Nintendo Network (katso jos on ongelmia)

Kysymykset ja peliohjeet 7. ja 8. sukupolven peleistä (Sun, Moon, Ultra Sun ja Ultra Moon sekä Sword & Shield).

Valvoja: pikanoob

Re: Nintendo Wi-Fi Connection (katso jos on ongelmia)

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 06.09.2011 09:10

JayEm kirjoitti:Siis on meillä tuo WLAN-reititin kotona ja koneessa WLAN-sovitin, mutta reitittimen suojausasetukset ovat niin korkeat että perusDS-pelejä sillä ei voi pelata. Ainakin niin sekä 3DS että DS Lite sanovat kun yrittää määrittää Pokémon Whiteen nettiasetuksia.

Jos et pysty säätämään tuon reitittimen suojausasetuksia matalammiksi(reititin on esim. Elisan kaapelimodeemi- tai viihdeboksi), niin kytke reititin verkkopiuhalla koneeseesi, jolloin koneesi WLAN-sovitin vapautuu verkon luomiseen.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Nintendo Wi-Fi Connection (katso jos on ongelmia)

ViestiKirjoittaja rayquazafani » 06.12.2011 22:24

Joo ongelma on seuraaavanlainen

Veljeni koitti laitta sitä Wifiä mutta
kun hän oli kaikki salasanat ja ne
laittanut niin se ei ottanut niitä jotenkin
vastaan.Nyt tarvitaan apua!
Tarina --------> http://pkmn.foorumi.eu/viewtopic.php?f=38&t=2064
Kanava-------->http://www.youtube.com/user/rayquazafani?feature=mhee
Avatar
rayquazafani
 
Viestit: 364
Liittynyt: 22.10.2011 13:44
Paikkakunta: Nakkila
(: https://www.youtube.com/channel/UCdf449UPCcY7MQ

Re: Nintendo Wi-Fi Connection (katso jos on ongelmia)

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 07.12.2011 18:57

rayquazafani kirjoitti:Joo ongelma on seuraaavanlainen

Veljeni koitti laitta sitä Wifiä mutta
kun hän oli kaikki salasanat ja ne
laittanut niin se ei ottanut niitä jotenkin
vastaan.Nyt tarvitaan apua!

Sanohan, mikä DS:n malli veljelläsi on ja virhekoodi tuossa tuli, niin on helpompi auttaa. Näin ensituntumalta veikkaisin, että teidän WLANissa on liian korkeat suojaukset.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Nintendo Wi-Fi Connection (katso jos on ongelmia)

ViestiKirjoittaja rayquazafani » 08.12.2011 14:40

En virhe koodista tiedä mutta se DS on minun DSi
Tarina --------> http://pkmn.foorumi.eu/viewtopic.php?f=38&t=2064
Kanava-------->http://www.youtube.com/user/rayquazafani?feature=mhee
Avatar
rayquazafani
 
Viestit: 364
Liittynyt: 22.10.2011 13:44
Paikkakunta: Nakkila
(: https://www.youtube.com/channel/UCdf449UPCcY7MQ

Re: Nintendo Wi-Fi Connection (katso jos on ongelmia)

ViestiKirjoittaja rayquazafani » 13.12.2011 20:40

rayquazafani kirjoitti:En virhe koodista tiedä mutta se DS on minun DSi


Onko mitään keinoa saada sitä yhteyttä?
Tarina --------> http://pkmn.foorumi.eu/viewtopic.php?f=38&t=2064
Kanava-------->http://www.youtube.com/user/rayquazafani?feature=mhee
Avatar
rayquazafani
 
Viestit: 364
Liittynyt: 22.10.2011 13:44
Paikkakunta: Nakkila
(: https://www.youtube.com/channel/UCdf449UPCcY7MQ

Re: Nintendo Wi-Fi Connection (katso jos on ongelmia)

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 14.12.2011 19:06

rayquazafani kirjoitti:
rayquazafani kirjoitti:En virhe koodista tiedä mutta se DS on minun DSi


Onko mitään keinoa saada sitä yhteyttä?

