Esittelyketju

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Jontukka » 09.11.2010 20:51

Maketsu kirjoitti:Miks musta tuntuu, että nää Jontukan mielipiteet pomppii vähä laidasta laitaan. n__n


Ilmaisen itseäni todella huonosti. Olen huomannut sen kun puhun ihmisten kanssa.
Mielipiteeni on niin laaja, ne sisältää niin monia eri asioita että se alkaa kuulostamaan sitten että mielipiteeni vaihtelisi, asia ei kuitenkaan ole näin.
Mielipiteeni on usein todella jyrkät, eli en luovu ajattelu tavastani/mielipiteestäni helpolla. : )

Joten tuosta syystä saattaa kuulostaa että mielipiteeni "muuttuu" hetkessä.
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Regimeta » 09.11.2010 21:38

Mukava ketju! Voisin esitellä itsenikin.

Minä itse
Olen huhtikuussa syntynyt 13-vuotias Riku Turusta. Suhtaudun positiivisesti uusiin asioihin ja tykkään oppia uutta. Koulussa lempiaineitani ovat biologia, maantieto, historia, matikka sekä kotitalous. Pidän luonnosta, eläimistä, kavereista, konsolipelaamisesta, Pokémon TCG-korttipelistä sekä piirtämisestä, vaikken kovin hyvä siinä olekaan. :P
Netissä minut tunnetaan nimellä Regimeta, tai vanhoilta sivuilta nimellä Registeel. Minua voi kutsua koko käyttäjänimelläni tai pitää pelkkänä "Reginä", kuten esimerkiksi Turun liigalaiset minua usein kutsuvat. Meseosoitteeni on registeel@windowslive.com, saa lisätä, mikäli tahtoo.

Ulkonäkö
Olen noin 165-senttinen, tarkkaa pituutta en tiedä kun olen viime kuukausien aikana kasvanut. Pukeudun yleensä perusfarkkuihin ja huppariin.

Harrastukset ja vapaa-aika
En harrasta erityisesti liikuntaa, mutta ulkoilen päivittäin. Harrastuksiini kuuluu Pokémon TCG, piirtäminen, kavereiden kanssa oleminen sekä videopelit. Käyn viikottain Turun Pokémon-liigassa pelailemassa ja kaverien kanssa oleilemassa. Pyrin myös pääsemään ainakin lähimpiin turnauksiin, kuten Helsinkiin, Espooseen ja Hyvinkäälle. Lempi pelisarjoihini kuuluvat Golden Sun, Pokémon, Mario, sekä erilaiset älypelit.

Perhe ja lemmikit
Perheeseeni kuuluvat minä, vanhempani, ärsyttävä isosiskoni sekä lemmikit. Omistan Juwelin noin 70-litrasen akvaarion, jossa on neljä kääipökynsisammakkoa. Kääipökynsisammakkoni ovat parisenttisen kokoisia, täysin akvaattisia kielettömiä sammakkoja, joille tarjoan kuivapakastettuja surviaissääsken toukkia, "verimatoja". Ruokin sammakkoni päivittäin, ja seurailen niitä usein. Olen omistanut sammakkoni jo noin kaksi kuukautta, mutta niillä ei ole vieläkään nimiä, lukuunottamatta pienintä Veijaria... Tunnistan ne nyt koon ja ulkonäön mukaan, ja olen antamassa niille nimet lähiaikoina.
Avatar
Regimeta
 
Viestit: 347
Liittynyt: 01.11.2010 19:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Riolucario » 09.11.2010 23:07

Olen poika "keskeltä ei-mitään" (Hämeenlinnan lähistöllä). Harrastuksia ei juurikaan ole, tykkään piirtämisestä, lukemisesta ja videopelien pelaamisesta. Siinäpä se. Olen aika tylsä ihminen.
Viimeksi muokannut Riolucario päivämäärä 19.12.2010 00:10, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Kekkonen » 09.11.2010 23:09

Olen nuori salskea uros ja kirjotan tänne kun maketsukin kirjotti. Pelaan Pokemon TCG:tä viidettä vuotta eikä Pokemon muuten sitten kiinnostakaan enää nykyään, vaikka Heartgold tulikin mielenvikaisuustilassa ostettua jostain selittämättömästä syystä. Pelaan TCG:tä koska Suomessa sillä on niin mainio pelaajaporukka verrattuna muihin TCG-peleihin, ei tätä pelin ominaisuuksien vuoksi pelata. : D Kiehtova ajatus siinä mielessä että yhdistyy aika monet eri asiat samassa lajissa, pakanrakennus, pelitaito, pääsee tutustumaan erilaisiin ihmisiin jne. Olen aika kasuaali, välillä menestyn hyvin kun olen jaksanut treenata, mutta useammin huonosti kun en ole jaksanut.

Harrastan lukiota toista vuotta, tykkään hyvästä ruuasta ja musiikista ja mielestäni hiihtäminen on maailman idioottimaisinta puuhaa. Toisinaan nautin paljon toisten ärsyttämisestä ja provosoinnista, mutta yleensä olen hyväntahtoinen ja tulen muiden kanssa toimeen. En pidä liian pitkistä esittelyistä, mutta pidän esimerkiksi uimisesta, kirjoittamisesta ja maksaruuista. Päinvastoin kuin monet muut täällä, en katso oikeastaan ikinä animea enkä koskaan ole lukenut kokonaista mangapokkaria, vaan jos luen jotain niin luen länsimaista sarjakuvaa tai vaikka elämänkertakirjoja.

E:typo
pikapikapikachuuuu kirjoitti:Nykyään mä huudan niil banaani jos ne huutaa jotai enkä välitä koska pearl on paras ds peli koskaan!
Tästä asenteesta me kaikki voimme kaikki oppia jotain :)

Täydellisen keskinkertaisuuden tavoittelua Herran vuodesta 1993.
Kekkonen
 
Viestit: 133
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Timantti » 10.11.2010 18:20

Nonnih~
Olen vuoden -97 kesäkuussa syntynyt poika. Asun Espoossa, täällä Helsingin vieressä, mikä on sinällään ihan kätevääkin, koska bussilla pääsee puolessa tunnissa ko. kaupunkiin. ^^ Harrastuksiini kuuluu partio, kitaran soitto + musiikin teoria sekä teatteri. Lempiväri on oranssi, seuraavana tulee keltanen :3

Koulussa olen yleensä se luokan hikettäjä, nyt seiskalla kaikki kokeet yli 8, 3/4 niistä yli ysin, pari kymppiiki tullu. Lempiaineisiin kuuluu musiikki ja englanti. Kotitalous on kanssa hauskaa, mutta vihaan niitä käytännön läksyjä (esim. käsin pesemistä). Eihän ne nyt niin kauheita ole, mutta kuitenkin.

Äiti ja isä erosivat keväällä, joten asun kahdessa paikassa, ise asiassa juuri tänään mennään äidin luota isän luo. Minulla on kaksi siskoa, iso- ja pikkusisko, sekä kaksi marsua.

Popemonin "aloitin" vuoden 2008 kesällä. Serkkuni oli omistanut Emeraldin jo ennenkin, ja minusta se näytti hauskalta, joten hankin Diamondin. Peli meni läpi ja siinä oli sellaset 300 tuntiaki. Itse asiassa juuri siitä pelistä sain nimimerkkini; Pelin päälegendaarisen, Dialgan, rinnassahan on timantti, joten annoin sille nimen Timantti. (Se lv. 100 Timantti on vieläkin tallella ^^) Kun sitten rekisteröidyin vanhalle foorumille saman vuoden lokakuussa, sai käyttäjätunnukseni nimen Timantti.
Pokémon-pelikokoelmani:
-Diamond (myin serkulle)
-MD Blue Rescue Team
-Ranger: Shadows of Almia
-Platinum
-Soul Silver
-Ranger: Guardian Signs (uusin lisäys viime sunnuntailta <3)
Enpä tunne oikein muita popepelaajia. Serkkuni tietysti, mutta ei hänkään enää pelaa aktiivisesti. Teatterissa tutustuin erääseen tyttöön, joka pelaa myös. (Olen häntä 5 päivää vanhempi, jee!) Mutta muita en tunne.

Ja sitten lempipopet:
1. Turtwig
2. Glaceon
3. Electivire
4. Lucario
5. Dialga & Snover/Abomasnow
[15:30] <X-Pertti> Linux on niin surkee, ettei se tue edes viiruksia
Spoiler:
Black FC: 2065 3314 7808 (Paum)
Soul Silver FC: 2408 2255 0057 (Fred)
3DS FC: 5069-4361-4421
Wi-Fi -vaihtola
Lé Turinat (käy katsomassa!)
Avatar
Timantti
 
Viestit: 544
Liittynyt: 01.11.2010 10:19
Paikkakunta: Espoo
(: Hävisit pelin

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 11.11.2010 19:59

No, minä olen tällanen 13-vuotias tyttö Rovaniemeltä. Pituutta minulla on noin 164 cm ja pituuteeni nähden olen alipainoinen. Eli painoa on 45,9 kg.
Perheeseeni kuuluu isä, äiti ja pikkusisko.
Minulla on lyhyet/keskipitkät ruskeat hiukset, ja olen huomannut että toinen silmäni on vihersininen, toinen siniharmaa.
Omistan kääpiösnautserin nimeltä Jekku. Ikää sillä on kokonaista 10 kuukautta.
Harrastuksiini kuuluu partio, piirtäminen, lukeminen ja koiran kanssa lenkkeily. Olen harrastanut kolme vuotta näyttelemistä, mutta sen jälkeen se oli pelkkää saman jauhamista, joten lopetin.

Luonteeni on melko rauhallinen ja huumorintajuinen. Olen myös hieman ujo ja pelkuri. En koskaan suutu mistään, vain vähän ärsyynnyn.

Olen erässä kauheassa koulussa 7- luokalla, ja luokkaamme sanotaan rauhalliseksi. En ole samaa mieltä asian kanssa, varsinkaan historian tunneilla. Kokoajan kuuluu jotain "Natsisaksa" ja "Hiivaa" Toisinsanottuna en viihdy koulussa. Ja minua haukutaan Hikeksi. Mutta ainakin luokanvalvojan tunnilla piti kirjoittaa yksi asia toisesta, sain kohdalleni sanan "Urheilija"

Pokémoniin hurahdin parivuotiaana kakarana, kun anime alkoi Suomessa. Tuolloin asuin vielä Hesassa.

Foorumille eksyin vuoden 2009 loppupuolella kun etsin apua PMD 3:seen.
Lempipokémoneja on paljon, mutta mainitsen niistä vaikka Riolun, Eeven ja Mewin.
Itse en osaa pelata TCG:tä, eikä välttämättä koskaan tule suunnitelmiini. Mutta kortteja keräilen.

Minut tunnetaan myös nimillä Icebeam ja Fangsu.

Enpä kerro sen tarkemmin
Viimeksi muokannut Riolu-fang päivämäärä 23.12.2010 14:05, muokattu yhteensä 3 kertaa
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Pistepirkko » 14.11.2010 17:43

Meiti on 15.v poika täältä Etelä-Suomesta. Lapsellinen rämäpää, jolle koulu ei oikein merkkaa mitään. Enemmin kaikki hienot pelit, kuten Metal Gear-sarja, Pokemon ja Dragon Ball. Animeja seurailen, ainakin joitakin ja sanon, että pieni nörtti olen. Lemppareita on varmaan nuo Gingat, Dragonball ja Durarara. Pokemon pelit on kivoja ja Diamondin, sekä Platinumin omistan vain. Sitten wiille se pikachu's adventure. Lempi pokemon vaihtelee, mutta kyllä niitä on.

