Offtopic-palsta!

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja D4rk3r » 02.06.2012 19:33

Teen (luultavasti) foorumin 53700 viestin.

Edit: Jep, ja aloitin uuden sivunkin =D
guys this is teh urn

3DS FC: 3282 - 1957 - 8960

Avatarin tuhersin itse
Avatar
D4rk3r
 
Viestit: 388
Liittynyt: 07.02.2011 16:34
Paikkakunta: Nykyään Kitee.
(: Yo.

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Jite » 02.06.2012 21:03

Blaziken kirjoitti:
Jite kirjoitti:Olin jakson nauhoituksissa yleisössä (korttipelaajat kai tunnistaa...?)

Jite, näkeekö sut sieltä? Ja miten niin tunnistaa? Pitäs kyl kattoo se jakso.


Oon siis se mustahiuksinen poika, jolla on sininen kitarapaita.
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Blaziken » 02.06.2012 21:40

Spotattu jos oot siis siin eturivis sen Osmo Ikosen takana. En oikeen saa selvää onko siinä sinisessä paidassa kitara, mut sininen se on ja hiukset mustat.
Umbrespeon kirjoitti:Roarin viesti taisi olla vähän (PALJON) rölli.
Blaziken
 
Viestit: 564
Liittynyt: 18.03.2011 16:06
Paikkakunta: Espoo

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Jite » 02.06.2012 23:00

Juu, se mä oon.
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 05.06.2012 19:00

http://e3.nintendo.com/presentation/index.html
Nintendon E3 tilaisuus alkaa ihan just. 8)
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja D4rk3r » 05.06.2012 20:28

Ei ollut kovin hääppönen, mut tulipahan New Super Mario Bros. U ja jotain muuta sälää. Huomenna olisi sitten ne 3DS pelit.
guys this is teh urn

3DS FC: 3282 - 1957 - 8960

Avatarin tuhersin itse
Avatar
D4rk3r
 
Viestit: 388
Liittynyt: 07.02.2011 16:34
Paikkakunta: Nykyään Kitee.
(: Yo.

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Vilsu » 06.06.2012 00:42

Onko kukaan muu huomannut näiden uusien käyttäjien (mm. Topix) Viestien hauskuuden.. Jollakin tais olla triplepost jossain :3
[20:52] (@JeasonFire) voisit sanoa ihan mit� vaan j�rjet�nt� forkil ja kaikki uskoo sua koska reputation
Avatar
Vilsu
 
Viestit: 386
Liittynyt: 01.11.2010 08:59
(: Allons-y!

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja inulove » 06.06.2012 07:19

Ää, uudet pelikoneet aiheuttavat aina kamalat paineet :c Monet haluaisi, mutta moniin ei ole varaa... Erityisesti kun vielä pelitkin pitäisi siihen hommata ja ää. Kamalaa rahastusta :1

Uudet käyttäjät postaavat monesti hienoja juttuja, se on tullut todettua vaikka missä xD Sääntöjen lukuhan ei ikinä ole pahitteeksi.

Ai joo moi! Kunhan tulin pitkästä aikaa tännekkin höpisemään.
Avatar
inulove
 
Viestit: 29
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Paavoli » 06.06.2012 15:07

Vilsu kirjoitti:Onko kukaan muu huomannut näiden uusien käyttäjien (mm. Topix) Viestien hauskuuden.. Jollakin tais olla triplepost jossain


Voi olla, että kyseessä olen minä. :D
Paavoli
 
Viestit: 22
Liittynyt: 27.05.2012 17:57

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Chiru » 07.06.2012 10:38

Muistan, kun minä olin itse täällä uusi, enkä tiennyt vielä melkein mitään Pokemoneista. Ainoa peli, joka minulla oli oli SoulSilver ja korttejakin vain jotain randomeita... Ei jestas... Mitä kaikkea minkäkin olen tänne kirjoittanut..?
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Faith » 07.06.2012 19:02

Phiiih...

nyt on pääsykokeet takana ja olen rehellisesti sanottuna AIVAN poikki. Kahtena päivänä herätys 05:45, keskiviikkona tarkoituksella ja tänäaamuna siksi että
kaverin kissat päättivät tapella jalkojeni päällä... mutta en valita, olen niin iloinen että kokeet on nyt tehty, eikä asiaa tarvitse miettiä ennen kuin tulokset tulevat sitten heinäkuun alussa. Ja oli tosi kiva reissu noin muuten ♥

