Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja victini98 » 24.03.2012 16:47

Se tunne, kun mulla on ES lava kaapissa ja en voi juoda niitä vielä... Siis mun pitää venata mun kaverii :(.
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Colmio » 24.03.2012 17:01

Victini. Minä varoitan sinua. Minä vedin kerran seitsemän ES:ssää kahden tunnin sisään, ja sen jälkeen en ole koskenutkaan kyseiseen aineeseen.
Valitan näiden nykyajan uusjonnien takia.
Oi Suuri ja Mahtava Neuvostoliitto.
Avatar
Colmio
 
Viestit: 465
Liittynyt: 03.12.2010 23:05
Paikkakunta: Kokkola

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja SnappiX » 24.03.2012 19:39

Kuva
'nuff said
Viimeksi muokannut SnappiX päivämäärä 24.03.2012 22:33, muokattu yhteensä 1 kerran
[22:29] <+keksik> snii snaa snappii
[22:29] <+keksik> snappi snappi sanp
Avatar
SnappiX
 
Viestit: 202
Liittynyt: 01.11.2010 11:56
(: Derpping :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 24.03.2012 21:18

Oli tähän menessä pahin syntymäpäivä D;
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja victini98 » 24.03.2012 22:05

Mäkin noit mun porukoita :(. Mutsi kävi wilmas ja näki jonku mun lv:n lähettämän rage viesti. Nyt noi on sitten alkanu stalkkaamaan mua. Alkaa ahdistaa ketusti ku aina on joku kyyläämässä. Kaikki on mun syytä. En sais niinku tehä täällä mitään. Mä oon joku ketun nyrkkeily säkki vai miks noista on nii ketun kiva hakata mua. Mä en oo täydellinen ja myönnän sen itekkin mut ei parista virheestä tarvii ketun paljoo raivota.

En tässä ketutuksessa viiti kirjottaa enempää. Joo moro...
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 24.03.2012 22:06

victini98 kirjoitti:Mäkin noit mun porukoita . Mutsi kävi wilmas ja näki jonku mun lv:n lähettämän rage viesti. Nyt noi on sitten alkanu stalkkaamaan mua. Alkaa ahdistaa ketusti ku aina on joku kyyläämässä. Kaikki on mun syytä. En sais niinku tehä täällä mitään. Mä oon joku ketun nyrkkeily säkki vai miks noista on nii ketun kiva hakata mua. Mä en oo täydellinen ja myönnän sen itekkin mut ei parista virheestä tarvii ketun paljoo raivota.

En tässä ketutuksessa viiti kirjottaa enempää. Joo moro...

Juo niitä sun ES:iä.
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja victini98 » 24.03.2012 22:09

SiaBBo kirjoitti:
victini98 kirjoitti:Mäkin noit mun porukoita . Mutsi kävi wilmas ja näki jonku mun lv:n lähettämän rage viesti. Nyt noi on sitten alkanu stalkkaamaan mua. Alkaa ahdistaa ketusti ku aina on joku kyyläämässä. Kaikki on mun syytä. En sais niinku tehä täällä mitään. Mä oon joku ketun nyrkkeily säkki vai miks noista on nii ketun kiva hakata mua. Mä en oo täydellinen ja myönnän sen itekkin mut ei parista virheestä tarvii ketun paljoo raivota.

En tässä ketutuksessa viiti kirjottaa enempää. Joo moro...

Juo niitä sun ES:iä.

Porukat pölli ne :(...
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Silver » 24.03.2012 22:14

Mitä jos alkaisit vain käyttäytymään? Pääsisit helpommalla.q

E:
Mewer kirjoitti:
Silver kirjoitti:Mitä jos alkaisit vain käyttäytymään? Pääsisit helpommalla.

Mutta silloinhan joutuu näkemään hitusen vaivaakin, joten tämä ei ole vaihtoehto


Touche
Viimeksi muokannut Silver päivämäärä 24.03.2012 22:46, muokattu yhteensä 1 kerran
"We're in Phantasma little viscount, on Coney Island. World of fantasy, where illusion is emperor."
Avatar
Silver
 
Viestit: 471
Liittynyt: 01.11.2010 16:06
Paikkakunta: Vantaa
(: "Every fantasy set free, Sodoma rising by the sea"

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewer » 24.03.2012 22:20

Silver kirjoitti:Mitä jos alkaisit vain käyttäytymään? Pääsisit helpommalla.

Mutta silloinhan joutuu näkemään hitusen vaivaakin, joten tämä ei ole vaihtoehto
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Suetic » 24.03.2012 23:45

Aina vaan samoja henkilöitä kirjoittaa tänne. Ihmelapsia nää kun eivät osaa huolehtia siitä, että parantaisi jäljellä jäänensä elämänsä... but anyways.

Tänään ei ole varsinainen kettuilu-päivä, mutta sattui olemaan huono onni koska kolme ensimmäistä Duranttia söivät minun Digitaalipetoni, sitten seuraavassa pelissä latuukoneistoni kuoli Thruthin hyökkäyksiin ja loppujen lopuksi ei riittänyt tehoa tappamaan kirjaimellisesti vastustajan otuksia. Viimeinen matsi oli taas jotain ihan tylsää, että inspiraatio katosi. Tämä jo kertoo sen etten ainakaan jaksa pelata hirveämmin korttipeliä, koska Mewtwo ja sen elitistinen ylivoimaisuus. Muurahaisen kanssa selvitän välejä, sitten kun saan sen hienon Heatmorin, mutta kaksi kuukautta joudun antamaan paybackia kannibaali-Muurahaisilla. Että tällaista tänään...
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hero » 25.03.2012 01:42

Vilsu kirjoitti:
Hero kirjoitti:Joka päivä tuntuu taistelulta. Hakkaan tukkimiehen viivoja seinälle julisteen taakse, ja pohdin kuinka kauan jaksan tätä. Olen ostanut kolme vuotta sitten pistoolin ja luodin - ihan varmuudeksi. Huominen tuntuu aina yhtä pahalta.

Olen ragequiteissa ja kirjoitat elämäntarinani. Wut.


Aika huono ragequit jos kuitenki seuraa mitä foorumilla tapahtuu.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja victini98 » 26.03.2012 00:21

Voi kettu, tänään on maanantai :(. Vielä ihan ketun monta päivää perjantaihin D:. En millään jaksaisi mennä tänään kouluun (en pysty lintsaamaa :(). Pitäis tehä mantsan koe ja en oo lukenu siihe. Se koe on vaikee (kaverit kerto)... Joo mo, meen ryyppäämää ES.
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Suetic » 26.03.2012 00:27

Ei ole koulua ja pitäisi kasata Durant. Ei aina ehdi kun haluaa sotia siellä roolipelissä :>
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja victini98 » 26.03.2012 14:22

Nukuin yöllä jtn 1,5 tuntia, arvaatte varmaan että mua väsytti ihan ketusti aamulla. No, mä olin tyhmä ja join 2 kuppia kahvia ja koulussa MegaForcen. Kivat pärinät. Kiva tehä mantsan koetta ku käsi tärisee ihan ketusti.

Nyt taas kokeita tulossa:
huomenna ruotsin sanakoe
keskiviikkona äikän koe
torstaina ruotsin sanakoe
perjantaina ruotsin koe
2.4 mantsan koe
3.4 matikan koe

Ihanaa, jakso vaihtuu ens viikon keskiviikkona D:.
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Chiru » 26.03.2012 14:56

Olen ollut muutaman päivän normaaliakin väsyneempi. Ei johdu kellojen siirrosta. Ennen olin vaan tosiaankin väsynyt, enkä jaksanut tehdä mtiään, mutta nyt tuntuu, etä nukahtaisi oikeasti millä hetkellä hyvänsä. Lisäksi ragettaa se, että matematiikan koe meni pylllylleen huolimattomuusvirheiden takia.
Spoiler:
Siitä tuli 10- >:O


Lisäksi ärsyttää "ystävät". Päättivät olla sitten tämän päivän kahdestaan. Siksi seisoskelin kaikki välitunnin paikoillani ja nyt jalkojani särkee entistä enemmän. Miten voikaan vihata erästä ihmistä niin paljon? Se tulee aina mun ja toisen "ystäväni" luo, ja on sitten meidän kanssa tai vaihtoehtoisesti toisen ystäväni kanssa. Sitten se välttää katsomasta muhun ja jos katsoo niin kauhean ylimielisesti sitten. Se keskeyttää aina mut ja jos ei niin kommentoi kaikkea sanomaani ilkeästi. Se on vaan niin rasittavaa. >:O
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 26.03.2012 18:33

A. Karsi pari harrastusta.
B. Mene aikasemmin nukkumaan.
C. Jos se ei tuosta parantunut, pohdi asiaa jonkun kanssa.
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 26.03.2012 18:58

Chiru kirjoitti:Olen ollut muutaman päivän normaaliakin väsyneempi. Ei johdu kellojen siirrosta. Ennen olin vaan tosiaankin väsynyt, enkä jaksanut tehdä mtiään, mutta nyt tuntuu, etä nukahtaisi oikeasti millä hetkellä hyvänsä. Lisäksi ragettaa se, että matematiikan koe meni pylllylleen huolimattomuusvirheiden takia.
Spoiler:
Siitä tuli 10-


Lisäksi ärsyttää "ystävät". Päättivät olla sitten tämän päivän kahdestaan. Siksi seisoskelin kaikki välitunnin paikoillani ja nyt jalkojani särkee entistä enemmän. Miten voikaan vihata erästä ihmistä niin paljon? Se tulee aina mun ja toisen "ystäväni" luo, ja on sitten meidän kanssa tai vaihtoehtoisesti toisen ystäväni kanssa. Sitten se välttää katsomasta muhun ja jos katsoo niin kauhean ylimielisesti sitten. Se keskeyttää aina mut ja jos ei niin kommentoi kaikkea sanomaani ilkeästi. Se on vaan niin rasittavaa.

Ellei toi -10 ollu vitsi niin ärsyttää ihan törkeesti tommone ;_____; valitetaan "huonoista" numeroista, ite sain peruskoulussa vaan 5-6 ja nyt amiksessa 0-2 (asteikolla 1-3 ja 0 on hylätty). Et siis ihan turhaa winee jostain tommotteesta >:P
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 26.03.2012 21:46

No kyllähän se ärsyttää, jos olisi saanut täydet, mutta omaa huolimattomuuttaan failaa jossain pikkujutussa.
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Regimeta » 26.03.2012 22:38

Minua ainakin ärsyttää, sillä olen todella hyvä esimerkiksi matikassa ja saan yleensä kymppejä kokeista, mutta monista kokeista tulee yleensä 9 puoli tai 10- vain huolimattomuusvirheiden takia, joita en koskaan huomaa vaikka kokeet aina tarkistan pariin kertaan. Eihän tämä mitenkään erityisemmin haittaa, mutta tiettyjen aineiden kokeissa tähtään aina kympillä alkavaan, mm. matematiikka ja maantieto. :p
Avatar
Regimeta
 
Viestit: 347
Liittynyt: 01.11.2010 19:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Suetic » 26.03.2012 23:31

Ilmeenne kun saan aina matematiikan kokeesta nelosen -.- En vain osaa ymmärtää miksi, vaikka lasken tunnilla kaiken oikein ennen varsinaista tarkistusta.
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 46 vierailijaa

cron