Digimon

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Digimon

ViestiKirjoittaja Wilperi » 18.03.2012 21:11

Spoiler:
Susanoomon aiheutti kyllä vähän hämmennystä minulle ainakin, koska eikös siihen olisi tarvittu Kouji ihan ruumiillisena, eikä spirittinä? (Minähän en tosiaan ole katsonut ikinä Frontieria mutta näin olettaisin.) Ja tosiaankin, miten Jinpei ja Kouji oli kehittyneenä toisella puolen maailmaa?
Kyllähän Veemon puhui vähän ennen yhdistymistä Stingmonin kanssa. Siitä puheen ollen, Veemon yhdistyi Stingomin kanssa, eikä ExVeemon? Luulen myös että tuohon puhumattomuuteen vaikutti juurikin tuo ääninäyttelijöiden puuttuminen. Toki esimerkiksi Omegamon-kohtaus oli vähän vaisu ilman Yamaton tai Metalgarurumonin ääntä.
Ja sitten yhtäkkiä viimeiseen kohtaukseen Ken ja Yamato olivatkin hävinneet. Ja vaikka Tentomon näkyi, ei Koushiroa missään. Wat is dis? Koushiro oli meikäläisen lemppari Adventuressa.Toivon tosiaan että kaikki palaavat ensi jaksoon. Striimichätti räjähtäköön ensiviikolla! \o/
Avatar
Wilperi
 
Viestit: 85
Liittynyt: 09.12.2010 20:08

Re: Digimon

ViestiKirjoittaja Hikaru » 18.03.2012 22:21

Wilperi kirjoitti:
Spoiler:
Susanoomon aiheutti kyllä vähän hämmennystä minulle ainakin, koska eikös siihen olisi tarvittu Kouji ihan ruumiillisena, eikä spirittinä? (Minähän en tosiaan ole katsonut ikinä Frontieria mutta näin olettaisin.) Ja tosiaankin, miten Jinpei ja Kouji oli kehittyneenä toisella puolen maailmaa?
Kyllähän Veemon puhui vähän ennen yhdistymistä Stingmonin kanssa. Siitä puheen ollen, Veemon yhdistyi Stingomin kanssa, eikä ExVeemon? Luulen myös että tuohon puhumattomuuteen vaikutti juurikin tuo ääninäyttelijöiden puuttuminen. Toki esimerkiksi Omegamon-kohtaus oli vähän vaisu ilman Yamaton tai Metalgarurumonin ääntä.
Ja sitten yhtäkkiä viimeiseen kohtaukseen Ken ja Yamato olivatkin hävinneet. Ja vaikka Tentomon näkyi, ei Koushiroa missään. Wat is dis? Koushiro oli meikäläisen lemppari Adventuressa.Toivon tosiaan että kaikki palaavat ensi jaksoon. Striimichätti räjähtäköön ensiviikolla! \o/

Spoiler:
Siis kyllä uskoisin että Kouji oli yksi niistä valopalloista, niin kuin Chakmonkin oli. Ei niin, että Chakmon vain olisi tullut muiden spiritien kanssa. Tuollaisia valopalloja ei tosiaan ole ollut edes koko sarjassa, joten ne olivat vähän outo yllätys.
En kyllä kuullut että V-monista olisi kuulunut inahdustakaan. V-mon XV-monin sijaan oli varmaan ajan säästämiseksi, kyllä se varmaan ennen sitä yhdistymistä kehittyi, siellä valon sisällä. Ja joo, minneköhän Ken ja Yamato tosiaan meni... Ja minäkin olisin tykännyt nähdä Koshiron!

Tykkäisin jutella striimissä, mutta tekstin näpyttely vähän häiritsee katsomista... Silloin tosin voisin briiffata muille mitä jaksossa sanotaan, etteivät väärinkäsitykset lähde heti leviämään.
Spoiler:
Ihmiset esimerkiksi luulivat, että se että Daisuke sanoi olevansa nuorempi kuin Taichi (hänen kouhainsa) todisti että he ovat 11- ja 14-vuotiaita siinä jaksossa. Mutta jos ihmiset olisivat ymmärtäneet loput lauseesta tai sen mitä Takuya sanoi, he olisivat saaneet tietää että Daisuke myös sanoi heidän olevan tällä hetkellä samanikäisiä.