Paha lähteä arvailemaan, kun virhekoodi ei ole tiedossa. Yksi mieleentuleva syy voi olla se, että salasanaan tai verkon nimeen on lipsahtanut kirjoitusvirhe. Kokeilkaa uudelleen huolellisesti(olkaa tarkkana, että salasana ym. tiedot on kirjoitettu oikein) tuota WI-Fiin yhdistämistä ja jos tulee virhekoodi, niin ottakaa se ylös ja postatkaa se tänne, niin pystyn selvittämään, missä vika on.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Nintendo Wi-Fi Connection (katso jos on ongelmia)

ViestiKirjoittaja silversuicune » 18.12.2011 19:26

En lyödä sitä wi-fi connectionia sieltä mun 3Ds:tä! Se on tässä se ongelma ._.
~ I LAV DÄT POKEMON ♥__♥
Avatar
silversuicune
 
Viestit: 21
Liittynyt: 12.11.2010 20:55
Paikkakunta: Vantaa
(: JUMPE!

Re: Nintendo Wi-Fi Connection (katso jos on ongelmia)

ViestiKirjoittaja Jenny » 25.01.2012 16:50

Kellään kokemusta Wi-Fi Donglesta tai vastaavasta? Paljon halvin DS-yhteensopiva reititin maksaa?

Meillä ei tuo reititin tue DS:ää, joten sillä ei pääse mitenkään internet-yhteyteen. Suurin ongelma lienee salauksessa, mutta sitä ei ole mahdollista vaihtaa. Löytyy myös Wi-Fi Connector, mutta se ei ole yhteensopiva koneeni käyttöjärjestelmän kanssa. Yritin kyllä fiksata connectoriani 64-bit Win 7 yhteensopivaksi uusilla Buffalon ajureilla, mutta ei tepsinyt ja pelkäsin rikkovani koko höskän (en ymmärtänyt ohjeita tarpeeksi hyvin mikä teki hommasta arpapeliä). Virtuaalikoneella homma ei myöskään toiminut (ongelma liittyi tällä kertaa portteihin joista en ymmärrä hevon kuusta). :I Alkaa olla keinot vähissä.
Wi-Fi Waihtolani/RNG-kokoelmani
RNG Abuse -opas B/W peleihin (suomeksi!)
<Pkmngeek> *sigh* I wish I was born in Japan sometimes. Everyone wishes that too right?
<Zelen> no I don't, I'd hate to live in society with so much pressure
<Voodoo> Well then I bet you're not an Ubers player : p
Avatar
Jenny
 
Viestit: 309
Liittynyt: 14.12.2010 12:59

Re: Nintendo Wi-Fi Connection (katso jos on ongelmia)

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 25.01.2012 18:16

Jenny kirjoitti:Kellään kokemusta Wi-Fi Donglesta tai vastaavasta? Paljon halvin DS-yhteensopiva reititin maksaa?

Nuo Wi-Fi Donglet ovat enemmän tai vähemmän huonoja, eivätkä ne edes ole paljoa halvempia kuin kunnollinen reititin, hintaero on 10 € luokkaa, joten suosittelen hankkimaan suosiolla reitittimen. Tämä TP-Linkin reititin maksaa 39 €. Paljon tuota halvempaa ei kannata ostaa, koska halpisvehkeet ovat usein hankalia säätää, eivätkä ne välttämättä toimi kunnolla.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Nintendo Wi-Fi Connection (katso jos on ongelmia)

ViestiKirjoittaja Mewstor » 28.02.2012 15:04

Olen laiska enkä jaksa selvittää itse joten kysyn täällä. Toivottavasti joku (M2L) tietää heti sanoa missä on ongelma. Jos kukaan ei tiedä, mietin uudestaan mitä teen.

