The Legend of Zelda

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 07.04.2012 21:06

Scaldera Hero Modessa: PAIN IN DA BUTT. Meni siihenkin yli 5 yritystä, sitten vedän sen siten, että ei menny yhtään sydäntä. Sitten kun kiivittiin Moldarachin luokse: Koko bossi hoidettu alle minuutissa, jo oli helppo. Nyt sitten pitäisi poimia propelleri tulivuoresta ja mennä hakemaan ensimmäinen laulu.
White Friend Code: Alex: 0948 1614 7186.
3DS Friend Code: Alex: 1950-8795-1614
Avatar
Shiny Entei
 
Viestit: 821
Liittynyt: 01.11.2010 16:41
Paikkakunta: Crown City
(: Tähänkö sitä pitäisi jotain tekstiä pistää? :)

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Desert Spirit » 08.05.2012 20:12

Miula on nämä Zelda - pelit:

Ocarina of Time ja Ocarina of Time Master Quest
Majora´s Mask
Windwaker
Twilight Princess
Skyward Sword ( Limited Edition, soundtrack mukana )
Phantom Hourglass ( Myin, mutta pelasin sitä ennen läpi )
Spirit Tracks
Ocarina of Time 3D ( 25th anniversary limited edition, kultamusta 3DS, en ole ehtinyt vielä pelata, enkä ihan heti ehdi, mut joskus... )

Osan olen pelannut useamman kerran läpi. A Link To The Past - peliä olen pelannut, mutta en läpi. Enää en omista sitä.

Lempparini tuntuu olevan Skyward Sword, minkä pelasin viime sunnuntaina läpi. Hero Mode:a en tunne tarvetta enkä halua pelata, vaikka siinä olisikin enemmän haastetta. En jaksa, enkä kaipaa lisähaastetta, ainakaan nyt.

... mutta siis, Skyward Sword on vain niin kaunis, yksityiskohtainen, laaja, monipuolinen, tunnelmallinen, persoonallinen, upeajuoninen peli, jossa on hyvä ohjaus ja paljon uutta, että siitä en voi olla pitämättä.
Ainoa mikä mättää, mikä ei ehkä liity edes itse peliin, ja mitä ongelmaa ei pelin alussa juuri ollut, on ( muillakin varmaan ), että kursori osoittaa minne sattuu, vaikka tähtään keskelle. Nykyään se temppuilee vähän väliä, ja se on tosi ärsyttävää. Sitten kun ohjain on kalibroitu, ja sen jälkeen pitää osoittaa ohjaimella keskelle ruutua ja painaa A, niin pitää mennä ihan lähelle ruutua ja pitää ohjain oikeassa kulmassa, jos haluaa onnistua. Yhdessä vaiheessa vaihdoin langattomaan liikkeentunnistajaan ( vai mikä se sana on, se telkkarin päällä, joka kommunikoi ohjaimen kanssa ), niin ehkä se vaikuttaa... kun kissa puri langallisen rikki, kiitti katti. d:

No, rakastan muitakin Zelda pelejä, eniten pidän kuitenkin isojen pelialustojen 3D - Zeldoista.

Oli hauska, kun Sealed Temple:n vanha nainen osoittautui Impaksi. Tuli mieleen neljäs Pokémon - elokuva, missä Ashin uusi nuori kaveri osoittautui Professori Oakiksi. Tykkäsin pelissä esim., kun hirviö hyökkäsi hiekkalaivaan ja kun Link vangittiin ja piti kerätä aarteet takaisin. Välidemot on tosi kauniita eikä liian pitkiä. Minipelit oli ehkä ärsyttävimpiä ja hankalimpia, tosin tykkäsin ampua kurpitsoja. Fledge on mainio hahmo! (: Ja Zelda ihana ja kaunis ( erityisesti tykkäsin Zeldan ulkonäöstä tässä pelissä )!

No joo, hyvä, että kyseinen pelisarja on olemassa!