Lyhyttä pukkaa
Team Rocket, blast off at the speed of light!
Avatar
Pistepirkko
 
Viestit: 7
Liittynyt: 14.11.2010 17:12

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Darkerhazy » 17.11.2010 14:05

Olen nuori tyttö jostain päin Nummelaa, jonka tarkoituksena olisi jossain vaiheessa muuttaa Helsinkiin. Pidän yleensä päälläni tummia farkkuja, eri värisiä t-paitoja ja huppareita sekä asuun sopivia sukkia. Tämänhetkiset hiukseni ovat lyhyet, suklaanruskeiksi värjätyt hiukset, jotka yritän kasvattaa takaisin omiin mittoihinsa. Lemmikkejä minulla on puolestaan huimat 7 kpl: kääpiöpinseri Rocky, schipperke Cafu, venäjänajokoira mix Hellä (rescue-koira), pohjanpystykorva mix Tipi (edesmenneen vaarini koira) ja maatiaiskissat Vili ja Hasse sekä uutena tulokkaana mäyräkoira Osku.

Pokémoneihin tykästyin ala-asteella, jolloin koko luokassani oli tämä buumi meneillään. Siitä se innostus sitten alkoi hiipumaan, vaikkakin myöhemmin neljännen generaation myötä alkoi nousta samaa tahtia kuin oli hiipunutkin. Jee jee. Lempparini nästä pahaisista taskuhirviöistä on varmaankin tuo Houndoom. =D


E: Hiukseni ovat nykyään niin pitkät että ne ulottuvat olkapäille asti...

Ai niin, Rocky ja Osku muuttivat takaisin siskolle (listasin ne sen takia omiksi, koska sisko piti niitä täällä "hoidossa") + Pokémon-lempparini on nykyään Houndoom eikä Kecleon.
Viimeksi muokannut Darkerhazy päivämäärä 02.04.2011 02:36, muokattu yhteensä 4 kertaa
Avatar
Darkerhazy
 
Viestit: 57
Liittynyt: 01.11.2010 16:28
Paikkakunta: ---

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Doragon » 19.11.2010 21:48

Olen 17-vuotias tyttö huitsin nevadasta. Pituutta 160 senttiä, painosta ei hajuakaan. En ole kauneimmasta päästä, enkä pukeudu hienoihin vaatteisiin. Tärkeintä meikälle on rento ja mukavan näköinen riepu, joka mielellään roikkuu vähän.
Omaan pitkät hiukset, jotka aina roikkuvat tiellä. Olisiko jotain 60-70 senttiä pitkät. Ja ne on väriltään tummanruskeat. Silmäni ovat sinivihreät tai jotain siihen suuntaan. Olen käyttänyt silmälaseja kuutisen vuotta. Asun perheessä, johon kuuluu äiti, isoveli ja tässä hetkellä viisi kissaa (joista kaksi etsii kotia, kuka huolisi?).

Pokémonia olen seurannut siitä lähtien kun Suomeen on tullut. Muistan vieläkin päivän, kun veljeni kutsui minua katsomaan jotain uutta animaatiosarjaa. Tulin katsomaan, ja näin Ashin pällistelevän naaman.
Fanitus alkoi noin 9-vuotiaana. Siitä lähtien olen ollut Pokémon-fani koko ajan. Eniten harrastan Game Boy- ja Ds-pelien peluuta sekä animen toljotusta.

Siinä lyhyehkö kuvailu meikästä.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja JayEm » 19.11.2010 22:09

Hmmm...
Olen 19-vuotias koneella kykkivä, rillipäinen nuorukainen (<- nörtti). Pituus on jotain 170-180cm ja paino jotain seitsemisenkymmentä kiloa *awesome*
Jos väittäisin itseäni komeaksi, jakautuisi perässäni juokseva porukka kahtia: ihailijat ja vihailijat. Olen joidenkin mielestä ihan mieletön heppu, onko se sitten positiivista tai negatiivista, päätät sen itse kun meikäläisen tapaat :D
Lempivaatteeni ovat aika tummasävyisiä ja yksinkertaisia, yleensä jonkin sortin huppari ja farkut kuuluu vakiovarustukseen. Tukka on yleensä lyhyt, mutta sitten se pääsee rehottamaan ja näytän melkein One Piecen Sanjilta laseilla :D Vaalea tukkakin oikein, puuttuu vain tupakka (en polta). Silmistäni en osaa sanoa, joidenkin mielestä ruskeat, toisten mielestä vihreät ja joidenkin mielestä taas viherruskeat. Ota nyt niistäkin selvää.
Asun vielä äitini helmoissa, yhteensä neljän "naisen" kanssa: äiti, sisko ja kaksi tyttökissaa.
Nykyisiin kiinnostuksen kohteisiini luen One Piecen, Pokémonin, Metroid-pelit ja roolipelit. Roolipeleistä suosikkini on Pokémonin lisäksi Disgaea-pelisarja sekä Final Fantasy X. Musiikkina kuuntelen enimmäkseen pelimusaa, random roskaa sekä anime-tunnareita :3
Vapaa-ajallani katselen koneen näyttöä, tai sitten television ruutua. Netissä eniten aikaa taitaa mennä SinäTuubaMansikoiden katseluun. Ne jos mitkä ovat taidetta.

Ensikosketukseni Pokémoneihin liittyi animen kautta. Sitten aloin hommaamaan pokémon-krääsää ja siten taisin jäädä koukkuun. Jossain vaiheessa omistin vanhoja kortteja yli 1000, joista osan möin 30€. Tuolloin kiinnostukseni kortteihin lopahti. Pian myös videopelien pelaaminen kävi tylsäksi. Sitten tapasin kaverin, jolla oli DS ja siinä Pearl. Lähes kuolleet liekit roihahtivat uudestaan liekkeihin: ostin DS Liten (mustan) ja siihen sain synttärilahjaksi Diamondin. Lukion aikana tapasin toisen tyypin, tunnetaan paremmin Luffy McAnkka. Koska olimme molemmat kiinnostuneet One Piecesta, kaveruus otti heti tuulta siipiensä alle. Sitten, taisi olla lukion toinen vuosi, kun päätimme alkaa pelaamaan uudestaan korteilla. Liityimme nykyiseen Vaajakosken Liigaan ja aloimme pelaamaan. Vasta vuoden pelaamisen ja pakkakasailun päästä taisin päästä ensimmäisiin isoihin kisoihini, taisivat olla Helsingin CCt.
5. genenkin poksujen jälkeen suosikkini on pysynyt samana: Darkrai. Voiko parempaa poksua olla? Älä vastaa, olet väärässä.

Ja nyt, jos sallitte, juoksen seinään.

Ei kiroilla edes tähdillä. -Mewtwolover
Sorree, juoksen seinään tuosta hyvästä -JayEm
Avatar
JayEm
 
Viestit: 851
Liittynyt: 05.10.2010 10:14
Paikkakunta: Jyväskylä
(: I used to be a league leader, but then I forgot how

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja mr.Panda » 19.11.2010 23:00

Olen 16 vuotias tyyppi. Pituus on 175-180cm ja painosta ei tietoa.Minua kutsutaan monella eri nimellä eri porukoissa yleensä sukunimeni takia.
Pukeudun yleensä mustiin vaatteisiin tai huppariin.Tukka on lyhyt,silmäni ovat siniset.Asun vanhempieni kanssa eikä minulla ole siskoja tai veljiä.
Kiinnostukseni ovat saaneet kaikki erilaiset anime&manga korttipelit sekä erityisesti naruto,One Piece,pokemon ja Yu-Gi-Oh!.
lempitietokone pelini ovat kaikki strategiapelit,Warcraftit,Dynasty warriorsit ja Samurai warriorsit.
Lempimusiikkini vaihtelee technojen ja trancejen välillä jatkuvasti.
Minä en tykkää suorastaan vihaan ihmisiä jotka kiusaavat Satuttaen toista!


Olen seurannut pokemon jaksoja lapsuudestani asti ja pokemon-korteilla olen pelannut 3 vuotta.
Aloitin pelaamisen kunnolla 2 vuotta sitten vaajakosken liigassa.Liigassa onnistuin saamaan uusia ystäviä,kortteja ja tietoa.
Ensimmäinen virallinen turnaukseni oli Hyvinkään battleroad.

lempipokemonini kaikista pokeista menneistä ja tulevista on ehdottomasti Honchkrow ja Snorlax.
"Jumala antoi ihmiselle yhden pelimerkin nimeltä elämä" - Seto Kaiba

Pandan TCG Vaihtoluola -> viewtopic.php?f=26&t=211
Avatar
mr.Panda
Jyväskylän Liiga-Leader
 
Viestit: 235
Liittynyt: 01.11.2010 11:29
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Suicca » 20.11.2010 22:37

Voisi tänne esittäytyä sillai melkei kunnolla~

Elii mie olen 18 vuotta täyttänyt tyttönen Vantaan nurkalta, ja lukion viimeistä vuotta yritän tässä repiä läpi. Pituutta löytyy hieman reilut 160 cm, ja painosta ei puhuta. Jotkut saattavat jopa tietää jotain miun suvusta, mutta suostun sanomaan vain sen, että tunnen Fantasiapelit -firman omistajan liiankin hyvin. Muu perheeni koostuu äidistä, isosiskosta ja kehitysvammaisesta pikkuveljestä, sekä pienestä karvapallo hamsterista. Perheeseen saattaa tulla lisäys kevään puolella, sillä hoidan siskon kanssa välillä hieman ikää jo kerännyttä belgianpaimenkoiraa, ja mikäli haluamme hänet, on meidän kotimme hänenkin koti.

Pokémoniin tutustuin Yellowin ansiota, ja koukkuun jäin, Beedrilin pistin varmaankin pisti. Pelejä olen hankkinut sitä mukaa, kun niitä on ilmestynyt niin Suomesta kuin Japanista. Nimimerkistänikin voi päätellä suosikki taskuhirviön, joka sattuu olemaan Suicune. Listallani korkealla ovat myös Rayquaza, Mightyena, Luxray, Houndoom ja Eevee ja hänen muodot. Animea olen seuraillut sitä mukaa kun jaksot ovat tulleet, ja nykyäänkin katselen uusimpia jaksoja YouTuben kautta. Hahmoista suosikkeja ovat Rakettiryhmän kaksikko, Brock ja Misty. Olen keräillyt lappuja aina Base Setistä lähtien, ja vaikka innostukseni lopahti ennen EX Ruby & Sapphiren ilmestymistä, tuli se takaisin DP kaudelle. Ensimmäinen pakkani (!) rakentui 2010 syksyn loppupuolella. Tähän ilmiöön vaikutti osallistumiseni kahteen eri liigaan: Helsingin Kesantoon ja Pasilan Poromagiaan.

Asiasta viidenteen, muita mielenkiinnon kohteitani ovat hevoset, japani ja valokuvaus. Ratsastusta olen harrastellut kauemmin kuin olen koulua käynyt, sillä olin ratsastanut jo pari vuotta ennen kuin astuin pienellä hennolla jalalla koulumaailman kylmyyteen. Nykyään minut löytää joka tiistai-iltaisin Turengista, ja välillä myös viikonloppuna kotikilpailuista. Japania olen itsenäisesti opiskellut muutaman vuoden, ja nousevan auringon maassa on tultu käytyä kolme kertaa tähän päivään mennessä. Valokuvaus on uusin harrastukseni, ja minut saattaa löytää näin talvella jostain lumihangesta kuvia ottamasta.

Elokuvista voisin sanoa, että ehdottomia suosikkejani ovat vanhat Disney klassikot, kuten Leijonakuningas, Taru Sormusten Herrasta -trilogia ja Tim Burtonin. Tykästyn hyvinkin usein kyseisissä elokuvissa ns. vahvoihin naisiin ja pahiksiin, etenkin Bellatrix Lestrange Potter -sarjasta. Tv-sarjoja en seuraa pahemmin, mutta silloin tällöin tulee katsottua Isännän ja koiran käytoskoulua ja joskus eksyn takaisin Buffy vampyyritappajan pariin.


