Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja icewortex » 14.08.2012 08:48

(w)asd.. Älkää nyt mulle valittako että valitan samasta kun muutkin mutta valitan koulun alusta vain koska also hammaslääkäri tänään. ASDFGG~

E: Ei se mitenkään haittaa NIIN paljon, mutta kun ei voi olla kavereihin yhteydessä plus enemmänkin tuo valitus oli hammaslääkäristä (juuri äsken kävin, en halunnut puudutusta ja sattui semisti juu)
Viimeksi muokannut icewortex päivämäärä 14.08.2012 14:19, muokattu yhteensä 1 kerran

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 14.08.2012 14:00

Seriously? Miten koulun alkaminen voi olla NOIN paha asia? Se on parempi hoitaa nytten eikä sitten aikuisena btw.


Nykynuoret...
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Timantti » 14.08.2012 16:00

Väitätkö että itse pompit 13-14 v riemusta kiljuen kouluun kesäloman jälkeen? : p En usko.
[15:30] <X-Pertti> Linux on niin surkee, ettei se tue edes viiruksia
Spoiler:
Black FC: 2065 3314 7808 (Paum)
Soul Silver FC: 2408 2255 0057 (Fred)
3DS FC: 5069-4361-4421
Wi-Fi -vaihtola
Lé Turinat (käy katsomassa!)
Avatar
Timantti
 
Viestit: 544
Liittynyt: 01.11.2010 10:19
Paikkakunta: Espoo
(: Hävisit pelin

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 14.08.2012 16:00

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012081 ... 8_uu.shtml

Musta Mannerheim. Sehän olisi rasismia jos valkoihoinen saisi olla pääosassa.
Viimeksi muokannut Bloodbane päivämäärä 14.08.2012 17:53, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 14.08.2012 17:22

Bloodbane kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012081415950628_uu.shtml

Musta Mannerheim Sehän olisi rasismia jos valkoihoinen saisi olla pääosassa

Todella rohkea veto Yleltä, ei voi muuta sanoa.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 14.08.2012 21:12

Timantti kirjoitti:Väitätkö että itse pompit 13-14 v riemusta kiljuen kouluun kesäloman jälkeen? : p En usko.

Nooh en pomppinut riemusta mutta en valittanutkaan, täysin neutraali "jaaha." asenne oli. Ei ole mitään syytä valittaakaan kun olen seura ihminen kuitenkin, ja missäs siihen aikaan muualla löytyy seuraa kuin koulussa? Veikkaan että monella muullakin 90-luvun alussa syntyneillä about sama asenne koulun suhteen paitsi ehkä ei seura mielessä.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 14.08.2012 22:10

Tämä on tätä minun tuuriani... Mitään ei saa, ellei itse hanki. Ja jos sitten jotakin menee hankkimaan, niin se on niin paljon sisäisesti rikki, että joutuu korjauttamaan, jos hyvin käy, parisen viikkoa. Ja sitten kaikki suhtautuvat siihen kuin se olisi minun vikani? Rupeaa jo pikkuhiljaa ärsyttämään!
On sitten uudessa (tänään ostetussa) koneessa kivasti muistikampa rikki. Sen takia sitten ei kone käynnisty (tai näin ainakin tajusin isän selitykset, itse en tiedä koneista mitään). Ja enhän minä konetta olisikaan mihinkään läksyihin tarvinnut, että sen puoleen... Onneksi vanha kone on yhä huonolla tavallaan toiminnassa.

On se jännä, kuinka koneella tehtäviä läksyjä tulee juuri silloin, kun en pääse koneelle :'D
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Flyffel » 14.08.2012 22:21

Uusi kone ei toimi? Paluata?
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 14.08.2012 22:39

Soitamme huomenna tuosta koneesta ja katsomme mitä tehdään.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Timantti » 15.08.2012 15:11

Zhaituki kirjoitti:
Timantti kirjoitti:Väitätkö että itse pompit 13-14 v riemusta kiljuen kouluun kesäloman jälkeen? : p En usko.

Nooh en pomppinut riemusta mutta en valittanutkaan, täysin neutraali "jaaha." asenne oli. Ei ole mitään syytä valittaakaan kun olen seura ihminen kuitenkin, ja missäs siihen aikaan muualla löytyy seuraa kuin koulussa? Veikkaan että monella muullakin 90-luvun alussa syntyneillä about sama asenne koulun suhteen paitsi ehkä ei seura mielessä.

No en oikeestaan usko että nämä jotka täällä valittavat oikeasti vihaavat koulua, täällä siitä on vain niin helppo "valittaa" : D
Itseäni ei niinkään ärsytä koulun alkaminen vaan se loman loppuminen ja aikaisin herääminen.
[15:30] <X-Pertti> Linux on niin surkee, ettei se tue edes viiruksia
Spoiler:
Black FC: 2065 3314 7808 (Paum)
Soul Silver FC: 2408 2255 0057 (Fred)
3DS FC: 5069-4361-4421
Wi-Fi -vaihtola
Lé Turinat (käy katsomassa!)
Avatar
Timantti
 
Viestit: 544
Liittynyt: 01.11.2010 10:19
Paikkakunta: Espoo
(: Hävisit pelin

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 15.08.2012 16:13

OshaFan kirjoitti:Soitamme huomenna tuosta koneesta ja katsomme mitä tehdään.

Kannettavan kohdalla vaihto uuteen samanlaiseen koneeseen on hyvä ratkaisu, ellei kyseessä ole Acer, Fujitsu tai HP. Jos taas kyseessä on pöytäkone, niin palauttakaa se ja vaatikaa rahat takaisin, turhaan sitä uutta markettiroskaa tilalle ottaa. Sitten tilatkaa esim. Jimm'sistä tuolla rahalla mahdollisimman hyvät komponentit ja kasatkaa kone itse. Jos ette itse osaa kasata(eikä lähipiirissänne ole ketään joka osaa), niin ainakin Jimm'sissä on mahdollista saada kone valmiiksi kasattuna, tosin kasauspalvelun hinta siellä on aika suolainen(79 €), joten kasaamisen opettelu on kannattavaa, se ei ole vaikeaa kunhan muistaa olla varovainen.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hero » 15.08.2012 16:30

Muistaakseni se kasaus taisi olla joskus vielä 50-60€. Enkä näe miten voi olla suolainen hinta tuollaisella budjetilla.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 15.08.2012 18:49

Mewtwolover kirjoitti:
OshaFan kirjoitti:Soitamme huomenna tuosta koneesta ja katsomme mitä tehdään.

Kannettavan kohdalla vaihto uuteen samanlaiseen koneeseen on hyvä ratkaisu, ellei kyseessä ole Acer, Fujitsu tai HP. Jos taas kyseessä on pöytäkone, niin palauttakaa se ja vaatikaa rahat takaisin, turhaan sitä uutta markettiroskaa tilalle ottaa. Sitten tilatkaa esim. Jimm'sistä tuolla rahalla mahdollisimman hyvät komponentit ja kasatkaa kone itse. Jos ette itse osaa kasata(eikä lähipiirissänne ole ketään joka osaa), niin ainakin Jimm'sissä on mahdollista saada kone valmiiksi kasattuna, tosin kasauspalvelun hinta siellä on aika suolainen(79 €), joten kasaamisen opettelu on kannattavaa, se ei ole vaikeaa kunhan muistaa olla varovainen.


Isä osaa kasata, kuuluu hänen ammattiinsa. Katsomme nyt, että miten tuon koneen kanssa käy.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewstor » 16.08.2012 21:10

Valitan sitä, että Dragons Exalted on liian iso setti. Liian monta EX:ää eikä boxista tule kuitenkaan kuin 2-3 EX:ää. Tavallisiakin kortteja on liikaa ja uncommon/rare tasapaino tuntuu olevan aivan vinksallaan. Joitakin uncommoneja sain 8 kpl ja jotakin toista vain kaksi/3 boxia (uncommonia!). Rareja jäi puuttumaan normaalina kai ainakin kolme ja tyystin kaksi (ei edes reveä). Tämän setin kasaan saaminen tulee olemaan aivan tuskaa.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 16.08.2012 22:26

Mewstor kirjoitti:Valitan sitä, että Dragons Exalted on liian iso setti. Liian monta EX:ää eikä boxista tule kuitenkaan kuin 2-3 EX:ää. Tavallisiakin kortteja on liikaa ja uncommon/rare tasapaino tuntuu olevan aivan vinksallaan. Joitakin uncommoneja sain 8 kpl ja jotakin toista vain kaksi/3 boxia (uncommonia!). Rareja jäi puuttumaan normaalina kai ainakin kolme ja tyystin kaksi (ei edes reveä). Tämän setin kasaan saaminen tulee olemaan aivan tuskaa.

saman verran EX:iä ja shinyjä siinä on kuin kahdessa edellisessäkin. Rareja setissä on tosin aivan liikaa etenkin turhia sellaisia kuten esim. Slaking ja Jumppapussipluff. Yhä harmittaa etten nostanut yhtään Altariaa vaikka nostin kolme garchomppia lol.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Mewstor » 16.08.2012 22:57

Zhaituki kirjoitti:
Mewstor kirjoitti:Valitan sitä, että Dragons Exalted on liian iso setti. Liian monta EX:ää eikä boxista tule kuitenkaan kuin 2-3 EX:ää. Tavallisiakin kortteja on liikaa ja uncommon/rare tasapaino tuntuu olevan aivan vinksallaan. Joitakin uncommoneja sain 8 kpl ja jotakin toista vain kaksi/3 boxia (uncommonia!). Rareja jäi puuttumaan normaalina kai ainakin kolme ja tyystin kaksi (ei edes reveä). Tämän setin kasaan saaminen tulee olemaan aivan tuskaa.

saman verran EX:iä ja shinyjä siinä on kuin kahdessa edellisessäkin. Rareja setissä on tosin aivan liikaa etenkin turhia sellaisia kuten esim. Slaking ja Jumppapussipluff. Yhä harmittaa etten nostanut yhtään Altariaa vaikka nostin kolme garchomppia lol.

Ai katos niin onkin. Jotenkin vaan tuntuu siltä kuin niitä olisi liikaa/tulee liian harvassa, sillä nostin niitä yhdestä boxista vain kaksi, enkä saanut yhtään shinyä sen yhden puuttuvan EXän tilalla. Hemmetin huono tuuri.
Ja se keräämisen tuskaisuus tulee juuri siitä kun minulta nyt puuttuu jotain ihan random turhia rareja. Jos koitan vaihtaa niitä itselleni joudun lähes aina pulittamaan ylihintaa kun kukaan ei halua kuitenkaan turhia lappuja tilalle. Pitää varmaan ostaa nuo netistä jossain kohtaa.
No tuli mulle sentään ne neljä Altariaa.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hero » 17.08.2012 00:29

Jokaisessa setissä on läjä turhia rareja. Ellei nosta EX:ää, niin boosteri on turha.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja The Maziger » 19.08.2012 18:53

Rakkaan koiramme eilinen poismeno.
~Käänteismaailman hallisija<3~
Avatar
The Maziger
 
Viestit: 265
Liittynyt: 01.11.2010 16:32
Paikkakunta: ~Ketsuekigatan~ tutkimuslabran valvonta tasanteelta valvomassa XeCrasin sekoiluja.
(: Aiheuttaa Hämmennystä väärin nautittuna.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja OshaFan » 21.08.2012 18:27

Tämä on aika tyypillistä... Taas menee luottamaan vanhempiin jossakin asiassa ja mitä käykään?
No enhän minä sinne arskalle olisi halunnut -.-'
(Sarkasmijeejee)

Milloin ihmiset oppivat pitämään lupauksiaan?
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Jite » 21.08.2012 21:09

Vasta viikko uudessa koulussa, ja olen jo saanut elinikäisen verivihollisen. Ohjelmisto nimeltä TypingMaster <_<
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 43 vierailijaa

cron