Käytiin myös katsomassa The Avengers ja oli oikein kiva supersankarimätkintä. Robert Downey Jr on niin ihana ja Starkin hahmo ja Tom Hiddleston ja Loki... ´ ^ ` ♥ jep, tykkäsin.

nyt sitten ruokaa, joku illanviettoleffa ja sitten nukkumaan~
Löydä Faith!
Twitter | Blogger | deviantART | tumblr

"Embrace your dreams. If you want to be a hero, you need to have dreams. And honour." -Angeal Hewley
"Nyt ei auta kuin pitää hymy huulilla ja puuteri poskilla!" -Harley

avatarista kiitos Herolle ♥
Avatar
Faith
 
Viestit: 382
Liittynyt: 23.03.2011 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja The Maziger » 08.06.2012 18:04

Faith kirjoitti:Kahtena päivänä herätys 05:45


No huh huh kun oot saanu pitkään nukkua :D

Ite olen koko viikon noussut siinä 04.55 ja tulen vielä seuraavat kolme vk. nousemaan samoihin aikoihin, jee.

Huomenna ois Desu ja fiilis on kadoksissa o_o
~Käänteismaailman hallisija<3~
Avatar
The Maziger
 
Viestit: 265
Liittynyt: 01.11.2010 16:32
Paikkakunta: ~Ketsuekigatan~ tutkimuslabran valvonta tasanteelta valvomassa XeCrasin sekoiluja.
(: Aiheuttaa Hämmennystä väärin nautittuna.

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Faith » 08.06.2012 18:17

Maziger, jotkut menee nukkumaan vasta 04.55 ;3

ja menin sitten rekisteröitymään tumblriin... voi onnetonta, alkaakin kohta olla tunnukset kaikissa "massapaikoissa".
Löydä Faith!
Twitter | Blogger | deviantART | tumblr

"Embrace your dreams. If you want to be a hero, you need to have dreams. And honour." -Angeal Hewley
"Nyt ei auta kuin pitää hymy huulilla ja puuteri poskilla!" -Harley

avatarista kiitos Herolle ♥
Avatar
Faith
 
Viestit: 382
Liittynyt: 23.03.2011 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Tas » 09.06.2012 14:36

Faith kirjoitti:Käytiin myös katsomassa The Avengers ja oli oikein kiva supersankarimätkintä. Robert Downey Jr on niin ihana ja Starkin hahmo ja Tom Hiddleston ja Loki... ´ ^ ` ♥ jep, tykkäsin.

Näen tilaisuuteni koittaneen! Tapeltiin tästä jo Julian kanssa, niin tuodaan sama väittely tännekin, kun kerta löytyi joku Loki-fani!

Tosiaan itse vihaan Lokia. Pidän sitä ehkä rasittavimpana ja huonoimpana pahiksena mistään näkemästäni elokuvasta. Joka kerta, kun hän joutuu tappeluun niin turpaanhan siinä tulee. Siis Lokille. Tappeluiden ulkopuolella tuo typerä sarvipää vain emoilee jotai ihan turhaa ja on muutenkin päästään vialla. Se tosiaan itkee siitä kun sen vanhemmat onkin adoptoinu sen ja kasvattanu maansa prinssinä hirmusissa luksusoloissa sen sijaan, että ne ois tappanu sen. Ja ton takia se haluaa kostaa niille ja Thorille saamastaan huonosta kohtelusta! Thorille se valittaa myös valtaistuimen varastamisesta, kun Thor kumminkin on se oikee perijä, mutta Loki ite meni kusettaa Thorin, oman veljensä, maanpakoon, ja sen tullessa takasin pelastamaan oman kotimaansa mielisairaalta ottoveljeltään Loki valittaa Thorin tehneen vääryyttä. Mikä pelle.

