En itse tiedä mitä elämältä haluaisin. Silloin kun luulin punkinpureman jälkeen, että kuolen niin rupesin miettimään asioita, mitä haluaisin tehdä elämälläni, jos se ylipäätänsä jatkuisi sen jälkeen. Aivan ensimmäiseksi haluaisin saadan yhden tytön ihastumaan minuun, mutta se on nyt mahdotonta. Kun hän vielä tykkäsi minusta (Noin 5 kuukautta sitten), niin tykkäsin yhdestä toisesta. Toiseksi, haluaisin matkustaa Tokyoon, koska siellä on paljon asioita, joita haluaisin nähdä ja oppia. Kiinakin kiinnostaisi kovasti, juuri sen itämaisen kulttuurin takia. Ruoka minua ei niinkään siellä kiinnosta, vaan vain ja ainostaan sen kulttuurin takia. Toki Peking on myös iso kaupunki, mutta kyllähän jokaisen joskus taytyy käydä oikeassa pää-kaupungissa
Opiskelu-uralla haluaisin yrittää seiska luokalle tuonne Helsingin Itäkeskuksen kouluun(En muista nimeä) Haluaisin sinne, koska se on kielipainotteinen koulu, ja joku on sanonut, että koulusta kannattasi ottaa kaikki irti

Peruskoulun jälkeen menisin lukioon, ja sama perjaate: Kaikki mitä irti koulusta saa, on hyvästä. Sitten muuttaisin opiskelemaan Saksaan, niin kuin enonikin. Sieltä voisin sitten aina silloin tällöin käydä tervehtimässä vanhempiani. Haluaisin löytää sieltä hyvän ja söpön vaimon, jonka kanssa voisin saada 1-2 kilttiä lasta, jotka eivät tekisi kaikkia samoja hölmöjä juttuja kuin minä. Sitten GameFreak tai vastaava soittaa minulle, ja pyytää suunnittelmaan pelien grafiikoita. Sitten muuttaisin vaimoni ja lasteni kanssa Japaniin, ja pelialta saaduilla rahoilla, voisimme matkustaa amerikkaan, ja suomeen niin usein kuin tahdomme. Sitten kun kuolisin, testamenttaisin rahani vaimolleni, jotta hän saisi käyttää rahoja vielä ennen kuolemaansa.j Mahdollisen tulevan yrityksen jättäisin lapsieni huollettavaksi, jotta heillekkin ehtisi kasvaa hyvä eläke.
Tuossa olisi minun haaveeni