Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hero » 19.06.2012 22:25

Tahtoisin vain viettää juhannuksen Faithin kanssa.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Regimeta » 20.06.2012 00:56

Sinänsä hassua, että puhuimme tämän foorumin valituspalstan turhista viesteistä Turun liigassa jokin aika sitten, esimerkkinä "löin varpaani." Nyt kävi kuitenkin niin, että löin oman varpaani sängyn jalkaan ja sattui niin hitosti että oli pakon edessä lausuttava koko kirosanaluettelo. Olin juuri tänään leikauttamassa varvastani. Miksi, oi miksi juuri nyt ja juuri vasemman jalan isovarvas!
Leikkauksesta sen verran, että vaikka pelkäsinkin puudutuspiikkejä ensikertalaisena, pysyin tyynenrauhallisena koko pistosten ja leikkauksen ajan. Nyt vain pitää odottaa jalan paranemista... Haluaisin ulos. :(
Avatar
Regimeta
 
Viestit: 347
Liittynyt: 01.11.2010 19:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewstor » 20.06.2012 19:35

Okei, nyt menee hermot... Flashiin tuli uusi päivitys jonka asensin ja tuubi meni taas rikki! Videot jummaavat enkä meinaa saada koko tabia suljettua. Poistin Flashin asennuksen kuten viimeksi ja asensin koko ohjelman uudelleen. Tällä kertaa se ei kuitenkaan auttanut. Mikä neuvoksi? En vaan tiedä...
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 20.06.2012 23:19

Valitus: Tampereen pääkirjaston koneet ovat täyttä shaibaa. Yritin suorittaa yksinkertaisen haun. Jäätyy. Toisella koneella. Jäätyy. Toisella koneella. Jäätyy. Toisella koneella. Jäätyy. Toisella koneella. Jäätyy. Uudestaan eräällä edellisellä koneella jonka käynnistin uudelleen... *rumpupärinää*
Spoiler:
Jäätyy.

Ilmeeni mielessäni:
Kuva
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 21.06.2012 12:25

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Valitus: Tampereen pääkirjaston koneet ovat täyttä shaibaa. Yritin suorittaa yksinkertaisen haun. Jäätyy. Toisella koneella. Jäätyy. Toisella koneella. Jäätyy. Toisella koneella. Jäätyy. Toisella koneella. Jäätyy. Uudestaan eräällä edellisellä koneella jonka käynnistin uudelleen... *rumpupärinää*
Spoiler:
Jäätyy.

Ilmeeni mielessäni:
Kuva

Tuo ei ole mikään ihme, yleisessä käytössä olevilla koneilla on ikävä taipumus mennä tuollaiseen kuntoon, sillä niitä käytetään paljon, joten niille kertyy helposti ja nopeasti kaikenlaista roskaa(lähinnä väliaikaistiedostoja), mutta niitä siivotaan aivan liian harvoin. EWF:n tapainen kiintolevylle kirjoittamisen estävä softa poistaisi tuon ongelman, mutta jos koneita käytetään muuhunkin kun vain nettiselailuun, niin silloin niitä joutuisi luultavasti käynnistelemään uudelleen hieman tiheämmin johtuen muistin täyttymisestä.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 21.06.2012 12:48

Nuo oli vielä kaiken lisäksi niitä koneita, joilla pääsee vain kirjaston nettiin. Muistaakseni noissa on vieläpä se että kaikki tyhjenee kun ne käynnistää uudelleen.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Jontukka » 21.06.2012 17:58

ketuttaa...
hävitin pankkikorttini viime viikon viikonloppuna ja tänään vasta tilasivat uuden kortin joka tulee viikonpäästä.
Tässä on ollut kestettävää muutenkin.
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Pikapika » 22.06.2012 00:40

Nuzlockeen käytettävä Pokemon White kiukuttelee taas :( !
Avatar
Pikapika
 
Viestit: 638
Liittynyt: 07.11.2010 11:24
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Suetic » 24.06.2012 05:13

