Yleinen Kysymys-topic

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 10.03.2012 00:21

Shadow Lugia kirjoitti:Olen yrittänyt löytää jotain suht edullista ja toimivaa konetta, mutta kun nuo tuppaavat olemaan niin turkasen kalliita. Halvin mitä olen löytänyt: http://www.verkkokauppa.com/fi/product/ ... -4-GB-500# Onko kenelläkään tietoa että miten hyvä tietokone kyseessä? Etsin siis pöytäkonetta, saa toki ehdottaa jos jostain löytyy parempiakin. Alle 400€ täytyisi olla, kun en sen enempää viitsisi uuteen sijoittaa kun vanhakin vielä sentään toimii.

Tuo Acer on ihan hyvä nettiselailuun ja videoiden katseluun, mutta mitään kovin uusia pelejä sillä ei pelata, koska suoritin ja näyttis ovat melkoista kuraa. Jos koneella on tarkoitus pelailla uusimpia pelejä, niin täytyy sanoa, että alle 400€ et saa konetta, jolla voi siedettävästi pelata uusimpia pelejä. Gigantissa ym. kodinelektroniikkaliikkeissä sekä isoimmissa marketeissa myytävät ns. markettikoneet ovat ylihintaisia ja huonoja, kannattaa mieluummin ostaa komponentit erikseen ja kasata kone itse.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewstor » 10.03.2012 00:23

Shadow Lugia kirjoitti:Olen tässä alkanut katselemaan itselleni uutta tietokonetta, kun vanha alkaa olla jo aika vanha ja hidas. 720p videotkin lagaavat joskus eikä huonompilaatuisia videoita kehtaisi fullHD näytöllä katsoa xD. Olen yrittänyt löytää jotain suht edullista ja toimivaa konetta, mutta kun nuo tuppaavat olemaan niin turkasen kalliita. Halvin mitä olen löytänyt: http://www.verkkokauppa.com/fi/product/ ... -4-GB-500# Onko kenelläkään tietoa että miten hyvä tietokone kyseessä? Etsin siis pöytäkonetta, saa toki ehdottaa jos jostain löytyy parempiakin. Alle 400€ täytyisi olla, kun en sen enempää viitsisi uuteen sijoittaa kun vanhakin vielä sentään toimii.

Jos et ole valmis sijoittamaan tietokoneeseen enempää kuin 400€, mutta haluat, että se on silti hyvä, suosittelen säästämään ja ostamaan kunnollisen koneen kun rahaa on tarpeeksi (riippuen tietenkin mihin sitä haluaa käyttää). Itsekin haluaisin kunnollisen pöytäköneen sillä läppärillä ei paljoa pelailla vaikka tämä melko hyvin pyörittäisikin hiukan vanhempia pelejä. Odotan kunnes rahaa on tarpeeksi ja kasaan sitten varmaan ihan itse koneen (tai siis laitan kaverin kasaamaan XD), sillä ilmeisesti hyvien valmiiden pakettien hinnat ovat korkeita ja/tai laitteistokombinaatiot kuulemma liian usein pyllystä :/

Edit: Mewtwolover vei sanat suustani XD
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Shadow Lugia » 10.03.2012 00:24

Mewtwolover kirjoitti:
Shadow Lugia kirjoitti:Olen yrittänyt löytää jotain suht edullista ja toimivaa konetta, mutta kun nuo tuppaavat olemaan niin turkasen kalliita. Halvin mitä olen löytänyt: http://www.verkkokauppa.com/fi/product/ ... -4-GB-500# Onko kenelläkään tietoa että miten hyvä tietokone kyseessä? Etsin siis pöytäkonetta, saa toki ehdottaa jos jostain löytyy parempiakin. Alle 400€ täytyisi olla, kun en sen enempää viitsisi uuteen sijoittaa kun vanhakin vielä sentään toimii.
Tuo Acer on ihan hyvä nettiselailuun ja videoiden katseluun, mutta mitään kovin uusia pelejä sillä ei pelata, koska suoritin ja näyttis ovat melkoista kuraa. Jos koneella on tarkoitus pelailla uusimpia pelejä, niin täytyy sanoa, että alle 400€ et saa konetta, jolla voi siedettävästi pelata uusimpia pelejä. Gigantissa ym. kodinelektroniikkaliikkeissä sekä isoimmissa marketeissa myytävät ns. markettikoneet ovat ylihintaisia ja huonoja, kannattaa mieluummin ostaa komponentit erikseen ja kasata kone itse.

Joo no en koneella mitään uusia pelejä pelaa, kun niitä varten löytyy konsoleita. Ja joo noi markettikoneet on aika kalliita, mutta kun itse en osaa konetta kasata enkä tunne ketään kuka osaisi xD. Täytyypä vielä katsella, huomasin vain että tuota samaista konetta myydään mm. Gigantissa yli 500€ hintaan xP.

EDIT: Katos Mewstor postas väliin xD. Joo siis periaatteessa voisin sijoittaa siihen enemmänkin, mutta kun en tule sitä kuitenkaan käyttämään pelaamiseen niin ei sen tarvi niin tehokas olla, kunhan videot pyörivät eikä selain kaadu aina uuden välilehden avattaessa ;___;. Hajoan myös siihen että koneessa on Windows XP, koska melkein mikään ei ole enää yhteensopiva enkä pysty asentamaan edes Service Pak 3:a, koska sen asennettuani en voi yhdistää konettani enää nettiin (testattu juttu) :/.
So, I Herd U Liek Mudkipzz?
Waihtola
Regigigas ;______; <3
Avatar
Shadow Lugia
 
Viestit: 559
Liittynyt: 01.11.2010 15:43
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja icewortex » 10.03.2012 00:28

^Tuo näyttää muuten ihan hyvältä mutta veikkaisin että tuolla hinnalla saattaisi saada paremman prosessorin. Katson kun menen koneelle.

edit: Lol, outspeederit.

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Regimeta » 16.03.2012 17:28

Mistä saisin ostettua Cirle Pad Pron mahdollisimman halvalla? Se näyttää olevan loppu Gigantissa, Konsolinetissä, CDONissa, VPD:ssä, Puolenkuunpeleissä ja Markantalossa. Mistä tämä yhtäkkinen suosio?! Onko kenelläkään tietoja Gamestopin hinnasta?
Avatar
Regimeta
 
Viestit: 347
Liittynyt: 01.11.2010 19:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Flyffel » 16.03.2012 18:32

Läppärini (IBM Thinkpad lenovo T60 - Windows XP) ei enää käynnisty!

Selailin ihan tavallisesti vain nettiä (tietääkseni täysin turvallisilla sivuilla), ja yhtäkkiä nettiselain (Firefox) freezasi. Vaihdoin etualalla olevaa ohjelmaa pari kertaa, ja pian selain toimikin taas jo - pari sekunttia. Tällä kertaa koko kone freezasi. Mikään näppäinkomentokaan (alt/ctrl/del) ei toiminut, joten oli pakko sammuttaa kone painamalla virtanäppäintä pari sekuntia. Näin (total freeze) oli käynyt viime aikoina jo useammankin kerran (noin kolme), mutta sen jälkeen läppärini on käynnistynyt ihan normaalisti (ei edes virheilmoituksia). Läppärini on myös sammunut viime aikoina itsestään pari kertaa ylikuumenemisen takia (kun se on ollut liian kauan päällä), tällöin olen odottanut ennen uudelleen käynnistäistä.
Nyt läppäri ei tosiaan mene enää päälle. Kun painan virtanapista, näyttö tuntuu menevän päälle, mutta se pysyy mustana. Läppärin merkkivalot näyttävät, että se on päällä, ja kone surisee kuten tavallisesti. Ääniä ei kuitenkaan kuulu, ja niitä ei voi aiheuttaa mitenkään. Windows ei käynnisty mustan ruudun takana, eikä koneen miettimisvalo (afaicr) vilku. Help!?
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Pokenikke » 17.03.2012 01:47

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Läppärini (IBM Thinkpad lenovo T60 - Windows XP) ei enää käynnisty!

Selailin ihan tavallisesti vain nettiä (tietääkseni täysin turvallisilla sivuilla), ja yhtäkkiä nettiselain (Firefox) freezasi. Vaihdoin etualalla olevaa ohjelmaa pari kertaa, ja pian selain toimikin taas jo - pari sekunttia. Tällä kertaa koko kone freezasi. Mikään näppäinkomentokaan (alt/ctrl/del) ei toiminut, joten oli pakko sammuttaa kone painamalla virtanäppäintä pari sekuntia. Näin (total freeze) oli käynyt viime aikoina jo useammankin kerran (noin kolme), mutta sen jälkeen läppärini on käynnistynyt ihan normaalisti (ei edes virheilmoituksia). Läppärini on myös sammunut viime aikoina itsestään pari kertaa ylikuumenemisen takia (kun se on ollut liian kauan päällä), tällöin olen odottanut ennen uudelleen käynnistäistä.
Nyt läppäri ei tosiaan mene enää päälle. Kun painan virtanapista, näyttö tuntuu menevän päälle, mutta se pysyy mustana. Läppärin merkkivalot näyttävät, että se on päällä, ja kone surisee kuten tavallisesti. Ääniä ei kuitenkaan kuulu, ja niitä ei voi aiheuttaa mitenkään. Windows ei käynnisty mustan ruudun takana, eikä koneen miettimisvalo (afaicr) vilku. Help!?


Emolevy sökönä.

T. Itselle kävi juuri samalla lailla vanhan läppärin kanssa. ensin freezaili yms, ja sitten just näyttö pimeni ja merkkivalot välkky, mutta mitään ei tullut. Joten en suosittele korjaamaan, joko uusi läppäri tai ostat uuden emolevyn.
"Älä maksa vedestä, pelaa Pokémonia."

"tosi hyvä sanoo tyhmäks, kun oon nuorempi. hommaa muija" Justice scopez 15.9.11
Avatar
Pokenikke
 
Viestit: 600
Liittynyt: 27.11.2010 11:39
Paikkakunta: Kokkola

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 18.03.2012 21:30

Pokenikke kirjoitti:
Keltainen Rayquaza kirjoitti:Läppärini (IBM Thinkpad lenovo T60 - Windows XP) ei enää käynnisty!

Selailin ihan tavallisesti vain nettiä (tietääkseni täysin turvallisilla sivuilla), ja yhtäkkiä nettiselain (Firefox) freezasi. Vaihdoin etualalla olevaa ohjelmaa pari kertaa, ja pian selain toimikin taas jo - pari sekunttia. Tällä kertaa koko kone freezasi. Mikään näppäinkomentokaan (alt/ctrl/del) ei toiminut, joten oli pakko sammuttaa kone painamalla virtanäppäintä pari sekuntia. Näin (total freeze) oli käynyt viime aikoina jo useammankin kerran (noin kolme), mutta sen jälkeen läppärini on käynnistynyt ihan normaalisti (ei edes virheilmoituksia). Läppärini on myös sammunut viime aikoina itsestään pari kertaa ylikuumenemisen takia (kun se on ollut liian kauan päällä), tällöin olen odottanut ennen uudelleen käynnistäistä.
Nyt läppäri ei tosiaan mene enää päälle. Kun painan virtanapista, näyttö tuntuu menevän päälle, mutta se pysyy mustana. Läppärin merkkivalot näyttävät, että se on päällä, ja kone surisee kuten tavallisesti. Ääniä ei kuitenkaan kuulu, ja niitä ei voi aiheuttaa mitenkään. Windows ei käynnisty mustan ruudun takana, eikä koneen miettimisvalo (afaicr) vilku. Help!?


Emolevy sökönä.

T. Itselle kävi juuri samalla lailla vanhan läppärin kanssa. ensin freezaili yms, ja sitten just näyttö pimeni ja merkkivalot välkky, mutta mitään ei tullut. Joten en suosittele korjaamaan, joko uusi läppäri tai ostat uuden emolevyn.

Uuden läppärin osto on paras ratkaisu, sillä tuo on sen verran vanha kone, ettei emolevyn vaihto ole enää järkevää, se kun ei merkittävästi lisää käyttöikää, varsinkin kun jäähdytysongelmiakin on.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Doragon » 19.03.2012 18:04

Tuli yllättävä ongelma eteen, ja koska en saa itse sitä ratkaistua, on pakko kysyä...
En kykene skannaamaan skannerillani. Ongelma ei taida olla ohjelmassa, sillä kokeilin kahta eri ohjelmaa eikä kummassakaan toiminut. Olen käyttänyt skanneriani melko pitkään eikä aikaisemmin ole ollut mitään ongelmia ennen tätä. Voisiko joku vähän jelppiä?
Kyseessä on skanneri-tulostin HP PSC 1410.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 22.03.2012 18:47

Doragon kirjoitti:En kykene skannaamaan skannerillani. Ongelma ei taida olla ohjelmassa, sillä kokeilin kahta eri ohjelmaa eikä kummassakaan toiminut. Olen käyttänyt skanneriani melko pitkään eikä aikaisemmin ole ollut mitään ongelmia ennen tätä. Voisiko joku vähän jelppiä?
Kyseessä on skanneri-tulostin HP PSC 1410.

Mitä ohjelmia kokeilit? Tuon ongelman selvittäminen on hyvä aloittaa katsomalla, löytääkö koneesi skannerin menemällä Sovellukset -> Grafiikka ja klikkaamalla XSane-kuvanlukuohjelma(Linuxin skannerinhallintatyökalu). Jos koneesi löytää tuon laitteen, niin XSANE:n skannausikkuna aukeaa, muuten tulee vain virheilmoitus.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Doragon » 23.03.2012 17:24

XSanea juuri käytän. Se kyllä avaa ohjelman eli löytää skannerin, mutta kun yritän skannata, se junnaa jonkun aikaa ja sitten valittaa että skanneri on varattu tai jotain.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 23.03.2012 17:54

Doragon kirjoitti:XSanea juuri käytän. Se kyllä avaa ohjelman eli löytää skannerin, mutta kun yritän skannata, se junnaa jonkun aikaa ja sitten valittaa että skanneri on varattu tai jotain.

Ota ruutukaappaus tuosta ilmoituksesta ja laita se tänne, niin pystyn paremmin selvittämään, mistä on kyse.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Doragon » 26.03.2012 17:23

Mewtwolover kirjoitti:
Doragon kirjoitti:XSanea juuri käytän. Se kyllä avaa ohjelman eli löytää skannerin, mutta kun yritän skannata, se junnaa jonkun aikaa ja sitten valittaa että skanneri on varattu tai jotain.

Ota ruutukaappaus tuosta ilmoituksesta ja laita se tänne, niin pystyn paremmin selvittämään, mistä on kyse.

Kuvankaappaus ei toiminut, mutta siinä virheilmoituksessa luki vain:
Skannerin käynnistäminen epäonnistui: Laite varattu
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Jontukka » 27.03.2012 23:43

Hemm*tti!! Vaikka kuinka yritän poistaa avas anti-virusta koneeltani se ei vaan poistu. Olen yrittänyt ladata koneelleni kaikenmaailman avast ohjelman poisto ohjelmia mutta koska koneeni ei tunnista tiedostoja en voi avata kyseisiä tiedostoja. Ja jos yritän poistaa avast:in tiedostot koneeltani se vain valittaa että ei ole mahdollista. . . Mitä h*ttoa asialle voisi tehdä?


Spoiler:
Kuva


Noita asioita koneeni valittaa poiston yhteydessä.


Ensimmäisessä kuvassa valitetaan että pitäisi sammuttaa kyseiset ohjelmat, mutta avast:ia ei voi sulkea..
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 28.03.2012 01:56

Jontukka kirjoitti:Hemm*tti!! Vaikka kuinka yritän poistaa avas anti-virusta koneeltani se ei vaan poistu. Olen yrittänyt ladata koneelleni kaikenmaailman avast ohjelman poisto ohjelmia mutta koska koneeni ei tunnista tiedostoja en voi avata kyseisiä tiedostoja. Ja jos yritän poistaa avast:in tiedostot koneeltani se vain valittaa että ei ole mahdollista. . . Mitä h*ttoa asialle voisi tehdä?


Spoiler:
Kuva


Noita asioita koneeni valittaa poiston yhteydessä.


Ensimmäisessä kuvassa valitetaan että pitäisi sammuttaa kyseiset ohjelmat, mutta avast:ia ei voi sulkea..

Avast!:n saa poistettua tällä. Huomaa, että Windows pitää käynnistää vikasietotilaan, se onnistuu painamalla käynnistyksen yhteydessä F8 ja valitsemalla ruutuun tulevasta valikosta Vikasietotila.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Jontukka » 28.03.2012 15:25

Mewtwolover kirjoitti:
Jontukka kirjoitti:Hemm*tti!! Vaikka kuinka yritän poistaa avas anti-virusta koneeltani se ei vaan poistu. Olen yrittänyt ladata koneelleni kaikenmaailman avast ohjelman poisto ohjelmia mutta koska koneeni ei tunnista tiedostoja en voi avata kyseisiä tiedostoja. Ja jos yritän poistaa avast:in tiedostot koneeltani se vain valittaa että ei ole mahdollista. . . Mitä h*ttoa asialle voisi tehdä?


Spoiler:
Kuva


Noita asioita koneeni valittaa poiston yhteydessä.


Ensimmäisessä kuvassa valitetaan että pitäisi sammuttaa kyseiset ohjelmat, mutta avast:ia ei voi sulkea..

Avast!:n saa poistettua tällä. Huomaa, että Windows pitää käynnistää vikasietotilaan, se onnistuu painamalla käynnistyksen yhteydessä F8 ja valitsemalla ruutuun tulevasta valikosta Vikasietotila.



Juuripa tuota linkkiä on tullut jo kokeiltua alunperinkin. Koneeni ei tunnistanut tiedostoa. Mutta tuo vikasietotila tuntui toimivan. Nyt viimein lähti avast roskakoriin. Kiitos jälleen. : )
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Riolucario » 29.03.2012 15:32

Miten turvallista torrenttien käyttö on? Googlelöa löysin paljon hyvin erilaisia tietoja. En ole todellakaan mikään asiantuntija, viimeksi taisin käyttää torrentteja seitsemänvuotiaana. :D
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja icewortex » 29.03.2012 16:03

Riolucario kirjoitti:Miten turvallista torrenttien käyttö on? Googlelöa löysin paljon hyvin erilaisia tietoja. En ole todellakaan mikään asiantuntija, viimeksi taisin käyttää torrentteja seitsemänvuotiaana.

Eihän täällä saa puhua mistään laittomasta, ja torrentit jos mikä on laitonta tietääkseni. ;D

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Flyffel » 29.03.2012 16:10

Torrenttien sisältö saattaa olla laitonta, mutta torrentit näin yleensä eivät ole.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Riolucario » 29.03.2012 16:12

icewortex kirjoitti:
Riolucario kirjoitti:Miten turvallista torrenttien käyttö on? Googlelöa löysin paljon hyvin erilaisia tietoja. En ole todellakaan mikään asiantuntija, viimeksi taisin käyttää torrentteja seitsemänvuotiaana.

Eihän täällä saa puhua mistään laittomasta, ja torrentit jos mikä on laitonta tietääkseni. ;D

Torrentit itsessään eivät ole laittomia, sehän on vain yksi tapa ladata tiedostoja. Totta kai torrenteilla voi ladata myös laittomasti, mutta nyt en ollut puhunut laittomuuksien lataamisesta.
http://i.imgur.com/nMBEg.jpg
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa

cron