Jos saan wi-fiin yhteyden DSi:ni kanssa helposti eikä yhteyksissä ole koskaan mitään vikaa, miksi en voi yhdistää 3DS:ääni samalla tavalla. Asetuksia olen säätänyt vaikka kuinka monta kertaa 3DS:ssä ja kokeillut manuaalista yhteyden muodostamista kuin automaattistakin. Salasana on kirjoitettu moneen otteeseen niin isoilla kuin pienilläkin kirjaimilla, eikä yhteyden muodostaminen vain onnistu. Virhekoodina (valmiit ohjeet ruudulla) sanovat aina ettei yhteyden muodostaminen vain onnistu (pääsee reitittimelle mutta ei nettiin) tai, että salasana on väärin (salasanan kanssa leikkimistä). Epäilen, että 3DS tukee eri salauksia kuin DSi, mutta en millään jaksaisi tämän takia lähteä muuttamaan nettiboxin asetuksia, sillä se taas saattaa rikkoa muiden laitteiden yhteyden ja joudun säätämään kaikki uusiksi.

Eli yksinkertaisesti. Jos saan yhteyden wi-fiin DSi:llä moitteettomasti, pitäisiko 3DS:n pystyä samaan?
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Nintendo Wi-Fi Connection (katso jos on ongelmia)

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 28.02.2012 17:54

Mewstor kirjoitti:Olen laiska enkä jaksa selvittää itse joten kysyn täällä. Toivottavasti joku (M2L) tietää heti sanoa missä on ongelma. Jos kukaan ei tiedä, mietin uudestaan mitä teen.

Jos saan wi-fiin yhteyden DSi:ni kanssa helposti eikä yhteyksissä ole koskaan mitään vikaa, miksi en voi yhdistää 3DS:ääni samalla tavalla. Asetuksia olen säätänyt vaikka kuinka monta kertaa 3DS:ssä ja kokeillut manuaalista yhteyden muodostamista kuin automaattistakin. Salasana on kirjoitettu moneen otteeseen niin isoilla kuin pienilläkin kirjaimilla, eikä yhteyden muodostaminen vain onnistu. Virhekoodina (valmiit ohjeet ruudulla) sanovat aina ettei yhteyden muodostaminen vain onnistu (pääsee reitittimelle mutta ei nettiin) tai, että salasana on väärin (salasanan kanssa leikkimistä). Epäilen, että 3DS tukee eri salauksia kuin DSi, mutta en millään jaksaisi tämän takia lähteä muuttamaan nettiboxin asetuksia, sillä se taas saattaa rikkoa muiden laitteiden yhteyden ja joudun säätämään kaikki uusiksi.

Eli yksinkertaisesti. Jos saan yhteyden wi-fiin DSi:llä moitteettomasti, pitäisiko 3DS:n pystyä samaan?

Kyllä pitäisi, 3DS tukee samoja salauksia kuin DSi. Epäilen, että nettiboksi antaa 3DS:lle jo jonkin toisen laitteen käytössä olevan IP-osoitteen, jolloin yhteyden muodostus epäonnistuu. Ota 3DS:n MAC-osoite ylös ja varaa sille kiinteä IP-osoite nettiboksin asetuksista, jolloin 3DS saa yhdistettäessä aina saman IP-osoitteen, eikä nettiboksi anna tuota IP-osoitetta millekään muulle laitteelle. Tuon osoitteen on hyvä olla vähintään 10 isompi kuin käytössä olevat IP:t, esim. 192.168.1.110 on hyvä. Jos nettiboksin jakamien IP-osoitteiden osoiteavaruus alkaa 192.168.1.101:stä, laita 3DS:n osoitteeksi 192.168.1.210.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Nintendo Wi-Fi Connection (katso jos on ongelmia)

ViestiKirjoittaja Mewstor » 28.02.2012 21:26

Mewtwolover kirjoitti:
Mewstor kirjoitti:Olen laiska enkä jaksa selvittää itse joten kysyn täällä. Toivottavasti joku (M2L) tietää heti sanoa missä on ongelma. Jos kukaan ei tiedä, mietin uudestaan mitä teen.

Jos saan wi-fiin yhteyden DSi:ni kanssa helposti eikä yhteyksissä ole koskaan mitään vikaa, miksi en voi yhdistää 3DS:ääni samalla tavalla. Asetuksia olen säätänyt vaikka kuinka monta kertaa 3DS:ssä ja kokeillut manuaalista yhteyden muodostamista kuin automaattistakin. Salasana on kirjoitettu moneen otteeseen niin isoilla kuin pienilläkin kirjaimilla, eikä yhteyden muodostaminen vain onnistu. Virhekoodina (valmiit ohjeet ruudulla) sanovat aina ettei yhteyden muodostaminen vain onnistu (pääsee reitittimelle mutta ei nettiin) tai, että salasana on väärin (salasanan kanssa leikkimistä). Epäilen, että 3DS tukee eri salauksia kuin DSi, mutta en millään jaksaisi tämän takia lähteä muuttamaan nettiboxin asetuksia, sillä se taas saattaa rikkoa muiden laitteiden yhteyden ja joudun säätämään kaikki uusiksi.

Eli yksinkertaisesti. Jos saan yhteyden wi-fiin DSi:llä moitteettomasti, pitäisiko 3DS:n pystyä samaan?

Kyllä pitäisi, 3DS tukee samoja salauksia kuin DSi. Epäilen, että nettiboksi antaa 3DS:lle jo jonkin toisen laitteen käytössä olevan IP-osoitteen, jolloin yhteyden muodostus epäonnistuu. Ota 3DS:n MAC-osoite ylös ja varaa sille kiinteä IP-osoite nettiboksin asetuksista, jolloin 3DS saa yhdistettäessä aina saman IP-osoitteen, eikä nettiboksi anna tuota IP-osoitetta millekään muulle laitteelle. Tuon osoitteen on hyvä olla vähintään 10 isompi kuin käytössä olevat IP:t, esim. 192.168.1.110 on hyvä. Jos nettiboksin jakamien IP-osoitteiden osoiteavaruus alkaa 192.168.1.101:stä, laita 3DS:n osoitteeksi 192.168.1.210.

Kiitos! Ja nyt pitää vain selvittää miten tämä onnistuu...

Edit: Sain toimimaan :)
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Nintendo Wi-Fi Connection (katso jos on ongelmia)

ViestiKirjoittaja aleksi12 » 10.09.2012 17:36

Voiko tällä mokkulajakurilla saada Wi-Fi yhteyden nintendo DSi XL:ään/Liteen?

http://www.mbnet.fi/artikkeli/blogit/mblabra/uusi_tuoteryhma_mokkulareitittimet
aleksi12
 
Viestit: 163
Liittynyt: 02.08.2012 17:04
Paikkakunta: varkaus
(: I See You -.-

Re: Nintendo Wi-Fi Connection (katso jos on ongelmia)

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 09.10.2012 17:38

aleksi12 kirjoitti:Voiko tällä mokkulajakurilla saada Wi-Fi yhteyden nintendo DSi XL:ään/Liteen?

http://www.mbnet.fi/artikkeli/blogit/mblabra/uusi_tuoteryhma_mokkulareitittimet

Kyllä voi.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Nintendo Wi-Fi Connection (katso jos on ongelmia)

ViestiKirjoittaja dragonair » 01.12.2012 12:56

https://kauppa.dna.fi/liikkuvalaajakais ... KKULA_MF80

Voiko tuollaista käyttää Wi-Fi nä ja jos niin miten.

Olen hieman ulkona tästä wi fi jutusta.
Avatar
dragonair
 
Viestit: 78
Liittynyt: 07.03.2011 18:20
Paikkakunta: Castelia city
(: Tulta ja tappuraa...

Re: Nintendo Wi-Fi Connection (katso jos on ongelmia)

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 01.12.2012 19:03

dragonair kirjoitti:https://kauppa.dna.fi/liikkuvalaajakaistajalaite/DNA_MOKKULA_MF80

Voiko tuollaista käyttää Wi-Fi nä ja jos niin miten.

Kyllä voi, sen asetukset säädetään samalla tavoin kuin tavallisen WLAN-reitittimen.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Nintendo Wi-Fi Connection (katso jos on ongelmia)

ViestiKirjoittaja dragonair » 05.12.2012 21:29

selvä kiitos
Avatar
dragonair
 
Viestit: 78
Liittynyt: 07.03.2011 18:20
Paikkakunta: Castelia city
(: Tulta ja tappuraa...