Nortonin uusin versio blokkaa minulta Blogger-sivustot. Jostain syystä koko sydeemi ei viitsi sammua ja näyttää minulle kaksi kuvaketta x___x
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 24.06.2012 05:38

Argatni kirjoitti:Nortonin uusin versio blokkaa minulta Blogger-sivustot. Jostain syystä koko sydeemi ei viitsi sammua ja näyttää minulle kaksi kuvaketta x___x

Norton on huono kyl, itsellänikin huonoja kokemuksia ohjelmasta. Joten päätin mielummin siirtyä AVG + Spybot:Search and destroy suojaukseen. Ei ole sen jälkeen accojanikaan keylogattu.


Itse valitan että jalka on yhä melko kipeä toissa öisestä super krampista. (Jooh tiedän että pitäis vetää enemmän magnesiumia mutta jaah...)
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewstor » 24.06.2012 09:31

Zhaituki kirjoitti:Itse valitan että jalka on yhä melko kipeä toissa öisestä super krampista. (Jooh tiedän että pitäis vetää enemmän magnesiumia mutta jaah...)

Mikään magnesium ei tuohon auta. Jos et harrasta liikuntaa, suosittelen edes venyttelemään ja kevyesti jumppaamaan ongelmakohtia kerran päivässä. Itseänikin vaivasivat suonenvedot ja krampit jossain kohtaa oikein kunnolla, mutta ongelma korjaantui ruokavalion muutoksella (en edes huomannut kun piti vain lisätä jotain) ja venyttelyllä.
Ja jos saat krampin yöllä, älä jää sänkyyn vaan nouse ylös verryttelemään ja venyttelemään. Vaikkaan, että jäit sänkyyn etkä kunnolla venytellyt jalkaa. Siksi se jäi kipeäksi.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 24.06.2012 18:43

Satuin löytämään koneeltani vanhahkon kuvan minulle hyvinkin rakkaasta ihmisestä. Se ikävä T_T
Miksi minä rakastun niin helposti? Olisi paljon helpompaa, jos en olisi siihenkään tyyppiin koskaan rakastunut... On todella vaikea päästä yli ja unohtaa.
Kaiken kukkuraksi hän vielä vihaa minua.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Jontukka » 24.06.2012 18:51

Mewstor kirjoitti:
Zhaituki kirjoitti:Itse valitan että jalka on yhä melko kipeä toissa öisestä super krampista. (Jooh tiedän että pitäis vetää enemmän magnesiumia mutta jaah...)

Mikään magnesium ei tuohon auta. Jos et harrasta liikuntaa, suosittelen edes venyttelemään ja kevyesti jumppaamaan ongelmakohtia kerran päivässä. Itseänikin vaivasivat suonenvedot ja krampit jossain kohtaa oikein kunnolla, mutta ongelma korjaantui ruokavalion muutoksella (en edes huomannut kun piti vain lisätä jotain) ja venyttelyllä.
Ja jos saat krampin yöllä, älä jää sänkyyn vaan nouse ylös verryttelemään ja venyttelemään. Vaikkaan, että jäit sänkyyn etkä kunnolla venytellyt jalkaa. Siksi se jäi kipeäksi.



Mjaa, itselläni nuo magnesium kyllä auttaa. Oli ihan hirveitä suonenvetoja ja kramppeja ja hyvin auttoi mangensium suihke. Ei ole mikään pilleri vaikka kyllähän nekin auttaa mutta mangesium suihke on kyllä hitsin tehokas.
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Chiru » 24.06.2012 18:54

Tuo oli OshaFanin 666. viesti...

Kuitenkin OshaFan: En voi tehdä näin näppäimistön välityksellä muuta, kuin yrittää lohduttaa ja kannustaa sinua pääsemään siitä yli. Älä ajattele, että olisi parempi, jos et rakastaisi ketään. Silloin elämäsi olisi melko yksinäistä ja ikävää, usko minua. Koita pärjäillä. Miksi hän vihaa sinua? Voisin vielä sanoa, että jos hän sinua oikeasti vihaa syy on hänessä itsessään, sillä olet oikeasti ihana ihminen. Usko siihen ja koita jaksaa.
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 24.06.2012 18:58

Jommassakummassa se syy on. En ole jutellut kunnolla hänen kanssaan yli neljään kuukauteen, joten en tiedä, onko vika minussa vai hänessä. Ja en ajattele, ettäkö olisi parempi olla rakastamatta ketään. Rakastun vain vääriin ihmisiin ja joudon kärsimään siitä aika pahasti.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Chiru » 24.06.2012 19:05

OshaFan, en voi olla tässä tapauksessa vertaamatta sinua itseeni: Välillä minusta tuntuu, että tapaan, ystävystyn tai muuten vain joudun tekemisiin aina väärien ihmisten kanssa. Kysyn nyt vielä uudelleen, että miksi uskot hänen vihaavan sinua ja miten hän osoittaa sen sinulle? Kysyn vain, koska haluan tietää, voinko olla avuksi.
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 24.06.2012 19:10

Hän:

1) puhui minulle viimeksi, kun keskustelimme yhdellä livestreampaikalla, todella töykeästi.
2) bänni minut yhdeltä sivulta ja esti Skypessä.
3) ei todellakaan pidä siitä, että välitän hänestä.

EDIT: Sitten sain kuitenkin kuulla hänen yhdeltä kaveriltaan, että hän ei ehkä vihaakaan minua.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Chiru » 24.06.2012 19:15

Ehkä hän ei todella vihaa sinua? Kysy vaikka lisää tältä ystävältäsi, jos hän vain on luotettava. Olen huono tällaisissa asioissa, sillä olen melko epäsosiaalinen, enkä muutenkaan tule kovin hyvin toimeen muiden ihmisten kanssa.
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 24.06.2012 19:16

Siinä se juuri onkin, en tiedä pitäsikö uskoa...
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewstor » 24.06.2012 19:25

Jontukka kirjoitti:
Mewstor kirjoitti:
Zhaituki kirjoitti:Itse valitan että jalka on yhä melko kipeä toissa öisestä super krampista. (Jooh tiedän että pitäis vetää enemmän magnesiumia mutta jaah...)

Mikään magnesium ei tuohon auta. Jos et harrasta liikuntaa, suosittelen edes venyttelemään ja kevyesti jumppaamaan ongelmakohtia kerran päivässä. Itseänikin vaivasivat suonenvedot ja krampit jossain kohtaa oikein kunnolla, mutta ongelma korjaantui ruokavalion muutoksella (en edes huomannut kun piti vain lisätä jotain) ja venyttelyllä.
Ja jos saat krampin yöllä, älä jää sänkyyn vaan nouse ylös verryttelemään ja venyttelemään. Vaikkaan, että jäit sänkyyn etkä kunnolla venytellyt jalkaa. Siksi se jäi kipeäksi.



Mjaa, itselläni nuo magnesium kyllä auttaa. Oli ihan hirveitä suonenvetoja ja kramppeja ja hyvin auttoi mangensium suihke. Ei ole mikään pilleri vaikka kyllähän nekin auttaa mutta mangesium suihke on kyllä hitsin tehokas.

En väitä ettei ylimääräistä magnesiumia saisi kokeilla. Itse vain selvisin ihan hyvin ilman ylimääräisiä aineita. Yleensä vain jonkin ylimääräisen ruoan lisääminen ruokavalioon auttaa eikä tarvi käyttää mitään mömmöjä :)

(Ei en ole mikään ituhippi XD Yritän vain välttää pillereitä aina jos saan selville jonkin ruoka-aineen joka voi auttaa. Tulee noita pillereitä muuten vedeltyä niin paljon.)
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 46 vierailijaa

cron