Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 11.07.2012 16:51

Jooh tuo uusi flash player jäädyttää minunkin firefoxini kokonaan. Ennen tätä ongelmaa ei ollut... Siirryin Google Chromeen tuon takia.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 11.07.2012 16:52

Mewstor kirjoitti:Ja koska olen neuroottinen ja vainoharhainen ihminen, olen pian aivan hermorauniona täällä kun pelkään, että tuo FireFoxille tarkoitettu turvallisuuslisä vai mikä hemmetti se on (ongelman aiheuttaja), joka pyydettiin asentamaan asap, tarkoittaa sitä, että pian joku hemmetin pöpö pääsee koneelleni Flashin kautta koska en sitä ole asentanut. Exploreria en silti suostu käyttämään tämän takia. Vanhalla versiolla mennään siis yhä.

Ei syytä huoleen, sillä Mozilla itsekin tarjoaa yhtenä ratkaisuvaihtoehtona juuri tuota paluuta vanhaan versioon, kts. tämä. Tuo päivitys ei siis ole kovin tärkeä, sitäpaitsi se näkyy olevan niin hyödytön, että se kannattaakin skipata.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewstor » 11.07.2012 18:49

Mewtwolover kirjoitti:
Mewstor kirjoitti:Ja koska olen neuroottinen ja vainoharhainen ihminen, olen pian aivan hermorauniona täällä kun pelkään, että tuo FireFoxille tarkoitettu turvallisuuslisä vai mikä hemmetti se on (ongelman aiheuttaja), joka pyydettiin asentamaan asap, tarkoittaa sitä, että pian joku hemmetin pöpö pääsee koneelleni Flashin kautta koska en sitä ole asentanut. Exploreria en silti suostu käyttämään tämän takia. Vanhalla versiolla mennään siis yhä.

Ei syytä huoleen, sillä Mozilla itsekin tarjoaa yhtenä ratkaisuvaihtoehtona juuri tuota paluuta vanhaan versioon, kts. tämä. Tuo päivitys ei siis ole kovin tärkeä, sitäpaitsi se näkyy olevan niin hyödytön, että se kannattaakin skipata.

Kiitos! En ollut tuohon vielä törmännytkään etsiessäni ongelmaan ratkaisua (kumma juttu).

Mietin vain mikä turvallisuus puute Flashissa Adoben mielestä oikein on, kun niin kiven kovaan haluavat lisätä Foxiin jonkin tehokkaammman suojauksen? Suojaus on selvästi liiankin tehokas kun ei voi Flashia käyttää sen takia ollenkaan XD
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja hitmonlanttu » 12.07.2012 00:20

Vähän voin valittaa siitä, että kun menen rippileirille isostelemaan, niin juuri sen aikana on animecon, kaveri palaa ulkomailta ja hollantilaisia vystäviä tulee suomeen... Miten voi yksi leiri pilata kesän huipppu hetkiä... Plussaa on vain se, että saa palkaa.
Durant, Durant, Durant, eating eating, eating...
Avatar
hitmonlanttu
 
Viestit: 270
Liittynyt: 23.03.2011 17:25
Paikkakunta: jossain Suomi-neidon vyötärön paikkeilla
(: oon soundcloudräppäri nykyään, voitteko uskoa

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja icewortex » 13.07.2012 02:28

Valitan että pitäis nut nukkua ja herätä kuudelta - seitsemältä.. Asdfghjklöä. Plus luin yhen kirjan loppuun (ainoa joka tällä hetkellä löytyy) ja sen takia minulla ei ole kirjaa luettavana; tänään tulevasta 8 - 9h matkasta tulee lievästi sanottuna tylsä. T.T Ei voi koneellakaan olla koska akku kestää vain 1h 30min.. A. S. D.
tl;dr Kuolen tänään tylsyyteen.

Edit: Hurraa, nukuin 5h -.-

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Regimeta » 15.07.2012 22:16

Huomasin juuri, että kesälomaa on enää alle kuukausi jäljellä! Yhtäkkiä huomaan, että vapaat kesälomapäivät alkavat olla lopussa, sillä minulla on vielä rippileiri, parit juhlat ja reissu Tallinnaan. Tuntuu, kuin en olisi tehnyt mitään kivaa kesälomalla ja koulun alku häämöttää jo. Olenhan toki tehnyt töitä kaksi viikkoa ja viime viikonlopun, mutta en ole esimerkiksi nähnyt parasta kaveriani vähään aikaan. Olemme jo suunnitelleet kaikkea kivaa tekemistä kesälomaksi joissa kävisimme yhdessä, mutta sateiden ja tapahtumien takia näyttää siltä, ettei minulle jää paljoakaan aikaa suorittaa kesän tavoitteeni. Onhan kuukausi tosin aika pitkä aika, mutta muut kesälomat ovat tuntuneet paljon pidemmiltä ja aika on mennyt viime kesinä paljon hitaammin.
Avatar
Regimeta
 
Viestit: 347
Liittynyt: 01.11.2010 19:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Chiru » 15.07.2012 22:27

Tulen valittamaan samasta asiasta, kuin Regimeta: Kesäloman lopusta ja koulun alusta.

Jos seuraava lukuvuosi on samanlainen, kuin sitä edeltävä, joka on nyt onneksi takana, niin en tiedä kestänkö sitä oikeasti. Kaikki varmaan muistavat, kun tämä topic täyttyi useaan kertaan päivässä lähettämistäni viesteisstä, joissa vain avauduin siitä, kuinka raskasta elämäni on harrastusten ja koulun takia. Nyt tosin on musiikin teoria suoritettu, että sen tilalla on jokin muu pakollinen... Suuri tutkintokin on takana ja ensi vuonna on sitten onneksi pienempi.
Huolestuttaa myös tuo koulun alku, mitenköhän pärjään uudessa koulussa. En varmastikaan opi luokkia tai opettajia ja meillä on varmasti monta inhottavaa opettajaa, koska niiltä ei vain kerta kaikkiaan voi välttyä.
Toisaalta uudessa koulussa on paljon hyvääkin: Enemmän vapauksia ja voin aloittaa lähes "puhtaalta pöydältä" niin kuin sanotaan. Noh, katsotaan mitä vuosi tuo tullessaan...
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Regimeta » 15.07.2012 22:43

Minä odotan hieman myös koulun alkua, mutta toivoisin että kesäloman loppu olisi lämmin ja aurinkoinen jotta voisin toteuttaa tavoitteeni ja toivoisin ettei huonot kelit pilaisivat jo ennalta sovittuja tapaamisia. Koulussa ei mielestäni ole mitään vikaa, saan tavata taas koulukavereitani ja lempiopettajiani. :D Tiedän kyllä, että harmittelen kesäloman loppumista koulun alkaessa ja haluaisin takaisin lomalle, mutta tunne on varmaan tuttu kaikille. :p Eniten minua harmittaa uudet opettajat ja uusi luokanvalvoja. Luokanvalvoja on vaihtunut joka vuosi yläkoulussa ja aina kun olen tottunut pitämään heistä he joutuvat lopettamaan luokanvalvojana olemisen omista syistään. D: Viime luokanvalvojamme oli myös äidinkielen opettajamme ja hän oli suurimman osan mielestä koulun parhaimpia opettajia. Myös englannin, teknologian ja liikunnan opettajamme vaihtuvat ja kouluun tulee monia uusia opettajia.
Avatar
Regimeta
 
Viestit: 347
Liittynyt: 01.11.2010 19:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Vilsu » 16.07.2012 21:56

Kesäloma loppuu = Viikonloppu loppuu.
[20:52] (@JeasonFire) voisit sanoa ihan mit� vaan j�rjet�nt� forkil ja kaikki uskoo sua koska reputation
Avatar
Vilsu
 
Viestit: 386
Liittynyt: 01.11.2010 08:59
(: Allons-y!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja miquel257 » 19.07.2012 16:44

Iphone taas rikki <3 Samassa repussa vuotavan jäähilejuoman kanssa ei tee sille kovin hyvää :D
:3
Avatar
miquel257
 
Viestit: 747
Liittynyt: 21.01.2011 23:09
(: Hallooo :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Registeel » 19.07.2012 17:32

miquel257 kirjoitti:Iphone taas rikki Samassa repussa vuotavan jäähilejuoman kanssa ei tee sille kovin hyvää

iPhone on *****
Registeel
 
Viestit: 705
Liittynyt: 01.11.2010 18:34
Paikkakunta: Lieto

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Darrell » 19.07.2012 18:07

Harmi kun täällä ei ole mitään tykkäysnappia.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mov » 20.07.2012 13:12

Darrell kirjoitti:Harmi kun täällä ei ole mitään tykkäysnappia.


Tykkään
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 21.07.2012 23:17

Juu, koulu alkaa kohta, en ole nähnyt parasta kaveriani koko kesänä, enkä mitään muutakaan :(. On vaan satanut jne... Ehkä tylsin kesä pitkään aikaan.

Paitsi olen kuunnellut ihan liikaa musiikkia (ei mahdollista). Muu onkin ollut aivan p*****. Ja iPhone 3GS on paras :D
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mov » 21.07.2012 23:32

Valitan sitä, että migratettaminen ei toimi vieläkään! Vaikka kummatkin pelit olen vetänyt läpi, paitsi että en ole saanut Rubyssa national dexia, mutta muuten kaikki on kunnossa T_T ;<
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 21.07.2012 23:48

Mov kirjoitti:Valitan sitä, että migratettaminen ei toimi vieläkään! Vaikka kummatkin pelit olen vetänyt läpi, paitsi että en ole saanut Rubyssa national dexia, mutta muuten kaikki on kunnossa

Onko varmasti aidot pelit? Itse olen pystynyt migraamaan vaikka olisin alussa 3. gen peleissä... Ja btw 3. gen -> 4. gen -> 5. gen... Ei 3. gen -> 5. gen jos sitä yrität. :)
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mov » 21.07.2012 23:51

Diamond on Saksalainen.... ;<
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 22.07.2012 00:01

Mov kirjoitti:Diamond on Saksalainen....

Noh se selittääkin jo... http://serebii.net/diamondpearl/palpark.shtml

Found on Route 221 after you get the National Pokédex, Pal Park is the only means of transferring the Pokémon to your game from your past games. However this only works with games of the same language and region.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 23.07.2012 01:41

Onnistuin sitten taas jotenkin vilustumaan/saamaan flunssan. Ärsyttävää... nenä vuotaa koko ajan, mutta silti se on tukossa. .___.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Jontukka » 23.07.2012 01:50

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Onnistuin sitten taas jotenkin vilustumaan/saamaan flunssan. Ärsyttävää... nenä vuotaa koko ajan, mutta silti se on tukossa. .___.



He he...itsellänihän on ollut koko saamarin kesä pelkkää flunssaa/allergiaa...
Nenä on niin ruhjeilla että niistäminen tekee kipeää. Viiltävä kipu joka kerta kun niistää.
Surkein kesä sitten mies muistiini...
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 43 vierailijaa

cron