... Olisiko se sitten siinä. Jos luit loppuun, kumarran syvään ja lyön siinä samassa pääni pöytään, vahingossa tai tahalleen.
Hydreigon syö siu aivot.
YouTube || DeviantArt || Tumblr
"Nothing is true, everything is permitted."
Avatar
Suicca
 
Viestit: 182
Liittynyt: 05.11.2010 19:37
Paikkakunta: Vantaan eri nurkat.

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Tas » 22.11.2010 01:31

Muutamia muiden sanomisia (piti karsia ettei tule ihan liian pitkää):

[22:49:05] <@Maketsu> tas oot mun idoli

[23:07:55] pandom: mä haluun olla isona tas

[01:56:11] Tox [s-s]: tas on pottujen tavoitelluin poikamies

[00:28:57] <+Bumerangi-Hero> Tas kääntää heterosta homoksi kolmess sekunnissa.

[21:52:14] <+joonasdfg> mut kuka nyt ei ansoista tykkäis
[21:52:38] <+joonasdfg> tai tasista

Yleisen käsityksen mukaan olen siis täydellinen ihminen, jota kaikki ihailevat ja rakastavat. Olen tälläinen noin parikymppinen miespuolinen henkilö jostain päin Suomea. Ulkonäköni on ainakin muiden mukaan todella puoleensavetävä (Heron kommentista päätellen ehkä vähän liiankin). Jos nyt jotain pitäisi vähän tarkemmin sanoa, niin olen 187cm pitkä, hiukset ovat tummanruskeat ja jotkut keskipitkät, silmät ovat muiden mukaan jotkut vihreän harmaat ja silmälasitkin löytyy (jos vain jaksan pistää ne päähän. Pärjään kyllä ilmankin). Vaatetus on vähän vaihtelevaa, yleensä jotain ihan siistiä, mutta silti sopivan rentoa.

Luonteeltani olen yleensä todella rauhallinen, hyväntuulinen, huoleton ja ystävällinen. Kielenkäyttöni ei kyllä aina ole niitä maailman ystävällisimpiä, mutta en ole koskaan tosissaan satuttamassa ketään, vaan tykkään muuten vain leikkimielisesti piikitellä toisia. Yksi pieni vika luonteestani kyllä löytyy: olen laiska. Tosin korvaan tuon laiskuuden yleensä lahjakkuudella. Vaatimattimattomasti voisin todeta, ettei melkein mikään asia vaadi minulta suuria ponnisteluja, sillä tunnun oppivan lähes mitä tahansa todella nopeasti ja vaivattomasti (musiikki kuuluu niihin poikkeuksiin). Koulu- ja urheilumenestyskin on ollut yleensä huipputasoa.

Pokemoniin otin ensikosketuksen animen muodossa silloin kun se alkoi Suomessa, mutta kyllästyin siihen nopeasti. Pelejä pelailin ensimmäisen kerran joskus 8-9 vuotiaana, mutta nekin jäivät pitkäksi aikaa. Joskus yläasteella sitten teki mieli taas vähän pelailla, niin jotain kautta päädyin vanhalle foorumille ja NetBattleen. NB:ssä sitten tutustuin sen verran hienoihin ihmisiin, että ihan vain heidän takia tein tuossa muutama kuukausi sitten paluun pokemonin pariin (tosin vain huomatakseni, että kilpailullinen pokemon on nykyään aivan järkyttävää kuramössöä). Nyt siis olen taas täällä ilahduttamassa ihmisiä loisteliaalla olemuksellani. Toivottavasti rakastatte minua vielä entistä enemmän tämän pienehkön kehuskelun jälkeen.
[21:51:11] <+Caccis> ota nyt realismi vastaan, suurin osa jotka harrastaa tätä on failureita irl
Avatar
Tas
 
Viestit: 844
Liittynyt: 03.09.2010 18:55

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 22.11.2010 02:50

Olen 20 vuotias työtön rento vähä-sanainen mies helsingistä joka pitää kaikesta hauskasta. Yleensä kotona tai ulkona olen, mutta kyl sitä tulee kesanto liigassa ja viime torstaista lähtien poromagiassa käytyä. Pituutta on joku 185cm, tarkkaa pituutta en tiedä. Mutta jonkun verran sitä ylipainoakin on.
Pukeudun enimmäkseen mustaan huppariin/farkkuihin/takkiin, nahka kenkiin ja pääkallo huiviin. Perheeni koostuu äidistä, isästä, iso-veljestä ja nalkuttavasta iso-siskosta. Mutta asun vain äidin kanssa tällä hetkellä, muut asuu omillaan.

Pokemonista innostuin redin ja bluen takia lähinnä ja olen aina pitänyt strategisesta pelaamisesta, ne olivat ensimmäiset pelini. Nyt kilpailullisin mielin pelailen nelos ja vitos geniä. Tulee kans katottua uusimmat best wishes ja enkku dubi jaksot. Suosikki pokemoneina on Typhlosion, Gengar, Emboar ja Ononokusu.

Harrastukset hmmmmm..... vois sanoa että animen katselu, wowin pelaaminen, pokemon pelaaminen käsikonsoleilla, monien tappelupelejen pelaaminen, kavereiden kaa hengaaminen ja tulee sitä kans RTS pelejäkin välil pelattua.
Suosikki animeni on Fairy tail, Bleach hyvänä kakkosena. Suosikki hahmoni tosin on avatarissani elikkäs Gecko Moria, One piece animesta.

Elokuvista suosikit ovat Lord of the ringsit ja monet anime leffat.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Roottori » 26.11.2010 00:09

Kirjoitellaanpas tännekin jotain. :)

Elikkästä moikkelis vaan! Täällä ruudun takana istuu 15v (kohta 16! :3 ) poika. Asustelen maaseudulla Mikkelin lähellä. Olen apauttiarallaa 177cm pitkä ja painan noin 75 kiloa. Luonteeltani olen rauhallinen ja aika hiljainen. Tykkään pohtia erilaisia asioita päässäni. Fiksuksi ovat jotkut haukkuneet. Päästäni löytyvät siniharmaat silmät ja melkein vyötärölle asti ulottuvat vaaleat hiukset, jotka ovat poninhännällä yleensä. Pukeudun yleensä farkkuihin, t-paitaan ja vetoketjulliseen huppariin, kotona rennommat vetimet ovat kova sana, kollarit jalassa melkein aina. Lempivärini, sanotaan vaikka musta, toimii melkeinpä missä vaan. :) Harrastuksia löytyy pari kappaletta, squashia olen harrastanut semmoisen kuusi vuotta ja rumpuja soittanut vajaan vuoden. Musiikkimakuni ulottuu rennommasta rockista (esimerksi Dire Straits, ihan hitsin hyvä bändi, tutustukaa ihmeessä! ;) ) kohtalaisen raskaaseen metalliin (esimerkiksi Wintersun). Lempi tv-sarjani ovat Mentalist ja Paljastavat valheet, leffoja en pahemmin katsele.

Koulussa sujuu loistavasti, yhdeksäs luokka menossa. Hikeksi olen joskus kuullut itseäni haukuttavan. Viime todistuksen ka oli päälle ysin, tämän vuoden kokeista tullut kaksi kymppiä ja loput ovat olleet ysejä. Että sillein. :P

Pitäisikö näistä Poksuistakin jotain kertoa? Kaipa niistä voisi. ^^
Pokemon-kortteja olen vaihdellut varmaan melkein kymmenen vuotta. Nuorempana niistä korteista ei tajunnut hölkäsen pöläystä. Paitsi tietysti, että mitä suurempia numeroita tästä löytyy niin sen parempi. Ensimmäinen korttini oli Magnemite Selfdestructilla, oli se hieno. ^^ Aktiivisemman pelailun aloitin jossain kolmannen-neljännen luokan paikkeilla, parin luokkakaverin ja serkun kanssa tuli silloin tällöin pelailtua. Nykyään oikeastaan kukaan kaverini ei enää korteilla pelaile, käytännössä ainoa kunnollinen pelikaverini on serkkuni, joka hänkin asuu eri paikkakunnalla. :( Sinällään ikävää, koska nyt on iskenyt taas hirmu kipinä pelaamiseen, ei vain ole ketään kenen kanssa pelata.
Turnauksiin/kilpailuihin en ole ikinä osallistunut, huvikseen pelailua lähinnä siis ollut koko Pokemon-touhu. Turnauksissa sitä nyt tietysti saisi pelata ja saisi varmasti uusia kavereita muutenkin, ei ole vain innostanut. Yksi syy tietysti ollut tuo jatkuvasti muuttuva sääntö, että millä korteilla sitä saa pelata. Ei sitä nyt vuoden välein jaksa olla koko korttivarastoaan vaihtamassa ja uutta pakkaa kasaamassa. :P
Pokemon-videopelejä olen pelannut noin viisi vuotta. Sain joululahjaksi DS:n, sille sitten hankin Diamondin. Oli se hauska peli, on vieläkin. Tämän jälkeen pelikokoelma on kasvanut Platinumilla ja Soul Silverillä, Black tai White liittynee kokoelmaan keväällä. Serkulta myös ollut lainassa Game boy Advancen Leaf Green ja Emerald, ihan älyttömän hienoja pelejä tarkkoine graffoineen ym. ym. :)

Siinäpä nyt jotakin pientä minusta. :)
Vaihtolistaa

Avatar made by hilippa.
Avatar
Roottori
 
Viestit: 246
Liittynyt: 20.11.2010 15:18
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Lars » 26.11.2010 01:25

Hei vaan kaikille!

Minäkin ajattelin esittäytyä kun Korpinärhi teki näin kivan töpön. Voisin aloittaa sillä, että hämäävästä nimimerkistäni huolimatta olen tyttö (/nainen...). Alunperin olen kotoisin Jyväskylästä, mutta nykyään asun pääkaupunkiseudulla ja muutan itseasiassa juuri ensi viikolla Helsingin puolelle parhaan ystäväni kanssa. : ----) Ikää minulta löytyy pian 20 vuotta.

Pokemon astui elämääni, kun Pokemon-animen Indigo League alkoi Suomessa silloin vuonna 1999, olin ilmeisesti kahdeksanvuotias. Animessa minut hurmasi ensimmäisenä näkemässäni jaksossa (olisko 3. jakso?) Caterpie, koska olen aina ollut suuri ötököiden ystävä. : D Jos minä innostun jostain, niin innostun sitten kunnolla, ja siitähän se lähti. Ostin Pokemon Redin (josta ei ole vieläkään patteri loppu! Uskomatonta!) ja tämä jo mainitsemani paras ystäväni osti Pokemon Bluen, ja niitä sitten tuli pelailtua ja ankarasti. Eniten olen kuitenkin tässä Pokemon-fandomissa innostunut TCG-korttien keräilystä. Keräilijäluonteena tuollaiset ihanat kiiltävät, arvokkaat ja kauniit kortit miellyttävät. Korttejen keräilyn aloitin silloin joulun alla 1999 ja pidin viiden vuoden tauon tässä - aloin keräillä uudestaan vasta n. 4 kk sitten. Nykyään pelailen Pokemon Blackia, ja ihailuni on vuosien saatossa siirtynyt Caterpiestä ehkä enemmän Arceuksen, Absolin ja Latiosin puoleen.

Pokemon ei suinkaan ole ainut kiinnostuksenkohteeni, vaan minua kiinnostavat erityisesti myös muoti (ihan haute couturesta street weariin), aasialainen ja länsimainen, erityisesti britti alternative & indie musiikki ja esim. tietyt mangat (mangassa lempisarjojani ovat yleisesti older teen shoujo-sarjat kuten Hana to Akuma, Dengeki Daisy, Nana, Paradise Kiss...). Fandomini yleisesti vaihtelevat melko paljon - välillä olen aivan hulluna Pokemoniin, sitten taas luen Pottereita ihan huumassa ja sitten välillä taas seuraan musiikkiskenejä.
Jotkut ovat kai selittäneet jotain opiskelujuttujakin, niin minä voisin sanoa sen verran, että en opiskele tällä hetkellä mitään. Kävin IB (International Baccalaureate)-diplomiohjelman ja nyt pidän ansaittua välivuotta ja vietän aikaa mukavassa työharjoittelussa eräässä vaatefirmassa. Isona haluaisin olla joko ihmisoikeusjuristi tai sitten toimia ihan tuomarina (oikeudenkäynneissä).

Hauska tutustua! : )
Viimeksi muokannut Lars päivämäärä 26.11.2010 02:11, muokattu yhteensä 1 kerran
You're a virile manifestation of the divine.
Avatar
Lars
 
Viestit: 284
Liittynyt: 01.11.2010 14:34
Paikkakunta: HKI
(: 오빠~~

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Caccis » 26.11.2010 02:00

joo lol
Viimeksi muokannut Caccis päivämäärä 10.12.2012 02:31, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Caccis
 
Viestit: 59
Liittynyt: 01.11.2010 01:01

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Pimee Umbba » 28.11.2010 15:57

Minä

Olen vuonna -93 syntynyt nuori mies lapista ja opiskelen Sodankylän lukiossa toista vuotta. Ulkonäöltäni olen noin 190cm pitkä, jolta löytyy päästään mustapehko (tosin etutukka on nyt sininen). Vasemmasta korvastani löytyy kaksi korvista ja kolmas tulee keväämmällä (Roronoa Zoro cossia valmistelemassa). Vaateistani voisin sanoa sen verran, että pukeudun jonkin verran "muodin" mukaan, vaikkei se niinkään ole tarkoitus.. tykkään vain useimmiten vaatteista, mitä mm. H&M löytyy. Näin talvella päästäni löytyy musta pipo, jossa on kiinni 24 Hour Comic Dayn pinssi. Takkina toimii musta (ja lämmin<3) villakangas takki ja kaulassa harmaa huivi. Muuten pietän yleensä erinlaisia kauluspaitoja & farkkuja. Repun sijaan käytän ruskeaa olkalaukkua, jossa on kiinni erinlaisia pinssejä + piirtämäni Straw Hat- piraattien logo ja Zoron naama 8D Harrastan mm. salilla käyntiä viikottain, animea&mangaa, cosplayta ja piirtämistä (<3)

Minua kuvataan yleensä ylisosiaaliseksi, iloiseksi ja energiseksi tyypiksi, joka viettää kaikkein mieluiten aikaa kavereiden ja ystävien seurassa -> Happy~Go~Lucky jätkä siis. Olen myös rennon puoleinen, joka nauttii elämästään ja ystävien kanssa olemisesta. Ystäväni vertaavat minua animanga-hahmoista usein yleiseksi shounen-päähenkilöksi, kuten Narutoksi tai Natsuksi. Eniten muistutan kuitenkin Katekyo Hitman Reborn sarjan Yamamotoa, niin ulkonäöltäni kuin luonteeltani. Olen myös kovan luokan unelmoija, joka myös uskoo niihin.

Tulevaisuuden suunnitelmista sen verran, että lukion jälkeen ensiksi armeeja alta pois ja sitten Tampereelle sarjakuva koulutukseen. Tästä voi siis päätellä yhden unelmani -> sarjakuva piirtäjä.

Pokémon

Pokemoniin kiinnostuin heti silloin, kun se saapui Suomeen animena. Pienenä sitä fanitti hullun lailla ja kaikki oheiskrääsä tuli hankittua. Kuitenkin n. 9-10 vuotiaana into laantui ja jäi tauolle n. 13 vuotiaaksi, jolloin erään kaverin ostaessa Emeraldin ja DS:n, palasi innostun minullekkin. Tällöin liityin myös foorumille ja olin perus nobo, joka luuli että kovalla 100lv ei EV/IV Charizardilla pärjää kaikkialla.. Tästä kuitenkin tuli foorumin ansiosta päästyä pois.

Nykyisin Pokémon on vähemmässä suosiossa. Kuitenkin pelailen silloin tällöin pelejä (Whiten tulen hankkimaan totta kai) ja Best Wishes-kauden uusimman jakson katson joka viikko.
Viimeksi muokannut Pimee Umbba päivämäärä 28.11.2010 19:36, muokattu yhteensä 1 kerran
Porukka Kasaan! Cosplay Ryhmä
||One Piece||Bakuman||Fairy Tail||Katekyo Hitman Reborn||
Pokémon Black FC: 3009 7318 7437
Avatar
Pimee Umbba
 
Viestit: 80
Liittynyt: 01.11.2010 15:56
Paikkakunta: Sodis

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Meron » 28.11.2010 17:56

Minun pitäisi tällä hetkellä kirjoittaa esseetä, mutta tämähän vaikuttaa paljon hauskemmalta!

Olen 19-vuotias tyttö, joka opiskelee tällä hetkellä englantia. Lukion päätin viime keväänä, mutta varsinaiseen yliopistoon taidan päätyä vasta ensi vuonna. En vielä tiedä mikä minusta tulee isona, mutta englantia aion varmaan opiskella jatkossakin. Koulussa olen aika keskivertoluokkaa, sillä roikun liikaa koneella jaksaakseni tähdätä huippuarvosanoihin. :P Olen aika ujo ja vähän hassu, mutta useimmiten minua voisi kutsua ihan mukavaksi. Lempiharrastukseni on piirtäminen josta olen pitänyt tarhaikäisestä lähtien, mutta päätin lukiossa että minusta ei tulekaan ammattitaiteilijaa isona. Nykyään piirrän lähinnä vain fanitaidetta omaksi ilokseni.