Tumblr räjähtäköön ensi viikolla! (ノ-ヮ-)ノ*:・゚✧ *:・゚✧*
Ihmiset vitsailevat jumittavansa tumblrin kaikilla Digimon-posteillaan.

EDIT:
Spoiler:
Uusi teoria silueteista! Ne eivät ehkä kuvanneet mitä juuri sillä hetkellä tapahtuu, vaan ne saattoivat olla edellisten jaksojen ajalta, vähän niin kuin flashbakkejä. Esimerkiksi silloin ja sen jälkeen kun Ruki ja Mimi ilmestyivät auttamaan Neneä ja Kirihaa Hong Kongiin. Siellähän oli myös se naamajuttu? Vaikuttivat olevan hävittämässä edelleen samanlaisia juttuja. MagnaGarurumon (Kouji) ja Blitzmon (Junpei) eivät sentään olleet samassa kuvassa, joten tämä jättää tällaiselle tulkinnalle varaa. Luulen siis, että he olivat välillä eri paikoissa ja välillä taas kohtasivat, jolloin Kouji saattoi muuttua MagnaGarurumoniksi.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Digimon

ViestiKirjoittaja Wilperi » 19.03.2012 17:30

Spoiler:
Aivan, minä kun luulin niiden valopallojen olevan ne spiritit, tyhmä minä, kyllähän siinä ihan selvästi sen Chakmonin naama oli, joten ne olivat ihan kokonaisena mukana.
Tuossa videossa kohta 2:33 Veemon puhui, ainakaan minun korvaan tuo ei Daisuken ääneltä kuulostanut.
Itselläkin tuli mieleen tuo teoria silueteista, taisivat tosiaan olla pitkiltä aikaväliltä.


Korjasin upotuksen. -Mewtwolover
Viimeksi muokannut Wilperi päivämäärä 19.03.2012 20:34, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Wilperi
 
Viestit: 85
Liittynyt: 09.12.2010 20:08

Re: Digimon

ViestiKirjoittaja Jontukka » 19.03.2012 18:32

Spoiler:
En tiedä onko tähän jo kommentoitu, mutta itseäni häiritsee paljon se että Taichi että muut ensimmäisen kauden lapset ovat vielä lapsia tuossa vaikka Daisuken aikaan nämä olivat jo kasvaneet. Ihan ei nyt mennyt niin kuin kuuluisi.
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Digimon

ViestiKirjoittaja Hikaru » 19.03.2012 21:33

Wilperi kirjoitti:
Spoiler:
Aivan, minä kun luulin niiden valopallojen olevan ne spiritit, tyhmä minä, kyllähän siinä ihan selvästi sen Chakmonin naama oli, joten ne olivat ihan kokonaisena mukana. Tuossa videossa kohta 2:33 Veemon puhui, ainakaan minun korvaan tuo ei Daisuken ääneltä kuulostanut.
Itselläkin tuli mieleen tuo teoria silueteista, taisivat tosiaan olla pitkiltä aikaväliltä.

Spoiler:
Kyllä se oli selvästi Daisuke. V-mon ei kuulosta yhtään tuolta. Reiko Kiuchi saattaa kuulostaa ehkä pikkuisen offilta aluksi, mutta sen ymmärtää koska hän on esittänyt Daisukea viimeksi joskus kymmenen vuotta sitten. Kaikki, jotka palasivat äänensä kera, kuulostavat kyllä edelleen ihan mahdottoman hyviltä. Se on toisaalta kyllä outoa, ettei Junko Noda antanut ääneään V-monille tässä jaksossa, vaikka hän kuitenkin näytteli Shoutaa Ekakimon-jaksossa. Ja se oli vain kuusi jaksoa ennen tätä. Ehkä ääninäyttelijöiden määrää oli pakko supistaa, koska äänityksissä käytetään aina tiettyä määrää mikkejä, joita vaihdellaan näyttelijöiden kesken, näin olen lukenut. Tuo kohtaushan oli ihan äärimmäisen tiivis ja siinä oli ihan kauheasti henkilöitä. Emme esimerkiksi kuulleet Masarun Agumonia, vaikka aiemmassa jaksossa esiintyi. Ehkä seuraavassa jaksossa on tilaa useammille näyttelijöille.
Jontukka kirjoitti:
Spoiler:
En tiedä onko tähän jo kommentoitu, mutta itseäni häiritsee paljon se että Taichi että muut ensimmäisen kauden lapset ovat vielä lapsia tuossa vaikka Daisuken aikaan nämä olivat jo kasvaneet. Ihan ei nyt mennyt niin kuin kuuluisi.

Spoiler:
Takuya selitti tämän jo jaksossa. Kelloäijä on ottanut Taichin ja Daisuken porukat eri ajoista Clockmonin kyvyn avulla. Taichi on näytetty aina kaikissa virallisissa materiaaleissa (02 jälkeen) ensimmäisen kauden asussa ja ikäisenä, vaikka siinä olisi ollut myös Daisuke rinnalla. Joten ei mitään kummallista. Kolme noista on CD:n kansia, viimeinen pelin. Sitten on vielä yksi peli, jossa sekä Taichi että Daisuke ovat kannessa, mutta en löytänyt sitä. Mutta siis, japanilaiset tykkäävät käyttää enemmän ensimmäisen kauden Taichia. Ja kyllähän siinä on enemmän sitä nostalgian makua.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Digimon

ViestiKirjoittaja Jontukka » 19.03.2012 22:27

Hikaru kirjoitti:
Spoiler:
Takuya selitti tämän jo jaksossa. Kelloäijä on ottanut Taichin ja Daisuken porukat eri ajoista Clockmonin kyvyn avulla. Taichi on näytetty aina kaikissa virallisissa materiaaleissa (02 jälkeen) ensimmäisen kauden asussa ja ikäisenä, vaikka siinä olisi ollut myös Daisuke rinnalla. Joten ei mitään kummallista. Kolme noista on CD:n kansia, viimeinen pelin. Sitten on vielä yksi peli, jossa sekä Taichi että Daisuke ovat kannessa, mutta en löytänyt sitä. Mutta siis, japanilaiset tykkäävät käyttää enemmän ensimmäisen kauden Taichia. Ja kyllähän siinä on enemmän sitä nostalgian makua.


Mjaa mjaa, itse en ole enään katsonut sarjaa sitten 20 jakson jälkeen. Joten tämä selittää sen miksi asia ihmetytti meikäläistä. : )
kiitos kuitenkin.
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Digimon

ViestiKirjoittaja Wilperi » 19.03.2012 22:40

Hikaru kirjoitti:
Wilperi kirjoitti:
Spoiler:
Aivan, minä kun luulin niiden valopallojen olevan ne spiritit, tyhmä minä, kyllähän siinä ihan selvästi sen Chakmonin naama oli, joten ne olivat ihan kokonaisena mukana. Tuossa videossa kohta 2:33 Veemon puhui, ainakaan minun korvaan tuo ei Daisuken ääneltä kuulostanut.
Itselläkin tuli mieleen tuo teoria silueteista, taisivat tosiaan olla pitkiltä aikaväliltä.

Spoiler:
Kyllä se oli selvästi Daisuke. V-mon ei kuulosta yhtään tuolta. Reiko Kiuchi saattaa kuulostaa ehkä pikkuisen offilta aluksi, mutta sen ymmärtää koska hän on esittänyt Daisukea viimeksi joskus kymmenen vuotta sitten. Kaikki, jotka palasivat äänensä kera, kuulostavat kyllä edelleen ihan mahdottoman hyviltä. Se on toisaalta kyllä outoa, ettei Junko Noda antanut ääneään V-monille tässä jaksossa, vaikka hän kuitenkin näytteli Shoutaa Ekakimon-jaksossa. Ja se oli vain kuusi jaksoa ennen tätä. Ehkä ääninäyttelijöiden määrää oli pakko supistaa, koska äänityksissä käytetään aina tiettyä määrää mikkejä, joita vaihdellaan näyttelijöiden kesken, näin olen lukenut. Tuo kohtaushan oli ihan äärimmäisen tiivis ja siinä oli ihan kauheasti henkilöitä. Emme esimerkiksi kuulleet Masarun Agumonia, vaikka aiemmassa jaksossa esiintyi. Ehkä seuraavassa jaksossa on tilaa useammille näyttelijöille.

Spoiler:
Jostain syytä en näemmä muistanut Veemonin japaniääntä ollenkaan, eihän tuo kuulostakkaan enää Veemonilta. Oli se toki vähän oudon kuuloinen tulevaksi Daisukenkaan suusta, mutta enemmän toki hänen kuin Veemonin.
Avatar
Wilperi
 
Viestit: 85
Liittynyt: 09.12.2010 20:08

Re: Digimon

ViestiKirjoittaja LefaLefa » 25.03.2012 01:09

Rehellisesti sanoen, olipa ***** kausi.
Avatar
LefaLefa
 
Viestit: 652
Liittynyt: 01.11.2010 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Digimon

ViestiKirjoittaja Hero » 25.03.2012 03:30

LefaLefa kirjoitti:Rehellisesti sanoen, olipa ***** kausi.

nuff' said
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Digimon

ViestiKirjoittaja R0xu » 25.03.2012 03:58

Parhaimpia
Kuva
Avatar
R0xu
 
Viestit: 1078
Liittynyt: 01.11.2010 01:01

Re: Digimon

ViestiKirjoittaja Wilperi » 26.03.2012 19:14

Minä en nyt rupea mielipiteitäni Huntersista sanomaan, olen sen verran pettynyt tuohon loppuratkaisuun.

Itse asiaan: Vihdoinkin löysin Frontierista japaniversion enkkusubeilla, tai ainakin siis netissä katsottavan. Käytännössä koko eilisen päivän katselin jaksoja, tällä hetkellä menen jaksossa 26. Taidan laittaa loput spoiler-tagien alle.
Spoiler:
Frontier lähti mielestäni aika vaivalloisesti käyntiin. Ensimmäiset digimonienesittelyjaksot olivat hieman laimeita, ei oikein voinut sanoa kuin meh. Mutta käyntiin päästyään tästä on kehittynyt aika mielenkiintoinen. Mutta jotenkin tästä puuttuu tietynlainen Digimon-fiilis. En tarkoita siis tällä pelkästään sitä, että itse ihmiset muuttuvat digimoneiksi, vaan lähinnä sitä, että tämä sarja menisi toisen titlen alla aika hyvin ihan omana sarjanaan IMO. Olen silti kyllä tykästynyt tähän sarjaan, hahmot tuntuvat olevan mieleeni, varsinkin Cherubimonin välillä-ei-niin-pätevät alaiset. Hyviskaartista taas voin sen verran sanoa, että pidän tämän sarjan runsaasta hahmokehityksestä ja siitä että kaikilla on varaa siihen. Toisaalta nämä nimenomaiset hahmokehitysjaksot, missä tällä hetkellä menen, ovat ehkä vähän liian suoraa kehitystä, tosin oli ihan hyvä keino kehittää hahmoja yksitellen Sephirothmonin sisällä.
Yksi mainitsemisen arvoinen asia on kyllä se, että mielestäni Frontierissa on kaikista kausista oudoin Digimaailma. :O Maisemat taustalla välillä aivan yllättävät outoudellaan. Eroaa minusta aika paljon muiden kausien digimaailmasta.


Tähän asti olen kuitenkin suurimmilta osin nauttinut Frontierin katselemisesta, katsotaan minkälainen kausi tästä loppujen lopuksi kehkeytyy, nyt takaisin jaksojen pariin.->
Avatar
Wilperi
 
Viestit: 85
Liittynyt: 09.12.2010 20:08

Re: Digimon

ViestiKirjoittaja Hero » 28.03.2012 03:57

Viimeinen Xros Wars jakso:
Spoiler:
Kuva
Kuva

Tarviiko jotain muuta?

Laitoin kuvat spoilereihin. -Mewtwolover
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Digimon

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 28.03.2012 18:33

mut eihän daisuke esiinny frontierissa millään tavalla O_o ?
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Digimon

ViestiKirjoittaja Hikaru » 28.03.2012 18:38

KoReaNMaG kirjoitti:mut eihän daisuke esiinny frontierissa millään tavalla O_o ?

Kuka täällä on sellaista muka väittänyt? O_o Vai sekoititko edellisen viestin Xros Warsin Taikin Frontierin Takuyaan?
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Digimon

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 28.03.2012 21:13

Hikaru kirjoitti:
KoReaNMaG kirjoitti:mut eihän daisuke esiinny frontierissa millään tavalla O_o ?

Kuka täällä on sellaista muka väittänyt? O_o Vai sekoititko edellisen viestin Xros Warsin Taikin Frontierin Takuyaan?

no siis alemmas kuvassa on daisuke eli onko se miten aiheeseen liittyvä D:
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Digimon

ViestiKirjoittaja Silver » 28.03.2012 21:34

KoReaNMaG kirjoitti:
Hikaru kirjoitti:
KoReaNMaG kirjoitti:mut eihän daisuke esiinny frontierissa millään tavalla O_o ?

Kuka täällä on sellaista muka väittänyt? O_o Vai sekoititko edellisen viestin Xros Warsin Taikin Frontierin Takuyaan?

no siis alemmas kuvassa on daisuke eli onko se miten aiheeseen liittyvä


Kuva
"We're in Phantasma little viscount, on Coney Island. World of fantasy, where illusion is emperor."
Avatar
Silver
 
Viestit: 471
Liittynyt: 01.11.2010 16:06
Paikkakunta: Vantaa
(: "Every fantasy set free, Sodoma rising by the sea"

Re: Digimon

ViestiKirjoittaja Wilperi » 28.03.2012 22:27

KoReaNMaG kirjoitti:mut eihän daisuke esiinny frontierissa millään tavalla O_o ?

Heron viestissä kuvan yläpuolella selvästi lukee: Xros Warsin viimeinen jakso, eikä mitään Frontierista. Minä olin se joka aikaisemmin puhuin Frontierista. Nämä viestit eivät liity mitenkään toisiinsa.
Avatar
Wilperi
 
Viestit: 85
Liittynyt: 09.12.2010 20:08

Re: Digimon

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 29.03.2012 14:52

Wilperi kirjoitti:
KoReaNMaG kirjoitti:mut eihän daisuke esiinny frontierissa millään tavalla O_o ?

Heron viestissä kuvan yläpuolella selvästi lukee: Xros Warsin viimeinen jakso, eikä mitään Frontierista. Minä olin se joka aikaisemmin puhuin Frontierista. Nämä viestit eivät liity mitenkään toisiinsa.

Oh dolan XD no en oo kattonu muita kun adventuret nii kai nää ny meneeki sekasin XD Mut lol XD
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Digimon

ViestiKirjoittaja neko » 08.04.2012 01:49

Xros Warsin 1. arc ja 2. arc olivat nerokkaita, mutta kolmanteen, eli Huntersiin, olen kyllä pettynyt todella pahasti.
Avatar
neko
 
Viestit: 14
Liittynyt: 29.12.2010 16:00

Re: Digimon

ViestiKirjoittaja shadow blastoise » 04.05.2013 16:38

suoraan sanottuna digimon kuulostaa minusta vain halvalta pokémon kopiolta (ja samankaltaisia juttuja tulee edelleen esim. bakugan, monsuno jne.).
MegaBlastoise!
Avatar
shadow blastoise
 
Viestit: 104
Liittynyt: 27.02.2013 21:32
Paikkakunta: espoo
(: MegaBlastoise on mahtavin juttu ikinä!

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 39 vierailijaa

cron