How to reach a final and how to win it (Hyge SPT)

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

How to reach a final and how to win it (Hyge SPT)

ViestiKirjoittaja Registeel » 01.04.2012 19:13

Ok menin pelaa hygen SPT:hen. Lista oli sama kuin Turussa eli:

4 Celebi
3 Mewtwo EX
3 Tornadus
1 Shaymin

4 Dual Ball
4 Pokémon Catcher
3 Switch
3 PlusPower
2 Exp. Share
1 Pokégear 3.0
1 Super Rod
4 Junk Arm

4 Professor Juniper
4 Professor Oak's New Theory
3 N

3 Skyarrow Bridge

9 Grass energy
4 Double Colorless Energy

Turnauspaikalla puhuin ihmisten kanssa ja lainasin kortteja parille tyypille.

R1 vs Riikka (?) (Plume/Scrafty/Victini/Venomoth)

No aloitan Celebi Mewtwo. Vastustajalla Pichu Oddish. Aloitan ja catcheröin Oddishin ja tapan DCE Mewtwolla. Riikka pelaa Twinsin ja Playgroundaa kaikkee peliin. Itse haen Tornaduksia ja Celebiä peliin. Jätän penkkitilan vapaaksi, koska saatan tarvita sitä, vaikka Shayminiin. Catchään Victinin ja tapan Tornaduksella, koska hänellä oli 2 Oddishia ja näytti candy plumen viime vuorolla, kun yritti kehittää sitä T1 ja ei olu N:ää. No 2 prizee johdolla ja sitten pelistä tuli huono. Flipittiin koko loppu pelin (scrafty burn, venomoth poison, scarfty para) ja kriittisissä kohdissa flipit meni minulle hyvin, joten voitin.

1-0

R2 tai R3 vs LuffyMcDuck (CMT)

Aloitetaan kummatkin yksinäisillä Celebeillä. Hän aloitta mutta huonolla alulla ja ei oikeen tee mitään en muista pelasiko korttia vai draw pass. Pelkäsin donkkia mutta ei tullu. Saan T1 3 enu Tornaduksen ja pelaan Juniper. Voitan jos saan Switch tai Skyarrow Bridge. Whiffasin. No pass. Hän pelaa Celebi niin ei hävii donkkiin ja pass. Isken Tornaduksella ja Celebi kops. No hän revivettää Celebin ja yrittää iskeä jolain mutta ei pysty kunnolla. Ajan perus mirrorin yli tosin hän sai pelin pystyyn mutta liian myöhään. Hän pelaa PONTin lopussa, kun olisi voinut N:ää minut yhteen ja itsensä neljään, mutta halusi nostaa enut joilla iskeä. Whifffas umminkin mutta oli turhaa koska oli tappo kädessä penkitettyyn Celebiin. N olisi voinut pelastaa vielä, mutta ei.

2/3-0

R2 tai R3 vs ??? (Durant)

En muista pelistä mitään, kuin voitan, koska sain hyvän alun.

2/3-0

R4 vs Timo Malk (Mees)

Saan nopean alun ja hän lostaa Mewillä Zoroarkin. Otan nopeita prizejä, kun hän yrittää saada pelin käyntiin. Missplayasin, kun en Catcheröinyt Mewiä penkiltä, koska pelasin liian nopeasti ja en miettinyt. No ei haittaa, kun voitan pelin mutta misspla kumminkin. Ajan yli ja lategame N ei tuhoa peliä ja voitan.

4-0

Kysyin GaMelta vedänkö puhtaat swissit. Sano ei. Sano Tom vetää.

R5 vs Tom Roos (Durant w/ Mewtwo)

No en muista paljoa mutta ajan yli nopeilla Tornaduksilla. Roos ei ehdi deckata.

5-0

GaMe tuli vitsillä sanoon, että kirjotahan, että oli kannustava saamaan puhtaat swissit. :p

Top 4 vs Jouni Lehtinen (DH)

Game 1:

Hänellä yksinäinen Mew. Minulla yksinäinen Celebi mutta donkki kädessä mutta hän aloittaa. Hän N:ää käden pois. No sain kait t1 Tornadusen iskeen ja ajan yli. Pariin otteeseen hän discas kädestä Weavilella mutta ei haittaa.

(1-0)

Game 2:

Hän saa hyvän alun ja itsellä on semihuono. Hän saa Chandeluren lostiin ja piakkoin tappaa kaikki minun poket. Sain pelin vähän pystyyn muta liian myöhään. Hän diskaa kriittiset kortit Weavilellä. N:stä nostin 2 DCE 3 Grass ja N. No hn diskaa Weavilellä N:n. No pelaan pelin loppuun, kun en tiennyt paljon aikaa jäljellä ja jos on vähän parempi minulle kolmanessa pelissä. No aikaa oli rutkasti jäljellä. Missplayasin catcherin loppussa mutta aivan sama. Ei merkinnyt mitään.

(1-1)

Game 3:

Saan hyvän alun ja Jouni diskaa Jumpluffin aikaisin niin Chandelure saatava lostiin. Koko ajan isken häntä kun hän huomaa, että se on prizeissä. No annoin sen saada tyhmästi prizen Celebistä Weavilella, koska en tappanut Weavileä, koska tyhmä. No hän käyttää röntgenkatsettaan ja ottaa Chandeluren sieltä. No otan prizen taas. Jouni N:ää Chandeluren pakkaan ja nostaa 5. Hups. Chande nousi käteen. No ei voi mitään mutta imo mun peli kumminkin. Jouni lostaa Terrakionin. Ajan yli loppu pelin.

(2-1)

6-0

Tässä vaiheessa SM bye oli saavutettu, joten ei ollut niin isoja paineita.

Top 2 vs Tom Roos (Durant w/ Mewtwo)

Game 1:

Hän aloittaa ja taisi millaa 2 tjv. Minä pääsen iskeen T2 Tornaduksella iirc. No pakassa 22 korttia ja 4 prizeä otettavana. Prize per vuoro niin voitan. No sain prizen per vuoro kunnes 1 prize jäljellä. Roos millasi viime vuorolla 2 Junk Armia. Pakassa 7 korttia, joista 1 on catcher, jolla voitan pelin jos saan sen. Millaa 4. Ei menny catcher. No tuli topdeckistä vastaan mutta oli PONT kädessä jolla olisin nostanut koko pakan. Roos yllättyi, että pelaan 4 Catcheriä, mutta toimii niin toimii.

(1-0)

Game 2:

No Roos tietty aloitta mutta yksinäisellä Rotomilla. Minulla Mewtwo. No Roos liittää enun Rotomile, tekee jotain ja pass. DCE kiinni vilautan 2 plussaa mutta en pelaa. Näytin vain et ois ollu tappo ilman enu missplayta. Olisi pitänyt laittaa penkki Durantille imo ja ensi vuorolla enu Rotom ja retreat. No ajan yli Mewtwolla ja Tornaduksilla. Roos yrittää temppuilla Mewtwolla, kun huomaa ettei voi enää deckata minua. No revengaan Mewtwolla ja ajan yli voittoon.

(2-0)

7-0

I approve.

Sain SM byen näitten CP:ten ansiosta ja lisää buustereita, jotka saan joskus, joka on aina hyvä asia.

+/-:

+ Porukka
+ Voitin
+ Pakka toimi taas
+ SM bye
+ Sain vaihdettuja itselleni revuja
+ Free treat
+ Kyyti asememalle GaMelta ja hänen äidiltä
+ Osaan kirjoittaa OnScreenillä paremmin nyt

- 9-1 eli ei täysin puhdas turnaus. No korjaan virheen SM-kisoissa
- Ollu kahden tän formaatin finaalissa ja en ole pelannu vs Zekeels turneessa
- OnScreen
Viimeksi muokannut Registeel päivämäärä 01.04.2012 20:32, muokattu yhteensä 2 kertaa
Registeel
 
Viestit: 705
Liittynyt: 01.11.2010 18:34
Paikkakunta: Lieto

Re: How to reach a final and how to win it (Hyge SPT)

ViestiKirjoittaja R0xu » 01.04.2012 19:37

lul gratz
Kuva
Avatar
R0xu
 
Viestit: 1078
Liittynyt: 01.11.2010 01:01

Re: How to reach a final and how to win it (Hyge SPT)

ViestiKirjoittaja Registeel » 01.04.2012 19:41

R0xu kirjoitti:lul gratz

Thx
Registeel
 
Viestit: 705
Liittynyt: 01.11.2010 18:34
Paikkakunta: Lieto

Re: How to reach a final and how to win it (Hyge SPT)

ViestiKirjoittaja Juusto » 01.04.2012 19:42

Dennis on paras : D ja Hawk.
Avatar
Juusto
 
Viestit: 478
Liittynyt: 02.11.2010 00:34

Re: How to reach a final and how to win it (Hyge SPT)

ViestiKirjoittaja Hero » 01.04.2012 20:18

Onks tää nyt se tämän päivän aprillipila?
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: How to reach a final and how to win it (Hyge SPT)

ViestiKirjoittaja Registeel » 01.04.2012 21:19

Hero kirjoitti:Onks tää nyt se tämän päivän aprillipila?

Ja mikä sai sinut kysymään tälläistä? Tuntuiko feikki rapsalta?
Registeel
 
Viestit: 705
Liittynyt: 01.11.2010 18:34
Paikkakunta: Lieto


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron