Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 11.03.2012 20:01

Valitan sitä että jotku yleistävät aivan liikaa... Jos nyt Lefa, SiaBBo ja kumppanit jättäisitte nuo rauhaan joilla on vähän "huonompi" elämä kuin teillä.

Itseäni ainakin kiinnostaa nuo muut jutut paitsi ininät opettajista/kokeista.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Caccis » 11.03.2012 20:29

Tämä on järjetöntä! Foorumin kiusaajat tulevat kiusaamaan säällittävien ihmisten viimeiseen turvapaikkaan. Vaadin oikeutta!
Avatar
Caccis
 
Viestit: 59
Liittynyt: 01.11.2010 01:01

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Juusto » 11.03.2012 21:48

Sinä, joka et LefaLefan viestin pointtia vielä ymmärtänyt tai muuten osaa lukea: kyse ei ole siitä ketkä tänne postaavat tai mitä tänne postataan. Onko töpössä mitään järkeä, jos se on sitä myötätunnon hakemista ihmisiltä, joilta sitä muutamaa harvinaista poikkeusta lukuunottamatta tuskin saa?
Spämmitopic tämä on pahinta laatua, kun viestit tuppaavat olemaan tasoa Vilsu ja Victini98, "kuulokkeeni hajosivat fuu" ja "oh dogs lolin serverit ovat kaatuneet".

Zhaituki kirjoitti:Valitan sitä että jotku yleistävät aivan liikaa... Jos nyt Lefa, SiaBBo ja kumppanit jättäisitte nuo rauhaan joilla on vähän "huonompi" elämä kuin teillä.

Mitä sinä juuri itse teet? Tiedätkö muka heidän elämästään jotain?
Avatar
Juusto
 
Viestit: 478
Liittynyt: 02.11.2010 00:34

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Tas » 12.03.2012 15:44

Valitan toisten valittajien valittamisesta valittamisesta valittamisesta. Mikä heidän valituksen aiheesta tekee huonomman kuin kenen tahansa muun?
[21:51:11] <+Caccis> ota nyt realismi vastaan, suurin osa jotka harrastaa tätä on failureita irl
Avatar
Tas
 
Viestit: 844
Liittynyt: 03.09.2010 18:55

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Jontukka » 12.03.2012 23:08

En tiedä mitä tapahtui ja miksi, mutta nettini ei tänään toiminut jostain kumman syystä. Tietokoneeni ruudussa ilmestyi ja poistui joka sekunnin välein "ethernet kaapelia ei ole kytketty" vaikka olihan se kytketty. Nettipiuha oli kunnolla kiinni eikä muissa laitteissa ollut tapahtunut muutosta. silti sama meno jatkui.

No, nyt se toimii. Jotenkin.
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 13.03.2012 15:22

Kun yritin tulla tänne, sivu valitti että IP-osoitteeni on bännitty koska lähetän roskapostia. Kiva. Kikka kakkosella pääsin silti tänne.
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 13.03.2012 18:06

Bloodbane kirjoitti:Kun yritin tulla tänne, sivu valitti että IP-osoitteeni on bännitty koska lähetän roskapostia. Kiva. Kikka kakkosella pääsin silti tänne.

Sinulla näkyy olevan muuttuva IP, joten tuo on johtuu siitä, että sinulle on osunut IP, jonka Munfoorumin ylläpito on blokannut kun joku muu on joskus spämmännyt ko. osoitteesta(foorumin IP- bannilistalla ei ole kuin bottien käyttämiä ulkomaalaisia IP-osoitteita). Tuo korjaantuu itsestään kun IP:si vaihtuu. Tuollaisen yhteensattuman todennäköisyys on häviävän pieni.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Chiru » 13.03.2012 20:23

Jotenkin tuntui, etä tuo Lefan viesti kohdistui ainakin osittain minuun. Olen tässä samaa mieltä muutamien muiden kanssa, että jos sinua ei kiinnosta lukea toisten elämissä tapahtuneita (välillä pieniäkin) vastoinkäymisiä niin kukaan ei ole tietääkseni sinua pakottanutkaan lukemaan, joten miksi edes luet? Ei tästä asiasta nyt sen enempää, ja jatkan Lefan viestistä välittämättä:

Oli toissapäivänä tosi kauhea päivä. Heräsin kuudelta ja aloin heti itkemään. Tätä yhtäjaksoista itkua jatkui ihan kolmeen asti. Sitten yritin rauhoittua, jotta en näyttäisi ihan kauhealta kokoontumisessa.
Tämä kyseinen kokoontuminen (jos et tajua mitä tällä kokoontumisella tarkoitan luepa edellisiä viestejäni, sillä ne saattavat selventää) meni absoluuttisesti päin takamusta. En halua puhua siitä nyt sen enempää, mutta loppu ratkaisu (ainakin "ystäväni vanhempien mielestä) oli, että minä olin kaikkeen aina syyllinen, koska olin niin ärsyttä ja muutenkin teko oli heidän mielestään lähes oikeutettu, avikkeivat he sitä suoraan myöntänytkään. Vanhemmat koko ajan vain syyllistivät minua ja huusivat siinä missä me muut yritimme neuvotella rauhallisesti.

Lisäksi valitan sitä, että itselläni on nyt kauheasi jostain syystä keskittymisvaikeuksia. En edes tunnilla pysty keskittymään kunnolla mihinkään ja unohdan nopeasti oppimani.

Sitten muutkin alkavat jo huolestua minusta, koska alan jo näyttämäänkin kovin masentuneelta. Olin ennenkin masentunut, mutta sain piiloteltua sitä esittämällä sitä normaalia iloista ja avointa luonnettani, mutta nyt kun tuli tämäkin... En vain enää jaksa. SItten kun kaikki luulevat, että masennus johtuu tästä. Kyllä se periaatteessa jogtuukin, mutta... No, sitä on aika vaikea selittää, mutta kun elämäni oli valmiiksi tosi raskasta, enkä jaksanut sitä silloinkaan. Mutta tämä tilanne vain pahentaa sitä, ja yhdessä niistä tulee vain liian raskasta minulle. Kukaan ei varmaan tajunnut mitä tarkoitin, mutta ei kai sillä niin väliä...
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Darrell » 13.03.2012 20:39

Chiru kirjoitti: En halua puhua siitä nyt sen enempää, mutta loppu ratkaisu (ainakin "ystäväni vanhempien mielestä) oli, että minä olin kaikkeen aina syyllinen, koska olin niin ärsyttä ja muutenkin teko oli heidän mielestään lähes oikeutettu, avikkeivat he sitä suoraan myöntänytkään. Vanhemmat koko ajan vain syyllistivät minua ja huusivat siinä missä me muut yritimme neuvotella rauhallisesti.

Onpa siinä "ystävälläsi" huonot vanhemmat. Mistä lähtien toisen ärsyttävyys oikeuttaa hakkaamaan toisen sairaalakuntoon? Melkein sama olisi, jos menisin itse tappamaan toisen heistä, koska syyttävät asiassa väärää ihmistä.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 13.03.2012 21:22

Chiru, tapaus ei missään nimessä ole sinun vikaasi. Yhtään mikään ei oikeuta yhtään ketään hakkaamaan toista. Ystäväsi vanhemmat käyttäytyvät törkeästi, anna heidän jäädä omaan arvoonsa. Tietenkin tuntuu vaikelta vaan istua ja kuunnella syyttämistä : < Mutta masennuksesta selviää, usko pois.
Mähän en voi paljoa täältä koneen takaa tehdä, mutta jos tämmösen ilmakaukotietokonemikäliejuttu -halin voin antaa ja yrittää parantaa sun mieltä.
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 13.03.2012 22:13

Chiru kirjoitti:En halua puhua siitä nyt sen enempää, mutta loppu ratkaisu (ainakin "ystäväni vanhempien mielestä) oli, että minä olin kaikkeen aina syyllinen, koska olin niin ärsyttä ja muutenkin teko oli heidän mielestään lähes oikeutettu, avikkeivat he sitä suoraan myöntänytkään. Vanhemmat koko ajan vain syyllistivät minua ja huusivat siinä missä me muut yritimme neuvotella rauhallisesti.

Sinä olit täysin syytön koko juttuun. "Ystäväsi" vanhemmat käyttäytyivät todella törkeästi, tuollainen oman lapsen syyllisyyden kieltäminen ja toisten syyttely on ikävän yleistä toimintaa kiusaajien vanhemmilta. Tuon "ei meiän muksu mitään tuollaista tahallaan tee, se on teiän syy"-linjan tuloksena sitten syntyy juuri tuollaisia "ystäväsi" tapaisia välinpitämättömiä nuoria, jotka eivät kunnioita toisia tai toisten omaisuutta.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja LefaLefa » 13.03.2012 23:00

Lehtis kirjoitti:Sinä, joka et LefaLefan viestin pointtia vielä ymmärtänyt tai muuten osaa lukea: kyse ei ole siitä ketkä tänne postaavat tai mitä tänne postataan. Onko töpössä mitään järkeä, jos se on sitä myötätunnon hakemista ihmisiltä, joilta sitä muutamaa harvinaista poikkeusta lukuunottamatta tuskin saa?
Spämmitopic tämä on pahinta laatua, kun viestit tuppaavat olemaan tasoa Vilsu ja Victini98, "kuulokkeeni hajosivat fuu" ja "oh dogs lolin serverit ovat


Edes yksi henkilö tajusi viestini pointin. Olen tyytyväinen.
Avatar
LefaLefa
 
Viestit: 652
Liittynyt: 01.11.2010 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Vilsu » 14.03.2012 16:21

Lehtis kirjoitti:Sinä, joka et LefaLefan viestin pointtia vielä ymmärtänyt tai muuten osaa lukea: kyse ei ole siitä ketkä tänne postaavat tai mitä tänne postataan. Onko töpössä mitään järkeä, jos se on sitä myötätunnon hakemista ihmisiltä, joilta sitä muutamaa harvinaista poikkeusta lukuunottamatta tuskin saa?
Spämmitopic tämä on pahinta laatua, kun viestit tuppaavat olemaan tasoa Vilsu ja Victini98, "kuulokkeeni hajosivat fuu" ja "oh dogs lolin serverit ovat kaatuneet".

Zhaituki kirjoitti:Valitan sitä että jotku yleistävät aivan liikaa... Jos nyt Lefa, SiaBBo ja kumppanit jättäisitte nuo rauhaan joilla on vähän "huonompi" elämä kuin teillä.

Mitä sinä juuri itse teet? Tiedätkö muka heidän elämästään jotain?

Heij ei saa haukkua mun postcoutnin kasvattamista että saisin virtuaalifamee lastenpelifoorumeilla. Plus minähän en ole saanut bännejä.

Ja tämähän on valituspalsta :3 (Ja minullahan sitä riittää..)
[20:52] (@JeasonFire) voisit sanoa ihan mit� vaan j�rjet�nt� forkil ja kaikki uskoo sua koska reputation
Avatar
Vilsu
 
Viestit: 386
Liittynyt: 01.11.2010 08:59
(: Allons-y!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Wilperi » 14.03.2012 16:22

Pitäisi saada tosiaan sitten 14 laatikkoa karkkia ja keksejä myytyä seitsemän euron kappalehintaan, rahat luokan hyväksi. Ei piip mä oon näiden kanssa pulassa, ei kukaan noin kalliilla osta. ;_;
Avatar
Wilperi
 
Viestit: 85
Liittynyt: 09.12.2010 20:08

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mov » 14.03.2012 16:51

Wilper kuule, meillä oli sama juttu luokan kanssa ja saatiin kaikki myytyä. Ei muuta kuin ovelta ovelle ja asennetta peliin niin keksit on pian ostettu!
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Wilperi » 14.03.2012 16:54

Mov kirjoitti:Wilper kuule, meillä oli sama juttu luokan kanssa ja saatiin kaikki myytyä. Ei muuta kuin ovelta ovelle ja asennetta peliin niin keksit on pian ostettu!

Joo vähän vaan ärsyttää kun itse suorastaan vihaan ovelta ovelle kauputtelijoita ja nyt pitäisi alentua itse siihen hommaan. Haluaisin välttyä mahdollisimman paljon tuolta ihmisten kiusaamiselta.
Avatar
Wilperi
 
Viestit: 85
Liittynyt: 09.12.2010 20:08

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Snipix » 14.03.2012 18:39

Huonoin päivä koulussa pitkään aikaan. Olin saanut uudet lenkkarit ja laitoin ne ihan normaalisti seinän viereen ja menin luokkaan. Vähän ennen tunnin loppua oven taakse ilmestyy eräs ärsyttävä ihminen joka vihaa minua. Noh ei siinä muuta kun katsoin kun hän ottaa lenkkarini ja vie ne pois. Tunnin jälkeen lähdin kaverini kanssa etsimään lenkkareita. Toisen löysin roskiksesta ja toinen on vieläkin kadoksissa. On mukava ajaa kotiin pyörällä kun toisessa jalassa ei ole lenkkaria...
Avatar by Rayquick
3DS FC: 4854-7297-2911 <------ ( lisätkää)
X:n ID:Sami
Avatar
Snipix
 
Viestit: 140
Liittynyt: 10.03.2011 18:54
(: Voit laittaa tähän oman tekstisi.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Registeel » 14.03.2012 18:49

Snipix kirjoitti:Huonoin päivä koulussa pitkään aikaan. Olin saanut uudet lenkkarit ja laitoin ne ihan normaalisti seinän viereen ja menin luokkaan. Vähän ennen tunnin loppua oven taakse ilmestyy eräs ärsyttävä ihminen joka vihaa minua. Noh ei siinä muuta kun katsoin kun hän ottaa lenkkarini ja vie ne pois. Tunnin jälkeen lähdin kaverini kanssa etsimään lenkkareita. Toisen löysin roskiksesta ja toinen on vieläkin kadoksissa. On mukava ajaa kotiin pyörällä kun toisessa jalassa ei ole lenkkaria...

Valita ja vaadi korvausta.
Registeel
 
Viestit: 705
Liittynyt: 01.11.2010 18:34
Paikkakunta: Lieto

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hikaru » 14.03.2012 19:21

Snipix kirjoitti:Huonoin päivä koulussa pitkään aikaan. Olin saanut uudet lenkkarit ja laitoin ne ihan normaalisti seinän viereen ja menin luokkaan. Vähän ennen tunnin loppua oven taakse ilmestyy eräs ärsyttävä ihminen joka vihaa minua. Noh ei siinä muuta kun katsoin kun hän ottaa lenkkarini ja vie ne pois. Tunnin jälkeen lähdin kaverini kanssa etsimään lenkkareita. Toisen löysin roskiksesta ja toinen on vieläkin kadoksissa. On mukava ajaa kotiin pyörällä kun toisessa jalassa ei ole lenkkaria...

Joo, ehdottomasti sano jonnekin. Mutta yksi juttu häippää. Miksi katsoit hänen vievän lenkkarisi? Ei tullut mieleen saman tien estää tai edes sanoa opettajalle?
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Snipix » 14.03.2012 19:27

En voinut lähteä kesken tunnin pois luokasta ja opettaja selitti juuri mitä tuli läksyksi niin en voinut keskeyttää. :(
Avatar by Rayquick
3DS FC: 4854-7297-2911 <------ ( lisätkää)
X:n ID:Sami
Avatar
Snipix
 
Viestit: 140
Liittynyt: 10.03.2011 18:54
(: Voit laittaa tähän oman tekstisi.

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 40 vierailijaa

cron