Re: Nintendo Wi-Fi Connection (katso jos on ongelmia)

ViestiKirjoittaja Karasu » 19.09.2013 13:18

Hei! Olen taas yrittänyt saada wifiä toimimaan 3ds.Elisakoti boxi käytössä siihen tietääkseni käy, koska liian korkea salaus. Omistan myös tp link reittimen ja se se olisi mahd. asentaa jos tietäisin tarkemmin mitä yhteytttä pitäs asentaa.
Sitten olisi myös vaihtoehto läppärini laittaa jakajaksi
Eli jotain mahd. selkeä ohjetta tai linkkiä ohjeeseen .Yleensä onnistuu kun tietää edes vähän mitä tekee.
3DS Friend Code: 1220-6896-2652
Pokemon Y Trainer ID:Izanami
Karasu
 
Viestit: 8
Liittynyt: 01.11.2010 14:15

Re: Nintendo Wi-Fi Connection (katso jos on ongelmia)

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 19.09.2013 14:24

Karasu kirjoitti:Hei! Olen taas yrittänyt saada wifiä toimimaan 3ds.Elisakoti boxi käytössä siihen tietääkseni käy, koska liian korkea salaus. Omistan myös tp link reittimen ja se se olisi mahd. asentaa jos tietäisin tarkemmin mitä yhteytttä pitäs asentaa.
Sitten olisi myös vaihtoehto läppärini laittaa jakajaksi
Eli jotain mahd. selkeä ohjetta tai linkkiä ohjeeseen .Yleensä onnistuu kun tietää edes vähän mitä tekee.

Tuo Elisan boxi ei käy juuri tuon liian korkean salauksen takia. Helpoimmalla pääset kun asennat tuon reitittimen boxin perään, sanotko reitittimesi mallin(lukee esim. manuaalin kannessa ja laitteen pohjassa), niin pystyn antamaan oikeat ohjeet. Voin jo nyt sanoa, että se on hiukan monimutkaisempaa kuin normaalisti, koska joudut WLAN-asetusten säätämisen lisäksi ottamaan reitittimestä DHCP:n pois päältä(Elisan boxi toimii kotiverkkosi DHCP-palvelimena). Salauksena kannattaa käyttää WPA:ta.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Nintendo Wi-Fi Connection (katso jos on ongelmia)

ViestiKirjoittaja Karasu » 24.09.2013 09:51

Mewtwolover kirjoitti:
Karasu kirjoitti:Hei! Olen taas yrittänyt saada wifiä toimimaan 3ds.Elisakoti boxi käytössä siihen tietääkseni käy, koska liian korkea salaus. Omistan myös tp link reittimen ja se se olisi mahd. asentaa jos tietäisin tarkemmin mitä yhteytttä pitäs asentaa.
Sitten olisi myös vaihtoehto läppärini laittaa jakajaksi
Eli jotain mahd. selkeä ohjetta tai linkkiä ohjeeseen .Yleensä onnistuu kun tietää edes vähän mitä tekee.

Tuo Elisan boxi ei käy juuri tuon liian korkean salauksen takia. Helpoimmalla pääset kun asennat tuon reitittimen boxin perään, sanotko reitittimesi mallin(lukee esim. manuaalin kannessa ja laitteen pohjassa), niin pystyn antamaan oikeat ohjeet. Voin jo nyt sanoa, että se on hiukan monimutkaisempaa kuin normaalisti, koska joudut WLAN-asetusten säätämisen lisäksi ottamaan reitittimestä DHCP:n pois päältä(Elisan boxi toimii kotiverkkosi DHCP-palvelimena). Salauksena kannattaa käyttää WPA:ta.

Malli on TL-WA801ND
3DS Friend Code: 1220-6896-2652
Pokemon Y Trainer ID:Izanami
Karasu
 
Viestit: 8
Liittynyt: 01.11.2010 14:15

EdellinenSeuraava

Paluu Pokémon Sun & Moon ja Sword & Shield

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron