Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 21.03.2012 19:06

Ja mitenkäs?
Tuo oli sarkasmia, jos et tajunnut.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 21.03.2012 19:20

Tuo oli sarkasmia, jos et tajunnut.
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Juusto » 21.03.2012 19:20

Sarkasmia internetissä, are u giddings me
Avatar
Juusto
 
Viestit: 478
Liittynyt: 02.11.2010 00:34

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 21.03.2012 19:22

'Sarcasm: because killing people is illegal'
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hero » 21.03.2012 19:23

SiaBBo kirjoitti:Nyt vaadin varoitukseni poistoa, koska olin oikeassa Oshafanin suhteen!


Olen ollut aina sitä mieltä että SiaBBo on poikkeuksetta aina oikeassa, vaikka kaikki eivät ymmärtäisi häntä.
Ehdotan että häneltä poistetaan turhan warningin poistoa, koska täällä niitä saa liian herkästi. En itse ainakaan hirveän villaisella katsoisi turhia warningeja.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Colmio » 21.03.2012 19:52

Valitan sitä, että täällä ei ole 'tykkää' nappulaa, koska haluaisin tykätä SiaBBon viestistä.
Oi Suuri ja Mahtava Neuvostoliitto.
Avatar
Colmio
 
Viestit: 465
Liittynyt: 03.12.2010 23:05
Paikkakunta: Kokkola

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 21.03.2012 22:13

Joo, sellainen 'nappula' saisi olla :D
Näkee ainakin, kuinka paljon suositumpia SiaBBon ja muiden viestit ovat esim. minun viesteihini verrattuna.
Kun eihän ketään näytä asiani kiinnostavan.
Ainakaan positiivisesti.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja victini98 » 21.03.2012 23:13

Sain äikän kokeista 5 ja 6, vaikka luin siihen ekaan paljon ja toisesta en tiennyt (kerrottiin vähän ennen tunnin alkua) :(. Ja mun pipo ja lippis on jossain koululla. En tiedä missä D:. Molemmat pöllittiin (lue: takavarikoitiin) tällä viikolla :(...
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Tas » 22.03.2012 00:41

Lopetetaas se spämmäily Siepon varoituksesta, sarkasmista, OshaFanin rakkauselämästä ja ties mistä muusta, ja keskitytään siihen valittamiseen!
[21:51:11] <+Caccis> ota nyt realismi vastaan, suurin osa jotka harrastaa tätä on failureita irl
Avatar
Tas
 
Viestit: 844
Liittynyt: 03.09.2010 18:55

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja victini98 » 22.03.2012 16:46

Mun fysiikan ja kemian opella on ongelma, se pölli mun pipon maanantaina (olisi kuulemma saanut hakee sen sillon koulun jälkeen) ja kun menin kysymään sitä pipoa vikalla välkällä nii se alkoi rageemaan mulle siitä et se joutuisi vielä pöllimään sen tämän päivän aikana. No, menin sitten koulun jälkeen hakemaan sitä pipoo mutta eihän se ope ollut siellä. Jouduin venaamaan ainakin 5 minuuttia ja sen jälkeen se saarnas jtn 3 minuuttia ja mulla oli kiire.

Joudun tekemään mantsan kokeen huomenna (ja siitä kerrottiin tänään), ja mulle on sanottu että se koe oli ihan ketun vaikee :(. En saa uusia mun äikän koetta, vaikka mun äikän ope lupasi. No ihan sama että onko mun äikän numero 6 vai 7 (en voi enään saada parempaa numeroa).
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Colmio » 22.03.2012 16:54

Valitan että Tas valittaa minun valittamisistani.
Oi Suuri ja Mahtava Neuvostoliitto.
Avatar
Colmio
 
Viestit: 465
Liittynyt: 03.12.2010 23:05
Paikkakunta: Kokkola

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 22.03.2012 18:09

victini98 kirjoitti:Mun fysiikan ja kemian opella on ongelma, se pölli mun pipon maanantaina (olisi kuulemma saanut hakee sen sillon koulun jälkeen) ja kun menin kysymään sitä pipoa vikalla välkällä nii se alkoi rageemaan mulle siitä et se joutuisi vielä pöllimään sen tämän päivän aikana. No, menin sitten koulun jälkeen hakemaan sitä pipoo mutta eihän se ope ollut siellä. Jouduin venaamaan ainakin 5 minuuttia ja sen jälkeen se saarnas jtn 3 minuuttia ja mulla oli kiire.

Jos itse opettelisit pitämään säännöistä kiinni niin sitä ei jouduttaisi "pöllimään", itsepähän aiheutat nämä ongelmasi.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja victini98 » 22.03.2012 19:57

Olin menossa puukässän tunnille (puukässän luokka on toisessa rakennuksessa) ja mulla oli pipo päässä, koska me saadaan pitää pipoo/lippista/jtn päässä puukässän tunneilla (siis olin menossa pihalle) nii heti joku ope tulee pöllimään pipon (ei ne muilta pölli)... Ja sillon oli vähän kiire kun tajuttiin että koulun kellot on edellä. Mitä väärää tossa oli?
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Regimeta » 22.03.2012 20:02

Ärsyttää NIIN paljon, että en ehtinyt varaamaan GameStopista Kid Icarusta ajoissa, jotta olisin saanut pelin AR-kortit nopeiden varaajien etuna. :'( Olisin halunnut ne niin kovasti... Odotin voittaisinko Nintendon piirustuskisasta pelin, eikä GameStopin sivuilla lukenut mitään varaajien eduista. Mikäli olisin tiennyt, olisin varannut... Mikäli joku oli nopea ja saa nämä AR-kortit, olisin halukas ostamaan ne, YV:tä saa laittaa.
Avatar
Regimeta
 
Viestit: 347
Liittynyt: 01.11.2010 19:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hero » 23.03.2012 03:11

Heippa kaikki,

Olin lukenut tätä valituspalstaa ollessani banneissa. Yllättäen joku oli keksinyt bannia minut pois tuhoamasta foorumia. Johonkin väliin joku kävi uhkailemassa koko topicin tarkoitusta tai ideaa. Itse en ole oikeastaan yleistä itku-topicia vastaan. Onnellisemmat ihmiset saavat nautintoa toisten suruista, ja osa taas juo surun kyyneliä. Säälittävää – mielestäni.

Mielestäni on myös ikävää että harrastetaan koulukiusaamista. Toisaalta – se on ihan oikein. Peruskoulun viidakossa erilaisuus on pahasta ja massa on hyvästä – uskokaa vain, se vielä muuttuu. Jotkut koulukiusatut luulevat kuinka helppoa ja mahtavaa on olla kaikkien suosiossa. Voin kumota tämän väittämän helposti. Itse olen aina ollut valokeilassa ja kaikki jostain syystä tunkeutuvat minun luokseni – en tiedä miksi. Luulet saavasi paljon kavereita ympärillesi – harhakuva. Minun mielestäni on pahempaa asettaa peruskoululainen harhaan tai elämään illuusiossa. Te joita kiusataan koulussa päivittäin – se on todellisuutta. Minulla ei ole koskaan ollut yhtään kaveria tai ystävää. Te jotka omistavat edes yhden ystävän – korvaa 100 kaveria. Teille koulukiusatuille ei ole koskaan luotu illuusiota siitä että joku pitää teistä. Kovempi pudotus se on henkisesti kuin suoraan nyrkki silmään ja mustelma. Te olette todellisuudessa – minä en. Suurin osa suosituista ja koulukiusaajista elää suurta harhaa, joka tulee romahtamaan. Heistä ei tule koskaan mitään, koska ovat aina luulleet olevansa suosittuja. He tuntevat itsensä keskipisteeksi, vaikka ovat olemassa vain pitääkseen muut ihmiset yhdessä. Valitettavasti Sinä koulukiusattu et vain kuulu tähän.

Se että ympärilläsi on hyvin paljon kavereitasi – tunnet olevasi yksin. Se on rankempaa kuin oikea yksinäisyys. Jokainen käy luonasi selittämässä ja tilittämässä erilaisia asioita. Onko kukaan kysynyt sinulta koska viimeksi ”Kuinka voit?” ”Miten sinulla menee?” Ehkä saattaa olla että lähiaikoina, kun olet saanut turpaasi. He jotka ovat suosiossa ja valokeilassa – heitä luullaan onnellisemmaksi kuin muut. Tähän sortuvat myös koulukiusatut, koska he ovat yksin. Koulukiusattujen nuolessaan haavoja, heiltä kysytään ”Hei, miten menee?” ”Pitäisikö meidän lähteä terkkarille?” Kuinka moni on vienyt suositun ihmisen terkkarille, kun hän sahaa vaikka sormensa poikki? – Jep, ei kukaan. Loppujen lopuksi suosituin ihminen joutuu yksin menemään terkkarille, ilman opettajaa. Koulukiusatut ovat ottaneet osumaa, ja saavat ympärilleen silmittömästi huomiota. Suosittu jää nauramaan kavereiden keskelle – jos heitä kavereiksi voi kutsua.

Jos olet suosittu ihminen muuten vain. Sinulta ei todellakaan kysytä ”Miten voit?” Vaan tervehditään, ja oletetaan että kaikki ovat hyvin. Ei vaan ole! Suosituksi pääsee useimmiten kuuntelemalla toisen asioita ja myötäilevän niiden mukana. Kukaan ei vain kysy koskaan sinulta oikeasti kuulumisia, ja nämä kaverit tilittävät kaiken asiansa sinulle. Sinä olet silti olemassa, ja kaikki ovat ympärilläsi. Tunnet olevasi yksin ihmismassan keskellä – tuntuuko se paremmalta? Suorassa yksinäisyydessä tiedostat olevasi yksinäinen, etkä ole järin suosittu. Jokainen päivä tuntuu ikuiselta kavereiden keskellä, jotka eivät ole sinuun muuten yhteydessä kuin tilittämisessä. Miltä tuntuu, kun te kippaatte kaikki murheenne ja surunne toiselle ihmiselle – tai ystävällesi joka sinulla saattaa olla. Oletko edes kysynyt miten ystäväsi voi? Ystävä – joka elää normaalia elämää. Kaikki epäsuositut oppilaat usein keskittävät kaikki asiat itseensä – eikä muihin. Ihmetellään miksei Petteri saa kavereita, kun tilittää kuinka häntä hakataan. Osa ystävistäsi hylkää Teidät, ja jatkatte silti ulinaanne. Toivotte että joku vastaisi ulinaanne, jotta saisitte tyydytystä ja huomiota. Kyllä – tässä maailmassa kaikki on pahaa ja mikään ei ole hyvää. Toivotan siis teidät tervetulleeksi huonoimpaan larppiin, jossa ei ole elämiä.

Kiusatut eli erilaiset nuoret vielä saavat huomiota erilaisilta tahoilta, jotka haluavat lopettaa koulukiusaamisen. Useimmiten nämä kiusatut vielä nielevät omantunnon samalla, kun legot työnnetään kurkkuun. Kyllä – se on paha paikka. Rinta leukaa kohden, ja kohti uusia pettymyksiä. Siinä vaiheessa kun sinut on fyysisesti hakattu, olet tervetullut pahaan maailmaan. Lapsuutesi päättyi juuri siihen. Miten nämä suositut ihmiset voivat? Heillä menee pahuksen hyvin verrattuna teihin itseenne – ainakin mielestänne. Suurin osa kiusaajista saa vielä nenilleen myöhemmin – voi kyllä.

Suosittuna ei ole helppoa. Se on se yksi päivä jolloin tajuat, ettei sinun ympärilläsi ole ollenkaan kavereita – ystävistä puhumattakaan. Olet yksin. Sinulla ei ole kirjaimellisesti ketään. He joita on kiusattu tai syrjitty aina – heillä on sentään aikuiset puolella. Sinulla ei ole kirjaimellisesti ketään. Kaverit vain hymyilevät sinulle, ja odottavat milloin teet seuraavaksi jotain typerää. Tässä vaiheessa kiusattu rakentaa jo itseään uudelleen, ja poistaa ensimmäiset laastarit haavoistaan. Suosittu onkin yhtäkkiä karmaisevan yksin. Kiusattu ei pysty koskaan ymmärtämään kuinka paha on olla yksin kavereiden keskellä. Kiusattu elää yksinäisyydessä, eikä hänen tarvitse pakoilla ihmisiä ympärillään. Yksinäisyyden syödessään sinua elävältä, tunnet suurta ahdistusta. Et voi sanoa kenellekään mitään henkilökohtaisesta elämästäsi, koska olet suosittu. Sinä olet terästä, sinä olet paras. Mielenterveytesi alkaa horjua hyvin nopeasti, koska kukaan ei todellakaan kysy sinulta ”Miten voit?” Sinä olet se joka kysyy muilta ”Miten voit?” ”Mitä kuuluu?” Vähitellen haluat vain pois kaikesta, etkä halua enää elää. Pyydät silti apua muilta aikuisilta, mutta ai niin! He ovat jo kiusatun puolella. Kiusattu on jo saanut elämänsä raiteilleen – traumoja tietenkin tallella.

Miten ihastutaan? Koulukiusatusta tulee yllättäen suloinen, ujo, pieni poika, jolla on hassut harrastukset tai lukee kirjoja. Kukapa ei tähän ihastuisi? Suositulla on luotuna niin kovat kivikasvot, ettei siitä enää kukaan näe oikeaa häntä. Kukaan vastakkaista sukupuolta edustava henkilö ei juttele sinulle oikeasti. Miksi? Kaikki tuntevat sinut jo sellaisena minkälaisena olet antanut ulosantiasi. Olet suosittu, sinulla on ihmisiä ympärilläsi, mutta samaan aikaan sinulla ei ole yksinkertaisesti yhtään mitään. Miltä tämä illuusio tuntuu? Nyrkki kasvoihin pari vuotta takaperin alkaa tuntuu yllättäen erittäin hyvältä vaihtoehdolta.

Sinun katkeroiduksessasi uudessa koulussa tai uudessa elämässä, et vain pysty enää muuttamaan tapojasi. Ihmiset eivät yksinkertaisesti muutu. Pystyt kasaamaan kaikki sinun ympärillesi – kyllä aivan kaikki. Saatat saada tyttö/poikaystäviä – tai lähinnä kavereita tarkoitettuna seksiin. Sinä yrität silti saavuttaa edes näistä kavereista lämmintä tunnetta irti, mitä et ole koskaan saanut tai tuntenut. Tämä koko suosittuna olo alkaa risoa. Silti jotkut traumatisoineet pennut kehtaavat väittää ja osoitella ”Tuolla menee niin hyvin!” Ja vihaavat sinua.

Lämmin tunne jää toissijaiseksi, kun päämääränä on saada vain seksuaalista tyydytystä. Ehkäpä vässykkä-pojalla on jo rakastettava tyttöystävä – sellainen mistä aina haaveilit. Sinun harrastaessa useamman ihmisen kanssa seksiä – kaikki ovat kateellisia sinulle. He ovat mukamas kateellisia siitä, että tyydytät itseäsi. Sinulle jää ainoastaan revitty kondomi-paketti käteen koko illasta. Sinulle ei edes suoda halausta tai kiitosta. Kukaan ei kysy sinulta ”Mitä kuuluu?” ”Oliko sinulla kivaa?” Sinulle vain hurrataan ”Äijä tönäisi sitä oikein kunnolla!” Kondomi-paketti kädessä sinusta alkaa tuntua, että olisit vain voinut olla se vässykkä, joka itki peruskoulussa nurkassa.

Et vain saa enää kenestäkään kiinni. Alat hyväksymään hiljalleen, että olet vain yksin kaikkien keskellä. Useimmiten yrität itkeä ulos pahaa oloa, mutta se ei tule. Sinua silti taputetaan selkään, ja näytetään peukkua ja todetaan ”Hyvin vedit!” ”Teit taas hyvän työn!” Sinusta tuntuu, ettet ole saanut aikaiseksi mitään. Kukaan ei oikeasti kiitä sinua – ei kukaan. Kiusatuilla vanhemmat ovat aina tukeneet heitä menemään kouluun, ja kannustaneet heitä opiskeluissa. Miksi suosittua tarvitsisi? Hänellähän on jo kaikki asiat niin hyvin kuin voi olla. Hänellä on hyvä työ, hän saa paljon seksiä ja villi viikonloppuelämä.

Viikonloppuelämien päätarkoitus on vain turruttaa kirkkaalla viinalla kaikki pahat ajatukset ja yksinäisyys. Lähdet silti yöelämään, kun haluisit viettää illan ihastuksesi kanssa. Miltä se tuntuu, kun olet ihastuksesi kanssa punaisella sohvalla ja katsotte elokuvaa? Joku vielä väittää, että haluaisi olla suosittu. Yöelämä tarjoaa sinulle vain kylmiä siiderivalaita, jotka eivät osaa edes aakkosia oikein. Onko tämä sitä suurta ja hypetettyä baarielämää? Sitä josta jokainen toivoo? Jokainen omassa nurkassaan kiroaa kuinka toinen osaa tanssia ja vietellä ihmisiä puoleen. Miten kukaan pystyisi ymmärtämään kuinka yksinäistä on vain saada joku viereen edes yhdeksi yöksi, ettei sekoa töissä.

Viina vain turruttaa jokaisen lauantain. Miksi? Onko se rangaistus siitä, että olit joskus suosittu ihmisten keskuudessa? Kukaan heistä ei pidä enää sinuun yhteyttä – ei kukaan. Sinulla ei ole ollut missään vaiheessa ystäviä. Olet vain ollut se, jolle valitetaan. Kaipaisit vain kysymyksiä ”Mitä sinulle kuuluu?” ”Kuinka voit?” Haluaisit että joku laittaisi laastarin haavasi päälle, kun kaadut. Kiusatuille ja syrjäytyneet ihmiset saavat sen tarran. Kuinka monta kertaa tuntuu paljon paremmalta, kun joku muu ihminen hoivaa sinua. Sinun ei tarvitse keräillä itseäsi asfaltista, ja kitkutella kotiin itku kurkussa kasaamaan itseäsi. Itku kurkussa yrität tyrehdyttää verta haavasta, ja kiroat ääneen että olisi joku avaamassa laastaripakettia.

Joku vielä väittää kuinka haluaisi olla suosittu, juoda alkoholia ja metsästää naisia. Kiusatut eivät tule koskaan ymmärtämään kuinka pahaa on elää illuusiossa tai harhassa. Sinne ei vain kukaan koskaan tule kysymään mitään sinulta. Sinulta tosin vaaditaan minkälaisia suorituksia ja tehtäviä. Joka kerta kun yrität muuttua paremmaksi ihmisesi, siitä ei vain tule mitään. Olet jo sellainen minkälaiseksi kasvoit. Sinä olet se kivikasvo peruskoulusta.

Jokainen yö alkaa pään sisäisellä huudolla, kun olet jäänyt peruskouluajoista yksin. Sinua silti tervehditään, ja yrität hymyillä takaisin. Et enää vain jaksa tai halua vaivaa ketään. Olet vain jäänyt yksin sinun omaan rakennettuun illuusiosi. Kondomeita kuluu siiderivalaisiin, joilta toivoisit vain tasapainoista suhdetta. Viinaa kuluu sitä mukaan kun sinua hajottaa. Ammattiauttajista ei ole enää mitään apua. Olet onneton. Kiusattu sai vain nyrkin iskuja peruskoulussa. Sinä et saanut mitään.

Lopulta elämässäsi ei ole mitään. Käyt palkallasi ostamassa aseen ja muutaman luodin. Istut olohuoneesi lattialla miettien mikä meni pieleen. Pyöräytät pistoolilla venäläistä rulettia. Olet ollut vuosia niin paljon vihaa, ettet pysty itkemään. Yrität saada jotain tunteita herätettyä pistoolilla – ei, se ei vain onnistu. Kolmannen pyöräytyksen jälkeen, et vieläkään saa luotia ohimoon. Viina vain kuluu. Lopulta vain tajuat, ettet saa edes itseäsi hengiltä. Jäit vain yksin, koska mätkit ihmisiä peruskoulussa.

Joku vielä kehtaa sanoa, että haluaisi olla suosittu. Kukaan ei edes kysynyt sinulta ”Miten voit?”
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 23.03.2012 14:31

http://media.mmo-champion.com/images/ne ... female.jpg Miksi blizzard miksi? Aina sille classille tulee tyhmän näköisiä settejä joita pelaan. Muuten hieno paitsi tuo yläosa... Miespuolisilla hahmoilla on vielä höntimpi http://media.mmo-champion.com/images/ne ... n_male.jpg

Okei shamaanejen kuuluisi olla spirituaalisia, mutta silti ei aiemmatkaan setit ollut tuollaisia yläosasta.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja victini98 » 23.03.2012 15:20

Sain jälkkää siitä kun heitin läppää ruotsin tunnilla...
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Caccis » 24.03.2012 01:52

victini98 kirjoitti:Sain jälkkää siitä kun heitin läppää ruotsin tunnilla...


Tunnen kipusi toveri. Itselleni tapahtui samoin viime viikolla ja kyrsi todella paljon.
Avatar
Caccis
 
Viestit: 59
Liittynyt: 01.11.2010 01:01

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hero » 24.03.2012 03:44

Joka päivä tuntuu taistelulta. Hakkaan tukkimiehen viivoja seinälle julisteen taakse, ja pohdin kuinka kauan jaksan tätä. Olen ostanut kolme vuotta sitten pistoolin ja luodin - ihan varmuudeksi. Huominen tuntuu aina yhtä pahalta.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Vilsu » 24.03.2012 16:02

Hero kirjoitti:Joka päivä tuntuu taistelulta. Hakkaan tukkimiehen viivoja seinälle julisteen taakse, ja pohdin kuinka kauan jaksan tätä. Olen ostanut kolme vuotta sitten pistoolin ja luodin - ihan varmuudeksi. Huominen tuntuu aina yhtä pahalta.

Olen ragequiteissa ja kirjoitat elämäntarinani. Wut.
[20:52] (@JeasonFire) voisit sanoa ihan mit� vaan j�rjet�nt� forkil ja kaikki uskoo sua koska reputation
Avatar
Vilsu
 
Viestit: 386
Liittynyt: 01.11.2010 08:59
(: Allons-y!

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 47 vierailijaa

cron