How to reach a final and how to lose it v3 (Turku SPT)

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

How to reach a final and how to lose it v3 (Turku SPT)

ViestiKirjoittaja Registeel » 18.03.2012 13:50

Joo menin turnaukseen noin 1,5-2kk testauksella CMT:llä. Jossain listoissani oli vain Celebi ja Mewtwo tai sitten oli Terrakion tai Shaymin tai Exp Share. Lopullinen turnaus lista oli tämä:

4 Celebi
3 Mewtwo EX
3 Tornadus
1 Shaymin

4 Dual Ball
4 Pokémon Catcher
3 Switch
3 PlusPower
2 Exp. Share
1 Pokégear 3.0
1 Super Rod
4 Junk Arm

4 Professor Juniper
4 Professor Oak's New Theory
3 N

3 Skyarrow Bridge

9 Grass energy
4 Double Colorless Energy

Kaikki kortit pakassa auttoivat jossain vaiheessa, joten olen hyvin tyytyväinen pakkaani.

Ennen turnausta pelasin hupipelin vs Tommi Lahtela (Zekeels). Voitin.

R1 vs Ville Litmanen (Terrakion)

Kummatkin saatiin huono aloitus mutta nostin PONT:in jolla sain pelin käyntiin ennen häntä. Kummatkin draw passattin pari vuoroa mutta minä nousin ensin ja iskin ensin. Ville sai pein pystyyn mutta liin myöhään. Hän missasi criittiset 2 Catcheriä kahden kortin N:stä, jonka takia voitin. Pyörittämällä Tornaduksia ja yhdellä M2:lla voitin pelin 1-0.

Minulla oli 0 testipeliä pakkaa vastaan ja hän sai huonon aloituksen ja voitin vain just ja just niin toivoin, etten joutuisi toisia Terrakioneja vastaan.

1-0

R2 vs Miska Saari (Terrakion)

Ilmeeni, kun Terrakion. No sain hyvän aloituksen ja ajoin yli Mikan huonon aloituksen. Peli taisi päättyä 4-0Aika lailla sama peli kuin r1. Pyöritin Tornaduksia ja iskin joskus yhdellä Mewtwolla.

2-0

R3 vs Tony Packalén (Mees)

No aloitin Shaymin. Vastustajalla yksinäinen Mew. Skyarrow peliin Juniper. DCE ja M2 tai tapa saada M2 niin voitan. No ei noussu. Nostin roskaa koko pein ja hävisin jtn 0-5.

2-1

R4 vs Toni Maijala (Terrakion)

3 Terrakionia turnauksessa. R4 menessä pelaan jokaista vastaan. No SL mulligoi neljästi. Oli god käsi ennen mulleja jo mutta hän aloittaa ja heittää käden pois N:llä. No sain ihan jees käden ja isken Tornaduksella t1. No peli kulkee hyvin kummalakn puolella pöytää. Tilanne on 1-2 hänelle. Pelaan Super Rodin ja palautan Shayminin pakkaan. Pelaan Dual Ball tupla heads (tarvitsin yhden ja hain yhden). Hänellä on 2 enuinen Terrakion defenderillä. Minulla on 4 energiia pelissä ja Mewtwo sekä PlusPower ja ruoho kädessä. Pelaan plussan ja ruohon. Sitten pelaan Shayminin ja SL kääntää viimeisen prizensä kun luulee, että hävii. No siirrän vahingossa kaikki enut Tornadukselle ja olen, että voitin tosin en tehnyt mitään. SL huomauttaa, että enut on Tornaduksella eikä Mewtwolla. Sähläyksen jälkeen pyydetään judge paikalle. No siinä istuin paineet kovina ja naama punaisena. Lopuksi todettiin, että SL scooppas, kun tahallisesti käänsi prizen.

Todettiin SL:n kanssa, että ensi kerralla keskitymme peliin. No niin kävikin. Keskityin loppu turnauksen finaalin saakka peliin.

3-1

R5 vs Esa Juntunen (CMT)

Esa aloittaa pelin. Draw pass. Pelaan ruoho enun ja PONTin. Nostan N ja ruoho enun. Pass. Esa catcher Tornadus pass. Laitan enun Tornadukselle ja Skyarrowin kanssa pois. En pelaa suppoa, kun ainoa suppo on N. Esa draw pass kait. No haluun prizen ja en nosta enua niin käytän N:än vaikka Esan käsi on roskaa. Nostan enun Celebi kops. No Esa pelaa DCE Mewtwo penkille. Tapan Mewtwon omallani Shayminin avulla. Hän tappaa sen. Pelaan Exp. Share Mewtwon penkille ja tuon 2 enuisen Tornaduksen eteen kuolemaan. Hän tappaa sen tupla DCE Mewtwolla. Tapan Mewtwon, koska ruoho kädestä ja Exp. Share enun avulla. Hän etsii N:ää. Ei saa sitä ja Juniperoi. 2 ruoho enu Mewtwolla ja plussalla Esa tapaa Mewtwoni. Tapan Mewtwon DCE plusalla.

4-1

Top 4 vs Henrik Laihanen (CMT)

Game 1:

Minulla roskaa, hän aloitta ja voittaa t2.

Game 2:

Hyvä aloitus ja voitan perus mirrorin prizeihin.

Game 3:

Gamella on roskaa ja ajan yli.

Game vei Skyarrowini, mutta sain pian takaisin, kun menin hakeen. Onneksi huomasin ennen finaalia.

5-1

Top 2 vs Jouni Lehtinen (Durant)

Finaalissa 2 ihmistä, joita ei kiinnostanut.

Game 1:

Jouni aloitta ja vielä yksinäisellä Tyroguella. No en ois donkannu kumminkaan. Pitkä peli mutta joutusin käyttää yhden nostosupon liikaa. Hän deckkaa minut.

Game 2:

Aloitan. Celebi ja Tornadus. Skyarrow peliin. DCE Tornadukselle. Juniper. Jos nostan enun voitan. Ei noussu. Olen deckannut itseni tahallisesti, mutta Jouni yrittää tappaa Mewtwoni Mewtwolla mutta scooppaan juuri ennen sitä. :p

5-2

No katoin netistä palkinnot. 36 buusteria. I approve. Ainoa ero 1. ja 2. sijan palkinnoissa on 2 CP pistettä ja minkä lasipalan saa.

+/-

+ 2. sija
+ Porukka
+ Jäätelö
+ CMT toimi
+ Jouni donkkas pelin ja voitti toisen prizeihin Durantilla
+ Pääsin etenpäin OoT Master Questissä
+ Finaalissa 2 ihmistä, joita ei kiinnostanut

- Missplayasin paljon
- Kirjoitin OnScreenillä, joten typotin varmaan paljon
Registeel
 
Viestit: 705
Liittynyt: 01.11.2010 18:34
Paikkakunta: Lieto

Re: How to reach a final and how to lose it v3 (Turku SPT)

ViestiKirjoittaja GaMe » 19.03.2012 16:32

Hyvin pelattu, Registeel. Hyvin myös tuhosit kaikki turnauksen Terrakionit, ja voitit jopa Esan vikalla alkukierroksella. Sääli, ettet saanut Jounin voittoputkea katkemaan finaalissa. Olisi ollut mukava saada Turun aluekisojen voittaja Turusta, mutta saatiin 2. ja 3. sija sentään. -96 syntyneet kyllä pelasi pelottavan hyvin, kun ¾ Top 4:stä oli -96 syntyneitä.

Itse pärjäsin niin hyvin kuin pärjäsin, koska minulla oli hyvä lista. Ja kyseisen hyvän listan (miinus pari muutosta) sain sinulta, joten kiitos siitä. Olet osannut hyviä pakkolistoja ennenkin tehdä, joten listan toimivuus ei yllättänyt. Mutta se, että ylsit 2. sijalle oli hyvä suoritus. Rispekt. On mukavaa, että jaksat näitä rapsoja tehdä, niitä on kiva lukea. Nähdään seuraavan kerran toivottavasti Hesassa, jos ei, niin sitten liigassa tai Hygessä.
GaMe
 
Viestit: 3
Liittynyt: 14.11.2010 06:08
Paikkakunta: Halikko

Re: How to reach a final and how to lose it v3 (Turku SPT)

ViestiKirjoittaja Registeel » 19.03.2012 18:06

GaMe kirjoitti:Hyvin pelattu, Registeel. Hyvin myös tuhosit kaikki turnauksen Terrakionit, ja voitit jopa Esan vikalla alkukierroksella. Sääli, ettet saanut Jounin voittoputkea katkemaan finaalissa. Olisi ollut mukava saada Turun aluekisojen voittaja Turusta, mutta saatiin 2. ja 3. sija sentään. -96 syntyneet kyllä pelasi pelottavan hyvin, kun ¾ Top 4:stä oli -96 syntyneitä.

Itse pärjäsin niin hyvin kuin pärjäsin, koska minulla oli hyvä lista. Ja kyseisen hyvän listan (miinus pari muutosta) sain sinulta, joten kiitos siitä. Olet osannut hyviä pakkolistoja ennenkin tehdä, joten listan toimivuus ei yllättänyt. Mutta se, että ylsit 2. sijalle oli hyvä suoritus. Rispekt. On mukavaa, että jaksat näitä rapsoja tehdä, niitä on kiva lukea. Nähdään seuraavan kerran toivottavasti Hesassa, jos ei, niin sitten liigassa tai Hygessä.

Kiitos. Itsekin yllätyin hieman, että pääsin top 2.

Harmillisesti en pääse Hesan SPT:hen. Liigaan pääsen tosin joten siellä ensi kerralla. Ja lainasin pakan muutenkin Marikalle niin en pääsisi sinne. Hygeen tulen.

Voitko laittaa YVnä Ruotsin tulokset tai kertoa miten suomalaiset pelas jos tiedät?
Registeel
 
Viestit: 705
Liittynyt: 01.11.2010 18:34
Paikkakunta: Lieto


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron