vaihtunut, osaavat epäillä ensimmäisenä samassa talossa asuvia. Ja olen ihan varma, että voivat vaihdattaa salasanansa jossain. Todennäköisesti heti kun paljastut, tulee puolen vuoden kotiaresti ja tietokonekielto.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Hikaru » 06.03.2012 19:51

Darrell kirjoitti:
victini98 kirjoitti:Viilaanpa pilkkua, ne näkyy sinisinä, vihreät on sairaus poissaoloja. Muokkaan niitten salasanoja niin ne ei pääse sinne enään .

Oletko koskaan miettinyt tuollaisten asioiden seurauksia? Obv jos heiltä on salasana vaihtunut, osaavat epäillä ensimmäisenä samassa talossa asuvia. Ja olen ihan varma, että voivat vaihdattaa salasanansa jossain. Todennäköisesti heti kun paljastut, tulee puolen vuoden kotiaresti ja tietokonekielto.

Huoltajan selvitykset näkyvät aina vihreinä. Ainoastaan koulu voi laittaa sinisiä poissaoloja, "Opetus muualla". Joten jätäpäs se pilkunviilaaja sinne työkalulaatikkon. He voivat vaihtaa salasanan ihan helposti klikkaamalla "unohdin salasanan"- nappia, jossa pitää syöttää käyttäjätunnus ja sähköposti, jonne lähetetään linkki uuden salasanan laatimiseen. Ja niitä et voi vaihtaa. Olisit vaan ihmisiksi ja menisit suosiolla kouluun, ettei tule lisää ongelmia.

Chiru kirjoitti:Hehkutan sitä, että särkylääkkeet on keksitty *awesome*

Joo, ne on ihania! Itsellä nyt niska kauhean kipeä, ja särkylääke vähän auttoi nukkumista. Aina kun yrittää vaihtaa asentoa ja nostaa päätä, kauhea kipu tulee.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja victini98 » 06.03.2012 19:58

No meillä ne näkyy sinisinä. Mutta nyt ei ainakaan tarvii keksii mitään turhia tekosyitä. Se on ihan ketun sama mulle että onko mulla luvallisia vai luvattomia poissaoloja...
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Tas » 07.03.2012 17:57

Olen hyvin törkeä ylläpitäjäksi ja hehkutan sitä, että kettujen määrä foorumilla oletettavasti vähenee roimasti seuraavien kahden viikon aikana, sillä tätä viestiä edeltäneen kirjoittaja joutuu varoitustilin täyttymisen myötä pysyttelemään tuon ajan poissa täältä. Toivottavasti käyttää tuon ajan käytöstapojen opetteluun..
[21:51:11] <+Caccis> ota nyt realismi vastaan, suurin osa jotka harrastaa tätä on failureita irl
Avatar
Tas
 
Viestit: 844
Liittynyt: 03.09.2010 18:55

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja OshaFan » 07.03.2012 18:05

Onko se sitten parempi, jos ihmiset huutelisivat kaiken maan kirosanoja? Minä ainakin ennemmin käytän sanaa kettu kuin mitään pahempaa.
Ja veikkaan, että Victini98:lla on sama.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Vilsu » 07.03.2012 18:11

Tas kirjoitti:Olen hyvin törkeä ylläpitäjäksi ja hehkutan sitä, että kettujen määrä foorumilla oletettavasti vähenee roimasti seuraavien kahden viikon aikana, sillä tätä viestiä edeltäneen kirjoittaja joutuu varoitustilin täyttymisen myötä pysyttelemään tuon ajan poissa täältä. Toivottavasti käyttää tuon ajan käytöstapojen opetteluun..

Muokkasitko vai oliko alunperin ''Kettu''?

Muuten whineen turhistä bänneistä :3 (Noh en minäkään Victinin kouluwalituksesta tykkää...)
[20:52] (@JeasonFire) voisit sanoa ihan mit� vaan j�rjet�nt� forkil ja kaikki uskoo sua koska reputation
Avatar
Vilsu
 
Viestit: 386
Liittynyt: 01.11.2010 08:59
(: Allons-y!

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Silver » 07.03.2012 19:12

Jes ei kettuja!
"We're in Phantasma little viscount, on Coney Island. World of fantasy, where illusion is emperor."
Avatar
Silver
 
Viestit: 471
Liittynyt: 01.11.2010 16:06
Paikkakunta: Vantaa
(: "Every fantasy set free, Sodoma rising by the sea"

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 07.03.2012 19:20

Vilsu kirjoitti:
Tas kirjoitti:Olen hyvin törkeä ylläpitäjäksi ja hehkutan sitä, että kettujen määrä foorumilla oletettavasti vähenee roimasti seuraavien kahden viikon aikana, sillä tätä viestiä edeltäneen kirjoittaja joutuu varoitustilin täyttymisen myötä pysyttelemään tuon ajan poissa täältä. Toivottavasti käyttää tuon ajan käytöstapojen opetteluun..

Muokkasitko vai oliko alunperin ''Kettu''?
Muuten whineen turhistä bänneistä (Noh en minäkään Victinin kouluwalituksesta tykkää...)

Ei.
Eivätkä bännit ole turhat, kuten Tas sanoi, victini98:n varoitustili täyttyi, ja varoituksia ei todellakaan tule "ketusta". -_-
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Tas » 07.03.2012 21:07

OshaFan kirjoitti:Onko se sitten parempi, jos ihmiset huutelisivat kaiken maan kirosanoja? Minä ainakin ennemmin käytän sanaa kettu kuin mitään pahempaa.
Ja veikkaan, että Victini98:lla on sama.

Itse asiassa Victini siirtyi käyttämään tuota kettu-sanaa vasta, kun ne pahemmat häneltä kiellettiin. Ja kuten Reiska osoitti minun sanoneen, se kettu-sanan käyttö ei ollut syy noihin banneihin. Viittasin kettujen vähenemisellä vain Victinin poissaoloon, sillä hänen viesteistään tuo sana kaikkein useimmin löytyy. Oletin tämän olevan selvä homma, mutta tulipahan nyt kumminkin selvennettyä sekin.
Vilsu kirjoitti:Muokkasitko vai oliko alunperin ''Kettu''?

Muuten whineen turhistä bänneistä (Noh en minäkään Victinin kouluwalituksesta tykkää...)

Arvostan valitusta turhista banneista, kun syvä perehtymisesi tähän kyseiseen tapaukseen on havaittavissa jo tuosta viestisi ensimmäisestä rivistä, jossa kyselet, olenko joutunut muokkailemaan bannit saaneen henkilön viestejä. Ja ei, en muokannut, viestissä sanottiin alunperinkin kettu.
[21:51:11] <+Caccis> ota nyt realismi vastaan, suurin osa jotka harrastaa tätä on failureita irl
Avatar
Tas
 
Viestit: 844
Liittynyt: 03.09.2010 18:55

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 08.03.2012 00:32

Noh, puoliketuton kaksiviikkonen. Kyllä kelpaa mulle, kiitos. Eikä valitusta luokanvalvojasta. Sori jos loukkasin.
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 08.03.2012 00:44

En minäkään minun luokanvalvojastani pidä, mutta minkäs sille minä mitään mahdan? Just go with the flow. Onneksi hän ei opeta minulle yhtikäs mitään :P (Syy, miksi hänestä en pidä, on hänen vääristynyt huumorintajunsa)
White Friend Code: Alex: 0948 1614 7186.
3DS Friend Code: Alex: 1950-8795-1614
Avatar
Shiny Entei
 
Viestit: 821
Liittynyt: 01.11.2010 16:41
Paikkakunta: Crown City
(: Tähänkö sitä pitäisi jotain tekstiä pistää? :)

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Some » 08.03.2012 18:39

No onhan tässä pakko hehkuttaa, kun kävin kaksi ND boosteria ostamassa tänään.
Ensimmäisestä nousi Chandelure 101/99 ja kyllä hymyilytti
Toisesta sitten nostin Reshiram EX FA. Siinä kohtaa sitten repesin nauramaan.

Onneksi näinkin päin joskus. Olivat muutes kaksi ensimmäistä ND boosteriani.
Avatar
Some
 
Viestit: 11
Liittynyt: 24.02.2012 18:19

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 08.03.2012 21:37

Some kirjoitti:No onhan tässä pakko hehkuttaa, kun kävin kaksi ND boosteria ostamassa tänään.
Ensimmäisestä nousi Chandelure 101/99 ja kyllä hymyilytti
Toisesta sitten nostin Reshiram EX FA. Siinä kohtaa sitten repesin nauramaan.

Onneksi näinkin päin joskus. Olivat muutes kaksi ensimmäistä ND boosteriani.

Onnitteluni! :) Toi on jo todella hyvää tuuria kun ajattelee että yksi shiny tulee per joka toinen/kolmas boxi. Ja EX:iä 3 per boxi (2 normi, 1 FA)
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja JayEm » 09.03.2012 11:23

Itsellä kävi samanmoinen munkki noin viikko sitten, kävin Jkylän Fantasiapeleistä ostamassa 2x random ND-boosteria. Ekasta (Mewtwo-boosteri) nousee, meh, reverse Musharna (joita on jo ihan liikaa) sekä Lucario. Roska boosteri, ajattelin. Toista (Zekrom-boosteri) avatessani huomasin että yhden reunan väri oli erilainen (en puhu PO-kortista). Katos, mietin, EXähän se siellä. Katson kortin tarkemmin ja kasvoilleni ilmestyi muikea ilme: Mewtwo EX. Kas kun en ruvennut pomppimaan riemusta ja huutamaan trololoota sillä sekunnilla.
Samana päivänä vielä löytyi Jyväskylän Gamestopista käytetty Ratchet&Clank 3 (jota en ollut koskaan pelannut), mikä paransi päivää entisestään, kun sai senkin kokoelmiin. Vielä pitäisi palauttaa Ratchet&Clank 2 sekä Ratchet: Gladiator takaisin pelihyllyyn Crash Twinsanityn kera... Jos joltakulta löytyisi nuo lojumassa tyhjän panttina pelihyllyssä niin olen kiinnostunut lunastamaan sopivaan hintaan.
Avatar
JayEm
 
Viestit: 851
Liittynyt: 05.10.2010 10:14
Paikkakunta: Jyväskylä
(: I used to be a league leader, but then I forgot how

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Chiru » 09.03.2012 12:14

Pääsin sairaalasta *awesome*
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 49 vierailijaa

cron