Yleinen Kysymys-topic

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mov » 21.04.2012 12:36

Asuuko joku Helsingin Kalasatamassa tai jossain siellä päin? jos joku asuu niin tietääkö missä päin on Kalasataman spraymaali kauppa? apua olisi nimenomaan nopeista vastauksista
Kiitos!
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Eduboy94 » 21.04.2012 16:16

Mewtwolover kirjoitti:
Eduboy94 kirjoitti:Käynnistin tossa äsken koneen ja Avast! valitteli, että ei pystynyt asentaa virustunnisteita. Yritin asentaa niitä uusiksi, mutta pysähtyi sellaisen tiedoston kohdalle kuin prod-ais.vpx . Sanoo, että "Viimeeksi havaittu virhe: Viallinen pakkaus".Avast! ei myöskään käynnisty. Mitä pitäisi tehdä?

Tuo viallinen päivitys lienee sotkenut Avastin. Käynnistä kone uudelleen, niin Avastin pitäisi toimia. Älä yritä väkisin asentaa noita tunnisteita jos Avast ei niitä itse pysty asentamaan.

Ei auttanut koneen uudelleenkäynnistäminen, joten asensin sen kokonaan uusiksi. Nyt toimii.
Avatar
Eduboy94
 
Viestit: 531
Liittynyt: 01.11.2010 18:02
Paikkakunta: Hamina/Helsinki

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja hitmonlanttu » 23.04.2012 18:47

Sain viimein GameCuben muistikortin ja LUULIN pääseväni pelaamaan meeleä, mutta kun painan että start, niin wii remote menee kiinni ja käyttäytyy samoin kuin wiin ollessa kiinni. Kuka osaa sanoa mistä nyt kiikastaa. (ohjaimessa kiinni classic ohjain jolla pitäis toimia)
Durant, Durant, Durant, eating eating, eating...
Avatar
hitmonlanttu
 
Viestit: 270
Liittynyt: 23.03.2011 17:25
Paikkakunta: jossain Suomi-neidon vyötärön paikkeilla
(: oon soundcloudräppäri nykyään, voitteko uskoa

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Shadow Lugia » 23.04.2012 19:16

hitmonlanttu kirjoitti:Sain viimein GameCuben muistikortin ja LUULIN pääseväni pelaamaan meeleä, mutta kun painan että start, niin wii remote menee kiinni ja käyttäytyy samoin kuin wiin ollessa kiinni. Kuka osaa sanoa mistä nyt kiikastaa. (ohjaimessa kiinni classic ohjain jolla pitäis toimia)

GameCuben pelejä pelataksesi tarvitset GameCuben oman ohjaimen. Wiimote sammuu aina kun käynnistää GC pelin, koska sitä ei voi käyttää pelaamiseen.
So, I Herd U Liek Mudkipzz?
Waihtola
Regigigas ;______; <3
Avatar
Shadow Lugia
 
Viestit: 559
Liittynyt: 01.11.2010 15:43
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja hitmonlanttu » 23.04.2012 19:23

hmmm... kaupassa sanoivat että voisin pelata classic ohjaimella mutta jaa... mihinkäs tuon GC ohjaimen sitten tungen kiinni

E: Ohhoh en ole tuota koskaan huomannut
Viimeksi muokannut hitmonlanttu päivämäärä 23.04.2012 21:06, muokattu yhteensä 1 kerran
Durant, Durant, Durant, eating eating, eating...
Avatar
hitmonlanttu
 
Viestit: 270
Liittynyt: 23.03.2011 17:25
Paikkakunta: jossain Suomi-neidon vyötärön paikkeilla
(: oon soundcloudräppäri nykyään, voitteko uskoa

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Shadow Lugia » 23.04.2012 19:32

hitmonlanttu kirjoitti:hmmm... kaupassa sanoivat että voisin pelata classic ohjaimella mutta jaa... mihinkäs tuon GC ohjaimen sitten tungen kiinni

No wiin päällä on paikka muistikortille ja sen "edessä" on luukku, jossa on 4 paikkaa GC-ohjaimille.
So, I Herd U Liek Mudkipzz?
Waihtola
Regigigas ;______; <3
Avatar
Shadow Lugia
 
Viestit: 559
Liittynyt: 01.11.2010 15:43
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja pokefan229 » 27.04.2012 20:26

Osaako kukaan sanoa mikä on vikana kun yritän 3DS:llä pelata wifin kautta mario kart seiskaa tai kid icarus uprisingia saan joka kerta error code 006-0612:n ._.
@Youtube: Arara
Avatar
pokefan229
 
Viestit: 156
Liittynyt: 01.11.2010 19:21
Paikkakunta: Alavus
(: a.k.a Arara :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 27.04.2012 22:00

pokefan229 kirjoitti:Osaako kukaan sanoa mikä on vikana kun yritän 3DS:llä pelata wifin kautta mario kart seiskaa tai kid icarus uprisingia saan joka kerta error code 006-0612:n

Tuo koodi tarkoittaa, että 3DS ei saa yhteyttä nettiin, kts. tämä.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja The Maziger » 28.04.2012 16:59

Olisin katsonut Steamista parin pelin trailerit, mutta Steam urputtaa, että "Missing Plug-in", vaikkakin eilen toimivat ihan moitteettomasti. Myöskin mesestäni katosi tänään kyky avata linkkejä, vaikkakin hetki sitten pystyin avaamaan niitä. So what can I do?
~Käänteismaailman hallisija<3~
Avatar
The Maziger
 
Viestit: 265
Liittynyt: 01.11.2010 16:32
Paikkakunta: ~Ketsuekigatan~ tutkimuslabran valvonta tasanteelta valvomassa XeCrasin sekoiluja.
(: Aiheuttaa Hämmennystä väärin nautittuna.

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 06.05.2012 19:43

Avaan Steamin ja kokoelmassa oli joku peli jonka lataus ei vielä ollut alkanut. Laitan sen latautumaan ja vähän ajan päästä katson pelin tiedot kaupasta. Sanctum. 2.50 € (alennettu 9.99€). Mistä tämä oikein on tullut?!?!
Edit: Ei sillä, että ilmainen peli haittaisi :D
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja The Maziger » 06.05.2012 19:50

X-Pertti kirjoitti:Avaan Steamin ja kokoelmassa oli joku peli jonka lataus ei vielä ollut alkanut. Laitan sen latautumaan ja vähän ajan päästä katson pelin tiedot kaupasta. Sanctum. 2.50 € (alennettu 9.99€). Mistä tämä oikein on tullut?!?!
Edit: Ei sillä, että ilmainen peli haittaisi :D


Siitä, että koko viikonlopun ajan on saanut pelata Sanctumia ilmaiseksi ja tarjous päättyy maanantaina kello 20.00. Ihan voit mennä Steamin kaupan etusivulle pällistelemään tälläistä. Maanantain jälkeen peli muuttuu maksulliseksi.
~Käänteismaailman hallisija<3~
Avatar
The Maziger
 
Viestit: 265
Liittynyt: 01.11.2010 16:32
Paikkakunta: ~Ketsuekigatan~ tutkimuslabran valvonta tasanteelta valvomassa XeCrasin sekoiluja.
(: Aiheuttaa Hämmennystä väärin nautittuna.

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Regimeta » 12.05.2012 19:25

Sain CDON.comista sähköpostiini koodin, jolla voin ladata Ubisoftin pelin ilmaiseksi. Latasin Prince of Persia -pelin koodilla ilmaiseksi ja annoin latautua... Latauksen jälkeen peli käskee minun antamaan pelin mukana tulleen koodin, jolla saan itse pelin toimimaan. Eihän minulla tietenkään ole mitään koodia, sillä latasin pelin suoraan. Onko koodi ladattava maksullisesti netistä vai missasinko jotain? Ajatella, jos joku olisi oikeasti maksanut pelistä 20e eikä saa peliä edes asennettua...
Avatar
Regimeta
 
Viestit: 347
Liittynyt: 01.11.2010 19:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 12.05.2012 21:29

Regimeta kirjoitti:Sain CDON.comista sähköpostiini koodin, jolla voin ladata Ubisoftin pelin ilmaiseksi. Latasin Prince of Persia -pelin koodilla ilmaiseksi ja annoin latautua... Latauksen jälkeen peli käskee minun antamaan pelin mukana tulleen koodin, jolla saan itse pelin toimimaan. Eihän minulla tietenkään ole mitään koodia, sillä latasin pelin suoraan. Onko koodi ladattava maksullisesti netistä vai missasinko jotain? Ajatella, jos joku olisi oikeasti maksanut pelistä 20e eikä saa peliä edes asennettua...

Mistä latasit?
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja SnappiX » 12.05.2012 23:05

X-Pertti kirjoitti:
Regimeta kirjoitti:Sain CDON.comista sähköpostiini koodin, jolla voin ladata Ubisoftin pelin ilmaiseksi. Latasin Prince of Persia -pelin koodilla ilmaiseksi ja annoin latautua... Latauksen jälkeen peli käskee minun antamaan pelin mukana tulleen koodin, jolla saan itse pelin toimimaan. Eihän minulla tietenkään ole mitään koodia, sillä latasin pelin suoraan. Onko koodi ladattava maksullisesti netistä vai missasinko jotain? Ajatella, jos joku olisi oikeasti maksanut pelistä 20e eikä saa peliä edes asennettua...

Mistä latasit?

Ratkaisu on silmiesi edessä.
[22:29] <+keksik> snii snaa snappii
[22:29] <+keksik> snappi snappi sanp
Avatar
SnappiX
 
Viestit: 202
Liittynyt: 01.11.2010 11:56
(: Derpping :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 13.05.2012 00:27

En tiennytkään, että CDONista voi ladata pelejä! o.O
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Riolucario » 13.05.2012 15:48

Regimeta kirjoitti:Sain CDON.comista sähköpostiini koodin, jolla voin ladata Ubisoftin pelin ilmaiseksi. Latasin Prince of Persia -pelin koodilla ilmaiseksi ja annoin latautua... Latauksen jälkeen peli käskee minun antamaan pelin mukana tulleen koodin, jolla saan itse pelin toimimaan. Eihän minulla tietenkään ole mitään koodia, sillä latasin pelin suoraan. Onko koodi ladattava maksullisesti netistä vai missasinko jotain? Ajatella, jos joku olisi oikeasti maksanut pelistä 20e eikä saa peliä edes asennettua...

Oletko kokeillut sitä sähköpostiisi tullutta koodia?
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Rayquick » 15.05.2012 19:25

mulla on tuolla kammarin hämärissä Windows XP, joka on täysin järjestelmätiedoista korruptoitunut, ja meinasin että siino hyvät osat et sen tuunais kunno pelikoneiksi. Miten saisin sen takas kuntoon? Se o iha sama vaikka sen päivittäski windows 7:kaksi.
I'm not back... I'm just passing through.
Avatar
Rayquick
 
Viestit: 478
Liittynyt: 28.11.2010 19:31
Paikkakunta: Nivala
(: Silimitön voima! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Riolucario » 16.05.2012 08:05

Rayquick kirjoitti:mulla on tuolla kammarin hämärissä Windows XP, joka on täysin järjestelmätiedoista korruptoitunut, ja meinasin että siino hyvät osat et sen tuunais kunno pelikoneiksi. Miten saisin sen takas kuntoon? Se o iha sama vaikka sen päivittäski windows 7:kaksi.

Asentamalla uuden käyttöjärjestelmän, esimerkiksi Windows 7.
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 16.05.2012 11:48

Riolucario kirjoitti:
Rayquick kirjoitti:mulla on tuolla kammarin hämärissä Windows XP, joka on täysin järjestelmätiedoista korruptoitunut, ja meinasin että siino hyvät osat et sen tuunais kunno pelikoneiksi. Miten saisin sen takas kuntoon? Se o iha sama vaikka sen päivittäski windows 7:kaksi.

Asentamalla uuden käyttöjärjestelmän, esimerkiksi Windows 7.

Kannattaa tosin ensin tarkistaa koneen komponentit, sillä voit joutua ehkä vaihtamaan joitain komponetteja(näytönohjain tulee ekana mieleen) jos aiot tehdä siitä kunnon pelikoneen, jolla pystyy kunnolla pelaamaan uusimpiakin pelejä. Ensin siis tuunataan rautapuoli kuntoon ja sitten vasta asennetaan Windows, tämä mm. siksi, että muuten joudut aktivoimaan Windows 7:n uudelleen jos vaihdat esim. emolevyn.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Kysymys-topic

ViestiKirjoittaja Jontukka » 25.05.2012 08:27

Tänään näinkin tyhmä kysymys.
Miksi en voi katsoa youtube,tai mm.Iltalehden,IS:n videoita? Youtube näyttää vain mustaa ruutua eikä etene siitä eteenpäin ollenkaan. IS/Iltalehden sivustolle ei tule video osiota olleenkaan. Nämä alkavat vasta sitten toimia kun lataan Flashplayerin joka tietokoneen käynnistyksen yhteydessä uudestaan. Missä vika?
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 55 vierailijaa

cron