P.S Maan alle kaivautuminen ja tunnelit oli hauska keksintö. Ja Mogmat oivallinen rotu!
Viimeksi muokannut Desert Spirit päivämäärä 12.05.2012 12:13, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Desert Spirit
 
Viestit: 79
Liittynyt: 30.11.2010 23:09

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Myuu » 11.05.2012 18:08

Itse omistan lähes kaikki Zelda -pelit, ja täytyy kyllä sanoa, että lempipelisarja.

Skyward Swordin sain melkein heti ilmestymisen jälkeen (Limited Edition, mukana soundtrack), tosin täytyy todeta, ettei ole aika riittänyt läpipelaamiseen... *lala* Tällä hetkellä olisi tarkoituksena tuo Song of the Heron eri osien etsiminen. SS on mahtava peli ja jokseenkin helpommin ohjattava kuin TP (tosin saattaa johtua Motion Plus -ohjaimen saamisesta). Ainoastaan Loftwingillä lentäminen tuottaa hankaluuksia, mutta ihan kivaa puuhaa...
Avatar
Myuu
 
Viestit: 13
Liittynyt: 09.05.2012 20:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Timantti » 03.06.2012 20:08

Ilmeenne, kun kaksi kuukautta sitten ilmoitin pelaavani Skyward Swordin läpi "kohta", ja sain sen vihdoin eilen pelattua. :D

Olihan se loppu aika mahtava, vaikka vähän petyinki kyllä vikaan bossiin. Oli loppujen lopuksi aika tylsä matsi, ja aika helppokin, kunhan vaan tajus miten sen tokan "muodon" voi voittaa. Mutta koska pelin loppukohtaukset oli eeppisiä, sen voi antaa anteeksi. <3

Ajattelin yrittää Hero Modeakin, mutta en voi aloittaa vielä, kun wii on äidin luona ja me isän luona. ;__; Pitää odottaa pari viikkoa.
[15:30] <X-Pertti> Linux on niin surkee, ettei se tue edes viiruksia
Spoiler:
Black FC: 2065 3314 7808 (Paum)
Soul Silver FC: 2408 2255 0057 (Fred)
3DS FC: 5069-4361-4421
Wi-Fi -vaihtola
Lé Turinat (käy katsomassa!)
Avatar
Timantti
 
Viestit: 544
Liittynyt: 01.11.2010 10:19
Paikkakunta: Espoo
(: Hävisit pelin

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Registeel » 03.06.2012 20:37

Loppu matsi on helppo, kun tajuaamiten sen voittaa. You don't say?
Registeel
 
Viestit: 705
Liittynyt: 01.11.2010 18:34
Paikkakunta: Lieto

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Timantti » 04.06.2012 12:53

Tarkoitin sitä, että kun oikeastaan vahingossa tein [erään jutun] loppuvastukseen, se kuoli. Tuli vähän sellainen olo että wut, näin helposti?
[15:30] <X-Pertti> Linux on niin surkee, ettei se tue edes viiruksia
Spoiler:
Black FC: 2065 3314 7808 (Paum)
Soul Silver FC: 2408 2255 0057 (Fred)
3DS FC: 5069-4361-4421
Wi-Fi -vaihtola
Lé Turinat (käy katsomassa!)
Avatar
Timantti
 
Viestit: 544
Liittynyt: 01.11.2010 10:19
Paikkakunta: Espoo
(: Hävisit pelin

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Mewstor » 04.06.2012 16:57

Okei nyt kun huomasin tämän ketjun taas, on pakko tulla kysymään (en jaksa googlata...) Osaako joku sanoa heti helposti, miten saan Eponan Ocarina of Timessa? Olen tehnyt kaiken mahdollisen lapsena LonLon Ranchilla (kyllä, osaan Eponan laulun) ja aikuisena en vain millään pääse ratsastamaan kilpaa, jonka jälkeen tiedän, että saan Eponan omaksi. Mitä vielä pitää tehdä?
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Blaziken » 04.06.2012 16:59

Maksat 10 rupeeta että pääset ratsastamaan. Sitten hyppäät ensin matalan esteen, sen jälkeen korkean esteen yli. Sit meet puhumaan sille Ingolle ja se haastaa sut 50 rupeen panoksella kisaan.
Umbrespeon kirjoitti:Roarin viesti taisi olla vähän (PALJON) rölli.
Blaziken
 
Viestit: 564
Liittynyt: 18.03.2011 16:06
Paikkakunta: Espoo

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Mewstor » 04.06.2012 18:47

Blaziken kirjoitti:Maksat 10 rupeeta että pääset ratsastamaan. Sitten hyppäät ensin matalan esteen, sen jälkeen korkean esteen yli. Sit meet puhumaan sille Ingolle ja se haastaa sut 50 rupeen panoksella kisaan.

Pitääkö mennä puhumaan ennen kuin aika loppuu vai? Oon ratsastanut ne esteet varmaan kymmenen kertaa ja aina puhunut Ingolle sen jälkeen, mutta hän kysyy aina uudelleen haluanko ratsastaa esteitä. Ei ole kertaakaan haastanut kisaan :/

Edit: Hetkinen... olikohan mulla silloin 50 rupeeta? Jos mulla onkin liian vähän rahaa. En ole edes huomannut katsoa. Kokeilen illalla ja palaan asiaan jos tämä on ongelmana.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Blaziken » 04.06.2012 19:25

Juuri tänään pelasin ton kohan ja hyvin toimi. Pitää kait puhua ennen kuin aika loppuu, ainakin mä tein niin. Multa se kysy sitä haastetta aluksi kun mulla ei ollut vielä 50 rupeeta, mut sano sitten ettei hän kisaa noin köyhän kanssa. Tosin voi olla että alkuperäsessä on eri, ite pelaan 3D-versiota.

Hetkinen... Kai soitit Epona's songin ja ratsastit sillä etkä sillä toisella random hevosella millä olisi "tarkoitus".
Umbrespeon kirjoitti:Roarin viesti taisi olla vähän (PALJON) rölli.
Blaziken
 
Viestit: 564
Liittynyt: 18.03.2011 16:06
Paikkakunta: Espoo

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Mewstor » 04.06.2012 23:15

Blaziken kirjoitti:Juuri tänään pelasin ton kohan ja hyvin toimi. Pitää kait puhua ennen kuin aika loppuu, ainakin mä tein niin. Multa se kysy sitä haastetta aluksi kun mulla ei ollut vielä 50 rupeeta, mut sano sitten ettei hän kisaa noin köyhän kanssa. Tosin voi olla että alkuperäsessä on eri, ite pelaan 3D-versiota.

Hetkinen... Kai soitit Epona's songin ja ratsastit sillä etkä sillä toisella random hevosella millä olisi "tarkoitus".

Eponalla ratsastin. Veikkaan nyt, että virheeni onkin se että pitää puhua estehyppykisan aikana eikä vasta jälkeen. Pitää kokeilla. Luulin, että se pitää suorittaa ennen kuin voi kisata :/
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Blaziken » 17.06.2012 20:15

Mewstor, toimiko?

Mulle tapahtui tänään jotain outoa OoT:ssä. Voitin Ganonin. Tuli lopputeksit ja kaikki. Hyrule pelastui. MQ avautui. Kuitenkin kun jatkoin pelaamista, olin Ganonin linnan alussa ja se oli aivan ehjä, vaikka olin nähnyt sen tuhoutuvan. Kaupunki oli redeadien vallassa. Oikeesti, mitä ihmettä?
Umbrespeon kirjoitti:Roarin viesti taisi olla vähän (PALJON) rölli.
Blaziken
 
Viestit: 564
Liittynyt: 18.03.2011 16:06
Paikkakunta: Espoo

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Timantti » 17.06.2012 20:17

Sellaista se Zeldoissa tuppaa olemaan. Pääsit pelin kyllä läpi, mutta koska pelissä ei ole minkäänlaista postgamea, peli jatkuu aina siitä, mihin viimeksi talletit ennen kuin voitit loppuvastuksen. En kyllä itsekään pidä siitä, mutta ei voi mitään : /
[15:30] <X-Pertti> Linux on niin surkee, ettei se tue edes viiruksia
Spoiler:
Black FC: 2065 3314 7808 (Paum)
Soul Silver FC: 2408 2255 0057 (Fred)
3DS FC: 5069-4361-4421
Wi-Fi -vaihtola
Lé Turinat (käy katsomassa!)
Avatar
Timantti
 
Viestit: 544
Liittynyt: 01.11.2010 10:19
Paikkakunta: Espoo
(: Hävisit pelin

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Blaziken » 17.06.2012 20:53

Ikävää. :( Mä kun niin olisin halunnut pelata postgamea. Ei siinä edes olisi paljoa vaivaa tehdä sellasta, palauttaisi paikat ennalleen ja muuttaisi ihmisten repliikkejä. Meni ihan pelin läpi pääsemisen fiilis kun ilmestyy takaisin viimeisen bossin linnaan. :(
Umbrespeon kirjoitti:Roarin viesti taisi olla vähän (PALJON) rölli.
Blaziken
 
Viestit: 564
Liittynyt: 18.03.2011 16:06
Paikkakunta: Espoo

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Desert Spirit » 18.06.2012 20:02

Minäkin olen aina toivonut, että pelin läpi pääsemisen jälkeen voisi pelata valtakunnan pelastumisen jälkeistä aikaa, jutella ihmisille ja katsoa mitkä asiat ovat eri lailla ja kaikki olisivat onnelisia. Vaan eipä niin ole ollut. Ehkä Nintendo haluaa, että loppuvastuksen voi pelata aina uudestaan, tai sitten muuten ei ole tehnyt niin. Vähän ärsyttävää ja harmillista, mutta ehkä pitää yrittää ymmärtää...

?
Avatar
Desert Spirit
 
Viestit: 79
Liittynyt: 30.11.2010 23:09

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Registeel » 17.07.2012 21:25

Onko kukaan onnistunut vetämään Ocarina of Time über haastetta läpi?

Jos et tiedä mikä se on niin:

http://www.gamefaqs.com/boards/197771-t ... e/39133163
Registeel
 
Viestit: 705
Liittynyt: 01.11.2010 18:34
Paikkakunta: Lieto

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Flyffel » 17.07.2012 22:43

Registeel kirjoitti:Onko kukaan onnistunut vetämään Ocarina of Time über haastetta läpi?

No arvaa onko kukaan täällä kuullut, yrittänyt tai edes valmis yrittämään.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Registeel » 17.07.2012 23:13

Keltainen Rayquaza kirjoitti:
Registeel kirjoitti:Onko kukaan onnistunut vetämään Ocarina of Time über haastetta läpi?

No arvaa onko kukaan täällä kuullut, yrittänyt tai edes valmis yrittämään.

No ei ole ihan uusi juttu niin olisi ihan hyvin voinut. >_>
Registeel
 
Viestit: 705
Liittynyt: 01.11.2010 18:34
Paikkakunta: Lieto

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Jite » 17.07.2012 23:25

Keltainen Rayquaza kirjoitti:No arvaa onko kukaan täällä kuullut, yrittänyt tai edes valmis yrittämään.


Kuullut oon, en ole kylläkään valmis koittamaan ainakaan ennen kuin saan pelin 3 sydämellä läpi kuolematta. Eli tuskin koskaan. Vain hullut ja nolifet yrittävät oikeesti.
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

Re: The Legend of Zelda

ViestiKirjoittaja Illusions » 18.07.2012 11:22

Registeel kirjoitti:Onko kukaan onnistunut vetämään Ocarina of Time über haastetta läpi?

Taidan suosiolla jättää koettamatta. *lala*

Pitäisi tässä lähiaikoina varmaan viimein vetää SS läpi. *awesome*
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 50 vierailijaa

cron