Pokémonista olen tykännyt monen muun tavoin vuodesta 1999 lähtien. Innostus on mennyt vuoristoradan tavoin ylös ja alas, mutta viimeiset kaksi vuotta olen tykännyt Pokémonista aivan hirveästi. Tykkään sekä Pokéanimesta (jota katson japaniksi) ja peleistä. Minulla ei ole lempipeliä, mutta vanha Crystal-pelini on kuitenkin se rakkain. HeartGold ja Platinum olivat kyllä kivoja, ja odotan innolla ensi kevättä jolloin saan Whiten käsiini~! Korttipeliin en koskaan tutustunut. Lempi-Pokémoneja minulla on hirveä lista, ja olisi oikeastaan helpompi listata ne Pokémonit joista en pidä... Mutta sitä en nyt jaksa tehdä. XD

Olen tykännyt animesta noin kymmenen vuotta, mutta en nykyään luokittelisi itseäni kovin innokkaaksi animefaniksi. Tajusin että ei kaikki anime ole niin ihmeellistä, ja pitäydyn nykyään muutamassa sarjassa (tällä hetkellä ainoa jota seuraaan on Pokémon Best Wishes :P). Pidän kuitenkin paljon japanin kielestä ja opiskelen sen alkeita tällä hetkellä.

Ööh, mitäs muuta... Tykkään kissoista. Joo. Meillä on kotona yksi kissa, jota minulla on hirveä ikävä (en asu kotona tällä hetkellä).
Avatar
Meron
 
Viestit: 14
Liittynyt: 08.11.2010 17:52

Re: Esittelyketju

ViestiKirjoittaja Minnake » 01.12.2010 00:59

Kai sitä nyt suuren (irkki)yleisön pyynnöstä täytyy kirjoittaa esittely.

Olen Minnake, ja olin Minnake myös vanhalla foorumilla. o/
Hienoa, eikö.

Nickistäni voidaan päätellä että olen nimeltäni Minna, josta voidaan päätellä että olen nainen. Ikää löytyy 20 vuotta, ja asun tällä hetkellä Keravalla. Omistan kissan, kissoista olen aina pitänyt ja meillä on aina ollut vähintään yksi kissa. Piti sitten ihan omaankin kotiin sellainen hankkia kun olin ollut puoli vuotta ilman kissaa muutettuani pois vanhempien luota.
Olen ikuisesti amis, opiskelen nyt matkailualaa, mutta olen jo kertaalleen valmistunut graafikoksi 2009. Matkailuala taitaa kuitenkin olla enemmän oma juttuni, joten vähän hukkaan menivät nuo graafikon opinnot. Opiskelujen ohella olen töissä hotellin vastaanottovirkailijana Helsingissä. Kielistä sujuu hyvin Englanti, Ruotsia menee vähän ja Italiasta, Espanjasta ja Japanista perusteet. Italiaa ymmärrän enemmän kuin muita.
Ulkonäöltäni olen perus tylsä, puolipitkät punertavat hiukset, pituutta 167cm ja painoahan ei naiselta koskaan kysytä. Käytän lähes aina farkkuja ja jotain mukavia paitoja, eli tylsää siltäkin osin. Meikata koitan muistaa ovesta ulos lähtiessä, mutta hyvin vähän sitäkin.

Harrastan aasialaisia pallonivelnukkeja, valokuvausta, ompelua, neulomista, virkkaamista, lukemista ja kaikkea kuraa. Pelaan myös Pokémonia!!1!11 IhQ.
Olen harrastanut 10 vuotta joukkuevoimistelua, mutta joukkueen hajoamisen takia täytyi se homma lopettaa. Ehkä joskus vielä sitäkin, tai voisin myös aloittaa jonkun muun "järkevän" harrastuksen.
Kiinnostusta löytyy myös animeen ja mangaan, mutta viimeaikoina on se puoli vähän jäänyt. Toimin kuitenkin Keski-Uudenmaan manga- ja anime-yhdistyksen hallituksessa. Pidän sen sorttisista sarjoista kuin Kare Kano, Chrono Chrusade, Genshiken, Terra-E ja Pita Ten. Genreinä siis vaihtevasti ihmissuhteita, daily lifea, huumoria, fantasiaa ja scifiä.

Animeen ja muuhun hömppään eksyin tietenkin Pokémonin kautta. Niihin tutustuin - kuten kaikki ikäiseni - silloin 90-luvun lopussa kun Pokémon TV-sarja oli hitti täällä Suomessa. Peleihin tutustuin Game Boy Colorin ja Bluen kautta, mitkä tietysti piti hankkia silloin joskus kouluiässä. Kortteja keräsin Base setin aikaan ihan kauheasti, vieläkin on kuulkaas tallella se kokoelma. Muistaakseni muutama kortti puuttuu traineripuolelta että olisi base set täydellinen. Silloin en kuitenkaan pelannut kummemmin, vain kaveriporukassa.
Lapsuuden jälkeen kuitenkin jäi Pokémon jutut vähän taustalle, vaikka hankinkin DS:än ja kaikkea muuta ihan vain Pokémon pelejä varten. Pokémon sälää kuten pehmoleluja ja muuta on myös kertynyt matkan varrella, koska romun keräys on kivaa.
Korteista olen nyt joku vuosi sitten innostunut uudestaan ja pyörinyt liigoissakin. Lähinnä safessa ja Poromagiassa on minua voinut nähdä, viime kaudella kävin satunnaisesti Hyvinkäälläkin mutta sinne meno on vähän jäänyt.
Koska kaikki luettelevat lempi pokejaan niin lolz minäkin! Kaikkiaan pidän eniten ensimmäisen kauden Pokémoneista, joista parhaita ovat Krabby, Rhydon, Flareon ja startterit. Starttereista paras on tietenkin Squirtle, ja Blue-peli täytyi hankkia ihan vain sen faktan takia. u__u Muita mainitsemisen arvoisia kivoja Pokémoneja ovat Pokabu, Turtwig, Wooper, Piloswine, Entei, Shuckle, Lugia, Kyogre, Groudon, Gulpin, Hippopotas, Wailmer, Camerupt, Bonsly, ... Ja ne parikymmentä muuta. Oikeastaan ei ole olemassa Pokémoneja mitä oikeasti "vihaisin", ellei nyt lasketa jotain Blackin ja Whiten uusia typeriä kattolamppuja ja jäätelötötteröitä.
Avatar
Minnake
 
Viestit: 34
Liittynyt: 12.11.2010 23:41
Paikkakunta: Turku

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 44 vierailijaa

cron