Tiivistettynä siis Loki on ärsyttävä inisijä, joka on voimakkaan ja karismaattisen pahiksen sijaan vaan typerä juonittelija, joka ei osaa kyllä sitäkään. Täysin epäonnistunut wnb-Jokeri. Ja se kypäräkin on ihan törkeän typerän näköinen. Ei mulla muuta!
[21:51:11] <+Caccis> ota nyt realismi vastaan, suurin osa jotka harrastaa tätä on failureita irl
Avatar
Tas
 
Viestit: 844
Liittynyt: 03.09.2010 18:55

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja OshaFan » 09.06.2012 14:47

Olen kuullut vain Lokin faneista, en ollenkaan vihaajista o:
Itse en ole leffoja katsellut, joten en tiedä.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Hero » 09.06.2012 14:50

Tulin vain muistuttamaan Loki-faneja tästä...
Kuva
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Silver » 09.06.2012 15:17



Loki faneille.
"We're in Phantasma little viscount, on Coney Island. World of fantasy, where illusion is emperor."
Avatar
Silver
 
Viestit: 471
Liittynyt: 01.11.2010 16:06
Paikkakunta: Vantaa
(: "Every fantasy set free, Sodoma rising by the sea"

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Faith » 09.06.2012 15:37

Itseni kävi Lokia vaan ihan tuhottomasti sääliksi sekä Thorissa että TA:ssa.

Pieni spoilerivaroitus kaikille!

Jotenkin löysin samaistuvuutta minusta ja Lokista noin yleisestikin, siis jos miettii tätä että kokee olevansa huonompi ja jäävänsä toisen varjoon. Siinä asiassa meissä on oikeastaan paljonkin samaa, tosin minulla ei ole mieltymyksiä kostaa kellekään :'D Rinnastin Lokin myös Sephirothiin, jolta niin ikään pimitettiin totuus puoli-ikää. Voin vaan kuvitella sen kamalan tunteen, kun totuus yhtäkkiä paljastuukin, että sinä olet "hirviö". Sephiroth luuli Jenovaa äidikseen, kun taas Loki sai tietää olevansa "hirviöitten" lapsi. Lisäksi Thorissa Tom Hiddleston näyttelee aivan tajuttoman hyvin kohdan, jossa saa kuulla Odinilta olevansa jääjättien lapsi. Se tuska mikä niiltä kasvoilta näkyy...

Tytöillä on paha tapa rakastua tällaisiin väärinymmärrettyihin hahmoihin ja miehiä ne yleensä syystä tai toisesta raivostuttavat. Tosin itsekään en voi sietää Final Fantasy VII:n Cloudia, joka on maailman raivostuttavin, selkärangattomin ja angstisin pelle. Crisis Coren pelattuani ymmärsin kyseistä hahmoa vähän paremmin, mutta pääasiassa en millään jaksa kyseisen blondin älytöntä tunnevammailua ja vatvomista. Cloudilla on kuitenkin taustajoukkoja jotka tukevat häntä ja silti se taliaivo vaan angstaa. Sephirothilla ja Lokilla ei ollut taustajoukkoja.

Spoilerit päättyvät.

Tänään olisi ajatuksissa vuokrata Iron Man koska Robert Downey Jr ♥

ps. tyttöystäväni mielestäni Loki muuten on "ruma, tylsä ja munaton pelle" :''D
Löydä Faith!
Twitter | Blogger | deviantART | tumblr

"Embrace your dreams. If you want to be a hero, you need to have dreams. And honour." -Angeal Hewley
"Nyt ei auta kuin pitää hymy huulilla ja puuteri poskilla!" -Harley

avatarista kiitos Herolle ♥
Avatar
Faith
 
Viestit: 382
Liittynyt: 23.03.2011 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Hero » 09.06.2012 15:50

@Faith:
Kuva
Niin.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Offtopic-palsta!

ViestiKirjoittaja Juusto » 09.06.2012 15:54

Faith kirjoitti:ps. tyttöystäväni mielestäni Loki muuten on "ruma, tylsä ja munaton pelle" :''D

Minun täytyy selvästi pitäytyä parivaljakostanne kaukana, sillä hikiset, rasvalettiset ja kaiken lisäksi lihavat poniepäheterot tuppaavat ihastumaan nimenomaan sen aallonpituuden eikä ihmisen ulkonäön perusteella toiseen ):
Avatar
Juusto
 
Viestit: 478
Liittynyt: 02.11.2010 00:34

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 51 vierailijaa

cron