Yleinen Hehkutus-palsta!

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 25.07.2012 17:30

Regigigas EX=turha
Sanonpahan vain.
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 25.07.2012 17:31

Bloodbane kirjoitti:Regigigas EX=turha
Sanonpahan vain.

Hieno se on silti, oletko kuullut sanaa "keräily"?
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Sxnttu » 25.07.2012 18:55

Komppaan Zhaitukia täysin. Ja eiköhän melkein jokainen laitaei pakkaan meneviä kortteja myyntiin/vaihtoon tai pidä itsellään. Muutenkin serkkuni tarjoaa minulle kyseisestä kortista Darkrai EXiä. Ps. Hehkutan myös että sain vaariltani 50e ja ostin Zekrom EX tinin ihan keäily mieleen.
Olispa mukava saada pakka valmiiksi. *lala*
Nänänälkäpeli <3
Piirtäminen<3
Avatar
Sxnttu
 
Viestit: 30
Liittynyt: 14.07.2012 23:48
Paikkakunta: Helsinki
(: :Dd

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 25.07.2012 18:57

Minä itse koitan kerätä yhden kappaleen jokaista EX:ää/Full-arttia, muut joko vaihtoon tai pakkaan jos EX/full-art sattuu olemaan hyvä lisä pakkaani.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Sxnttu » 25.07.2012 19:14

Onko suurikin kokelma? Itse haaveilen samaa mutta en jaksa aloittaa :Dd
Olispa mukava saada pakka valmiiksi. *lala*
Nänänälkäpeli <3
Piirtäminen<3
Avatar
Sxnttu
 
Viestit: 30
Liittynyt: 14.07.2012 23:48
Paikkakunta: Helsinki
(: :Dd

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 25.07.2012 20:04

Tuosta tuli mieleen että noin 2 vuotta sitten Stockmanilla minulla oli taskussa (en yleensä pidä rahaa taskussa) 20€. Sitten luulin hävittäneeni sen, kun se ei ollutkaan enää taskussa. Kävelin ympärinsä etsien sitä maasta, ja kysyin myös parilta ihmiseltä ovatko he löytäneet kaksikymppistä. Sitten minä näin sen maassa, 20€!
Myöhemmin huomasinkin, että olin laittanut kaksikymppiseni takkini taskuun... eli luulin ainakin silloin löytäneeni jonkun ylimääräisen 20€.

Nyt kun sitä miettii niin en ole oikeastaan varma, oliko seteli sittenkään jonkun muun hävittämä... ehkä minulla oli 40€ mukana, mutten tiennyt sitä... jääköön se ikuiseksi mysteeriksi. (Nyt tämä jäi häiritsemään. Ei olisi pitänyt miettiä tätä!)
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Life » 25.07.2012 20:29

Tilasin tänään The Legend of Zelda Spirit Tracks, Okamiden ja Pokemon Conquestin. Lisäksi aloin pelaamaan pitkästä aikaa Okamia, sillä haluan päästä sen ensin läpi, ennenkuin alan pelaamaan Okamidenia. Pitäisi siis vähäksi aikaa olla taas pelattavaa, vaikka olisihan tuolla hyllyssä vielä Xenoblade Chronicles ja Final Fantasy IV vailla läpipeluuta.

Ja vielä yhtenä hehkutuksena; Pelaan Tales of Abyssta Unknow-modella ja voi sitä riemua kun voitin Ariettan ensimmäisen kerran (jokainen isku teki damagea 1, paitsi Tearin Mystic Art, joka teki "huimat" 450-500 damagea :,D). Eihän se taistelu kestänyt kuin ~44min ja Gradea tuli 137.

Ja vielä yksi asia... Haluaisin niin kovasti 3DS XL, mutta kun maksaa niin paljon ja omistan jo 3DS, niin järki sanoo ei. Tosin tiedättekö, ottaisiko mikään peliliike 3DS:sää vaihdossa, kun ostaisi 3DS XL? :P
Elämä on elämää, taistele sen puolesta.
~Äiti Teresa
Avatar
Life
 
Viestit: 66
Liittynyt: 25.09.2011 08:56
Paikkakunta: Jämijärvi

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Mewstor » 25.07.2012 22:21

Life kirjoitti:Ja vielä yksi asia... Haluaisin niin kovasti 3DS XL, mutta kun maksaa niin paljon ja omistan jo 3DS, niin järki sanoo ei. Tosin tiedättekö, ottaisiko mikään peliliike 3DS:sää vaihdossa, kun ostaisi 3DS XL?

Älä hyvä ihminen anna konsoliasi vaihdossa missään peliliikkeessä. Jos haluat vanhasta eroon, myy se netissä niin saat rutkasti enemmän rahaa. Peliliikkeet maksavat vanhasta konsolistasi törkeän vähän, sillä pitäähän heidän myydä se kalliimmalla eteenpäin.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Registeel » 25.07.2012 22:41

Mewstor kirjoitti:
Life kirjoitti:Ja vielä yksi asia... Haluaisin niin kovasti 3DS XL, mutta kun maksaa niin paljon ja omistan jo 3DS, niin järki sanoo ei. Tosin tiedättekö, ottaisiko mikään peliliike 3DS:sää vaihdossa, kun ostaisi 3DS XL?

Älä hyvä ihminen anna konsoliasi vaihdossa missään peliliikkeessä. Jos haluat vanhasta eroon, myy se netissä niin saat rutkasti enemmän rahaa. Peliliikkeet maksavat vanhasta konsolistasi törkeän vähän, sillä pitäähän heidän myydä se kalliimmalla eteenpäin.

Itse ajattelin myydä Gamestoppiin oman 3DS:ni. Se on helpompaa ja saa varman ostajan. Jos yrittää jonnekin muualle myydä niin voi olla ettei osteta. Ellei joku sitten halua ostaa 3DS:ni niin myyn gamestoppiin.

Tarkoitus ei taaskaan olla ilkeä ja tulla änkkää vastaan vaan mainita, että siinä on hyvä puoli eli sen helppous.
Registeel
 
Viestit: 705
Liittynyt: 01.11.2010 18:34
Paikkakunta: Lieto

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 25.07.2012 22:44

Voisihan sitä ensin kysyä vaikka täältä foorumilta onko halukkaita. ;) Itse en koskaan myy pelejäni/konsoleitani GameStopiin koska niiden tarjoamat hinnat ovat imo melko naurettavat.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Mewstor » 25.07.2012 22:47

Registeel kirjoitti:
Mewstor kirjoitti:
Life kirjoitti:Ja vielä yksi asia... Haluaisin niin kovasti 3DS XL, mutta kun maksaa niin paljon ja omistan jo 3DS, niin järki sanoo ei. Tosin tiedättekö, ottaisiko mikään peliliike 3DS:sää vaihdossa, kun ostaisi 3DS XL?

Älä hyvä ihminen anna konsoliasi vaihdossa missään peliliikkeessä. Jos haluat vanhasta eroon, myy se netissä niin saat rutkasti enemmän rahaa. Peliliikkeet maksavat vanhasta konsolistasi törkeän vähän, sillä pitäähän heidän myydä se kalliimmalla eteenpäin.

Itse ajattelin myydä Gamestoppiin oman 3DS:ni. Se on helpompaa ja saa varman ostajan. Jos yrittää jonnekin muualle myydä niin voi olla ettei osteta. Ellei joku sitten halua ostaa 3DS:ni niin myyn gamestoppiin.

Tarkoitus ei taaskaan olla ilkeä ja tulla änkkää vastaan vaan mainita, että siinä on hyvä puoli eli sen helppous.

Joo ei se mitään. Jos haluaa päästä helpolla niin voi toki myydä peliliikkeeseen vaihdossa. Itse vain olen sen verran ahne, että jäisi harmittamaan aika paljon jos saan pelikaupasta vaihdossa 50€, verrattuna siihen, että itse myytynä voisi saada vaikka 80€.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 26.07.2012 18:07

Jos myytte 50€ + postikulut niin ostan heti pikkuveljelleni. lol
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja D4rk3r » 27.07.2012 17:25

Palasin Hellaniemeltä, ja kivaa oli. Päädyin siskoni, Prisman ja yhden toisen kaverin kanssa samaan ryhmään, ja kuljimme nimellä Kummajaiset. Prisma valitti, että vapaa-aikaa oli liian vähän, ja sitten kun oli vähän enemmän vapaa-aikaa, ei hän keksinyt tekemistä. Käytiin myös Savonlinnassa Riihisaaren museossa. Meille maalattiin mustat kuonot ja viikset, ja meidän piti rakentaa jotain norpanpesiä :p. Meillä oli kilpailuja, joista sai pisteitä, ja leirin lopussa katsotiin kenellä oli eniten pisteitä. Olin siskoni kanssa jaetulla toisella sijalla 50 pisteellä, ja ekana olleella oli 51. Sitten valittiin palkinnot, ja odotellessani kyytiä kotiin serkkuni onnistui rikkomaan pronssisen kaulakoruni, jossa on HeartGoldin symboli (Tein sen itse :3).

PS: Yhdellä isosista oli Mario-Lippis ja hieno One Piece-laukku, jossa oli semmonen harvinainen Pokémon The Movie 2000-pinssi.
guys this is teh urn

3DS FC: 3282 - 1957 - 8960

Avatarin tuhersin itse
Avatar
D4rk3r
 
Viestit: 388
Liittynyt: 07.02.2011 16:34
Paikkakunta: Nykyään Kitee.
(: Yo.

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja SnappiX » 29.07.2012 17:33

Hehkutan sitä, että ostin uuden hiiren. Hiiri sopii todella hyvin käteen ja siinä on tarpeeksi macro-näppäimiä minulle.
Hiiren nimi on siis: Razer Naga 2012. Suosittelen sitä kaikille mmo-pelien pelaajille ja niille jotka haluavat, että hiiressä on 17 nappia. Ainoa miinus hiiressä oli sen kallis hinta (75e), mutta tämähän on pikkuseikka.
[22:29] <+keksik> snii snaa snappii
[22:29] <+keksik> snappi snappi sanp
Avatar
SnappiX
 
Viestit: 202
Liittynyt: 01.11.2010 11:56
(: Derpping :)

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja JayEm » 29.07.2012 19:44

JayEm-miitti oli taas erittäin onnistunut, oli mukava kerääntyä isommalla porukalla pelailemaan video-, lauta- ja korttipelejä ja tietenkin jauhamaan ties mistä asioista. Osallistuijia taisi olla enimmillään vähintään kymmenen, ja nukkumapaikat varattiin nopsaan.
Seuraava samankaltainen onkin sitten tupaantuliaiset uudessa kämpässä syyskuussa.
Avatar
JayEm
 
Viestit: 851
Liittynyt: 05.10.2010 10:14
Paikkakunta: Jyväskylä
(: I used to be a league leader, but then I forgot how

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja R0xu » 30.07.2012 15:53

Batman: Under the Red Hood

Paras batman elokuva ikinä <3
Kuva
Avatar
R0xu
 
Viestit: 1078
Liittynyt: 01.11.2010 01:01

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Silver » 30.07.2012 16:10

R0xu kirjoitti:Batman: Under the Red Hood

Paras batman elokuva ikinä <3


Yksi parhaista ainakin <3.
"We're in Phantasma little viscount, on Coney Island. World of fantasy, where illusion is emperor."
Avatar
Silver
 
Viestit: 471
Liittynyt: 01.11.2010 16:06
Paikkakunta: Vantaa
(: "Every fantasy set free, Sodoma rising by the sea"

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Vilsu » 31.07.2012 11:09

Hehkutan sitä että moderaattoreilla on kyllä aikaa poistella minun viestejä muttei ole millään aikaa poistaa sitä xeanrotin viestiä :D
[20:52] (@JeasonFire) voisit sanoa ihan mit� vaan j�rjet�nt� forkil ja kaikki uskoo sua koska reputation
Avatar
Vilsu
 
Viestit: 386
Liittynyt: 01.11.2010 08:59
(: Allons-y!

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja xeanrot » 31.07.2012 11:34

Mitä tapahtuu? Mikä viesti? Valaises Vilsu :DDD
Hero kirjoitti:Pokémonissa ei ole muita 'kovia pelaajia' kuin peppukipeät turkulaiset, serious business Juntuset, peppukipeät Kivimäet joiden vanhemmat ahdistelevat SiaBBoa PM:illä.

Pahvikausi 2011 - 2012
12-6, 66.67%
Avatar
xeanrot
 
Viestit: 74
Liittynyt: 01.11.2010 16:46
Paikkakunta: Kangasalalalala

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 31.07.2012 13:15

Antero pelaa dotaa modejen kanssa joten hänellä on etuoikeuksia. Voisi itsekkin opetella joskus.
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 51 vierailijaa

cron