Kesäloma 2012

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Kesäloma 2012

ViestiKirjoittaja Pikapika » 31.05.2012 21:40

Niin, aloittaisin keskustelun tulevasta kesälomasta kun kukaan ei ole näköjään vielä muutenkaan aloittanut. Kesäloma olisi siis tulossa (ainakin peruskoululaisille) 31.5. - 3.6.2012. No, tässä asioita mitä ajattelisin siis tekeväni kesälomalla :

Tietysti...

- Grillata.

Kyllä. Aikoisin siis grillata kesän aikana mm. makkaroita, banaaneja, tms kaikkea hyvää. Unohtamatta vartaita tietysti.

- Sekoilla

Ei puhuta alkoholista, en ole vielä 18-vuotias. Vaan muuten sekoilla. En osaa oikeen tarkkaan selittää miten. Esim sekoilla yöllä pihalla.

- Herkutella

Kyllä, herkutellakin. Kesällä voi syödä muunmuassa enemmän jäätelöä ja kaikkea muuta hyvää kun pystyy kuluttamaankin enemmän rannoilla ja kaikkialla touhuten koko kesän.

- Käydä miiteissä

Emme unohda pokemonystäviämmekään. On kiva läiskiä hesburgerissa / metsossa korttia ja keksiä pakkoja hyvällä meiningillä.


- Mennä mökille

Mennä mökillekin. Siellä voi tehdä edellä mainitsemiani asioita paitsi käydä miiteissä. Siellä on hauskaa.


- Käydä rannalla

Rannallakin haluan uida ja varsinkin syvällä (5m < ?). Varsinkin ampua vesipyssyllä paikasta toiseen.


- Pitää hauskaa

Myös pitää hauskaa. Kesähän on Suomessa niiiin lyhyt.

- Matkailla.

Ja matkailla. Risteilyitä olisi jo suunnitteilla meillä.

Siinä siis oli joitakin. Tässä oli vasta pieni osa listaani mutta en viitsi postata niin paljoa että koko foorumi täyttyisi.
Avatar
Pikapika
 
Viestit: 638
Liittynyt: 07.11.2010 11:24
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Kesäloma 2012

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 01.06.2012 00:29

Olen peruskoulussa ja kouluni loppuu 2.6. :P
Eniveis, itselläni on tulossa partioleiri Suunta 12º ja Tanhuvaaran sporttileiri. Jotain matkojakin on suunniteltu Turkuun ja Helsinkiin. Toivottavasti pääsen Assemblyyn :3 Rillaan makkaroo ja tienaan rahaa ajamalla nurmea ja tekemällä muita tällasia pikkuhommia. Hengaan kaverien kanssa ja kokeillaan tyhmiä asioita. Suunnitteilla on nyt kolarakettitoimistotuoli :D
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Kesäloma 2012

ViestiKirjoittaja Chiru » 01.06.2012 18:11

X-Pertti, saanen kysyä tuosta kolarakettitoimistotuolista :P ? Kuulostaa varsin mielenkiintoiselta.

Joo, itse varmaan vietän paljon aikaa ystävieni kanssa ja yritän nauttia siitä, kun kerrankin on vapaata aikaa, ei stressiä, eikä kiire. Lisäksi itsepuolustustreenit jatkuvat vuoden ympäri, joten niissä käyn. Luvassa on myös partioleiri. Lisäksi täytyy mennä joidenkin sukulaisten luo.

Itse en pidä auringosta ja yritänkin varmaan olla varjossa. Uimaan minua on turha saada, koska vesi on jotain, mistä minä en pidä. Huvipuistoihin en taida lähteä, koska en enää pysty edes keinumaan tai katsomaan, kun joku keinuu, pyörii jne. Voisinkin tehdä jotain hankkimatta itselleni huimausta ja päänsärkyä niin hyvä olisi, mutta kun ei...

Kesää on tosiaan odotettu innolla. Vihdoin saan edes vähän levätä, rentoutua ja unohtaa kiireen, stressin ja masennuksen. Mielestäni olen tämän loman ansainnut. Huomenna todistusten jako. Täytyy myöntää, että hieman jännittää...
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Kesäloma 2012

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 01.06.2012 20:05

Mietin eilen illalla hieman fysiikkaa ja tajusin, ettei laittikola ja mentokset voi mitenkään antaa juurikaan vauhtia toimistotuolille rosoisella asfaltilla. Ihan tyhmä idea oli. Mutta voisi koittaa juoda kokista ilmasta juuri näiden mentoksien avulla. Kokis taivaalle ja taivaalta suuhun.
E: Ettei ihan offiks mee, niin lisään tähän, että aion olla mökillä paljon. Toinen mökkini on saaressa ja siellä on siis hyvä pulkkailla, kun on vene. Jos mietit, että miten pulkkaillaan kesällä veneen avulla niin minäpä selitän. Kiinnitetään pitkä kestävä naru pulkkaan. Kiinnitetään narun toinen pää veneeseen. Laitetaan turvallisuussyistä pelastusliivit päälle ja mennään pulkan kyytiin mahalleen. Sitten kiihdytetään ja liidetään veden pinnalla. Ja se on todella kivaa!
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Kesäloma 2012

ViestiKirjoittaja Registeel » 01.06.2012 20:26

X-pertti. Riittävästi kokista ja mentosta niin kyllä lähtee. Tosin menee kalliiksi jos yrittää.
Registeel
 
Viestit: 705
Liittynyt: 01.11.2010 18:34
Paikkakunta: Lieto

Re: Kesäloma 2012

ViestiKirjoittaja Jite » 01.06.2012 20:35

Koulu loppui 31.5, mutta en ole lomalla. Miksi? Koska valmistuin amiksesta. Seuraavat kaksi viikkoa siis oon periaatteessa työtön. Mutta, en aio anna sen haitata. Ensi viikolla meen Desuconiin, perjantaiksi ja lauantaiksi. Sunnuntaina mulla onkin omat valmistujaiset. Sitten loppukesä on ompelua, siivoilua ja särkänniemen reissu. Nii, ja live action-maraton.
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

Re: Kesäloma 2012

ViestiKirjoittaja Robinleon » 01.06.2012 20:47

X-Pertti kirjoitti:Olen peruskoulussa ja kouluni loppuu 2.6.



Kesälomani alkaa villisti teemamatkalla Lontooseen ( HARRY POTTER IIIIK ). Sen jälkeen hengailen mökillä/rannalla, menen (HARRY POTTER TAAS)leirille, poketan bw2' japsiversioita, miittailen ( TAAS HARRY POTTER ) ja toivottavasti pókeholistienkin kanssa^^ Sekoilla aion kavereitteni kanssa, ilman energiajuomia ofc. Futista pelailen, lanitan, ja on sellanen protsku, et teen joak päivä jtn uutta, esim. yhtenä päivänä uimaan, yhtenä taas pelaamaan, yhtenä taas pyöräilemään jne. Tennistäkin aion pelata. Have fun'- asenne tietenkin, hyvän maun rajoissa tietenkin, Ouluun sitten loppulomasta :> Siinä kai tiivistetysti, taidan mennä Desuconin ulkopuolelle chillaamaan ( KOSKA SILENT-JOKA-EI-SAANUT-DESUCONIIIIIIN-LIPPUJA?! ). Ja linnanmäki ja Särkänniemimiitit ( HARRY POTTER TAAS IIK ) ja miksen menisi ilmankin meeting'- kavereita. Hopeso, että bääsis johonkin popemiittiin ^^^^


E: teen vähän samaa kuin eXpertti, mutta pulkan sijasta meillä on rengas, viime vuonna kokeilin, ja oli huisia, kun vene pystyi tekemään meille pomppuja :'DD
Friend code(JA):
Spoiler:
-White: 4556 4562 3972
Avatar
Robinleon
 
Viestit: 118
Liittynyt: 25.02.2012 20:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kesäloma 2012

ViestiKirjoittaja Riolucario » 01.06.2012 21:35

Minä yritän elää kesälomalla "Ohjelmoi joka päivä"-elämäntavan mukaisesti. Minulla ei ole kesälomalle mitään erikoisempia suunnitelmia, mutta se onkin oikeastaan mukavaa, kun voi vain levätä (olla tietokoneella :D) koko kesäloman ajan. :) Loma on tarkoitettu rentoutumista, ei jatkuvia ennalta määriteltyjä aktiviteetteja, varten. :D
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Kesäloma 2012

ViestiKirjoittaja Doragon » 02.06.2012 11:00

Eilen, kesäloman ensimmäisenä päivänä, aloin tuskailla miten paljon meikällä on vapaata ja tekemistä niin vähän suhteessa vapaaseen aikaan.

Jep, hyvältä näyttää.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Kesäloma 2012

ViestiKirjoittaja D4rk3r » 02.06.2012 19:28

Olisi varmaan pitänyt yrittää päästä Tanhuvaaraan, mutta ei päästy viimevuonnakaan, ja enää ei taida oikein ehtiä. Nyt vain odotetaan BW kakkosta :3
guys this is teh urn

3DS FC: 3282 - 1957 - 8960

Avatarin tuhersin itse
Avatar
D4rk3r
 
Viestit: 388
Liittynyt: 07.02.2011 16:34
Paikkakunta: Nykyään Kitee.
(: Yo.

Re: Kesäloma 2012

ViestiKirjoittaja Digia » 04.06.2012 16:47

Kesäloman alkuun sain kivasti murrettua ranteeni kolarissa mopolla ja oikea ranne meni viel pois paikaltaan. Tässä sitä nyt koko kesäkuu ollaan tekemättä mitään.
~Sieni on jokapaikan sana~
League of Legends
Avatar
Digia
 
Viestit: 353
Liittynyt: 01.11.2010 16:24

Re: Kesäloma 2012

ViestiKirjoittaja Mov » 08.06.2012 22:38

Ollaan nyt Tsekissä:DDDD eli siis eurooppa road trip on kyseessä! tultiin eilen berliinistä tänne ja sitä ennen oltiin tanskassa ja käytiin tivolissa. Liikumme autolla. Huomenna Itävaltaan ja sieltä Sveitsiin, pääkohde on barcelona.
Jos joku ihmetteli, että miten pystyn olemaan koneella Tsekissä, niin vastaaan että olen omalla läppärilläni, minkä salakuljetin tänne vanhempien tietämättä:DDDDDDD
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Kesäloma 2012

ViestiKirjoittaja Hero » 08.06.2012 22:46

Mov kirjoitti:Ollaan nyt Tsekissä:DDDD eli siis eurooppa road trip on kyseessä! tultiin eilen berliinistä tänne ja sitä ennen oltiin tanskassa ja käytiin tivolissa. Liikumme autolla. Huomenna Itävaltaan ja sieltä Sveitsiin, pääkohde on barcelona.
Jos joku ihmetteli, että miten pystyn olemaan koneella Tsekissä, niin vastaaan että olen omalla läppärilläni, minkä salakuljetin tänne vanhempien tietämättä:DDDDDDD


Joo se oli mun ensimmäinen ihmetys, miten pystyt postaamaan ulkomailta tänne.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kesäloma 2012

ViestiKirjoittaja R0xu » 08.06.2012 23:10

Kai salakuljetit vielä nettitikun nettiä varten?
Kuva
Avatar
R0xu
 
Viestit: 1078
Liittynyt: 01.11.2010 01:01

Re: Kesäloma 2012

ViestiKirjoittaja Silver » 08.06.2012 23:23

Vai oikeinko varastat jonkun muun nettiä?
"We're in Phantasma little viscount, on Coney Island. World of fantasy, where illusion is emperor."
Avatar
Silver
 
Viestit: 471
Liittynyt: 01.11.2010 16:06
Paikkakunta: Vantaa
(: "Every fantasy set free, Sodoma rising by the sea"

Re: Kesäloma 2012

ViestiKirjoittaja Blaziken » 08.06.2012 23:32

Toisen suojaamattoman verkon käyttäminen ei ole varastamista.
Umbrespeon kirjoitti:Roarin viesti taisi olla vähän (PALJON) rölli.
Blaziken
 
Viestit: 564
Liittynyt: 18.03.2011 16:06
Paikkakunta: Espoo

Re: Kesäloma 2012

ViestiKirjoittaja Mov » 09.06.2012 18:47

Noei, enhämmää ny nettii rupee salakuljettaa se oli vaa vitsi. Ja iskä tarvitsee tätä ihan omaan käyttöönsä, koska se varaa hoteelei ja sillai. Netti toimii, koska käytän hotellin verkkoa.
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Kesäloma 2012

ViestiKirjoittaja mäg » 23.06.2012 22:59

Kesälomasta 90% vietän himassa yksin koneella. Rippileiri on tuossa heinäkuun alussa ja tänään tulin 5pv "lomalta" . Olin mummon ja papan asuntovaunulla/autolla niillä on molemmat niin siellä. Ei siellä mitään ihmeellistä tekemistä ollut, talviturkin kastoin. Olin siellä vaan 3pv ja 2pv olin sitten Lahdessa serkkujeni luona, jossa oli nyt ihan jees, kun serkkujen isoveljen kanssa oli streamit 12h päällä.

Rippijuhlieni jälkeen suuntaan varmaan viellä viikoksi Lahteen. Tuskin mitään muuta...muutaman kerran käyn ehkä softaamassa kaverilla, kun aseen ostin ja viellä olis 5 patruunaa, et muutama kerta menee.

Rippilahjaksi saan skootterin ja varmaan sen verran massia, että tuon nintendon saan ja siihen muutamat pelit. 130e on tällä hetkellä pohjalla.

EDIT. Itsekkin harrastan matkoilla tuota toisten ihmisten netin "lainailuja". Kerran joku potkas mut sen netistä pois, mutta yleensä on sen verran käytössä yhteyksiä, että aina nettiin pääsee.
mäg
 
Viestit: 54
Liittynyt: 23.06.2012 19:28

Re: Kesäloma 2012

ViestiKirjoittaja Mov » 24.06.2012 11:02

mäg kirjoitti:Kesälomasta 90% vietän himassa yksin koneella. Rippileiri on tuossa heinäkuun alussa ja tänään tulin 5pv "lomalta" . Olin mummon ja papan asuntovaunulla/autolla niillä on molemmat niin siellä. Ei siellä mitään ihmeellistä tekemistä ollut, talviturkin kastoin. Olin siellä vaan 3pv ja 2pv olin sitten Lahdessa serkkujeni luona, jossa oli nyt ihan jees, kun serkkujen isoveljen kanssa oli streamit 12h päällä.

Rippijuhlieni jälkeen suuntaan varmaan viellä viikoksi Lahteen. Tuskin mitään muuta...muutaman kerran käyn ehkä softaamassa kaverilla, kun aseen ostin ja viellä olis 5 patruunaa, et muutama kerta menee.

Rippilahjaksi saan skootterin ja varmaan sen verran massia, että tuon nintendon saan ja siihen muutamat pelit. 130e on tällä hetkellä pohjalla.

EDIT. Itsekkin harrastan matkoilla tuota toisten ihmisten netin "lainailuja". Kerran joku potkas mut sen netistä pois, mutta yleensä on sen verran käytössä yhteyksiä, että aina nettiin pääsee.



En minä lainaile toisten nettejä! Hotellin verkko on kaikille avoin, ja sallittu! Autossa en nettiä käytä...
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Kesäloma 2012

ViestiKirjoittaja Blaziken » 24.06.2012 11:27

On se muiden avoimien nettien käyttö nykyään ihan sallittua ja laillista. Niitä voi käyttää ihan rauhassa.
Umbrespeon kirjoitti:Roarin viesti taisi olla vähän (PALJON) rölli.
Blaziken
 
Viestit: 564
Liittynyt: 18.03.2011 16:06
Paikkakunta: Espoo

Seuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 46 vierailijaa

cron